Al heel snel kreeg ik een reactie op mijn vraag door Frank. Door de snelle reactie, de juiste hulp van Frank, en de tips die ik erbij kreeg, heb ik ervoor gekozen om aan de slag te gaan met Inaday Merken & Patenten. Ik kan het aan iedereen aanbevelen. En mocht ik ooit nog hulp nodig hebben, dan kom ik zeker terug.

Vakkundig, direct en prettig

De professionals van Inaday verplaatsen zich goed in mijn probleemstelling, zijn in staat om een adequate oplossing te bedenken en handelen snel de zaak af. Ik beveel Inaday van harte aan.

Top dienstverlening

Inaday helpt snel en zeer vriendelijk

zeer goed

Mijn ervaring met jullie betrouwbaar, snelle informatie, korte antwoorden, ( te duren facturen ) geintje

Goede inhoudelijke dialoog

Ik heb een goede inhoudelijke dialoog gehad over de activiteiten die ons merk voert. Dat geeft me een goed gevoel; weten wat je wil beschermen en doorvragen als iets verduidelijkt kan worden. Fijn, hou ik van.

Professioneel, snel en behulpzaam

Vriendelijk en snel geholpen door Inaday, absoluut een aanrader.

Zeer professioneel en transparant

Inaday is een professionele partij met octrooiexperts die graag bereid zijn mee te denken over uitvindingen en alles wat daarbij komt kijken. De transparantie over prijzen, kosten en dergelijke worden ook erg gewaardeerd.

Fijne club om me samen te werken, technisch ook goed onderbouwd om dingen op de juiste manier in te dienen

Klantgerichte en to the point uitgewerkte patentaanvragen

Tot de kern

Snel, helder en duidelijk advies. Snel tot de kern!

Super bedrijf, zeer tevreden

We zijn zeer goed geholpen in het gehele traject van het idee tot aan de aanvraag en het verloop tussentijds waarin wij op de hoogte werden gehouden. Leuk team, professioneel en zorgvuldig. Zeker een aanrader

Snel, duidelijk en goed

Snel en goed geregeld.

Fijne service

Erg goed geholpen door Frank !

Eindelijk iemand die je wilt helpen

Veel bedrijven gesproken maar nooit uitleg gekregen voor het eerst bij jullie begreep ik wat de bedoeling was zeer fijn geholpen

Goede ervaring, zoals gewend

Heb vanuit mijn vorige baan meerdere samenwerkingen gehad met Inaday. Ook nu vanuit een nieuwe werkgever was er snel weer contact gezocht met in dit geval Frank. Een snelle reactie en opvolging zoals ik gewend ben. Daarnaast zeer deskundig.

Goede begeleiding voor een interessant tarief

Duidelijke voorwaarden, heldere communicatie en snelle service. De innovatievoucher maakt het tarief extra interessant. Aanrader!

Alles prima verlopen

Fijn contact, technische kennis aanwezig en men is geduldig.

Good advice and guidance

They make you feel comfortable, they listen and they advise the best for the protection of your product

• Would you recommend us? Yes

Inaday reageert snel en effectief. Begeleiding is erg goed!

Inaday heeft mij uitstekend begeleid in de patentaanvraag. Ook het op detail benoemen van ons product geeft aan dat er veel kennis en kunde is bij Inaday.

Ik hou van snelheid en dan duurt 10 dagen wel lang!

Ik heb liever de spoed aanvraag voor het geld van de normale aanvraag. Ik hoop dat er staffelprijzen zijn hoe meer octrooien hoe goedkoper

Goed intake gesprek

Intake en kosten van/voor startend bedrijf is fijn.

Snelle service, duidelijk en vriendelijk

Frank van Inaday reageert snel, is correct en duidelijk in de communicatie.

Geen arrogant persoon, open eerlijk en weet waar hij over praat. Ik durf Maurits wel aan te bevelen aan andere partijen. Top. Groeten Arjan Rupert

Bijzonder klantgericht en erg snel geholpen

Bijzonder klantgericht en erg snel geholpen

Very professional team

They can explain my invention clearly with very professional vocabulary.Thank you so much.

• Would you recommend us? Yes