Gezellig en serieus

Goed en duidelijk

Fijn gelest met gezellige Instructeur

Goed gelest met fijne Instructeur om mee te rijden. Was gezellig Mark... Bedankt! Planning zou wat anders kunnen in communicatie en niet zomaar iets anders in plannen

Heel Goed

Leuke instructeur duidelijke uitleg gelijk geslaagd

Topervaring!

Ik heb bij meer rijscholen gelest in het verleden, maar Verboon is de beste! Hele goede instructeurs, professioneel, vriendelijk en geduldig. Ook de dames van de planning waren altijd vriendelijk. Top dus!

Hele goede begeleiding vriendelijke instructuurs

De rij-instructeur was top

De rij-instructeur was top. De planning was niet wat ik er van verwachten . Rot tijden en extra lessen was onmogelijk ( 2 lessen extra in 12 weken ) eigenlijk mocht die er maar 5 . Terwijl ik aangaaf graag iedere week . Hij was niet voor niets gezakt. Groetjes Jeannette colet

Jammer van de minder goede service

De rij-instructeur (John) van mijn dochter (Daphne) was heel goed. Hij bleef rustig en legde alles goed uit. Jammer genoeg was de opstart met deze rijschool heel slecht. Drie kinderen tegelijk laten lessen bij deze rijschool. Alleen de oorspronkelijke rij-instructeur van Daphne werd ziek en er was lang geen vervanger. Het gevolg was dat de andere 2 kinderen wel konden lessen maar Daphne niet. Er werd niet adequaat op gereageerd. Pas na diverse mailtjes, telefoontjes e.d. vanuit mijn kant, werd er iets geregeld. Daarna is het goed gegaan. Daisy probeerde iedere keer goed de rijlessen te regelen en Daphne is dan ook de eerste van de 3 kinderen die na 2 keer geslaagd is voor haar rijbewijs.

Voldoende.

Rij instructeur aardig begripvol, geduldig. Communicatie met t hoofdbureau, bereikbaarheid minder.personeel was niet super vriendelijk daar. Misschien een tip: personeel om leren gaan met een kandidaat die ADHD heeft en Autisme of een andere ontwikkelingsstoornis.

Een leuke ervaring!

Ik kan mijn rijlessen niet anders omschrijven dan een leuke ervaring. Dankzij de inzet van Bart heb ik mijn E achter B in één keer gehaald. Het geduld en de rustige uitleg waren prettig. Ook de gesprekken tijdens de lange lessen (4 uur per keer) waren leuk om te hebben. Al met al ben ik blij dat ik bij Verboon heb kunnen lessen.

TOP

Dankzij de rust die instructeur Erwin uitstraalde heb ik in één keer C & E behaald!

Fijne leraren

Goede mensen om les te geven , hier nu mijn 2de rijbewijs gehaald en ben zeer tevreden

Taal van de jeugd

Was makkelijker om alles te onthouden omdat het jonge gasten zijn en de taal van de jeugd spreekt niet zo vormeel

Geweldige rijschool

Ik heb 2 lessen afgenomen i.v.m. het examen theorie en praktijk volledige chauffeurskaart taxi. Heb met Ton 2 zeer leerzame lessen gevolgd. Met als resultaat, Geslaagd.

Fijne rijschool met goede uitleg en instruteur

Ik heb mijn BE hier recent behaald in verkorte opleiding al mijn vragen werden direct beantwoord door de instructeur en daar waar het wat lastiger was met de praktijk hebben we meer aandacht aan besteed. in 1x geslaagd. Dankjewel Efrie

Betere bestuurder geworden

Natuurlijk als je je rijbewijs haalt dan ben je altijd positief. Maar waar ik echt positief over ben is dat ik een betere bestuurder ben geworden. Na 30 jaar rijbewijs zat de "sleet" er echt in qua rijgedrag en de regelkennis was ver weggezakt. Maar het halen van een extra rijbewijs heeft alles weer opgefrist. Dat zouden meer mensen moeten doen!

Super in 1 keer geslaagd .!

Alles werd zeer duidelijk uitgelegd tijdens de lessen. Zeer te spreken over de vakkundigheid van de instructeurs. Zowel op hun vakgebied , als het sociale aspect .Ik zal dan ook ten alle tijd deze rijschool aanraden mocht iemand om advies vragen . Mvg Dennis “ Trots bezitter van mijn motor rijbewijs”

Slecht onprofessioneel

Ze hielden geen rekening met mijn opleiding en werk en het werd maar gewoon ingepland mijn instructeur was wel heel goed en fijn. En er werden zomaar lessen verschoven en wij moesten maar blijven betalen .

Fijne rijschool

Hele fijne ervaring gehad, goede uitleg instructeur neemt de tijd voor je

Zeer vakkundige rijschool

Ik heb hier mijn volledige opleiding rijbewijs CE en code 95 gehaald. Zeer vakkundig personeel. Martijn en Erwin bedankt voor de goede lessen en fijne uitleg van alles.

Prima allemaal gelopen

Goede communicatie met de mensen die je rijlessen konden verzetten of annuleren, heel aardig. Zou fijn zijn als er iets meer structuur in de rijlessen zit, als wat ik bij andere rijscholen heb gehoord

In 1 keer geslaagd door goede rijlessen.

De rijlessen waren makkelijk in te plannen. Goede uitleg en altijd vertrouwen in mij getoond. Prettige manier van lesgeven. Ik ga nu met veel plezier veilig de weg op.

Voldoende

Balen dat ze vaak lekker doorkletsen met andere collegas terwijl je rijles al begonnen had moeten zijn. Maar wel op tijd stoppen natuurlijk.. Voor de rest prima rijschool

Erg leuk en goed uitgelegd

Mijn instructeur was heel aardig en ging er goed mee om als ik zo hier en daar een foutje maakte, ik ben in een keer geslaagd voor mijn praktijkexamen AM (scooter) en ik ben hier heel erg blij mee

Goede ervaring

Heb theorie gedaan voor mn busrijbewijs ( Alles goed uigelegd door theorieleraar Martijn ) en vanaf 5 juni begin ik met mijn busrijlessen en die staan al allemaal ingepland en ook mijn examen is al ingepland heb hiervan ruim van tevoren bericht gekregen via mail zodat ik zelf ook alles goed in kon plannen@