Goede rijschool word goed geholpen in alles

Ik vind dit een super rijschool

Bedankt voor de fijne lessen!

Heb heel fijne lessen gehad met Michael, Christa en Muriël! Zij gaven mij het gevoel terug wat ik nodig had om te slagen

Een geweldige leerweg naar motorrijden.

Mijn ervaring begon met een 'Try the Bike' die mijn vrouw voor me had geregeld. Ik was vanaf het eerste moment dat ik voorzichtig met de lesmotor wegreed op het oefenterrein van Verboon verkocht aan zowel motorrijden als de motor waar op reed zelf (en zodoende rij ik die nu zelf ook). Ik heb me meteen ingeschreven voor het complete lesprogramma. Eerst voertuigbeheersing, dan verkeersdeelname en ergens daar tussenin theorie. Voertuigbeheersing was een enorm leuke ervaring omdat we dit met een leuke groep mensen deden en we deden het examen ook echt met zijn allen. Telkens één kandidaat ietsje zenuwachtig rijdend (in de kou en regen, maar zo leer je het wel) gadegeslagen door een kritische maar niet te strenge examinator, en de rest aanmoedigend vanuit de warme kantine. Ik heb drie verschillende instructeurs gehad met elk hun eigen stijl en aanpak, maar alle drie zeker alles behalve te flauw en je steeds uitdagend om net een extra stap te maken. Dat leert enorm snel, want je verlegd je grenzen zo telkens weer en elk succes voelt geweldig. Wat je eerst dacht niet te durven doe je de volgende keer fluitend. Je wordt op de weg goed begeleidt, op een opbouwende manier gewezen op je fouten (ja, die ga je veel maken) en aandachtspunten, en af en toe een paar kleine tips en tricks meegevend als je even gewoon 5 minuten rechtdoor rijdt. Dat werkt heel goed; je leert zo in no-time heel veel. Dus heren instructeurs, hartelijk dank voor jullie wijze lessen. Verboon geeft les in blokken van 4 uur. Dat is echt veel effectiever dan telkens een uurtje rijden, want dan leer je iets wat je daarna gelijk een week niet in praktijk kan brengen. Met lange blokken kun je meteen het geleerde toepassen en zo eind je elke les met het gevoel dat je echt wat gedaan hebt. Verboon geeft je een solide basis om mee de weg op te gaan. Maar let wel, zelfs al ben je uiteindelijk geslaagd, het echte leren begint pas zodra je zelfstandig de weg op gaat. En dan zul je nog vaak aan je rijlessen denken.

Leerzaam en interessant

Ik heb al mijn examens in 1x kunnen halen dankzij de goede instructeurs

Goed geholpen en veel bij geleerd

Fijne les gehad en in keer geslaagd voor mijn be rijbewijs

Kortom: goed.

Fijne lessen gehad, echter was er veel tijd tussen het zakken voor praktijkexamen en weer beginnen met rijlessen. Dit is ook grotendeels te wijten aan Corona, dit heb ik wel als vervelend ervaren.

Code 95 Touringcar

Samen met een collega voor de 2e keer Code 95 gedaan bij Verboon op de touringcar deze keer met instructeur Ton van Helvoort. Het was een geweldige dag met interessante routes door kleine dorpen met smalle straten en over provinciale wegen met diverse aandachtspunten waar je toch even goed geconcentreerd moest wezen. Verschillende opdrachten werden uitgevoerd zoals halteren het veilig in/uit laten stappen van de passagiers de soepelste manier om een rotonde te nemen en door een smalle straat rijden met lastige verkeerssluizen. Ton van Helvoort heeft ons professioneel door de dag heen geloodst met duidelijke communicatie wat wel zo prettig is. Om 16:00 uur weer huiswaarts gegaan met weer een ervaring rijker. Ton bedankt en tot de volgende keer.

Ik vind het een goede persoonlijke rijschool die goed met de leerlingen omgaat

Ik vind het een top rijschool ga hier zeker nog terug voor andere rijbewijzen

Hele professionele rijschool

Instructeurs zijn kundig. Rijschool is ruim van opzet. Mooi materiaal om in te lessen. Ideaal om vanuit deze locatie ook examen te kunnen doen.

Voelde me op mijn gemak in de auto

Een hele goede ervaring met allemaal goede instructeurs. Als mijn vaste instructeur er niet was, was er vervanging. De tijden en plaats van ophalen doorgeven ging erg makkelijk

Prima opleiders. Mijn C1 gehaald!

Prettig en in alle rust goed voorbereid naar het examen toe. Goed om bewust te rijden met een kundige opleider naast je.

