Mooi zonnescherm, prima service

Ik had op grond van dergelijk scherm bij vrienden al een keuze gemaakt. Selectie ging dus snel.

heel erg goed

kost niet weinig, maar blij dat we het hebben laten doen. Ziet er schitterend uit en wekt perfect.

• Gekocht product Zonwering

Snel en efficient gewerkt, scherm is mooi gemonteerd.

Scherm was beschikbaar na geschatte levertijd Scherm is mooi gemonteerd. Monteurs luisterden naar mijn wensen. Er werd snel en efficient gewerkt. Rommel werd keurig opgeruimd. Ben zeer tevreden.

• Gekocht product Zonwering

Alles plezierig, vakkundig en perfect verlopen !

Vanaf eerste contact in showroom Voorschoten tot en met montage alhier is alles gegaan zoals het hoort! Goede voorlichting, levering binnen afgesproken termijn (ondanks huidige lastige Corona situatie), montage door vakkundige en aardige medewerkers. Tevens oude zonwering meteen afgevoerd! Wij zijn zeer tevreden en hebben in de huidige mooie en zonnige dagen al veel plezier gehad van het nieuwe zonnescherm.....

• Gekocht product Zonwering

Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie review. Leuk dat je het afvoeren van het zonnescherm als extra service noemt. Voor ons is het demonteren en afvoeren van de oude zonwering zo vanzelfsprekend dat we er niet meer bij stilstaan, dat we daar voor velen een onverwachte extra service verlenen. Veel plezier met jullie zonnescherm! Team Zonservice

Positieve en snelle service

Na een goede eerste afspraak, zijn wij vrij snel tot bestelling overgegaan. Alles is daarna goed gegaan, inmeten en plaatsing van het produkt toen het binnen was. Ook de plaatsing is netjes uitgevoerd. De opmerkingen naderhand over de stok en onze kast zijn naar behoren opgelost.

Beste Marga, Hartelijk dank voor de mooie review. Team Zonservice

Keurig werk geleverd,klantvriendelijk. Ik ben tevreden.

• Gekocht product Horren

Beste Ria, Hartelijk dank voor de mooie review Veel plezier met de horren Team Zonservice

Hordeur laten plaatsen. Deze is keurig geplaatst. Plint netjes aangepast. Prima werk.

• Gekocht product Horren

In één woord GEWELDIG!

Vorige week zijn bij ons 4 screens gemonteerd. Na een prettige ervaring in de winkel, was ook de montage zeer aangenaam. Nette, rustige medewerkers die ook de corona-maatregelen goed in acht namen. Het resultaat is nog mooier dan wij ons hadden voorgesteld. Dank jullie wel!

• Gekocht product Zonwering

Koop al meer dan 10 jaar bij zonservice , dat zegt genoeg!

Kwaliteit voor redelijke prijs. 1/2puntje aftrek voor offerte traject, dat kan iets sneller.

• Gekocht product Rolluiken

Beste Rene , Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Als ik kijk naar het offerte traject dat je hebt doorlopen, heb je zeker een punt. Dit gaan we intern bespreken.

correcte uitvoering netjes

top

• Showroom/ Assortiment N.v.t.
  • Gekocht product Zonwering

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

Alles vakkundig en perfect gemonteerd.

Vandaag zijn bij ons 2 rolluiken gemonteerd, dit is perfect gedaan, alles keurig opgeruimd. Super gedaan Bram en Richard. Zeker tot snel,benedenverdieping laten we óók door jullie doen.

• Gekocht product Rolluiken

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling Ik kan me nog goed herinneren, dat u samen in de showroom waren. Eerst voorzichtig en argwanend, maar gelukkig was het snel duidelijk wat u wilde hebben. Het resultaat ziet er goed uit en we zien u graag voor de rolluiken beneden.

Zeer deskundige en vlot

De zonwering moest worden gehangen op een betonmuur met zacht isolatiemateriaal en stucwerk. Al bij de offerte kreeg ik vertrouwen dat zonservice dit met ervaring en deskundigheid zou uitvoeren. Korte reactie termijnen en deskundig thuisadvies hielpen daarbij. Uiteindelijk hing de zonwering zelf binnen 3 uur tijd met zeer nette afwerking. Zeer tevreden met de service.

