Prettige rijschool met ervaren instructeurs en prettige kantoormedewerkers!

Super rijschool, goede instucteurs en een fijne planning en organisatie op kantoor! Instructeur Alex is een top aanvulling op het team van Paul Lam!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dicht bij huis en goede verhalen over Paul Lam

Een ontzettend leerzame en gezellige tijd.

Ik heb met mijn motorrijlessen enorm veel vooruitgang geboekt. De instructeurs en instructrice namen altijd de tijd om je uit te leggen welke techniek je in welke situatie toepast. Fijne ritten gereden op de weg en altijd goede communicatie en een goede sfeer. Beide praktijkexamens in één keer behaald!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Op aanbeveling

Hele fijne rijschool!

Mijn C (vrachtwagen) rijbewijs heb ik behaald bij Rijschool Paul Lam. De theoriecursussen waren erg leerzaam en goed ingedeeld. Er was ruime tijd om alles goed te leren en begrijpen. De rijlessen zelf heb ik als erg fijn ervaren. De lessen werden goed op mij afgestemd. De instructeurs waren zeer vriendelijk in de omgang. Ook vanuit de administratie werd ik goed geholpen. Tijdens de vertragingen door de corona crisis werd ik goed begeleid met het regelen van de examens. Al met al een hele fijne rijschool en echt een aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Persoonlijk en goed ontvangen.

Geduldig en zeer vriendelijk

Ik heb een motor opfris cursus gehad,ik had 15jaar niet meer gereden.. De instructeur gaf zelfvertrouwen en zei geen negatieve dingen..ik begon er steeds meer schik in te krijgen en dat ik het nog prima kon werd gezegd.. Ik heb 2lessen gehad en vroeg of ik er nog meer nodig had,hij zei nee hoor jij redt je eigen wel..Kijk das pas een rijschool en niet zeggen je hebt nog een paar lessen nodig om centen te scoren..Dankjewel jullie verdienen een Tien..

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ze hebben opfris cursussen

Ik Had eerst een anderen rijschool toen ben ik over gestapt naar paul lam daar in heb ik een hele goede keuze uitgemaakt. Ben toen geadviseerd om een pakket van 28lessen te nemen daar ben ik precies mee uitgekomen en ben in 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. mensen die daar werken zijn zeer professioneel en nemen echt tijd voor je!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Auto

Ervaren instructeurs

Prettige leerperiode. Veilige leeromgeving en veel feedback.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Eerdere positieve ervaringen

Goede lesschool

Erg fijne en rustige instructeurs Ook het materieel waar je mee lest is goed

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? E achter B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Persoonlijk goede ervaring mee gehad bij mijn andere rijbewijzen

In alle facetten; gewoon een top rijschool

Wanneer je 65 bent en je wilt dan nog je motor rijbewijs halen waarbij je vooraf ook nog een beetje angstig bent of je wel zo schuin durft in een bocht; dan wordt er van de rijinstructeurs wel wat gevraagd. Ik kan wel zeggen dat rijschool Paul Lam deze uitdaging voortreffelijk is aangegaan. Met respect naar de klant, veel geduld, vakmanschap, flexibiliteit en ook persoonlijke betrokkenheid hebben ze de klus met mij geklaard. Daarbij kon het op zijn tijd ook gewoon gezellig zijn; de lessen waren hierdoor voor mij altijd een feestje. Van harte aanbevolen!

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede referenties

Heel goed, duidelijke lessen.

Hele fijne rijinstructeur gehad, altijd duidelijk in de uitleg. En in een keer geslaagd zowel met theorie als afrijden. Heb de cursus ook via de rijschool gevolgd.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Ja
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen

Comfortabel, prettig en professioneel

Gedurende de periode van september 2020 tot en met maart 2021 (inclusief lockdown) heb ik rijlessen gevolgd voor het A-rijbewijs (motor). Ik heb de gehele rijopleiding als zeer prettig ervaren. Het team van rijinstructeurs is professioneel, deskundig, vriendelijk en gezellig. Het vooraf overeengekomen plan is zo uitgevoerd dat dit resulteerde in het slagen van alle examens. Ze waren allen niet beroerd om ook tips en aanbevelingen mee te geven. Daarnaast zijn de medewerkers achter de balie zeer vriendelijk, behulpzaam en is eenieder telefonisch goed bereikbaar. Paul Lam is zeker een aanrader voor eenieder die graag lessen wil volgen van rustige, enthousiaste en behulpzame instructeurs!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A (motor)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevelingen van familielid en vrienden

Fijne rijschool met leuke mensen

Vriendelijke dames op de planning die altijd meekijken naar de beste oplossing. Daarnaast leuke / goeie instructeurs die duidelijk plezier in hun werk hebben. Aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede reviews, goede informatie aan de telefoon

Prettige rijschool! Goed georganiseerd, reageren snel en hele leuk instructeurs.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Locatie

Super! Duidelijk en afspraken worden nagekomen!

JP Lam was mijn instructeur, rustige en duidelijke uitleg. Ga zo door! Dank

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? E
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Zie ze vaak rijden en goede mond op mond reclame.

Top rijschool!

