Ervaring om nooit te vergeten!

Het was een mooie avond. Prachtige dieren waar we alles over te weten zijn gekomen. Vriendelijke en deskundige begeleiders die vol passie over hun vak vertellen. Alle tijd voor vragen en beleving. Echt een aanrader.

Superleuk

Hele leuke en leerzame avond. Veel geleerd over de uilen. De medewerkers zijn heel begaan met de vogels en ook heel enthousiast

Het was weer super.

Het was enorm leerzaam en leuk. Er werken mensen met passie voor de dieren en dat brengen ze over. Goed verzorgde avond.

Ontvangst, uitleg, zelf met de vogels werken, een topmiddag

De ontvangst was warm en persoonlijk. De informatie was boeiend en door alle betrokkenen goed gebracht. Het kijken naar, maar vooral het werken met de vogels is een absolute topervaring. Ik had al eens gevlogen met uilen en wilde deze ervaring graag delen met mijn zoons. Ik vind het heel rijk om hen net zo te zien genieten als ik destijds en nu weer.

Fantastische workshop!

Medewerkers zeer vriendelijk en de dieren zagen er goed verzorgd uit. Goede en duidelijke uitleg over de vogels! Ook de kijkers en fotografen werden overal bij betrokken. Heerlijke chocolademelk en soep met stokbrood en heel de workshop kun je koffie en thee pakken.

Magisch mooi.

Een super ervaring en zeer leerzaam. Zeer enthousiaste medewerkers met passie voor de dieren.

Passie straat ervan af!

Fanastisch avond gehad met de uilen workshop. De medewerkers hebben Passie voor hun werk en de vogels en dat merk je. Je kan ze ook alles vragen over de vogels. Heel interactivief. Kleine groepjes waardoor je alle aan dacht krijgt. Hele prettig ervaring.

Prima avond gehad.

Goede uitleg over de uilen en hoe ze zich gedragen in het wild. Vele malen een uil op de handschoen gehad...Dat deed mij toch wel wat. Jullie hebben bij mij een goede indruk achter gelaten. Dank daarvoor

Super leuke ervaring!

Gezellige sfeer, leerzaam en hele mooie vogels. Echt aan te raden om een workshop te volgen. Het was alleen wel erg koud buiten, dus kleed je goed naar het weer.

Bijzonder leuk en leerzaam!

We hebben genoten van de prachtige vogels en de wijze waarop de trainers ons met de vogels hebben laten kennismaken. Het was echt een hele leuke en bijzondere ervaring om deze prachtige roofvogels en uilen van zo dichtbij te mogen aanschouwen. De trainers beschikken over veel kennis en weten dit op een interessante en leuke manier over te brengen. We voelden ons zeer welkom en goed verzorgd.

Een unieke belevenis

Wat een bijzondere workshop. Zo liefdevol als iedereen omgaat en praat over de vogels.

Gezellig en leerzaam

Enthousiaste begeleiders van de uilen, die met veel passie en liefde voor de vogels hun verhaal vertellen

Mijn dochter was superfan van uilen en de workshop oversteeg haar verwachtingen. Een herrinering die ze niet snel zal vergeten. Ook prima ontvangst en uitleg van een enthusiasts team.

Super leerzame en leuke ervaring.

Heel goed verzorgde workshop, met koffie voor en tussendoor. En een zeer leerzame en onwijs gave ervaring!

Hele toffe ervaring

De moonlight met uilen workshop was heel tof om te doen! De crew wist ons heel veel te vertellen en de dieren van zo dichtbij zien en mee vliegen was natuurlijk helemaal gaaf! Kan deze workshop 100% aanraden.

GEWELDIG!

18-11-23 Wat een prachtige vogels! Met zijn enthousiasme en gedrevenheid, wist Sander ons enorm te boeien. Ook voor de kinderen was het heel leerzaam. Ondanks de stromende regen, wisten Sander en Esther er een onvergetelijke ochtend van te maken. Complimenten!

indrukwekkend

Was een machtig mooie middag (ondanks de regenbuien), wat een mooie dieren. Deze roofvogel workshop werd door o.a. Sander, Esther en anderen enthousiast verteld en uitgelegd hoe deze dieren leven. Dat je nog zo dicht bij deze machtige vogels kan komen ;-). WAT EEN BELEVENIS!!!!

top!

Bijzonder ervaring :) We hebben genoten! Interessante verhalen over de vogels, enthousiaste medewerkers, goede begeleiding en ontzettend gaaf om de dieren van zo dichtbij te mogen bewonderen. Een aanrader!

Gave uilenworkshop

Warm welkom en vriendelijk ontvangen. Weer wat meer te weten gekomen over deze dieren. Ze namen de tijd, belangrijk ook voor de dieren. Mooie ervaring.

Leuke wokshop!

Heel leuke kennismaking met levende uilen, zeer goed uitleg door de trainers over hun werk en uilen in de brede zin

In één woord: betoverend

Oorspronkelijk hadden wij de voormiddagsessie 'Vliegensvlug' geboekt, maar vanwege onvoldoende inschrijvingen werd ons een week voordien gevraagd of we - zonder meerprijs - wilden aansluiten bij de 'Valkerijproeverij' in de namiddag. Een beslissing waar we absoluut geen spijt van gekregen hebben. Ook al wilden de weersomstandigheden niet altijd mee, het was een betoverende ervaring om deze majestueuze hemelvaarders één voor één van dichtbij te mogen bewonderen. Van het kleinste, windschuwe uiltje Mike, naar de eigenzinnige en 'vogelvrije' buizerd Riva tot de machtige zeearend Ellie, één voor één hebben ze onze harten gestolen. Niet alleen maakten we kennis met de verschillende vogelsoorten, elk dier had duidelijk een uniek karakter dat goed gekend was door de valkenier. Het was heerlijk om te mogen meegenieten van die vertrouwensband tussen mens en dier. Absoluut voor herhaling vatbaar, hopelijk op een iets warmere dag.

Fantastisch!

Een erg leuke en leerzame workshop waar de valkeniers echt de tijd voor je nemen.

Zeer leuke en leerrijke workshop

Zeer leuke en interactieve workshop en ook zeer leerrijk. De workshop wordt gegeven met veel passie door mensen die veel respect hebben voor de vogels.

Het was super gaaf.

De medewerkers zijn zo lief voor de dieren. Mooi om te zien.

Fijne ochtend beleefd met hartelijke mensen...

Ik ben zeer tevreden over de activiteit. We zijn gastvrij ontvangen en ondanks het slechte weer hebben we een fijne ochtend beleefd.