Ik ben super tevreden

Ik raad het iedereen aan

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Havo
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn gevoel

Informeel, professioneel, veilig

Gezellige instructeurs met veel kennis en kunde over de motoren. Duidelijke uitleg over de inhoud van de lessen, goede ligging van de lesschool, voldoende motorkleding. Ik zou dit zeker aanbevelen en heb dan ook een erg goede ervaring met deze verkeersschool. In september ga ik dan ook sowieso de sleutelcursus volgen. Aan te raden!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Kreeg een goede indruk door het eerste telefonische contact.

Goede rijschool

Kundige instructeurs, fijne lessen gehad en altijd op tijd. Ook aan de telefoon zijn ze zeer vriendelijk en ben ik altijd goed geholpen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Rijbewijs B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via via gehoord dat het een goede rijschool was

Drukke maar goede rijschool

Het was lastig lessen in te plannen door de drukte. Echter was het wel een goede rijschool die goede lessen geeft.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Auto rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Mijn zussen hebben hier al gereden

Van start tot finish helemaal goed!

Goede inschatting van aantal benodigde lessen, prima aanwijzingen van instructeur. Veel beschikbare kennis en kunde. Gewoon top. Bedankt!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? W.O.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Zien rijden

Goeie ervaring bij paullam

8weken bij paullam en werdt ge zegt dát 8lessen nodig had en kans had om teslagen en ja hoor vandaag geslaagd voor rijbewijs bedankt Henk van paullam

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat bekend en goed slaag percentage

Enorm klantvriendelijk

Helaas na 2x zakken en 35 lessen bij Lesgo overgegaan naar Paul Lam. En wat geweldig was het bij hun! Veel mogen leren en zekerder gaan rijden. Veel gelachen tijdens het rijden. Enorm klantvriendelijk personeel bij de 'klantenservice' en ik had een leuke lieve vrouw als rij intructeur! Bedankt gerda voor de leuke lessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Persoonsauto schakel
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Veel goede verhalen erover gehoord.

Goede rijschool met kundige instructeurs met passie voor motorrijden

Fijne rijschool waar alles goed geregeld is en men met je meedenkt Professionele instructeurs met zelf een passie voor motorrijden.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Het personeel is persoonlijk en professioneel, de lessen zijn van hoge kwaliteit.

Het duurde voor mij wat langer om te wennen aan het rijden op een Motor, ook kon ik zeer slecht tegen examenstress. Dit werd heel goed op gepakt door mijn rij instructeurs en ze hebben mij er met veel geduld en goede begeleiding doorheen geloodst. dankzij hen ben ik in één keer geslaagd! Ik kan nu met een veilig gevoel de weg op en ik had me geen betere rijschool kunnen wensen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? MBO 4 Eco&Wildlife
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? mijn vriend heeft de rijschool aangeraden

Kwalitatief, volledig en verzorgd

Erg fijne en ervaren instructeurs met persoonlijke aandacht. Voor de voorbereiding van de examens van alle gemakken voorzien en een professionele aanpak! Het was een feest om steeds weer bij jullie te mogen lessen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs - A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden gekregen

Heel erg goede service en prettig en deskundige instructeurs

Heel erg goede service en prettig en deskundige instructeurs

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Motorrijbewijs ook daar behaald en zeer goed bevallen

Fijne en relaxte instructeurs altijd goede sfeer!

Heldere afspraken en flexibiliteit. Goede lessen en materiaal. Gewoon perfect zoals het hoort!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Op aanraden van bekenden

Meedenkend en erg vriendelijk personeel

Erg fijne rijschool, ten eerste dachten ze erg mee met de planning om dit zo snel als het kon in te plannen. Voor de rest erg vriendelijke en duidelijke rij leraar. alles bij elkaar, top rijschool

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Scooter
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? staat goed bekend in de regio

Een hele fijne en goeie rijschool

Ze zijn heel vriendelijk en heel klant gericht.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Opleiding vrachtwagenchauffeur
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Hoorde van andere dat paul lam goed is en dat veel mensen bij hun slagen

Erg prettig!

Ik heb een tijdje rijles gekregen bij Rijschool Paul Lam en ik heb het erg prettig gevonden! Er wordt erg goed en erg duidelijk les gegeven. Met als gevolg dat ik na 18 rijlessen voor het rijbewijs B geslaagd ben.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Veel familieleden hebben gelest bij Paul Lam

Fijne professionele mensen die goede adviezen geven.

Top service

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Rijbewijs categorie A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat ik eerder mijn C rijbewijs hier heb behaald

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk en leerzame lessen gehad.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Al eerder rijlessen/examens gevolgd.

Goede rijschool met fijne instructeurs.

Meeste lessen gehad van Willeke. Zeer goede instructrice die communicatief erg vaardig is en tijdens de les veel tips en uitleg geeft.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Zeer goed en vriendelijk

Super goede rijschool. En Remco de beijer zeer goede en ervaren rij instructeur.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B.e

Een geweldig en zeer leerzame rijsschool

Elke les leer je heel veel. En bij de volgende les verbeter je deze zodat je beter wordt.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Rijbewijs C

Prima Rijschool

1ste keer meteen geslaagd voor mijn D rijbewijs (bus) dankzij mijn instructeur Theo. Nogmaals erg bedankt. Zeker een aanrader voor iemand die zijn rijbewijs snel wilt halen Prima prijs/kwaliteit verhouding. 😉👍👍

Aardige instructeurs en goeie instructies.

Ze leggen alles goed uit en komen vertrouwelijk over.

Zeer positief

Een goede uitleg, fijn les gegeven, altijd een evaluatie na de rijles, en alles word je van te voren goed duidelijk gemaakt!

Redelijk goed

Moeizaam met inplannen

Goed bedrijf

Ik heb een paar keer telefonisch contact gehad met jullie. Omdat ruben paar keer gezakt was voor zijn theorie. En altijd vriendelijk geholpen. En voor zijn praktijk lessen hebben jullie je best gedaan om het zo snel mogelijk op te mogen.

Over Autorijschool Paul Lam