Een rijschool waar het vertrouwen in de leerling, in diens kwaliteiten voorop staan

Paul Lam weet alles uit de kast te halen om je steeds weer het vertrouwen te geven dat het halen van een rijbewijs mogelijk is. Ook al zie je het af en toe niet meer zitten en denk je dat je dat Keizer Karel plein nooit alleen op zult durven rijden, toch lukt het hem steeds weer. Chapeau!!!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Autorijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? op aanraden van

Zeer positief

Mijn ervaring met autorijschool Paul Lam is zeer positief de uitleg is duidelijk van ervaren rijinstructeurs.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Door de goede recensie

De beste rijschool in Njmegen.

De dames bij de receptie en achter de telefoon zijn zeer behulpzaam en zeer professioneel. Ik had een uitstekende ervaring met Mélanie mijn instructeur (Rijbewijs B, Automaat), op zijn zachtst gezegd, Het was veilig, leerzaam, gezellig en geweldig met haar om mee te leren, zij is ook erg behulpzaam, communiceert duidelijk en ze geeft alle instructies die je nodig hebt om te slagen. Ik voelde me altijd op mijn gemak. Ik heb te veel geleerd over hoe je moet rijden zoals je zou moeten tijdens je rijexamen bij het CBR. Ik heb het vanaf de eerste keer gehaald. Paul Lam rijschool is een aanrader en Mélanie is de beste. Erg Bedankt.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Paul Lam heeft het hoogste tevredenheidspercentage op Google. Het is erg belangrijk om voor je rij-examen een goede les te krijgen.

geweldig betrokken rijschool

Goedendag. zoals gewoonlijk heb ik weer een geweldige ervaring met Paul Lam. De betrokkenheid vakkundigheid en de vriendelijkheid is nergens anders meer te vinden. administartie in 1 woord geweldig . je blijft op hoogte van je lesuren etc. ik heb al mijn diploma's daar behaald net als mijn dochter en schoonzoon. een betere is er echt niet. Je weet gewoon dat men deze rijschool serieus neemt en als je gaat afrijden zullen ze dat alleen toestaan als je volgens hun er klaar voor bent. nog maals bedankt voor mijn leservaring zelfs in deze coronatijd.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? taxi, auto, bromfiets
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? vanwege vakkundigheid en betrokkenheid

Fijne rijschool

Heel fijn om rijles hier te volgen. Je kan zelf bepalen wanneer hoevaak je gaat lessen en hoelang je er over doet. Alles is top geregeld!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? via het uitzendbureau

Fijne instructeur en duidelijke uitleg

Goed te doen om in 1 dag je E achter B te halen. Instructeur was helder en gaf goede tips.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? e achter b
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? via het werk

Snel, leerzaam en leuk!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? De beste in Nijmegen

Geweldige lessen gehad, veel geleerd en alles in 1x gehaald. Als er iets is kan in overleg alles.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Zat in de buurt

Uitstekend!

Erg vriendelijk,leerzaam en voornamelijk alles goed geregelt

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A1, A2
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Eenige in de regio met 125cc

top rijschool!

dankzij deze rijschool heb ik mijn rijbewijs in 1 x gehaald! met vooral veel dank aan Henk, maar ook ton voor de laatste lessen voor het examen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede rijschool

prima geholpen!!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? taxi
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? naam

top rijschool goede lessen en duidelijk

ik heb zeer fijne lessen gehad en duidelijke , daar wil ik de rijschool voor bedanken

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C1 vrachtwagenen en code95
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Klantvriendelijke rijschool met professionele intructeurs

Ik heb dit jaar mijn motorrijbewijs gehaald bij Paul Lam. In planning en verzetten van lessen (rond corona) heeft de rijschool erg meegedacht. Instructeurs zijn professioneel en geven goede feedback.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat goed bekend

Prettig

Hele fijne rijschool zowel alle instructeurs als de dames van de planning. Echt top geregeld

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen

Fantastisch !

Met zoveel plezier heb ik mijn motor rijlessen bij Paul Lam gevolgd. Alles was top geregeld en met veel geduld van Frits, Remco, Willeke heb ik veel geleerd en ben ik uiteindelijk geslaagd. Ik ga jullie en de lessen missen. Dank jullie wel !

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? mond op mond

Heel behulpzaam en super goede motorlessen.

De motorlessen bij Frits Lam waren heel leuk en ook heel leerzaam. Hij let overal op en je gaat met een heel goed en veilig gevoel het examen in.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede naam, bekende

Slecht geen respect

Ik wordt door mbt van de balie heel onvriendelijk behandeld

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Beste Zaka, Wij zouden graag willen weten wat je bedoelt met deze reactie, zou je dit kunnen toelichten?

Goede rijschool met fijne instructeurs.

Heb meerdere werknemers een rijbewijs laten halen. Zelf het motorrijbewijs gehaald met een goede begeleiding en scholing. Zeker aan te bevelen!!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Eerdere ervaringen

Goede instructeurs

Goede sercice, goede communicatie, goede inzet. Echt top.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede verhalen gehoord

Professioneel bedrijf en erg meegaand met leerlingen

Motorrijbewijs hier gehaald, erg fijne lessen gehad. Ook bij het examen geven ze de steun die je nodig hebt om vol zelfvertrouwen het rijbewijs te halen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaringen van kennissen

Heel betrokken personeel

Er werken erg aardige mensen, zowel de instructeurs als de mensen bij de balie.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ze boden ooit een gratis proefles aan, toen heb ik ontdekt dat het aardige instructeurs zijn

Fijne rijschool!

Fijne rijschool. Vriendelijk, klantgericht, goede uitleg en leren je alles op een prettige manier. Dus zeker een aanrader!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Was een verrassing!

Deskundigheid en betrokkenheid is top bij Paul Lam!

Hele fijne rijschool om te lessen! De instructeurs; Frits, Remco en Willeke, weten hun deskundigheid goed over te brengen, hebben veel geduld en weten jou op een fijne manier instructies te geven via de portofoon tijdens het motorrijden. De adminnistratief medewerkers kennen je al snel bij naam en bellen je vriendelijk op als zaken afgehandeld moeten worden. Verder vangen ze je vriendelijk op als je met vragen aan de balie komt. De motoren zelf worden goed onderhouden en zijn in goede staat. De motorkleding vind ik wel verouderd en versleten en aan vervanging toe. Dit neemt niet weg dat ik een fijne lestijd heb gehad en deze rijschool zeker zou aanbevelen!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Google

Geweldig fijne mensen.

Met plezier m’n motorrijbewijs hier gehaald, vakbekwame en hele fijne rijschool.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Jullie hebben een goede naam. En zeer klantvriendelijk

Geweldig en deskundig.

Fijne rijschool. Deskundig maar ook communicatief dik in orde. Voor jaren terug me motorrijbewijs gehaald, nu het aanhanger rijbewijs en het was weer goed geregeld. Aanrader!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Aanhanger
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede ervaring

Molenweg 133 6543VA Nijmegen

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.