Hele fijne rijlessen gehad, maar ook de theoriecursus was goed. Hierdoor heb ik zowel theorie als praktijk in een keer gehaald.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Autorijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deze rijschool zit dichtbij.

een fantastische rijschool met zeer kundige instructeurs

De rijschool is zeer professioneel en de instructeurs brengen je echt op een hoog niveau qua motorrijden. Ik heb les gehad van zowel Remco, Willeke als Frits, alle drie een andere stijl en dit maakt dat je uitgebreid wordt opgeleid, vanuit verschillende invalshoeken. een uitstekende rijschool en ik zou iedereen adviseren bij rijschool Paul Lam motorrijles te nemen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? goede recensies

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B. BE. Taxi.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Om dat het een goede rijschool is

Bedankt voor de recensie Dennis, veel plezier met je taxi-pas ;-)

Heel blij met mijn rijbewijs maar jammer dat ik nu niet meer kan lessen!

Ik vind het oprecht jammer dat ik zo snel mijn rijbewijs heb gehaald, omdat de lessen zo leuk en leerzaam waren. Door de eerste paar lessen een voorkeur op te geven heb ik nagenoeg alle lessen bij Willeke gevolgd. Door haar enthousiasme over het motorrijden ben ik iedere keer met plezier naar de lessen gegaan. Haar rust in communicatie en de feedback die zowel positieve als negatieve punten bevatten heb ik in korte tijd veel geleerd. Door te lessen bij Paullam/Willeke is mijn eigen enthousiasme nog meer toegenomen. Daarnaast is er vanuit de receptie/backoffice heel goed met mij mee gedacht qua planning en benodigde lessen. Waarbij ze speciaal een extra examen hebben aangevraagd en mijn wensen voor dubbele lessen te plannen direct hebben toegepast. Heel erg bedankt voor de fijne tijd, mooie ritten en de hulp die geleid hebben tot het rijbewijs!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A(Code 80)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aangeraden door een vriend

Nou Lotte, wat een warme recensie.. dankjewel! In het voor-/najaar organiseren we jaarlijks een toertocht met oud leerlingen of wie er mee wilt. Leuk om je daar voor in te schrijven en mee te toeren ;-) Hou onze website en Facebook in de gaten voor de data.

Zeer professionele rijschool

Goede rijschool met zeer gekwalificeerd personeel Ik ben in september begonnen met het A rijbewijs en in december geslaagd voor alle onderdelen. Ik ben zeer tevreden

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat ze leuke pakketten hebben

Dankjewel voor de positieve recensie Theo en voor de overheerlijke taarten. Veel plezier van je rijbewijs A!

henk is ; duidelijk -aardig-geduldig

veel gelachen en geleerd met als gevolg in 1 keer geslaagd. helemaal top !!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B-rijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? via mond op mond reclame

Supergoed Teun, je hebt echt je best gedaan ;-)

Fijne instructeurs

.Ik mijn man en mijn dochter hebben hier ons motorrijbewijs gehaald. We kijken er met plezier op terug. Fijne instructeurs met duidelijke uitleg en veel geduld. Bedankt voor alles

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Omdat mijn man en dochter hier al gelest hadden en heel tevreden waren

Dank voor het vertrouwen in onze rijschool Mandy ;-)

Beste rijschool van Nijmegen en omgeving

Zeer professionele instructeurs en personeel, ik heb mijn rijbewijs A in een keer gehaald, dankzij het professionele instructeurs. Bedankt. Een echte aanrader!!!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? A
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Dankzij review

Een hele goede rijschool Met zeer ervaren instructeurs

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C en daarna ce
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Prettig, eerlijk en vooral goed

Zijn in principe eerlijk cq beoordelen je zwaarder dan examinators. Dus als zij zeggen je kunt “op” dan kun je echt op. Kan dit beamen want ben nog niet definitief geslaagd. Wel voor voertuigbeheersing (alles in één keer goed) en geslaagde theorie maar praktijk op de weg moet nog. Maar door correcte back up over wel cq niet goed en goede positieve reacties mede cursisten zie ik het positief tegemoet. Kan niet anders beamen voor motor examen ga naar Rijschool Paul Lam.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Deskundigheid en via relaties

En het is goedgekomen Thijs, inmiddels ook geslaagd voor het gehele motorrijbewijs! Veel plezier ervan ;-)

Goede instructie, ontspannen sfeer

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? N.v.t.

