Goed georganiseerd, leuk verteld en veel beleefd

Een bijzondere eerst ervaring met verschillende roofvogels. En er werd de tijd genomen om informatie te delen en ook bij het vast mogen houden van de roofvogels. Dank je wel voor deze geweldige ervaring!

Super dag gehad

Ik vond de workshop heel gaaf, veel mooie vogels gezien en ook mee mogen vliegen. Het ontvangst en de lunch en informatie was allemaal heel goed. Enige wat ik jammer vond achteraf was dat de groep best groot was. Dus ik zou volgende keer liever kiezen voor een kleinere groep of misschien een prive groep proberen samen te stellen zodat er iets meer ingegaan kan worden over de verzorging en het trainen enz. Maar dat is puur omdat ik het zo interessant en indrukwekkend vindt.

Top, een echte aanrader!

Ontzettend leuke workshop met veel interactie en veel kennisoverdracht! Ook de lunch was goed verzorgd.

Voor een 2e keer fantastisch!

Ik was er voor een 2e keer vanwege een kado voor een vriendin, omdat ik de eerste keer Roofvogel workshop zelf als 'nooit te vergeten' heb ervaren. Zo dichtbij deze goed verzorgde uiteenlopende vogels kunnen komen is iets heel bijzonders. Je krijgt info over de geschiedenis, de voorplanting, opstart boererij, uitgebreid lunchen tussendoor en uiteindelijk laten ze de kleintjes tot de grote op je arm af vliegen. Heb je interesse in roofvogels? Dan is dit een uitje wat je ooit gedaan moet hebben. Dikke pluim!

Was een hele leuke avond en mijn dochter is nu niet meer bang voor vogels.

Indrukwekkend

Zeer mooie en leerzame workshop

Alles worst heel goed en duidelihk uitgelegd. De vogels worden heel goed behandeld. Dierenliefde staat heel.hoog in het vaandel. Ik heb de workshop al heel mooi ervaren.

top workshop

Het was een geslaagde avond. We hadden een avond roofvogelworkshop. Alles top geregeld en gezellige sfeer en voor herhaling vatbaar.

Fantastische avond , leuke workshop met de verschillende roofvogels en uilen er wordt genoeg tijd besteed om de dieren beter te leren kennen

Geweldig indrukwekkend, veel geleerd en ook nog gezellig.

De hele dag was een overweldigende leuke en indrukwekkende ervaring. De relaxte sfeer, vriendelijk personeel, veel goede uitleg, lekkere lunch en uiteraard jullie prachtige dieren. De indeling van de dag was fijn opgebouwd, never a dull moment! We hebben genoten van de hele ervaring en ons enthousiasme al volop gedeeld. Vriendelijke groeten Esther en Roy

Workshop fantastisch, communicatie daarvoor wel wat moeizaam

We hadden met vier personen een workshop geboekt. Deze kon op een later moment niet gewijzigd worden in een ander type workshop, ook al was het maanden van te voren en zou de andere workshop evenveel kosten of meer (wat we dan uiteraard bij zouden willen betalen). Dat was dus wel erg jammer. De workshop daar en tegen was erg leuk en interessant en zeker een aanrader!

Super!!

Een erg mooie ervaring om deze vogels van dichtbij te mogen bewonderen in actie! Leuk georganiseerd en enthousiast personeel!

Geweldig.

Veel meer als we verwacht hadden en zeer vriendelijk. Geen verhaaltje afdraaien en wegwezen. Hebben het al aan diverse mensen doorgegeven.

geweldige en uniek

Een ontzettend leuke workshop, met een ontzettend leuk spontaan team, met hun enthousiasme zorgen zij voor een bijzondere ervaring. Deze dag was en is onvergetelijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Leerzaam indrukkwekkend

Vond jet fantastische ervaring.. Zo veel geleerd. Zo fijn verteld door alle 3 de. Valkeniers. Ben zo dankbaar dat de vogels op mijn hand mochten landen en eten. Het gaf mijzelf een kalmte over mij heen. In de stilte (uitzondering van een vogel die liet zich horen en terrecht) van de vogels de vleugels verenpakken alles is zo interessant mooi. Nogmaals bedankt voor jullie inzet en de dedication you have towards the birds❤️

Geweldig leuk!

Superleuke avond gehad bij Valkerij Manege in Berkel en Rodenrijs. Gezellig personeel die met kennis en humor de avond begeleid. Prachtige roofvogels van klein tot groot van dichtbij mogen bewonderen. We gaan zeker nog eens terug voor een andere workshop!

Zeer complete workshop, fantastische ervaring

Hele mooie dag met goede verhouding tussen theorie en praktijk. Leuk om de geschiedenis van het valkenieren en gerelateerde zaken te horen. 's Middags een fantastisch ervaring om zelf met de vogels te kunnen "werken"

Fantastisch ervaring!

Wij hebben de workshop van een dag gevolgd. Erg leuk om meer te horen over hoe het jagen met roofvogels is ontstaan en zich heeft ontwikkeld tot wat het nu is. Mooie opbouw van de dag tot het hoogtepunt, een prachtige Amerikaanse zeearend op onze arm. De verzorging is prima, de begeleiding door de valkeniers was zeer professioneel en Rob vertelt met veel kennis en humor. Na afloop nagenieten van prachtige foto’s maakt het helemaal af. Een absolute aanrader!

Mooie avond

Goed verzorgde avond die goed was voorbereid. We hebben genoten van de vogels - ik ook als kijker - en van de kennis van de medewerkers. Enig minpunt vond ik de pijnlijke grapjes over dat je altijd moet wachten op Afrikaanse vogels (toen de bateleur niet wilde vliegen) van een medewerker. Dat is onnodig. Hoogtepunt was de adelaar van dichtbij, maar ook de kleine kerkuil maakte indruk. Al met al hebben we veel geleerd, veel gezien en kregen we waar voor ons geld.

Zeer geslaagd

Leuk

We hebben een super leuke dag gehad en de begeleiders deden het ook heel erg leuk. We hebben prachtige vogels gezien zoals onder andere de Amerikaanse zeearend die was echt super. Hierdoor was het een hele mooie dag. Heel erg bedankt.

Geweldige ervaring die bijblijft.

Enorm genoten. De ervaring van het ontmoeten van de vogels op centimeters afstand is iets wat je nooit vergeet. Dichterbij kan je niet komen.

Een onvergetelijke gebeurtenis

Ik ben echt zeer inder de indruk, van het vriendelijke en deskundige team, dat ons heeft laten zien, hoe het is om met roofvogels om te gaan. Naast deskundigheid was er voldoende humor om dit een fantastische workshop te maken

Een mooie en leerzame ochtend.

Een leuke informatieve ochtend. Goede en leuke uitleg over de roofvogels en uilen. Goed uitziende en verzorgde vogels met ieder zijn of haar karakter.

Fantastische ervaring

We hebben zó genoten. Het weer was ook min of meer perfect (dat is dan weer niet jullie verdienste). Het is leuk om de vogels van zo dichtbij mee te maken, om verschillend gedrag te zien. Marleen en Kijmpe houden van hun vak, en dat maakt zo'n ervaring nog extra leuk.