Top in Maatwerk!

E achter D in 2 dagdelen behaald. Zeer empathische (en aardige) docent die maatwerk wist te leveren door trainen met op de praktijk gerichte opdrachten. Vertrouwen in examen was daardoor optimaal ........en met vrucht. Uitstekend materiaal en les faciliteiten.

Geweldig goed!

2e keer geslaagd samen met ons Joskuh. Geweldige rijinstructeur. Ik raad iedereen aan te gaan lessen bij Verboon!

profesionele en leuke mensen!!

Hele fijne samenwerking met Willem Verboon.

Goede les met soms handige info

Goed.....fijne lessen met soms een enkele instructeur die handige tip geeft.

Goede uitleg

Mijn ervaring tot nu toe is goed.

Is het snel leren rijden.

Hele fijne rijleraar! Alles werd goed uitgelegd.

Goede rijschool!

Een fijne sfeer en geweldige instructeurs!

Voor het behalen van mijn Motorrijbewijs terecht gekomen bij Willem Verboon, wat bij binnenkomst gelijk de juiste keuze bleek te zijn. Een warm en gezellig team waar ik met een gerust hart voor het eerst op de motor kon stappen! Ideaal dat ze een eigen terrein hebben waardoor je niet meteen de weg op moet! Heel erg bedankt voor de gezellige tijd!

Hele goeie ervaring

Ik heb de opleiding als prettig ervaren en het personeel is deskundig. Goed materieel en het examen was ook prima en goed geregeld.

Goed en top

Door diverse instructeurs opgeleid bij motor. En alles in een keer gehaald. Top lessen en eerlijk

Hartverwarmend

Het leuk net of je bij je familie ging lessen, vertrouwd, warm en zeer professioneel.

Professionele rijlessen in een ontspannen sfeer

Na de positieve ervaring met de cursus voor het behalen van mijn bromfietsrijbewijs, ook de lessen voor rijbewijs B bij Verkeersschool Verboom gaan volgen. Wederom naar volle tevredenheid. Alles is perfect geregeld. De planning, het verzetten van een les als dit nodig is, de fijne instructeurs. En dan als klap op de vuurpijl mij rijbewijs ook nog in 1 keer gehaald! Ik beveel iedereen Verkeersschool Verboom aan.

Juiste instructie, snel geregeld

Goede ervaringen gehad met het totale pakket C rijbewijs

Erg goed

Ervaren instructeurs die je het duidelijk uitleggen. Zowel met theorie als met praktijk.

Duidelijke uitleg , goede begeleiding

Goede lange motor rijlessen waardoor je het snel oppikt en natuurlijk snel naar het examen door kan.

Kundig, Professioneel en sociaal erg fijn.

Kundig: Ik ben erg goed geholpen. Kwaliteit goed en prima maatwerk qua begeleiding. Professioneel: De totale aanpak en alle communicatie was goed, prettig en doordacht. Sociaal: Het was fijn om daar te komen, iedereen erg vriendelijk.

gewoon dikke prima

toegankelijk, gastvrij, humor en keurige leslocatie. Motoren (mijn geval) mogen wel wat netter/nieuwer.

Leuke en leerzame ervaring!!!

In ongeveer 3 maanden motorrijbewijs gehaald. Onder vakkundige begeleiding van Frank, Efrie en John, veel geleerd en veel lol gehad. Zonder meer alle drie enthousiaste en bekwame instructeurs! Ook afspraken met de planning zeer goed gegaan, waarvoor dank!!!

Prima en betrokken rijschool

Op zich goede ervaring met de rijlessen. Ik vind alleen dat 4,5 uur achter elkaar teveel is om geconcentreerd te blijven. Zou beter zijn dit korter te maken.

Uitstekend!

Mijn ervaring met Willem Verboon en de instructeurs waren uitstekend! Er werd goed gekeken naar de mogelijkheden. Tijdens de proefles werd er al gekeken naar, wanneer ik er echt voor wilde gaan, hoeveel lessen ik nodig zou hebben voor het AVB examen.Vervolgens kon dit binnen de kortste keren worden ingepland, de lessen en het examen. Voor de praktijklessen en het daaropvolgend AVD examen werd er aangeraden om eerst te slagen voor het theorie-examen. Dit heb ik dus ook gedaan, want alleen met theorie kun je aan het AVD examen deelnemen! Voorbeeld van de instructeur: Stel je hebt al 3 praktijklessen achter de rug, doet dan theorie-examen en je slaagt niet, met kort daarop AVD examen op de planning. Dan mag je daar niet aan meedoen, maar omdat het (op een te korte termijn) al is gepland, moet je ervoor betalen. Dat zou zonde zijn van het geld. Hier houden ze dan ook rekening mee in de planning, vandaar eerst theorie halen en dan praktijklessen met het AVD examen. De omgang naar de mensen vond ik echt top. Als er iets was werd er op een rustige en normale manier uitgelegd wat er niet goed ging en hoe het het beste aangepakt kon worden. Goede service met tips dus!

Goede begeleiding ( opfriscursus )

Was een goede begeleiding ook aangezien dit een opfriscursus was van 45 min. Geen poespas gewoon to the point.

Excellence

2 lessen en Examen gedaan. In 1 X geslaagd! Voor mensen die AVB-examen moet rijden is het ook voordelig, want Willem Verboon heeft eigen oefen terrein. Hierdoor wordt er geen oefentijd weg gesnoept door naar locatie te rijden. En kun je dus gelijk beginnen met de oefeningen. Als je Frank hebt als instructeur, heb je het zeker goed!

Prima en degelijk.

Prima ervaring met instructeur. Degelijke instructie. Naar mijn mening mag route van lessen wel meer focus op Breda hebben. Omgeving waar je af gaat rijden.

Goed geregeld

Ik zou eigenlijk bij een andere rijschool lessen om binnen de zomervakantie snel mijn A2 te halen. Op het laatst bleek dat toch niet te kunnen en toen heb ik Willem Verboon geappt. Daar was iemand uitgevallen waarvan ik de examens over kon nemen. Volgende dag even gebeld en toen was alles gelijk geregeld, examens en lessen ingepland. Ik had voor de AVD lessen wel iedere keer een andere instructeur. Aan de ene kant is dat minder fijn, aan de andere kant heb je dan vier keer een net iets ander perspectief gehoord, waardoor je in dat opzicht beter bent voorbereid.