Positieve ervaring met professionals

In 4 maanden het groot rijbewijs gehaald, door goede theorielessen en goede praktijklessen. Top!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? C
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Niet leuk maar wel deskundig

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? BE
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Aanbevolen

Helemaal top en goed opgeleid

Met mijn paket in 1x geslaagd, goede instructeurs en altijd netjes op tijd.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via een vriend

Ervaren en vriendelijke instructeurs.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

Fijne rijschool met goede insteucteurs en aandacht voor de leerling.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? N.v.t.

duidelijk, goede tips, kortom fijne dag les!

heb in totaal 8 uur les gehad bij jullie. verdeeld over 2 dagen en de 2de dag meteen op voor het rijbewijs. Theo had handige tips voor mij zodat ik gemakkelijk kon rijden met de aanhanger. ook was hij erg vriendelijk.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? aanhanger achter auto
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? aangeboden gekregen

Een hele goede rijschool met bekwame instructeurs

Een leuke tijd gehad tijdens het lessen, hierin werd goed ingegaan op de te leren techniek waardoor het motorrijden snel onder de knie te krijgen was. Een aanrader dus. Ook de theorie cursus was zeer leerzaam.

• Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Via bekenden

Zeer fijne begeleiding

Alles werd duidelijk uitgelegd en advies op maat

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Be

Goede begeleiding van vakmensen

Er zijn verschillende instructeurs, maar alle drie doen ze enorm hun best. Ook op spannende momenten hebben ze me er doorheen geholpen!

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motorrijbewijs A

streng maar leerzaam

altijd op tijd. goede instructeurs. ik ben er heel blij mee hoe me lessen waren gegaan tot aan me examen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? werd aan geraden door n vriend van me

Prima instructeur

Prima en kundige instructeur.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? E achter B
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Bij vorige rijschool was het niet gelukt

geweldig

Als slachtoffer van de nalatigheid van een andere rijschool, eigenlijk in nood bij Paul Lam aangeklopt. De dames achter de balie hebben direct alles geprobeerd om mij te helpen, hetgeen lukte door dat een instructeur op haar vrije dag toch kwam, voor mij. hoewel ik toen zakte, ben ik overgestapt naar Paul Lam, en daar heb ik ECHT les gekregen, daar leerde ik ECHT motorrijden, duidelijke en goede instructies, en oprechte hulp. kortom, ik zal iedereen die mijn advies vraagt, rijschool Paul Lam adviseren.

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? a
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? de verstandige keuze.

Toffe rijschool, zeker een aanrader!

Willeke, Frits en Remco zijn alledrie heel deskundig, duidelijke instructie en ook altijd ruimte voor vragen voor dat laatste stukje bevestiging. Verder doen ze het waar mogelijk met humor; ben altijd met plezier naar les gegaan en ben zeker van plan om dat plezier voor te zetten op de weg... Gaat nog wennen worden, dat er niemand in m'n oor meedoet ;-)!

• Service/klantvriendelijkheid
  • Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor (A)
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Staat goed bekend voor het motorrijbewijs.

Geweldige mensen.

Instructuurs zijn alle profs, staan open voor vragen. Gemakkelijk in de omgang. In een woord, 'n aanrader voor iedereen om bij paul lam te lessen.

• Welk rijbewijs heeft u bij ons gehaald? Motor
  • Waarom heeft u voor onze rijschool gekozen? Naams bekendheid

Over Autorijschool Paul Lam

Verkeersschool Paul Lam biedt een breed aantal rijopleidingen aan sinds 1961. Vanaf de start zijn we in constant opgaande lijn zowel in omzet als in kwaliteit. Paul Lam staat met 10 instructeurs en 4 administratief medewerkers garant voor een hedendaagse en gedegen opleiding op het gebied van praktijk en theorie. Door ervaring en uitgebreide kennis kunnen wij rijopleidingen aanbieden uit alle categorieën: auto, motor, brommer, taxi, vrachtwagen, autobus en boot. Naast rijopleidingen verhuren wij motoren, motorkleding en personen/goederenvervoer bussen.