Reeds een recentie geschreven

Fijn gelest, materiaal moet wel eerder worden opgeknapt.

Mooie rijschool, fijne docenten, materiaal prima. Rep duurde alleen lang, mijn buddy ging zijn rijexamen doen met te weinig profiel op zijn banden. Verder uiterst tevreden

Motorrijbewijs in 1x

Op het terrein van Verboon kun je veilig je eerste meters maken met de motor. De instructeurs zijn no-nonsense, eerlijk en direct, maar wel met enorm veel geduld en expertise. Als je de weg opgaat, zullen ze je zeker goed begeleiden en wegwijs maken in de verkeersdeelname met de motor. Een absolute aanrader!

Niet flexibel, wel professioneel

Ik was erg enthousiast toen ik me aanmelde voor het motorrijden. Bij het plannen kreeg ik eigenlijk direct een raar gevoel. De manier van communiceren vond ik vrij afstandelijk en als het wat moeilijker werd sloeg de toon al snel om alsof ik überhaupt blij moest zijn dat er naar me omgekeken werd. Mijn enthousiasme sloeg om in teleurstelling. Tijdens de lessen kan ik alleen maar met lof over de opleiders spreken, ze zijn professioneel, goedlachs, scherp, aardig en vooral positief. De manier van lesgeven bij zowel AVB in Oosterhout als AVD in Oud Gastel heb ik als enorm prettig ervaren. Een extra opmerking heb ik nog wel, stap alsjeblieft af van les blokken van 4 uur. Ondanks dat het leuk is om langer te rijden, leer je het meeste als je ook tijd krijgt om al die indrukken en opmerkingen te verwerken. Ik merkte pas dat ik een hoop geleerd had als ik de volgende keer op de motor zat. Die interval dien je vaker te krijgen en daarmee zullen ook meer leerlingen gebaat zijn. Al met al kan ik niet negatief maar ook niet positief zijn over jullie. Wat eigenlijk gewoon jammer is. Alsnog bedankt voor de snelle resultaten!

Zeer deskundige opleider

De instructeurs, Frank, Efri en Bart hebben mij zeer kundig en op een leuke manier les gegeven. De verkeersschool heeft een mooi eigen terrein waarop gelest kan worden. Zeker aan te bevelen voor iedereen.

Goede duidelijke instructies van de motor instructeurs.

Doordat je bij de AVB lessen maar met max. 5 cursisten bent krijg je goede begeleiding. De lessen zijn steeds 4 uur lang (zowel AVB als AVD) wat ik als prettig heb ervaren.

Prima rijschool

wat omstandigheden gehad maar zijn prima opgelost. verder in 1x geslaagd, klein groepje, mooi duidelijke les en vriendelijke begeleider. en nog een mok gekregen achteraf ook.

Zeer goede rijschool

Ik ben in eind 2022 begonnen aan mijn C rijbewijs, ze hebben me daar goed doorheen geholpen kreeg altijd de juiste tekst en uitleg en hielpen me overal doorheen.! Waardoor ik overal vrijwel in een keer voor ben geslaagd.! En eind 2023 begonnen aan me CE rijbewijs, ook weer met de juiste tekst en uitleg in één keer geslaagd.! Waarvan ik dacht dit ga ik nooit niet redden hielden ze toch vol en toch gelukt.! Zeer goede rij-instructeurs met heel veel ervaring die je overal doorheen helpen zodat ze uiteindelijk ieders droom waar kunnen maken!

Prima begeleiding om mijn aanhangwagen rijbewijs te halen.

Zeer goede uitleg en fijne instructeur en ook nog tijd voor een grapje top.

Fijne sturing met goed resultaat!

Ik vond John een fijne, duidelijke instructeur. Waar ik wat van kon leren, dit had ik in mijn eerdere lessen gemist. John gaf aan waar mijn zwakke punten lagen, en heeft deze bijgestuurd. Hierdoor heb ik het examen positief kunnen afsluiten.

Degelijk

In het kort, goede begeleiding, ben goed voorbereid en geprepareerd voor het examen, goede communicatie, goede instructeur, vriendelijk en behulpzaam personeel, en goede koffie.

Prima rijschool!

Goede uitleg, geduldige en fijne begeleiding!

Gedegen opleiding

Twee heren gehad met beiden veel kennis en ervaring.

Professioneel en goed.

Bij Verboon lessen genomen voor mijn BE-rijbewijs. Ik had instructeur Mark de Rooij, een rustige fijne vent met heel veel ervaring die je de kneepjes voor het examen leert. Het examen liep daardoor probleemloos.