Zijn erg tevreden over planning en plaatsing van de keuken.

Alle medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam, van het ontwerp tot de montage. Alles is netjes verlopen en de keuken is keurig opgeleverd.

Resultaat: de keuken die ik graag wilde hebben.

Fijne mensen om mee te werken. Meedenkend. Flexibel. Vakmanschap.

Het is nog elke dag genieten van onze nieuwe badkamer en keuken.

Een jaar geleden begon onze zoektocht naar een bedrijf die onze keuken en badkamer konden renoveren. Via een advertentie in het huis-aan-huis krantje kwamen we de naam Diepenveen tegen. Na wat speurwerk op de website viel het ons op dat er veel positieve referenties stonden. De afspraak was daarna snel gemaakt. Het voelde als een warm welkom toen we de showroom binnen liepen. Het gesprek over onze wensen was open en eerlijk. De offerte die volgde was transparant. We kregen alle ruimte om een vergelijkend warenonderzoek te doen. Na het tekenen hadden wij een goed gevoel bij dit bedrijf en dit is ook na het renoveren niet verandert. Wat ons bij blijft is de professionele werkhouding van alle vakmensen die bij ons over de vloer zijn geweest. We zijn super tevreden over het resultaat.

Heel positief van begin tot einde van het project!

Onze ervaring met Diepeveen is heel positief. Het team komt afspraken na, medewerkers zijn heel klantgericht en doen echt alles om de keuken volledig naar je zin op te leveren. Dit goede gevoel kregen wij al zodra wij de showroom bezochten.

Prachtige resultaat en goede service

Zeer vertrouwd gevoel al bij eerste gesprek .Niet opdringerig en meedenkend om tot een mooi resultaat te komen. Vanaf begin gelijk duidelijkheid over alle mogelijkheden , leveringstermijn ,enz . Prettig om mee samen te werken .

Geweldige persoonlijke service van eerste contact tot realisatie

Diepeveen is een bedrijf waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. In het gehele traject zijn ze erop gebrand je als klant te ontzorgen, mee te denken en met creatieve oplossingen te komen. Als klant hebben wij geen enkele druk ervaren om een keuken af te nemen maar er is juist constant meegedacht om de voor ons perfecte keuken op papier te krijgen. Nadat de keuken is besteld zijn we constant op de hoogte gehouden en ook het plaatsen van de keuken is vlekkeloos verlopen. Al met al een bedrijf waar je naar toe gaat om persoonlijk contact te leggen, waar ze je na jaren nog herkennen en waar van A tot Z professioneel word gewerkt.

De service van Diepeveen is heel goed. Het plaatsen van de keuken zeer professioneel.

Diepeveen Keukens, een plek voor maatwerk en precisie

We hebben de service van Diepeveen als uitstekend mogen ervaren. Bij het bezoek aan de showroom werden we goed geadviseerd en keken ze mee naar onze wensen. Bij het plaatsen van de keuken was het personeel erg vriendelijk en ze waren dan ook al sneller klaar dan gepland. We genieten nu elke dag van een super mooie keuken.

Goed advies en service, resultaat een prachtige keuken!

Met goed advies bij de aankoop en later bij de montage een keuken gekocht helemaal naar onze zin.

Fijne en goede service met een prachtig resultaat

Zeer goed geholpen en goed meegedacht door enthousiaste vakmensen. Gijsbert kwam met creatieve oplossingen waardoor we opeens een veel grotere keuken met eiland konden maken door de keukendeur te verplaatsen. Op kleine details werd gelet, zoals de doorlopende houtnerf op de kasten. Dit maakt het duidelijk een maatwerk keuken. We genieten nog elke dag!

Goede service, mooie keuken

Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. In de showroom goed en vriendelijk geholpen. De installatie ging ook via afspraak en netjes. Al met al zeer tevreden klanten.

Uitmuntend!

Voor de derde keer mochten wij Diepeveen over de vloer hebben, in 2014 de keuken, 2017 het beneden toilet en recentelijk de badkamer. Het is een topbedrijf met uitstekende service, vakmanschap en niet te vergeten de vriendelijkheid van een ieder tijdens het hele proces van uitkiezen, ontwerp, advies, montage en ook heel belangrijk de nazorg, als er iets mis is wordt het zonder mankeren hersteld! Wij bevelen dit bedrijf van harte aan!

