Perfecte service.

Mijn probleem is meer dan adequaat opgelost. Verder werd er snel actie ondernomen en was de communicatie duidelijk.

Top gedaan na 3 stormen

Na zoveel schadeclaims in het land toch snel opgelost, bedankt

Alles naar tevredenheid .

Mijn probleem snel geregeld.

Vriendelijk,correct en super snelle afhandeling! Jullie hebben mij heel erg goed geholpen met mijn vragen. Speciale dank aan Debbie!

Goed opgepakt en netjes afgehandeld.

Snelle en nette afwerking van de zaak.

Goede en duidelijke afwikkeling van een schade melding

De Heer Verzekeringen is goed bereikbaar en pakt een schademelding snel op, ook de afwikkeling wordt tijdig en goed uitgevoerd.

Snel afgehandeld

Snel en zonder problemen afgehandeld

Goed tevreden

Gewoon goed

perfect

Zorgeloos en snel afgehandeld

Vriendelijk, betrokken en snel geholpen

In de afgelopen decennia heb ik nog nooit een beroep op de verzekering hoeven doen en nu helaas 2 x in een maand. In tegenstelling tot de grote maatschappij waar ik hiervoor verzekerd was kreeg ik hier direct een medewerker aan de lijn wat erg prettig was. (Geen bandje met keuzemogelijkheden waar je je eerst doorheen moet worstelen) De nare gebeurtenis waardoor ik helaas contact moest opnemen werd hierdoor enigszins verzacht; ik werd ontzorgd.

Prima goed geregeld

Gewoon doorgaan zo

1 telefoontje naar de Heer verzekeringen, na aanrijding buiten mijn schuld en alles werdt voor mij geregeld. Super.

Alles ging heel snel

Kan niet beter.

Reageren en afhandeling zeer snel.

Uitstekende service en snelle afhandeling

Uitstekende service en snelle afhandeling Van mijn schade

Erg goed

Snel en professioneel geregeld top!

Altijd vriendelijk en snelle oplossing

Ze hebben alles voor ons geregeld Vanaf het begin tot het eind Als je bijna 80 bent is dat heel erg fijn.

Goed afgehandeld

Goede organisatie

alles prima geregeld en afgewikkeld

zoals gezegd de claim is tot tevredenheid afgewikkeld en ben daarbij goed begeleid

Zeer snelle afhandeling

Binnen één dag was mijn beroep op mijn WA-verzekering naar volle tevredenheid afgehandeld.

prettig

snel en zeer prettig

Snelle en goede service

Duidelijke afhandeling, snelle behandeling, prettig contact

De oplossingen zijn snel geregeld

Rijksstraatweg 269 2024DH Haarlem