Helder, professioneel en duidelijk!

Indrukwekkend hoe compleet de patentaanvraag werd opgeleverd op basis van de aangeleverde mondelinge en schriftelijke informatie. Ter zake kundig en een hoge professionele standaard.

Bureau met veel kennis

Mijn ervaring bij Inaday was uitstekend: het bureau heeft veel kennis in huis en werd voldoende tijd ingeruimd voor advies. Ook de communicatie daarna verliep goed, er werd snel gereageerd op mijn e-mails

snel en helder

Werd snel teruggebeld, heldere uitleg. Lekker vlot allemaal. Prima!

Vriendelijke mensen en doen zoals afgesproken is.

Goede en duidelijke service. Besteden veel aandacht aan de klant en denken goed mee.

Prettig en snel contact

Fijn om eerst een videogesprek te hebben en snel adequate info te krijgen

Goede en duidelijke service

Besteden veel aandacht aan de klant en denken goed mee.

Heldere uitleg, subsidiemogelijkheden onderbelicht

Ik ben zeer goed geholpen door Inaday Merken & Patenten. Wel vond ik het jammer dat ik zelf via een collega moest worden gewezen op subsidiemogelijkheden. Ik denk een kans voor Inaday om dit meer aan klanten te vertellen.

Een prettige samenwerking

Ik ben tijdens vrijblijvende gesprekken uitgebreid ingelicht over de mogelijkheden voor bescherming van ons product en productnaam. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Na besluitvorming is de uitvoering binnen een dag voldaan.

Goed ,duidelijk op niveau

Mijn uitvinding werd keurig binnen de gestelde termijn behandelt en het patent gedeponeert

Goede ondersteuning

Voordat ik opdracht gegeven heb voor het inschrijven van mijn merk heb ik veel advies gevraagd. Hierop werd tijdig en uitgebreid gereageerd. Daarom is mijn gevoel bij dit bedrijf tot nu toe erg goed!

Zeer prettig

Vakkundig, denken graag mee. Snelle reactie op mails en/of bel verzoeken.

Persoonlijk en duidelijke instructies.

Omdat wij nog niks wisten over het vastleggen van een merkrecht en hoe dit werkt, hebben wij contact opgenomen met Inaday. De benadering was erg persoonlijk en alles werd duidelijk uitgelegd aan de hand van voorbeelden.

Zeer snelle en adequate service

Goed advies, snelle actie en service, perfect!

perfect service

iedere keer weer fijn om bij een patentaanvraag bij de hand te worden genomen en stap voor stap het traject te doorlopen. Ik kan Inaday bij iedereen aanbevelen die zijn patent of merkrecht wil hebben vastgelegd.

Uitwerken van de aanvraag in breedste zin

Competent met een groot inlevingsvermogen

Prettige professionele samenwerking

Persoonlijke click, sneller resultaat

Goede inleving in de techniek, vakkundig en snel opstellen van een octrooiaanvraag

Inaday had vakkundig en snel een goede eerste concept aanvraag geschreven. Opmerkingen en vragen werden duidelijk en snel beantwoord. Ze zijn makkelijk te benaderen en ook de financiële kant wordt van te voren duidelijk aangegeven.

Er is goed mee gedacht

Goed en snel

Prima service en snelle opvolging

Prima service en snelle opvolging

Vriendelijk, kundig, goed bereikbaar en snel reactie.

Zeer tevreden, vakinhoudelijk prima!

Maken snelheid van handelen waar

Eenvoudig via emailcontact gevraagd met spoed een onderzoek te doen naar een merk en vervolgens zelf een merk gedeponeerd. In de reactie van Jetske Zandberg werd me helder uitgelegd en geadviseerd in welke klasse het handig zou zijn mijn merk te registreren. Zeer tevreden over het advies en onderzoek. Inaday werd door mij zelfs omgedoopt tot inanhour. Houdt er wel rekening mee dat de registratie van merken in verschillende klassen, de hoogte van de te betalen kosten aanzienlijk verhoogd. Daar was ik me niet van bewust. Registratie in verschillende klassen wordt gezien als separate registraties qua kostenopbouw.

Klantvriendelijk en geduldig

Een voor mij onbekende wereld van het merkenrecht. Nog steeds niet materiedeskundig maar na diverse explicaties weet ik tenminste voor onze organisatie, de BVVB, waar ik het over heb.

Prima bureau, begrijpt technisch snel waar het omgaat

Duidelijke manier van communiceren en omzetting van idee naar Patent aanvraag.

Mijn idee werd snel begrepen en vlot omgezet in patent

Telefonisch contact verliep goed. Mijn idee werd omgezet in tekst en schetsjes. Daarna nog wat heen en weer gemaild voor wat details. Prima!

Snelle en goede service

Snelle en goede service! Daarbij denken ze ook met je mee waardoor je op bepaalde zaken gewezen wordt waar je zelf zo snel nog niet aan gedacht had.