Meer dan te vreden

Zeer goede ervaring met diepeveen, keuken in 1 dag moegen uitzoeken met uitstekend advies en begeleiding.

Ik vind het goede service, afspraken worden nagekomen.

Persoonlijke benadering, persoonlijk contact. Installatie is goed verlopen. Professionele monteurs. De monteurs waren erg netjes, echte vakmannen.

Heel benaderbaar en klantvriendelijk.

Heb het als zeer prettig ervaren, de personen waar contact mee is geweest waren allemaal zeer betrokken.

Top geregeld. Super kwaliteit. Zeer blij mee

Goed. Zou zo weer terug komen

Deskundig

Goed advies en deskundig geplaatst Alles van goede kwaliteit

Vakkundig advies en montage

Zeer duidelijke communicatie over het ontwerp en montage van onze keuken en badkamer.

Klantvriendelijk, deskundig en goede service

Deskundig advies, vriendelijk personeel. Wij zijn super blij met onze keuken. Helemaal naar onze wensen en precies zoals we bedacht hadden.

Zeer goede ervaring

Je wordt goed geholpen. Correcte plaatsing van de keuken. Zeer tevreden.

Perfect.

Wij zijn heel tevreden met onze keuken. Ik kan het iedereen aanraden.

Super service, goede kwaliteit van keuken en betrokkenheid met het maksn van de keuze voor de keuken

We zijn goed geholpen door Aris, hij heeft goed meegedacht over de keuze voor deze keuken. Gaf tips over dingen die je wel of niet moest kiezen. Het monteren van de keuken is ook goed verlopen. Goede service, een aantal dingen moesten nog vervangen worden, maar dit is allemaal goed geregeld.

Fantastische keuken geleverd. Erg blij mee!

Onze ervaring bij firma diepeveen fantastisch. Fijn personeel en goed service. Wij zijn erg tevreden met onze keuken.

Goed geregeld , erg tevreden !!!

Goed geluisterd naar de wensen , Erg tevreden !!!

Fijn personeel, perfecte afwerking

Goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Op tijd de offerte binnen. Flexibel met de planning en in 1 week de oude eruit en de nieuwe erin. Als ik een keuken moest kopen en je wilt voor kwaliteit gaan dan ging ik naar Diepeveen in Giessen.

Persoonlijk en betrokken

Naar onze wensen is heel goed geluisterd. We zijn vanaf het eerste moment goed geholpen. Vanaf tekening tot eindresultaat.

Wij zijn super blij met onze prachtige keuken, vriendelijk personeel.

Wij zijn super tevreden.

Mooi hedendaags aanbod, vriendelijke mensen en eindresultaat om trots op te zijn.

Door het unieke aanbod in de showroom en vriendelijke ontvangst wisten we dat we onze nieuwe keuken bij Diepeveen wilden bestellen. Alles prima verlopen, zeer vriendelijke en nette receptiedames, montage was zeer kundig en prettig. Ondanks klein meningsverschil bij de eindfactuur is alles goed opgelost. Wij zijn enorm trots en blij met onze schitterende strijklak keuken waar wij veel complimenten over krijgen. Diepeveen raden wij dan ook zeker aan.

Fijne service, denkt met je mee!

We zijn heel goed geholpen door Diepeveen. Ze hebben met ons meegedacht, ook binnen ons budget. Het zetten van de keuken ging erg vlot en het resultaat is super!!

Super tevreden met de keuken . Een aanbeveling waard.

• Ervaring met: keuken

Heel fijne mensen, weet waar ze het over hebben, kwaliteit voorop

• Ervaring met: keuken

In het hele traject is er zorgvuldig en enthoussiast meegedacht in het ontwerp van de keuken. Er was genoeg tijd en aandacht voor verschillende ideeën die ik zelf als klant had. Aan de hand daarvan werd een ontwerp gemaakt maar ook aanvullende ideeën zoals het wegwerken van de boiler. Al met al heel tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: keuken

Zeer tevreden over zowel de keuken als de badkamer! Uitstekende kwaliteit en de monteurs leveren echt vakwerk.

• Ervaring met: keuken en badkamer

In de winkel zijn wij vriendelijk met veel ervaring en advies geholpen. Er wordt goed gekeken naar wat je wil en wat het beste in de ruimte past. De monteurs leveren keurig werk en werken netjes en opgeruimd. De keuken is geweldig. Precies wat we wilde. Een mooi eiland, ruime keuken. Mooie aparatuur en de kwaliteit van de kastjes en lades is ook super.

Mooie keuken!

• Ervaring met: keuken

Een keuken en of badkamer koop je voor jaren. Het traject kost veel geld en tijd. Bij Diepeveen zijn we uitstekend geholpen. Konden zelfs in de avonduren terecht voor advies en ontwerp. Ook de monteurs zijn vakmensen, vriendelijk en werken netjes. Kortom zeer tevreden met onze keus voor Diepeveen.

• Ervaring met: keuken en badkamer

Distributiestraat 59 59 4283 JN Giessen