Onze zoon vond de solo scooterles van Remco de Beijer heel fijn! Remco wist hem zelfvertrouwen te geven en op z’n gemak te stellen door een prettige manier van communiceren. Heel erg belangrijk voor iemand met faalangst en ADD! Wij kwamen voor deze les en examen vanuit Best maar het was het zeker waard!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? AM
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Solo scooterlessen

Paul Lam is een heel prettige rijschool, waar de klant op nr. 1 staat

Ik heb de rijopleiding voor de motor als heel prettig ervaren. Het vooraf afgesproken plan is zo uitgevoerd zodat het uiteindelijk resulteerde in het slagen voor het motor rijbewijs. Het team dat de rijlessen geeft is heel prettig en professioneel.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ervaring met auto rijbewijs

Geweldige rijschool!

Na 4 weekjes rijles ben ik geslaagd voor het CE rijbewijs. De lessen worden op een fijne en rustige manier gegeven zodat je voor je zelf de tijd krijgt om te zien hoe het allemaal werkt met een oplegger in mijn geval. Zowel de theorie als praktijk heb ik hier met veel plezier gevolgd!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? CE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ik hoorde veel positieve verhalen

Geweldig goede rijschool en instructeurs motor

Fantastische deskundigheid en fulltime rij advies tijdens lessen op de motor. Niet meer lessen dan nodig. Uitstekende rijschool , bedankt

Betrokken en vriendelijk personeel

Ik heb van september 2019 tot december 2020 bij Paul Lam autorijles gehad. Ik begon mijn lessen bij Melanie, wat een hele fijne ervaring was. Melanie is heel rustig en geduldig en stelt je op je gemak. Daarna ben ik bij Ton gaan lessen. Ook dit heb ik heel goed ervaren. Ton had ook veel geduld met mij en hij was duidelijk. Hij wist mij enorm goed klaar te stomen voor het examen. Verder was het tijdens de lessen altijd gezellig door zijn grapjes. Het personeel achter de balie en aan de telefoon was ook altijd ontzettend vriendelijk en betrokken met mij. Alles was altijd goed geregeld. Daarnaast heb een theoriecursus gevolgd bij de rijschool, die valt ook aan te raden. Al met al heb ik een hele goede ervaring met de rijschool, dankzij iedereen die er werkt!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Autorijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? In de buurt

Zeer goede rijschool met fijn personeel.

Iedereen is erg betrokken en je kan altijd terecht, ook bij andere docenten.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Fijne lessen, fijne instructeurs. Zeer proffesioneel. Alles was goed!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Enthousiaste en behulpzame instructeurs!

Erg goede ervaring gehad bij Paul Lam! Heb bij Paul Lam gelest voor mijn motorrijbewijs. Personeel achter de balie erg vriendelijk en altijd goed telefonisch bereikbaar. Daarnaast waren de lessen erg makkelijk in te plannen en kreeg je een reminder per mail. De 3 instructeurs allemaal gehad tijdens het lessen. Alle 3 hebben ze hun eigen methode, maar naar mijn mening allemaal erg goed en behulpzaam. Zeker een aanrader als je graag les wil van enthousiaste en behulpzame instructeurs!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs code 80
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mond tot mond reclame

Super, gezellig, leerzaam en mensgericht.

Ik heb een gezellige en leerzame tijd gehad bij Paul Lam. De instructeurs gaven mij iedere motor les weer goede feed-ups. Daarnaast kon je altijd een gezellig praatje houden en al je vragen stellen. Met veel enthousiasme vanuit de instructeurs heb ik gereden. Ook qua administratie ben ik over Paul Lam te spreken. Zodra er een plek vrijkwam voor een examen werd er meteen gekeken naar oplossingen. Dit geldt ook voor het plannen van de lessen. Kortom, ik raad rijschool Paul Lam zeker aan.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? AVB en AVD
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanrader van kennis

Leggen alles rustig uit en nemen de tijd voor je. Voor lessen voor BE, want daar ging ik voor, is deze rijschool van harte aan te bevelen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Door goede berichten van een collega

Professionele, prettige en vriendelijke begeleiding

Met veel plezier mijn rijbewijs kunnen halen. Jammer van de drukte omtrent het plannen van examens vanwege COVID.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor rijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Self research

Veel geduld, maatwerk en klantvriendelijk.

Paul Lam is wat mij betreft de rijschool van Nijmegen en omstreken! Op aanraden van een kennis, en een snelle check bij het CBR voor slaging percentages was mijn keuze snel gemaakt. Dus de knoop doorgehakt en begonnen met motor lessen, op zijn zachts gezegd vond ik het erg moeilijk (Autisme en faalangst), vooral de AVB heb ik nachtmerries van gehad, maar de aanhouder wint en uiteindelijk geslaagd. De kracht van de rijschool zit hem in zijn instructeurs ik heb van alle drie veel geleerd Remco Willeke en Frits zijn allemaal top instructeurs maar Frits heeft een speciaal plaatsje in mijn hart verdiend, het geduld en de kalmte die deze man uitstraalt is erg fijn en heeft mijn erdoorheen gesleept. Uiteindelijk naar veel geleerd te hebben in één keer geslaagd voor mijn AVD. Groeten Dennis PS: De receptie administratie is ook top hebben altijd meegedacht bij het inplannen van lessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mond op mond en hoog slaging percentage bij het CBR.

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.