Helemaal super!

Heb enorm fijn les gehad van Marcel en Frank! Super bedankt en ik ga jullie vast nog weleens tegen komen op de weg

Oefen les op de motor

Voor het eerst op de motor gestapt, helemaal onbekend met deze voertuig. Instructeur frank had alles goed uitgelegd, en de oefeningen waren moeilijk maar leerzaam. Kan niet wachten op de praktijklessen!!

Duidelijke uitleg

Deskundige en duidelijke uitleg

Ik heb het ala zeer prettig ervaren.

Ik heb het als prettig ervaren. Tijdens mijn eerste keer rijles/examen heb ik 2 verschillende instructeurs gehad dit vond ik verwarrend en vervelend. De 2e keer dat ik op mocht heb ik met Henk mogen rijlessen en examen mogen doen en dit heb ik als zeer prettig ervaren.

Top geregeld en een gezellig les gehad

Vandaag bij verboon geweest voor een BE rijbewijs. Na een duidelijke uitleg op pad gegaan, na alle tips toch ik een keer geslaagd… Het geduld van Frank en de gezellige gesprekken werden dan ook gewaardeerd. Met andere woorden bedankt !!!

Fijne lessen gehad, aardig personeel!

Bus rijbewijs in 1x gehaald

Jos en Marcel bedankt

Leuke en leerzame tijd gehad

Supper veel aan gehad

Leerzame cursus icm 4 uur elearning Frank toffe instructeur. Van alle markten thuis

1 keer geslaagd voor mijn C1

Super begeleiding erg tevreden over de gegeven lessen. Dit rijbewijs gaat mooi gebruikt worden voor onze vakantie in Canada

Oefenen baart kunst

Al 13 jaar rij ik met mijn caravan, maar door mijn nieuwe auto kwam het combinatie gewicht boven de 3500kg. Als ik had geweten dat ik door het lessen zelfverzekerder zou worden met het rijden met de caravan had ik het veel eerder gedaan. Voorheen zou ik doorrijden als ik verkeerd was gereden, want bochtje achteruit kwam niet eens in me op. Of het recht achteruit rijden ging vaak goed, al slingerend over de weg... Efrie van der Sanden heeft me 8 uur lang echt leren rijden, halve cirkels maken, bochtje achteruit, recht achteruit rijden maar met name de uitzwaaien van mijn aanhanger in de gaten houden. Ga je met de caravan op vakantie of wil je goed leren rijden met een aanhanger... DOEN!

Goed en duidelijk

Goed ervaren en werd goed geholpen. Werd duidelijk op mijn fouten gewezen waardoor ik er zo snel mogenlijk van kon leren

adr cursus gevolgd bij marcel , best gezellig

Zeer fijne behandeling op een zware cursus

Goede rijschool en ook erg geduldig

Heb mijn C en CE gehaald en een fijne opleiding gehad. Extra hulp gekregen bij de punten waar ik de meeste moeite mee had.

Goede begeleiding en instructeur

Mooie rijschool en goede begeleiding

Beter als dit kan het bijna niet

De rijlessen die door mark gegeven word zijn echt top ben blij met hem als instructeur Hij legt alles super fijn uit en het is een top gast

Een hele goede ervaring gehad

Ik heb lessen gevolgd bij Efrie, duidelijke instructies en een fijne communicatie zo ook met de rijschool was alles op en top geregeld

Fijne instructeurs

Ik ben van instructeur veranderd, omdat de ander beter bij mij paste. Dat kon gewoon en nu heb ik mijn rijbewijs. Fijne manier van les geven

Fijne instructeurs, super geregeld!

Hoewel een van de beloftes is dat je één instructeur krijgt tot aan je examen en ik er 4 heb gehad over 5 lessen leverde dat ook wel weer andere inzichten op. Iedere les leerde ik van iemand anders iets anders. Ik wil Mark, Frank, Michael en Ton bedanken voor het geduld en de fijne gesprekken onderweg! Wellicht tot een volgende keer ;-)

Goede rijschool voor een cursus

Heb er me code 95 gehaald de afgelopen weken, de cursus werd gegeven door Marcel boelaars en Frank zopfi. Wilde even een compliment geven over het les geven en de fijne samenwerking met hun

Aardige instructeurs en duidelijke uitleg voor aanhanger rijbewijs

Aardige instructeurs en duidelijke uitleg voor aanhanger rijbewijs helemaal top

Een geslaagd resultaat door de uitdagende lessen

Ik heb onlangs rijlessen gevolgd voor mijn C-rijbewijs bij Mark en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring. Mark biedt uitstekende instructies; hij legt alles helder en geduldig uit, wat het leren een stuk makkelijker maakt. De lessen zijn uitdagend genoeg om je vaardigheden te verbeteren, maar nooit overweldigend. Mark zorgt ervoor dat je telkens weer iets nieuws leert, wat je zelfvertrouwen achter het stuur vergroot. Daarnaast is hij een fijne man om mee te werken: vriendelijk, professioneel en altijd bereid om je te helpen. Ik kan hem zeker aanraden voor iedereen die zijn C-rijbewijs wil halen.

Lessen met Marcel is super gezellig en hij is een echte vakidioot

Lessen vanuit Oud gastel met Marcel, Frank en Michael is zeker aan te bevelen. Communicatie vanuit hoofdkantoor mag wel beter.

Erg goed

goede lessen waar je veel van leert

Fijne rijschool

Goede instructeurs in informele sfeer. Zeker aanrader.

Damweg 51

4905 BS Oosterhout