Snel, duidelijk en kundig

Heel fijn om jullie als verzekeringsondersteuner te hebben. Jullie zijn goed bereikbaar en geven als snel een compleet antwoord op vragen.

fijne tussenpersoon die echt helpt

De medewerkers van de Heer hebben mij uitstekend geholpen na de hagelschade aan mijn auto

Prima geregeld alles

Altijd behulpzaam

Perfect .

Vriendelijk. Behulpzaam. Snelle afhandeling.

Prettig en meedenkend

Een snelle afhandeling van de s chade

Snelle en professionele afhandeling

Alleen maar positieve ervaringen.

Alles super snel geregeld

Alles was super snel geregeld, erg professioneel!

Super goede service

Erg goede afwikkeling van mijn schade, ik hoefde er bijna niets zelf voor te doen. Je hoeft maar te bellen en het wordt geregeld. Hele fijne goede service en vriendelijke mensen.

goede service

Denken met je mee . En handelen alles netjes af.

Al tientallen jaren prima dienstverlening.

In de loop der jaren ben ik, niet alleen voor verzekeringen maar ook voor andere financiële zaken, steeds snel en goed geholpen.

Deskundig advies en hulp. Top verzekeraar!

Al mijn verzekeringen hier ondergebracht. Als er wat is zijn ze goed bereikbaar en heb ik snel antwoord op mijn vragen.

zeer tevreden, altijd een vlotte afhandeling

heb altijd fijn contact, alles wordt tot onze tevredenheid vlot afgehandeld

Snel en prima geregeld...

Alleen maar goed

Snel contact en snel opgelost

Goed contact waardoor de schade snel opgelost was

Snelle en duidelijke afhandeling TOP

Na melding diefstal auto duidelijke handleiding ontvangen hoe te handelen. Schadebedrag snel direct na de termijn van 30 dagen overgemaakt.

Prettig geholpen, duidelijk en snelle reactie.

Ben snel en netjes geholpen. Dank!

geweldig

Mijn ervaring met de Heer is gewoon prima te noemen. Als je schade hebt, is dat al erg genoeg, maar door de medewerkers van de Heer is het toch een stuk aangenamer. Er wordt snel gehandeld en het bedrag van de schade, als je daar recht op hebt, staat snel op je rekening.

Wat een snelle afhandeling!

Altijd wordt ik nerveus als ik iets met een verzekering hen. Niet nodig bij jullie.

Vlotte en prima afhandeling

Prima afhandeling correct geregeld !!

Ik had eigenlijk niet verwacht dat mijn schade (gedeeltelijk) vergoed zou worden. Was blij verrast dat dat toch gebeurde.

Wederom zeer tevreden!!

Afhandeling van de schade was snel geregeld, altijd vriendelijke medewerkers, en vlotte uitkering.

Mijn stormschade is snel verwerkt door de Heer.

Goede communicatie en binnen twee weken uitkering schadebedrag

Na melding van de schade en raming van het schadebedrag, snel en duidelijk antwoord. Ook vragen werden direct beantwoord. Vanwege de relatief lage kosten volgde de uitkering van het schadebedrag, zoals beloofd, binnen twee weken na indienen van de factuur.

Leveren altijd goed en snel werk af.

Altijd goed, nooit moeilijk gedoe, top mensen.

Snelle service

Altijd snel telefonisch bereikbaar en een snelle service. Heel erg fijn in een tijd waar je bijna niemand meer rechtstreeks aan de telefoon krijgt. Tegenwoordig moet je eerst talloze keuzes menu’s doorlopen!!