Wat ik vergeet te regelen; wordt in de "gaten" gehouden; backup.

Prima. To the point. Snel!

Super communicatie

Snelle opvolging en super communicatie.

Tevreden

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en ze denken ook mee voor passende oplossingen.

Persoonlijk en vriendelijk

Meteen geholpen met een grote glimlach! Service en kwaliteit!

Was snel

Snelle service

zakelijk, snel en duidelijk.

in 1 dag merkbescherming geregeld. Prima communicatie en snel schakelen met Inaday. Prima samenwerking zo.

Snelle reactie. Duidelijke uitleg en zeer correcte correspondentie

Snelle reactie. Duidelijke uitleg en zeer correcte correspondentie.

Er werd goed meegedacht wat slim is om te doen om er zoveel mogelijk uit te halen

Zeer deskundig en transparant geholpen

Zie boven

Kundig

Goede inventarisatie, kundige adviseur en heldere uiteenzetting van het proces, zowel inhoudelijk als financieel.

Snel, professioneel en vriendelijk

Inaday heeft ons vakkundig en vriendelijk bijgestaan. Op al onze vragen kregen wij direct antwoord.

Professionele kennis van de materie

goede en concrete antwoorden op mijn vragen

goede en concrete antwoorden op mijn vragen

Snelle en prettige afhandeling!

Via onze partner Vazquez terecht gekomen bij Inaday. Zeer prettige, snelle afhandeling van onze merkregistratie. Daarnaast veel tekst en uitleg bij de aanvraag. Bedankt hiervoor!

Prettige, snelle communicatie en doen wat ze beloven

Inaday doet wat ze zeggen en leveren uitstekend werk. Snelle en vlotte communicatie. Top geregeld!

Volledig duidelijk en naar verwachting!

Het voelde als een juiste keuze gebaseerd op een gefundeerd advies.

Goed advies ontvangen.

Correcte en plezierig professioneel contact.

Hoewel door de Corona contacten minder persoonlijk kunnen zijn heb ik toch een goed gevoel over de benadering en verwerking van mijn gegevens voor mijn octrooi aanvraag. Mondelinge gesprekken lopen soepel en mee denkend. Kortom het kan niet veel beter. Vr. Groet Wil van`t Hek

Correct, snel gereageerd, goede adviezen

Zie boven

snel, terzake kundig en helder

tevreden

Fijn om face to face contact te hebben

Goede en prettige communicatie.

Snel en accuraat

Na telefonisch contact met Inaday kreeg ik direct een overzichtelijke e-mail met daarin alle relevante informatie, waardoor ons bedrijf snel kon schakelen en snel kon beslissen. Verder werd ik door de merkengemachtigde goed op de hoogte gehouden omtrent het verloop van de aanvraag. Kortom, men werkt snel en accuraat.

Heldere advisering

Heldere advisering op het gebied van merkenrecht. Ook verwachtingen managen op het gebied van haalbaarheid. Snelle acties en reacties.

Erg goed

Vriendelijk en goed geholpen En snel