Hoge kwaliteit, prettige mensen flexibel en volgens afspraak.

Bij de aanleg van onze volledig nieuwe tuin van circa 500 m2, kwamen we onverwacht puin tegen wat de planning door de war gooide, maar perfect opgepakt door Van Dijk. Tijdens de aanleg veel goede adviezen gekregen. Iedereen wist precies wat ze deden. Veel kennis van planten en andere zaken. Het ontwerp van de tuin is ook erg mooi en precies zo geworden als gehoopt.

Uiterst correct en geweldig uitgevoerd.

Enorm tevreden over het werk dat is uitgevoerd maar zeker ook zo tevreden over hoe het is uitgevoerd. Hele fijne mensen om mee te werken. Goede communicatie en constante terugkoppeling over de uitvoering van de details. Helemaal goed gedaan.

Uitstekend geholpen met de aanleg van onze tuin, zeer klantvriendelijk

De aanleg begon wat later dan in eerste instantie gepland, maar we werden goed op de hoogte gehouden. De aanleg van onze tuin verliep voorspoedig. De mannen van van Dijk waren zeer vriendelijk en deskundig en dachten echt met ons mee. Omdat ze wat eerder klaar waren hebben ze ons zelfs nog geholpen een plant uit de voortuin te verwijderen, terwijl dat niet op de planning stond. We zijn heel tevreden!

Zeer nette en kwalitatief goede mensen en resultaat!

Super blij met mijn volledig nieuw aangelegde tuin. De adviezen, het ontwerp, te visualisatie, maar vooral ook de uitvoering zijn stuk voor stuk een groot succes. Dankbaar voor de netheid, de communicatie en de kwaliteit van het gehele project.

Vakkundig, betrouwbaar en professioneel.

Vanaf aanvang tot einde heel prettige en professionele samenwerking met Van Dijk Tuinen. Er is een mooi ontwerp gemaakt voor onze voor- en achtertuin, goed geluisterd naar onze wensen en mee gedacht in het hele proces. Goede coördinatie van de werkzaamheden en vakkundige hoveniers, zeer prettig in de samenwerking. Er wordt gewerkt volgens afspraak en er is zo nodig tussentijds overleg. In zeer plezierige samenwerking met alle medewerkers (van hoveniers tot administratie) is een prachtige tuin ontstaan van hoge kwaliteit. Een heel mooi project is naar volle tevredenheid voltooid. Van Dijk tuinen …. van harte aanbevolen!

De tuin voldoet in alles en meer aan onze verwachtingen

Prettige sfeer vanaf eerste gesprek tot aan oplevering , waar bij heel goed is geluisterd en gekeken naar onze wensen. Daardoor is een tuin ontstaan die boven onze verwachtingen is. Goede samenwerking ook met de hoveniers tijdens de aanleg.

Vakkundig

Mooie offerte, aardige nette en vooral vakkundige hoveniers die mijn tuin omgetoverd hebben tot een waar paradijsje. Het is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Ik beveel van Dijk zeker aan!

Erg mooie tuin, aangelegd door heel prettige mensen

We zijn erg blij met de voor- en achtertuin die Van Dijk tuinen bij ons heeft aangelegd. Zowel bij het ontwerp als bij de aanleg denken ze heel veel mee, komen met verrassende en mooie suggesties. tegelijkertijd konden we meedenken en onze wensen goed meegeven in het proces. Het voelt dan ook als onze tuin en is precies wat we voor ogen hebben. De omgang was erg prettig en makkelijk.

Van Dijk Tuinen staat garant voor hoge kwaliteit. In alles; van contact tot beplanting en van ontwerp tot de mensen die er werken. Onze tuin is zeer goed aangelegd door vakbekwame en zeer nette hoveniers. Een extra vraag, geen enkel probleem. Een probleem dat opgelost moet worden, doen ze gewoon. Met als allerbelangrijkste resultaat: een prachtige tuin!

Dit zijn nog eens vakmensen!

Van ontwerp tot aan realisatie zeer prettig ervaren!

Onze droomtuin bedacht en gerealiseerd!

Wat een super ervaring hebben wij gehad met Van Dijk tuinen! 1. Voortraject/process was erg goed. We wisten ongeveer wat we wilden met onze tuin, maar is toch een vak apart om het vorm te kunnen geven. Vanaf het allereerste gesprek hadden we er een goed gevoel bij. Na de intake/wensen besproken te hebben kwam er een geweldig ontwerp uit. Ver boven onze verwachtingen en sloot helemaal aan. 2. Het team wat het werk heeft vericht was top. Echte vakmensen met verstand van groen maar zeker ook erg goed met het grote verbouwwerk. Echte perfectionisten, werd op de centimeter naukeurig gewerkt en kwamen zelf ook regelmatig nog met kleine toevoegingen/vragen.

Topprestatie, alles perfect!

Van Dijk Tuinen heeft onze voor- en achtertuin gerenoveerd afgelopen voorjaar. Van begin tot eind doen ze dat met grote nauwkeurigheid, zorg en perfectie. Ze denken erg goed mee en luisteren goed naar je wensen. De hoveniers zijn ontzettend netjes en leveren ver boven wat standaard is afgesproken. Dit is een hele goede hovenier. Niet per se de goedkoopste, maar aan kwaliteit hangt een prijskaartje. Ik beveel ze van harte aan, zeker ook voor grote, luxe projecten.

