super prettige en relaxte motorrijlessen gehad

Ben bij Paul Lam gekomen voor mijn motorrijlessen omdat de vriendin van mijn zoon er heel tevreden was over haar autorijlessen. Ik heb motorrijles gehad van zowel Remco als Tim, beide ontzettend fijne instructeurs. Zeer relaxed en rustig, opbouwend in hun feedback en feedforeward. Ze geven je zeer snel vertrouwen en plezier in de lessen en dat heb ik als heel erg fijn ervaren. Ik heb eerder ergens anders les gehad dus ik heb wat vergelijkingsmateriaal ;) Remco en Tim zijn supergasten! Aan te raden om met hen te gaan lessen? Yes, doen!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? tip van vriendin van mijn zoon

Super geweldlig

Geweldige rijschool. Alle instructeurs hebben geduld met je en hebben tijd voor een persoonlijk gesprek. Heb er veel geleerd!!!!!!!!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? c
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? via Weijers riool techniek

Professioneel en behulpzaam

Ik heb veel rijlessen gevolgd voor de extra rijbewijzen die ik wilde halen en ik ben er altijd met plezier heen gegaan. Alle instructeurs die ik gehad heb waren zeer kundig, flexibel in de planning en enthousiast over het rijden. Absolute aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A, C, CE, D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Alle rijbezijen mogelijk en prijs

Ik heb destijds mijn brommer, auto en motor rijbewijs bij Paul Lam gehaald en nu voor mijn aanhanger was het weer top geregeld. Er wordt helder gecommuniceerd en er was weer veel tijd en geduld om de vaardigheden uit te leggen en over te brengen! Beste rijschool ever !

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Vertrouwd

Voorbeeld van een gewoon erg goede rijschool

Administratief is alles tiptop in orde. Vriendelijke dames, houden veel rekening met wensen, lichten je bijtijds in en maken regelmatig een grapje tussendoor. De instructeurs voor zowel de voertuigbeheersing als de verkeersdeelname zijn zeer professioneel, ervaren en kundig. Daarbij regelmatig complimenten (wat opbeurend werkt), een persoonlijke benadering en ook zij maken regelmatig een lolletje. Mijn vrouw gaat haar motor rijbewijs zeker ook bij Paul Lam halen. Alle lof en ga zo door!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat bekend als erg goede motor rijschool, eerdere ervaringen

TOP!

Mede dankzij de ervaren, gezellige en professionele motorinstructeurs van Paul Lam heb ik mijn motorrijbewijs in handen mogen nemen! Ik ben ontzettend blij met de service van Paul Lam, op ieder vlak. Een top ervaring die ik iedereen die zijn motorrijbewijs wilt halen kan aanbevelen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via Google kwam ik bij jullie terecht, waarna ik enthousiast gemaakt werd door mijn eerste rijles. Ik merkte al gauw dat deskundigheid voorop staat, gepaard met een lolletje tussendoor. Iets dat voor mij erg belangrijk is!

supervriendelijk en zetten graag een extra stap voor je

supervriendelijke,deskundige en geduldige leraren

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? D
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? aanraden vriend

Top Rijschool

Ik heb de rijopleiding vrachtwagen genoten bij Paul Lam. Zowel de theorie-/praktijklessen waren voldoende om de examens te kunnen afleggen. De opleiding binnen een jaar gehaald. (2022) Top geregeld!!!! Bedankt rijschool Paul Lam...

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Werkgever heeft rijschool gekozen.

Top Rijschool

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C

Goede rijlessen met een fijne instructeur.

Goede ervaring bij deze rijschool. Rijinstructeurs waren professioneel en hun feedback sloot ook altijd goed aan op wat werk nodig had. Vriendelijk personeel, goed bereikbaar en over het algemeen goede service.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Rijschool met goede reputatie en ervaring

Goede rijlessen met een fijne instructeur.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B

Motor sleutelcursus is een absolute aanrader!

Afgelopen zaterdag heb ik bij verkeersschool Paul Lam de motor sleutelcursus gevolgd. De instructeur/monteur (Eldert) is passievol en zeer kundig, zowel qua het praktische (waar zit wat op de motor, hoe kun je defecten detecteren, etc.) als het theoretische. Het tempo van de cursus beviel me goed; er is veel aan bod gekomen en Eldert checkte of de stof goed overkwam. Ik zou willen dat ik deze cursus had gevolgd nog voor ik mijn motor had gekocht, omdat ik nu veel beter in staat ben de staat van een motor te controleren. Voor elke motorrijder is deze cursus een absolute aanrader!!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Enige aanbieder (die ik Kon vinden) van een motor sleutelcursus

Super fijne rijschool

Na 3 jaar getrapt A examen voor de motor gedaan. Een aantal lessen bij Tim gehad die hele fijne, duidelijke feedback geeft. Ik kon bespreken dat ik last had om te falen en dat werd goed opgepakt. Verder is de communicatie met de lieve dames achter de balie altijd fijn verlopen. Niet alleen nu, maar ook 3 jaar geleden bij het behalen van mijn rijbewijs A2 een hele prettige ervaring gehad.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A getrapt
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ons pap heeft hier ooit zijn motorrijbewijs gehaald. Bijna vanzelfsprekend dat ik 3 jaar geleden hier mijn A2 haalde en nu mijn A.

