Leerzaam

Goede lessen

Top rijschool

Na wat mindere ervaringen gehad te hebben bij een andere rijschool bij Verboon uitgekomen. Hele fijne lessen van Efrie gehad. Hij heeft mij het vertrouwen op de weg kunnen geven en veel geleerd. Hij voelde precies aan wat voor mij wel en niet werkte. Top! Verder is voor vragen oid Verboon goed bereikbaar met vriendelijke mensen die fijn met je mee denken. Mijn enige minpunt is dat ik rijles echt (te) duur vind. Maar hier kan Verboon natuurlijk niks aan doen

Goede, betrouwbare rijschool

Ik heb meerdere opleidingen gevolgd bij de rijschool. Altijd goede ervaringen gehad en eerlijkheid als het rijden wat minder ging dan de bedoeling was. Goede communicatie vanuit planning.

Binnen 7 maanden mijn rijbewijs gehaald

Perfect geregeld en goed maar vooral aardige instructeur.

Fijne rijschool

Goede rijinstructeur gehad en fijne lessen met goede communicatie

Prima. Vriendelijke behulpzaam

Denkt met je mee.

Professioneel

Korte opleiding gevolgd, uitermate tevreden over zowel instructeur als materiaal.

Goede instructeur

Ik had een instructeur die het goede in mijn zag!

Ik vond de lessen die berber mijn gaf heel fijn om te ervaren, er was een gezellige babbel, de lessen heb ik fijn en prettig ervaren, het rooster wat ik kreeg was fijn om vooruit te kijken ook heel fijn dat je een belletje maar hoeft te doen en het kon veranderd of verwisselt worden.

Snel en profesioneel

Motorrijbewijs gehaald

Duidelijke afspraken, goede voorzieningen en fijne instructeurs

Jammer, dat het lang duurde na de theorie om aan de gang te gaan met de praktijklessen

Top kwaliteit

Alles is goed en duidelijk verzorgd, iedereen helpt je keurig en slagen is een makkie zo.

Goede rijschool, echt aan te bevelen!

Zelf in januari geslaagd voor me D rijbewijs! Code 95 gevolgd en besloten terrein, ook was de lunch goed geregeld!

Zeer goeie rijschool

Super goeie rijschool

Juiste correcte begeleiding

Vanaf de start van de opleiding wordt je goed geïnformeerd en ze regelen keurig alle afspraken. Ook wordt er goed geluisterd als je iets andere wensen hebt. De instructeurs hebben alles in huis om je goed voorbereid het examen in te sturen.

Prettige reisschool fijne instructeurs

Professionele reisschool , goed in afspraken fijne instructeurs zeker een aanrader wat mij betreft.

Goede ervaring!

Goede praktijkbegeleiders!

Super snel

Geslaag alles in 1 keer. C ce code95 adr.....

Alle examens in een keer behaald! Gewoon echt super!

Ik heb lessen gevolgd voor theorie, alsmede code 95, bijzondere verrichtingen en mijn praktijk examen Bus. Super locatie, goede lessen, lekkere lunch, alles gewoon helemaal top geregeld. Instructeurs Martijn en Jos weten wat ze doen en zijn enorm behulpzaam! Al met al ontzettend tevreden.

Goede les gehad.

Goede rijinstructeur gehad. Heeft goed les gegeven, was duidelijk met alles en ook nog lachen tussendoor wat een ontspannen sfeer gaf.

Proffesionele vriendelijke opleiders

Goed advies over pakket, goede begeleiding. Geen probleem bij verzetten rijles. Echt aan te bevelen.

Sneller kan niet!

Snel en duidelijke opleiding gehad goede tips waardoor in 1x geslaagd voor zowel D als DE

Corect zorgvuldig kwalitatief top

De planning is heel goed. Klopt altijd. Goed afgepast op de student. De leraar is rustig, leert autorijden staps gewijs. De lijst die bij wordt gehouden waarop genoteerd wordt wat, wanneer en hoe de leerling heeft gereden ziet er zorgvuldig uit. Ik zou de rijschool aan ieder aan bevelen.

Professionele werkwijze zowel van de administratie als vanuit de Instructeurskant. Ik heb bijna alle Categorieen gehaald bij verboon op de B na.

Top rijschool

Super duidelijke communicatie! Fijn dat je een rooster krijgt met daarop alle datums en lestijden. Wat wij ook top vonden was dat je rijbewijs direct aangevraagd wordt! Aangezien er bij het CBR een lange wachttijd hiervoor is. Bij andere rijscholen word dit pas na een aantal maanden aangevraagd waardoor je altijd extra lessen moet bijkopen. Verder had ik een aardige en zeer kundige rijinstructeur die je erg op je gemak stelde en duidelijke uitleg gaf! Ik kan deze rijschool iedereen aanbevelen!!!!

Damweg 51 4905 BS Oosterhout