Maatwerk tuinaanleg door kundige professionals

Prima ervaring in ontwerp, organisatie en aanleg.

Prima ervaring opgedaan met Van Dijk tuinen en de medewerkers

De mensen hebben volgens afspraak gewerkt, op tijd, netjes, daar waar nodig in overleg met ons: wij zijn zeer tevreden over het traject van tevoren, de uitvoering en de afronding !

Aandacht en professioneel

Vandaag is Mathijs gekomen bij ons om advies te geven over onze blauwspar die de afgelopen zware stormen heeft doorstaan. Mathijs werkt bij van Dijk tuinen te Bunnik. Hij nam alle tijd voor onze vragen. Mathijs heeft zeer goede kennis van bomen. Zijn advies en controle van de blauwspar stelden ons weer gerust. Wij kunnen nav onze ervaring u dit bedrijf van harte aanbevelen.

vakmanschap, betrouwbaarheid en plezierige omgang met de medewerkers

zie hierboven. Kan nog aan toegevoegd worden, dat het werk binnen de afgesproken tijd is opgeleverd.

Degelijk bedrijf, goede communicatie, beleefde, vriendelijke en vooral zeer kundige hoveniers.

Betrouwbaar, goede communicatie ,prima kwaliteit.

Mooi project gerealiseerd in hartje Amsterdam. Fijne partij om mee samen te werken.

Op en top top

Geweldig werk zoals elke keer. Onze tuin ziet er altijd weer prachtig uit na onderhoud door dit keer Paul en Mark. Paul is vaak bij ons en kent de kneepjes van het vak. Mark is ook top. Wij blijven bij van Dijk. Namens Jeanet Steenbruggen en Mirjam Weber.

Professioneel bedrijf

Wij zijn heel blij met het ontwerp en de aanleg van onze voor- en achtertuin. Professionele werkwijze. Vriendelijke medewerkers. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

wederom geweldig uitgevoerd

Al vele jaren maken wij gebruik van de uitstekende diensten van Van Dijk Tuinen. Niet alleen voor de aanleg van onze tuin maar ook voor het regelmatige onderhoud. Een zeer vakkundige voorbereiding met heldere uitleg en ook een fantastisch en kundig team dat de uitvoering doet!

Voor de 2e keer Van Dijk Tuinen B.V. ingezet. Prachtig ontwerp en geweldige uitvoering door vakmensen.

Verder kijken naar een andere partij is niet nodig!

We zijn enorm blij met de nieuwe tuin van onze nieuwbouwwoning. Allereerst een mooi Tuinontwerp, waar we zelf nooit op waren gekomen. Dit ontwerp was vrijwel direct goed. Dit terwijl we eigenlijk zelf niet eens een concreet idee hadden voor de tuin. Er waren n.a.v. dit Tuinontwerp slechts enkele kleine aanpassingen nodig. We zijn zelf te laat gestart met het regelen van de tuin, waardoor we toch een 4 a 5 maanden moesten wachten, voordat de tuin pas daadwerkelijk gerealiseerd kon worden. Dit vonden we oorspronkelijk wel jammer, maar achteraf geeft het wel de tijd om goed over je Tuinontwerp na te denken. Er waren voldoende partijen die direct konden starten met onze tuin, maar we zijn blij dat we hebben gewacht op Van Dijk Tuinen. We hebben een bewuste keuze gemaakt voor kwaliteit en langdurig plezier van de tuin en hebben hier samen met Van Dijk Tuinen alle tijd voor genomen. We zien het niet zitten om volgend jaar allerlei aanpassingen te moeten doen, vandaar dat we hebben besloten om te wachten op Van Dijk Tuinen. Het is niet de goedkoopste partij, maar in kwaliteit en professionaliteit zie je dit direct terug. We hebben inmiddels voldoende vergelijkbare tuinen gezien in onze nieuwbouwwijk, waar mensen uiteindelijk toch te snel bepaalde keuzes hebben gemaakt en hun tuin een volgende keer anders zouden aanpakken en zelfs nu alweer van plan zijn om te gaan wijzigen. Dat is zonde, maar bij Van Dijk Tuinen dus ook niet nodig. De realisatie van de tuin - door Nick en Bart - is eveneens professioneel opgepakt, evenals de begeleiding door Thijs. Het zijn mensen met feeling voor het vak en zij hebben zelfs tijdens het werk nog enkele kleine aanpassingen doorgevoerd. Hartelijk dank voor de mooie tuin!

Flexibel, professioneel, vriendelijk!

Eindelijk ging onze voortuin op de schop. We hadden wat wensen en een budget. Jeroen van Dijk dacht goed met ons mee en luisterde goed. Het plan dat hij presenteerde was precies wat we bedoelden. En wat qua onderhoud heel goed past bij ons. Na een paar weken hadden we contact, of alles nog naar wens was. Echt top service! We genieten elke dag van onze mooie kleurrijke voortuin!!

Door hun kwaliteit komt onze tuin tot leven!

Ons tuinproject begon met een uitdagende inventarisatie van onze wensen. De eerste voorgestelde schetsen waren direct een schotwond de roos en sloten perfect aan bij onze wensen. De uitvoer was uitgevoerd door een professioneel team, met kennis van zaken. Volgens plan uitvoering, maar met ruimte voor kleine aanpassingen. Nu genieten!