Geweldige opleiding

Met vlag en wimpel mijn examen op de automaat gehaald in één keer. Goede begeleiding gedurende de hele opleiding. Alle zaken rondom de opleiding zeer uitstekend geregeld. Ik kom zeker nog een keer terug voor andere categorieën op mijn rijbewijs. Dank, rijschool Jan ter Beek!

Ik had mijn lessen van Jaap. Met een goede combinatie van duidelijkheid en humor waren de ritten nooit saai, maar toch superleerzaam waardoor ik in 1x slaagde! Echt een aanrader!

Erg goede en fijne rijlessen

Ik rijd bij Hans Janssen en ik ben erg blij met de begeleiding die hij mij heeft gegeven! Ook was de sfeer tijdens de lessen altijd erg fijn.

Goede rij lessen en altijd goed georganiseerd

Ik reed bij Maarten-Jan ter Beek. De rij lessen waren heel goed en inplannen van lessen en opvangen van uitval ging altijd heel soepel.

Uitstekend service en opleiding! Ga hier je rijbewijs halen!

Ik ben nu ook voor de motor geslaagd en heb weer een mooie tijd gehad met deze rijschool! Ronald is een onvergelijkbaar rustige en professionele instructeur, die jou systematisch opleiding geeft en altijd een veilig gevoel! Echte aanrader:) Dank ook aan Danielle, die veel voor mij heeft gedaan om de rijlessen naar mijn voorkeur te plannen en verplaatsen.

Leuke rijlessen met Maarten en in 1 keer geslaagd!

Rijles was altijd heel gezellig, ook al was het 8:00 ‘s ochtends :) Ik heb les gehad van Maarten-Jan ter Beek. Bedankt Maarten voor de top begeleiding en ik zal toeteren als ik je zie! Groetjes, Merel

goed!

Ik heb zelf les gehad van Hans Janssen, altijd gezellige sfeer in de auto en goede lessen op je eigen tempo. Nadat ik de eerste keer was gezakt kon ik makkelijk de rijschool bereiken en werd er meteen een nieuw examen en nieuwe lessen ingepland, erg fijn! Voor het 2e examen heb ik nog in een paar lessen geoefend wat ik lastig vond en ben toen zonder problemen geslaagd. Zeker een aanrader!

fijne goed georganiseerde rijschool

Voor E achter B kwam ik bij Jan ter Beek terecht, Duidelijke uitleg en na proefles afspraak gemaakt voor 6 uur + examen. Hans Jansen heeft mij zeer professioneel geholpen, alles rustig uitleggen , oefenen, routes rijden. Hij bevraagt je kritisch en leert je zo zelf nadenken en handelen. Top dag gehad. dank je wel Hans en rijschool Jan ter Beek

Ontzettend goed geholpen.

Na 3 jaar mocht ik vorige week eindelijk slagen voor mijn rijbewijs. Vele rijninstructeurs hebben het geprobeerd om mij veilig de weg op te krijgen. Alleen zijn het de meeste niet gelukt...Totdat ik les kreeg van Hans Janssen. Die mij hele goede, leerzame en vooral hele leuke rijlessen heeft gegeven. Een betere rijinstructeur kun je niet krijgen. Als je plezier wilt hebben tijdens de les en goed wil leren autorijden? Dan raad ik iedereen aan om rijles te nemen bij verkeersschool Jan Ter Beek van Hans Janssen! Heel erg bedankt. Gr, Ruben van der Graaf.

Goede rijschool, gezellige instructeur en gewenst resultaat! In een keer geslaagd!

Goed geleerd om goed auto te kunnen rijden

Fijne rij instructeur, ze zijn flexibel voor nieuwe lessen inplannen, helpen goed met het herinneren aan theorie + praktijk inplannen en halen, bereiden je goed voor voor het examen

Ik heb top lessen van Maarten Jan gehad

Ik heb een hele positieve ervaring gehad bij de rijschool Jan ter Beek. Ik had les van Maarten Jan wat heel fijn was. Ben ook in een keer geslaagd.

Heel erg vriendelijk, behulpzaam, goede en gezellig rijlessen

Ik had rijles van Maarten.

Erg fijne en relaxte leeromgeving.

Ik heb meerdere instructeurs van Jan Ter Beek en allen wisten ze mij enorm op mijn gemak te stellen!

erg leuke lessen en goede begeleiding.

Ik had auto rijles van Hans Janssen en heb heel veel plezier gehad van de rijlessen met hem als instructeur. Ik heb veel geleerd en ook veel gelachen. Echt een top ervaring en in 1 keer geslaagd voor zowel de tussentijdse toets als het praktijk examen.

Het was zeer prettig om te rijden bij deze rijschool

Het is een goede rijschool om te leren rijden. Zelf heb ik les gehad van Maarten-Jan. Hij bereid je op een prettige manier voor op het examen en geeft duidelijke tips en aanwijzingen voor verbetering.

Gezellige rijlessen gehad en goede begeleiding

Ik keek veel uit naar rijles, want ik wilde graag mijn rijbewijs en in de auto was het altijd gezellig. Tegelijkertijd heb ik veel geleerd en ben erg tevreden hoe alles was geregeld. Ook met een app voor de planning bijvoorbeeld. Mijn instructeur was Maarten Jan.

Super toffe lessen

Lessen gehad van Maarten-Jan Terbeek. Hele chille instructeur met goed gevoel voor humor tijdens de lessen!

Zeer goed, altijd goede service.

Altijd goede service en een flexibele samenwerking. Goede band tussen leraar en leerling. Met Maarten Jan ter beek

Alles was zeer prettig

Bedankt Maarten-jan!

Hele goede ervaring!

Erg blij met de goede rijlessen die ik heb gehad en ook blij met de leuke rijles instructeur (Maarten-Jan). Zeker aan te bevelen!!!!

Leerzaam en leuk

Ik had altijd zin in de rijles, goede duidelijke uitleg, na examenroutes altijd achteraf nog een keer doorlopen hoe het ging en wat de foutjes waren, dat was fijn, gezellige sfeer Maarten was mijn instructeur

Goed!

Heel veel geleerd, theorie en examen in een keer gehaald. Goede instructeurs die je goed helpen om je examen te halen!

Ik reed bij Hans. En wat een plezier hebben wij samen gemaakt. Wat ik zo fijn vond aan Hans is dat hij je je eigen gang liet, zolang het natuurlijk veilig bleef. Je leert bij hem echt rijden. Anticiperen op situaties terwijl je nog gezellig over koeien hebt bij wijze van spreken. Hij wordt niet boos, hij kan altijd om je fouten lachen en dat maakt het altijd een feest bij hem in de auto. Hans, ik ga je echt missen! Ook de receptie is geweldig. Ze kijken altijd graag mee naar een goede oplossing. En Daniëlle is echt een gezellige prater. Maar dat is dan weer bijzaak.

Ik voelde mij goed voorbereid, en het was ook nog is gezellig.

Ik reed bij Maarten-jan en voelde mij voor het examen goed voorbereid en vond het ook gezellig in de auto!