professionals

eerst mijn c+e behaald en toen voor mij bus rijbewijs d was keuze simpel je werkt met een echte team met zeer goede expertises en materiaal ik kreeg zelfs korting ga zo door

Zinvolle les

Ter voorbereiding van het praktijkexamen een 4 uur durende les gehad. Veel tips gekregen. De tijd tussen de les en het examen was misschien wat te lang, ongeveer 4 weken. maximaal 2 weken is beter. E.e.a had ook met persoonlijke omstandigheden te maken dat er zo veel tijd tussen zat. Maar ik ben wel geslaagd voor het examen.

Zeer aangename goede les uren

Zeer fijne aangename dag gehad. Rij instructeur was er goed en duidelijk.

Professionele begeleiding naar je rijbewijs

Zeer professionele organisatie die streeft naar rij kwaliteit binnen enkele weken. Ik ben zeer tevreden over de aanpak van de rij instructeurs. Zowel theorie, C en CE in 1 keer gehaald.

Rustig en professioneel

Als oud RI en Examinator ben ik zeer tevreden over de uitleg en het geven van tips & tools door de instructeur.

Kan niet beter

Alles zeer duidelijk en een super gezellige rij instructor gehad

Duidelijk en leerzaam heel tevreden !!!!

Goede uitleg zeer leerzaam fijne ervaring ga zo door !!!

Goed in de omgang

Zeer fijne ervaring

Een goede verzorgde professionele opleiding. en

Uitleg en demonstraties door een expert met een zeer hoge kennis van zaken en vriendelijk.

Prima!

Alles goed en vlot verlopen, voor- en natraject ook

kalm en leerzaam.

Aardige man. Zorg niet voor stres. Een paar collega's waren nerveus voorafgaand. Maar hoe hij hun benadert bleven ze kalm. Ja zelf nog wat geleerd van situatie die hij heeft gezien.

Een opleider die een gouden markering verdiend

Mijn ervaring met de opleider is fantastisch geweest, een opleider die ik elk ander zal aanbevelen in de toekomst. Een verkeersschool die zijn waardering verdient!

Fijne rijschool met kundige instructeurs!

In januari 2020 ben ik opgegaan voor het BE rijbewijs via Willem Verboon. Instructeur Henk heeft mij op een prettige wijze het rijden met een aanhanger etc. geleerd waardoor ik in 1x ben geslaagd voor het examen. Al met al een aanrader dus!

Zeer positief

Rustige en prettige instructeur. Alles was zeer leerzaam. Ik ben in een keer geslaagd voor mijn ADR basis + tank

Fijne rijschool prima instructeurs snelle service

Fijn gelest en met veel plezier CE behaald in vier maanden

Veel geleerd in een prettige omgeving

Goed tevreden

Willem Verboon Rijschool was voor mij een fijne ervaring. Zowel de instructeurs als de administratieve medewerkers zijn vakmensen. Er wordt onderling goed samen gewerkt. Houden zo!

Goede les en leuke instrukteurs

Prima verkeersschool

Een fijne instructeur, duidelijke uitleg.

Was zeer tevreden over Martijn Hoe hij in alle rust en geduld alles uitlegt

goede begeleiding en instructies met leuke instructeurs

ik heb het als prettig ervaren om te mogen lessen bij verkeersschool Willen Verboon er was goede begeleiding, instructies werden helder en duidelijk gegeven. prettige instructeurs en goed lesmateriaal.

uitstekend

Goede begeleiding in alles

Prefect

Zeer leerzaam

👍🏻👍🏻

👍🏻👍🏻

Fijne instructeurs en goed voorbereid het examen in gegaan.