• Gekocht product Zonwering

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Dit zijn inderdaad speciale situaties, die deskundige montage en montagemateriaal vereisen. Veel plezier met dit mooie zonnescherm

Uitstekend!!

Duidelijke uitleg en ruime keuze in de showroom. Montage super netjes, alles wordt netjes opgeruimd duidelijke uitleg en enorm vriendelijke monteurs.

• Gekocht product Zonwering

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling Veel plezier met dit prachtige zonnescherm!

Professioneel, duidelijk informatie, punctueel, efficiënt, vriendelijk

niet

• Showroom/ Assortiment N.v.t.
  • Gekocht product Zonwering

Geheel volgens afspraak, geen troep achtergelaten en terras aangeveegd. Prima uitleg werking.

• Gekocht product Zonwering

Beste Hans , Dank je voor de mooie beoordeling! Het resultaat ziet er erg goed uit. Bedankt voor het plaatsen van de foto. Vriendelijke groet, Het Zonserviceteam

Voor de derde keer in één jaar wederom een feestje

Zonservice blinkt uit in vakkundige, prettige en transparante communicatie. Daarnaast komt ze haar afspraken altijd na. Iedereen die betrokken is laat in houding en gedrag merken dat zij snappen dat je als klant een kostbaar en goed product hebt gekocht.

• Nazorg

Beste Maurice, Hartelijk dank voor de mooie review. Niet alleen de klant maar ook het verkoopteam en het montageteam hebben de meeste voldoening wanneer het hele plaatje klopt. Fijn contact met de klant, Mooie producten, Goede plaatsing, Mooi resultaat, Tevreden klant.

TOP SERVICE

Afgelopen drie dagen hebben de mannen de tuinkamer geplaatst. Zij werken keurig en precies. Ze weten waar ze mee bezig zijn.

• Nazorg

Beste Leon, Ook wij zijn trots op de schitterende overkapping die we bij jullie hebben mogen plaatsen. Heel veel plezier met deze nieuwe aanwinst. We zien graag foto's tegemoet wanneer jullie aan het genieten zijn in deze tuinkamer. Vriendelijke groet, Het Zonserviceteam

Prima zaak en goede service

Ook deze monteur was goed, werkte netjes en secuur. Inmiddels hangt mijn hele huis vol met hun produkten en ben ik uiterst tevreden

• Nazorg

Hartelijk dank voor de mooie review. Volgens mij hebben we inderdaad ieder raam van alle gevels al een keer onder handen genomen. Altijd fijn, tevreden trouwe klanten. Vriendelijke groet, Het Zonservice team

Mijn bestelling is accuraat gemeten en snel geleverd en bevestigd.

De afspraken verliepen ondanks drukke tijd prima. De bestelde plisse-screens zijn keurig op maat en bevallen goed.

Na een bezoek aan dit mooie bedrijf zijn de heren een mooi zonnescherm op komen hangen. Alles snel en mooi aangesloten volgens afspraak. Helemaal top !

Goed product, goede service

Recent bij Zonservice een zonnescherm voor boven onze serre gekocht. Uitstekend geholpen in de zaak en ook daarna verliep alles zeer klantvriendelijk. Plaatsing snel en vakkundig!

verkoop 7 Uitvoering werk 10

Uitvoering montage , deze mensen weten waar ze het over hebben, en die kan men met een gerust hart in bewoonde woningen laten werken. als cijfer 9 Verkoop 6

Prima voorlichting bij verkoop en goede montage en afwerking

Aangenaam verkoop gesprek gehad. Afspraken goed nagekomen. Montage door prettige vakmensen.

Mooi bedrijf met mooie producten

Ik ben heel tevreden over de service van Zonservice. Verkoopgesprek was prima en ook het plaatsen van het scherm is door vakkundige mensen uitgevoerd! Prima bedrijf!

Super bedrijf!

Aardige mensen, goede prijzen, denken met de klant mee, communiceren open en eerlijk en leveren vakwerk af. Mijn advies: direct mee in zee gaan!!