Oprecht en meedenken is hier heel normaal

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering is alles perfect verlopen. Een compliment aan de mensen die de keuken hebben geplaatst.

Heel fijn familieberijf.

Diepenveen staat open voor nieuwe ideeën en zijn bijzonder nauwkeurig. Tevens werken de heren van de plaatsing erg netjes en zijn heel vriendelijk. Kortom een echte aanrader.

Prachtige keuken,prima service

Het verkoop proces, het leveren van de keuken en het plaatsen is prettig verlopen. Fijn contact, netjes gewerkt. Tip: ook na het plaatsen van de keuken het contact met je klant behouden. Zijn jullie tevreden met het resultaat? Etc. Daarnaast is het bij jullie zo dat je met problemen in de keuken zelf naar de leverancier moet bellen. Wij hebben dus al 2x Bosch gebeld, maar dit zou eigenlijk een service vanuit jullie moeten zijn.

Beste Lise, Hartelijk dank voor het invullen van de review. Graag wil ik een reactie geven op uw tip. Wij komen altijd na het plaatsen van uw keuken en/of badkamer foto's maken en opleveren met een presentje. Daaruit willen wij laten blijken dat we u willen bedanken voor uw vertrouwen en opdracht. Uit ervaring is gebleken dat mensen houden van korte lijnen door zelf contact op te nemen met de leverancier van uw apparatuur. Dat dan het probleem met de apparatuur het snelst verholpen worden, i.v.m. directe afspraak te maken met de leverancier. Helaas is dit bij u niet gebleken. U mag ons altijd bellen als u wilt dat wij voor u bijspringen om dit probleem op te lossen. Mocht dit nodig zijn horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Diepeveen Keukens en Badkamers

Fantastisch bedrijf met uitstekende service

Zeer prettig ontvangst en uitstekend advies op maat. Tekening komt exact overeen met zoals het uiteindelijk geworden is. Service is uitstekend staan altijd open voor vragen en opmerkingen. Zeer tevreden over het personeel wat de keuken heeft gebouwd denken mee in oplossingen, niet in problemen. Kortom, zeer tevreden en erg blij met onze keuken die nu volop in gebruik is.

Goede service en kwaliteit.

Komen afspraken na. Vriendelijke ontvangst.

Prachtige keuken

Wij hebben eind 2020 een keuken gekocht bij Diepeveen en zijn heel tevreden. Vrienden van ons hadden ook een keuken van Diepeveen en bedeelden het bedrijf aan. Diepeveen vind ik een professioneel bedrijf en ze zijn heel klantvriendelijk. Bij het ontwerpen van de keuken denken ze vooral in oplossingen in plaats van onmogelijkheden. Het resulteerde in een keuken waar we heel blij mee zijn. Ook de montage verliep eigenlijk vlekkeloos en heel prettig.

Goed advies, mooi resultaat.

Prettige ontvangst in de showroom. Uitgebreid de tijd genomen. Aris had een paar goede ideeën. Alles strikt volgens afspraak geleverd en gemonteerd. Verkeerd geleverd deurtje werd netjes geregeld, met een tijdelijke oplossing ook.

Geweldig blij met onze nieuwe keuken!

Een keuken uitzoeken is niet makkelijk. Maar wat ons betreft wel helemaal gelukt. Een heerlijk groot eiland waar we met het hele gezin van genieten.

Goede service,alle afspraken prima nagekomen.Dit was onze tweede keuken die wij hier gekocht hebben.Gijsbert oefent zijn beroep over enthousiast uit,echt top.

Goed en deskundig!

Wij hebben bij Diepenveen een fantastische keuken uitgezocht voor ons nieuwe huis. We zijn daarbij goed geadviseerd over de indeling en de apparatuur. We zijn super tevreden met onze mooie keuken. De plaatsing verliep vlot, restpuntjes werden goed en snel opgelost. Nu koken we met extra veel plezier!

Goed advies en nette afwerking van de keuken!

Op een fijne manier werd er met ons meegedacht in het uitkiezen van de keuken. Plaatsing en afwerking waren goed/netjes.

Wat een fijn, professioneel bedrijf!

In september 2020 is onze nieuwe keuken geplaatst. We zijn er erg blij mee! De samenwerking met Diepeveen verliep erg fijn, ze weten wie de klant is en wat er nodig is om de woonkeuken te realiseren. Wij kunnen Diepeveen van harte aanbevelen.

Verzorgde begeleiding vanuit een prachtige showroom

Goed advies gekregen, heldere offerte en levering en installatie door eigen personeel prima volgens afspraak verlopen. Ontzettend tevreden over een mooie sfeervolle maar toch ook bovenal functionele keuken.

Diepeveen levert kwaliteit

Onze ervaring met Diepeveen is heel positief. Ze denken in alle fasen van het koop-/leverproces mee. Van de mensen in de showroom tot en met de mensen van de montage denken mee en stellen ideen voor. Wij zijn super tevreden met onze Diepeveen keuken.

Met onze wensen naar Diepenveen vertrokken. Werden daar erg fijn geholpen. Veel ervaring hebben de mannen daar en inzicht. Na 2 de bezoek waren wij er uit en werd de offerte getekend. De monteurs hebben de keuken profesioneel geplaatst alle lof ook voor hun en de tegelzetter die werkt op de mm nauwkeurig een top team!! Dus al met al een aanrader die Diepenveen !!

Deskundig vakmanschap!

We zijn heel blij met onze keus voor Diepeveen. Het resultaat is een prachtige keuken die voldoet aan al onze wensen die we vooraf hadden. Na een eerste vrijblijvend en prettig gesprek volgde een offerte en na meerdere vervolggesprekken en aanpassingen aan onze wensen werden we het eens zonder dat ons iets werd opgedrongen. Voor de plaatsing krijgen de nette vakmensen ruim voldoende de tijd en ze gaan niet weg voor alles perfect is afgewerkt. Tijdens het plaatsen werd een probleempje adequaat en naar tevredenheid opgelost.

Perfecte keuken en badkamer plaatsing!

Zowel bij de verkoopafdeling als bij de mensen die de keuken en badkamer hebben geplaatst staat bij Diepeveen de klant op de eerste plaats iets wat je in deze tijd niet veel meer meemaakt. De keuken en badkamer is van hoge kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Echt ongekend goed!!

Totaal niet opdringerig! Heel erg meedenkend! Zeer goed gecontacteerd! Alle afspraken komen ze na! Tot in detail afgewerkt! Nette personen! Fantastisch stukje werk! Ook mijn eigen ideeën werden serieus genomen! In tegenstelling van zoveel andere bedrijven!! Dus echt een aanrader! Dus bedenk goed,waarom je het bij een ander zou halen!!

Topservice en vakmanschap!

Onze voorwaarden waren helder toen wij in november 2019 de showroom van Diepeveen binnenstapte en aan tafel gingen met Gijsbert; kunnen jullie in 1 maand een keuken, badkamer en 2 toiletten verbouwen (inclusief sloop- en hakwerk)? We kregen al snel antwoord: Ja, dat kunnen wij. Na 2x terug te zijn geweest om alles uit te zoeken, konden ze aan de slag. Eén en al lof voor de uitvoerders! Ze verstaan hun vak, communiceren goed en zijn enorm vriendelijk. En het resultaat is fantastisch geworden. Dank jullie wel, Diepeveen!

Van Harte aan te bevelen als eens iemand vraagt naar waar hij goed geholpen kan worden.

Al bij ons eerste contact hadden wij een heel fijn gevoel door hoe je wordt ontvangen, hoe je wordt geholpen en te woord gestaan, maar vooral ook dat er naar je wordt geluisterd naar je wensen, bij een goede kop koffie en wat lekkers er bij en een amicaal gesprek met Gijsbert Diepeveen. Wij hebben alles door hun laten uitvoeren, ook het afvoeren van sloopmateriaal. En dat klopte allemaal. Ook de termijn waarin alles is afgewikkeld, Super!!!! Ook onze complimenten aan het personeel dat heeft gesloopt, gestucked, het elektrisch gedeelte en de montage zelf natuurlijk. Ik stond er versteld van hoe schoon er werd gewerkt. Het klopte helemaal en dan valt het uiteindelijke prijskaartje ook nog mee. Je koopt hem immers wel zelf en dat gebeurde zonder dat er druk op werd gezet of dat je naar een bepaalde prijshoek werd geduwd. Wij hebben er een heel fijne ervaring aan overgehouden. Ik zou zeggen, probeer dit zo vol te houden. Je bestaat immers niet voor niets al 25 jaar.

Bij de eerste afspraak zijn we vrij snel op een goed ontwerp gekomen met mooie materialen. De verdere communicatie was goed, we zijn altijd snel te woord gestaan voor vragen en eventuele aanpassingen aan de keuken. Het plaatsen van de keuken was zo gebeurd. De laatste paar dingetjes zijn later nog afgewerkt, volledig naar wens. We zijn erg blij met onze keuken!

Netjes gewerkt, goede ideeën

Er is veel gebeurt, slopen en weer opbouwen. Maar alles werkt perfect en is weer nieuw. We kunnen er weer jaren tegenaan.

Prettige samenwerking, mooi eindresultaat!

Prettig contact, men denkt goed mee over wensen, praktische uitvoering en oplossingen.

Geweldige lieve mensen met een hart van goud!

Wij zijn zo ongelooflijk geholpen door Gijsbert Diepeveen. Wij zijn in 2018 door omstandigheden noodgedwongen een doneeractie gestart voor de verbouwing van ons huis. Ik heb heel wat bedrijven gemaild of ze ons wilden en konden helpen. En Gijsbert stuurde vrij snel een mail terug met wat we nodig hadden en hoe we geholpen konden worden. Zo’n mail alleen al is geweldig! Wat voor keuken zouden jullie willen?... En is er nog meer nodig? Op die vraag durf je bijna geen antwoord te geven als je iets aangeboden wordt....maar we mochten zelfs ‘onze keuken’ naar wens uitzoeken die met behulp van leveranciers aan ons geschonken werd. Zo ook een toilet en waskom voor in het toilet. Ongelooflijk, maar wat fijn om deze hulp te mogen ontvangen! Wat we ook geweldig, maar heel spannend vonden is dat ons hele verhaal bij “de grote tuinverbouwing” terecht is gekomen en op SBS6 is uitgezonden. Op 21-12-2019, dit kun je ook terug kijken. Dan kan iedereen zien hoe zo’n groot hart dit geweldige bedrijf heeft! En er voor ieder budget een geweldige keuken en/of badkamer te vinden is!

Hele fijne samenwerking met als resultaat en super fijne keuken.

Wij zijn heel tevreden, bij het zoeken naar onze keuken zijn we naar volle tevredenheid geholpen door Gijsbert. Ook bij het monteuren alle lof.