super professioneel

moderne rijschool, mooie voertuigen en top instructeurs!

Beste rijschool in omstreken

Gezellige instructeurs, die goed en duidelijk lesgeven. Voertuigen zijn allemaal modern en goed onderhouden, even als de locatie en het bedrijfsgebouw

Een rijschool van hoge kwaliteit en vakbekwame instructeurs

In 2017 heb ik voor het eerst kennisgemaakt met Verboon. Ik heb daar mijn heftruckcertificaat behaald. Toen al was de begeleiding, de lesinhoud en het materiaal van hoge kwaliteit. Eind 2022 heb ik, door middel van het STAP-budget, gekozen om bij Verboon het E-achter-B-rijbewijs te halen. De goede begeleiding van de instructeurs, de keurige vloot en de goede klantenservice met betrekking tot de planning, heeft actief eraan bijgedragen dat ik dit rijbewijs in één keer heb gehaald.

Ik had leerzame en gezellige lessen.

Tijdens de lessen leerde ik heel veel en ik voelde mij prettig om bij Verboon te lessen.

Top bedrijf

Top instructeurs, weten waar ze het over hebben en leggen het op een leuke, professionele manier uit.

Goede rijschool

Goed en een super gezellige tijd met de Instructeurs Was top

Ik vond het fijne mensen om samen met te werken en ze gave goede uitleg.

Professioneel en effectief

Zeer professionele instructeurs met praktijkervaring, zowel voor theorie als praktijk. Men is doelgericht en praktisch.

Zeer enthousiast en professioneel team die erg flexibel zijn en meedenken

Leuke en professionele instructeurs met hart voor hun werk.

Super tevreden

Zoveel voor c met Rubby als ce met Marcel ging het goed alles in1 keer geslaag Tot binnenkort voor adr over 5 jaar jaar verder met lzv

Goede voorbereiding op het examen gehad. Prettige instructeurs!

Zeer tevreden over het lesgeven en het personeel !

Zeer positief personeel is zeer aardig en de manier van lesgeven is prima

Prettige en professionele opleiding

Prima verlopen opleiding ,instructeurs verstaan hun vak

Professionele rijschool met uitstekende rijinstructeurs. Vorig jaar mijn motorrijbewijs (A) ook gehaald hier met veel hulp van Frank en John voor de correcties die ik hard nodig had omdat, de eerste rijschool verkeerde methodes had aangeleerd Bij deze een tweede review over Verboon voor het C/D rijbewijs. Ook voor het rijbewijskeuring C/D is hier bij verboon mogelijk. Een woord uitstekend. Martijn heeft zeer goed uitgelegd voor RV1, V2D en V3D. Ook dankzij Martijn V2C en V3C gehaald Erna ben ik gaan lessen met de bus, ook hier is goed uitgelegd over de gang van zaken. Met Jos en Ton kon ik zeer goed overweg en heb afgelopen donderdag mijn D rijbewijs gehaald met code 95. Zeer mooie touringcar om ermee te lessen. Ook heb ik een week geleden het C rijbewijs gehaald dankzij Frank en Ton. Ook hier is goed uitleg gegeven wat er wordt verwacht van je bij het rijexamen. Goede vrachtwagen om ermee te lessen. Na het nieuwjaar moet ik nog de Code 95 toets doen voor mijn C dan is mijn C compleet. Ik kom weer terug voor het CE rijbewijs in 2023. Kortom goede service en communicatie. Planning doet het uitstekend ondanks het hectische jaar (2021/22).

Super goed

Echt top top

Goeie rijschool

Altijd fijne rijlessen gehad!

Lessen zijn fijn! Tijdens Corona was het wel druk maar problemen zijn altijd goed opgelost. Anderhalf uur lessen zijn ook erg fijn. Kortom goed voorbereid voor het praktijkexamen!

Altijd fijne rijlessen gehad!

Super goed

Aanrader top rijschool

Top rijschool

Goede rijschool, aardige instructeurs en net materiaal.

Goede rijschool, aardige instructeurs en net materiaal.

Damweg 51

4905 BS Oosterhout