Klantvriendelijk

Wij hebben een erg goede ervaring met Diepeveen. Prachtige keukens en heel klantvriendelijk. Nemen goed de tijd en de service is uitstekend. Leuk dat ze ook even komen kijken als de keuken klaar is.

Goede dienstverlening, fijne service

We hebben de dienstverlening als zeer fijn ervaren. Goede uitleg en goede ideeën. Het eindresultaat mag er zijn!

Vakmanschap van ontwerp tot realisatie

Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis bij Diepeveen. Op basis van enkele uitgangspunten en een lege plattegrond van de keuken zijn we in overleg tot een schitterend ontwerp gekomen. Ook bij de apparatuur-, materiaal- en kleurkeuze zijn wij uitstekend begeleid. Na ontvangst van het ontwerp was er nog alle ruimte om wijzigingen door te geven waarmee de puntjes op de i werden gezet. Het plaatsen van de keuken ging voorspoedig en ook hier straalde het vakmanschap er van af.

Proffesioneel

Fantastische keuken, goede service. Keuken is zeer mooi afgewerkt. Prettige medewerkers

Unieke keuken

We zijn erg goed geholpen bij het uitzoeken en plaatsen van onze nieuwe keuken. Ons idee werd goed vertaald en Gijsbert kwam met een heel mooi concept, dat aan onze wensen beantwoordde en heel mooi is uitgevoerd. Warm aanbevolen!

Maatwerk voor elk budget, topservice!

Met het idee in het achterhoofd qua budget niet te kunnen slagen de showroom ingestapt om ideeën op te doen. We werden fijn en professioneel geholpen en na brainstormen zijn we er toch uitgekomen en een schitterende keuken naar onze wens gekocht. Een aanbeveling!!

Gewoon GOED!

Ondertussen staat onze keuken alweer bijna 1,5 jaar. En we worden nog echt iedere dag blij als we onze mooie keuken zien. Dit fijne gevoel hebben we zeker te danken aan de zeer prettige, proffessionele en eerlijke manier van helpen, bij Diepenveen. Mochten er onverhoopt wat onvolkomenheden naar boven komen, wat natuurlijk altijd kan, dan worden deze op dezelfde prettige, proffesionele en eerlijke manier opgelosd. Hiermee heeft Diepenveen wat ons betreft een heel groot onderscheid vermogen ten opzichte van de concurentie. Binnenkort is onze badamer aan een update toe. Wij weten wel waar we naartoe gaan......

We zijn van het begin tot end erg goed geholpen!

Zoeken naar een passende keuken was even een puzzel, maar we zijn heel erg blij met het resultaat en de service. De keuken is precies zoals we het in gedachten hadden. Ook het contact verliep prima. Bedankt Diepeveen! Harry en Sandra

Diepeveen keukens is de ideale partner voor het ontwerpen en realiseren van (droom)keukens.

Toen wij binnenkwamen bij Diepeveen keukens hadden wij een bepaalde gedachte over onze keuken en de optimale opstelling. Twee uur later lag er een plan wat totaal anders was dan onze gedachte. Diepeveen keukens is duidelijk een zaak met hart voor keukens. Ze kunnen perfect een keuken ontwerpen en realiseren wat aansluit bij de totale woning. Ook het meedenken over het ontwerp/plaatsen van de cine Wall hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat.

Diepeveen is een mooi bedrijf met deskundige mensen.

In het geval van vragen wordt er snel contact opgenomen en zo snel als mogelijk actie ondernomen, voor zover van toepassing. Diepeveen heeft een goed gevarieerd aanbod met een grote diversiteit aan materialen.

Oprecht en meedenken is hier heel normaal

Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering is alles perfect verlopen. Een compliment aan de mensen die de keuken hebben geplaatst.

Heel fijn familieberijf.

Diepenveen staat open voor nieuwe ideeën en zijn bijzonder nauwkeurig. Tevens werken de heren van de plaatsing erg netjes en zijn heel vriendelijk. Kortom een echte aanrader.