Instructeurs en mensen aan de balie: vriendelijk en kundig

Duidelijke lessen van vriendelijke, motiverende instructeurs. Enige verbeterpunt: Een online leskaart past beter bij deze tijd.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Na online vergelijk

Super enthousiaste en deskundige instructeurs, gewoon de beste rijschool van Nijmegen en omstreken!

Heb met enorm veel plezier mijn motorrijbewijs gehaald bij rijschool Paul Lam. Vijfentwintig jaar geleden haalde ik er al mijn autorijbewijs. De vier instructeurs die ik heb gehad waren super enthousiast en deskundig en vulden elkaar goed aan. Het is bijna jammer dat ik mijn rijbewijs gehaald heb en de lessen voorbij zijn ... Nee, zeker een aanrader, ook voor mensen die op latere leeftijd nog aan motorrijden beginnen, zoals ik.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ik heb hier eerder met veel plezier mijn autorijbewijs gehaald.

Prettige rijschool met goede instructeurs! Heb met veel plezier motorlessen gevolgd en heb alle examens in één keer gehaald. Kan deze rijschool van harte aanbevelen! :)

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? In de buurt, goede reviews

Gezellige rijschool waar alles kan

Ze zijn heel meedenkend en flexibel, de dames van kantoor doen hun uiterste best om de lessen op de fijnste momenten in te plannen. De instructeurs zijn absoluut capabel en door wisselende instructeurs, krijg je op verschillende manieren feedback, wat ik heel fijn vond.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C, CE, A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dichtbij, alle rijbewijzen mogelijk

GE-WEL-DIG!

Erg goede ervaring met deze rijschool. Ik heb hier mijn motorrijlessen gevolgd. Ben voor alle examens in 1 x geslaagd. De instructeurs zijn eerlijk en realistisch in wat zij denken dat je nodig hebt OOK als er een les minder nodig is geven zij dit eerlijk aan. Daarnaast zijn ze aardig en ook heb ik vreselijk leuk met ze gelachen. De dames van de planning zijn erg aardig en altijd bereid om je goed te helpen. Ik ben echt heel erg blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dichtbij en aanbevolen

Geweldig, duidelijk en snel mijn motorrijbewijs

Ik heb binnen 18 lessen mijn voertuig beheersing en rij examen op de weg behaald, de instructeurs waren alle 3 heel vriendelijk, duidelijk erg ervaren en snapte ook waarom je iets deed en hoe je dit kon aan/af leren.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? De proefles voelde al gelijk vertrouwd.

Gezellige maar ook serieuze rijlessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? In combinatie met de theorie cursus

Gekregen waar ik voor gekomen ben

Ik kwam bij deze rijschool met 1 doel: Mijn autorijbewijs halen. En dat is dankzij Paul Lam prima gelukt! Gezellige rijlessen, goed te bereiken, topservice!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Kwam in eerste instantie het meest proffesioneel over t.o.v. andere rijscholen en bestond al veel langer.

Zeer vriendelijk en professioneel

Ik heb meerdere rijbewijzen gehaald bij Paul Lam. Personeel is altijd ontzettend vriendelijk en zeer kundig.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A en BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Beste rijschool van regio Nijmegen!

Ik heb mijn autorijbewijs hier in een keer behaald. Hele fijne eerlijke en vriendelijke instructeurs die tevens erg deskundig zijn. Zowel mijn ouders als broer hebben hier ook hun rijbewijs behaald. Zeker een aanrader!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Ouders en broer zijn hier ook geweest.

Fijne rijschool met deskundige instructeurs

Beste mensen van Paul Lam, Via deze weg wil ik jullie bedanken voor jullie hulp in het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had in het begin nog 0 kennis en ervaring op motor gebied en heb erg veel geleerd in korte tijd. Instructeurs zijn oprecht geïnteresseerd in je en helpen je om op eigen tempo te werken aan je rijskills. Ik kan rijschool Paul Lam aan iedereen aanbevelen die op zoek is naar een bron van kennis en vele kilometers aan ervaring. Paul Lam zorgt ervoor dat je interesse voor motor rijden alleen maar verder toeneemt! Met dank aan de instructeurs, in willekeurige volgorde: Willeke, Remco, Frits, Alex en Tim. Het gaat jullie goed! Groetjes Mitch

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Goede reviews van anderen

Goede rijschool. Heldere communicatie en vriendelijk personeel.

Toch spannend, motor rijlessen nemen. Ik had al vele goede kritieken gehoord over rijschool Paul Lam. Daarom ook hier gaan lessen. Aardige mensen. Zowel op kantoor als de instructeurs zelf. Ik heb met plezier gereden en mijn rijbewijs ook gehaald. Nu rij ik zelf rond op mijn Honda Magna, heerlijk. Ik kom hem snel n x showen. Groetjes Mark

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbeveling van vrienden en bekenden

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot.