Zeer vakbekwame mensen goed advies

Zeer vakkundig ,goede kwaliteit. Alles gaat volgens schema. Goede service.

Zeer tevreden!!

Wij zijn erg tevreden over Diepeveen. Tijd voor oriëntatie, opstelling en uitzoeken materialen/ kleuren. Snelle reactie op vragen via de mail. Service door inmeten en overleg aanpassing maten. Zeer mooie kwaliteit materialen. Vakkundige plaatsing van de keuken.

Keuken bedrijf Diepenveen heeft keurig werk geleverd. We zijn goed geholpen door de verkoper. En kregen goed advies.

Ontzorgt worden met kennis van zaken

Een bedrijf met kennis van zaken die meedenken en kwalitatief goed werk afleveren.

Betrouwbaar en punctueel.

We hebben bij de keuze van onze nieuwe keuken eerlijk en goed advies gekregen. De stukadoor en de monteurs hebben vakkundig en net werk geleverd. We zijn heel blij met onze nieuwe keuken.

Super blij met mijn nieuwe keuken.

Na 28 jaar een nieuwe keuken uitzoeken dat is best een leuke maar pittige opgave. Maar na veel voorwerk wat we wel en niet wilde en dit bij Dievenveen vertelde en lieten zien, kwam Diepenveen met een plan voor onze nieuwe keuken We waren meteen enthousiast en de deal was snel gesloten. Alles is tot de puntjes goed verzorgt en de vakmannen hebben mooi vakwerk geleverd.

Goede service, snel en vakkundig geplaatst, ontzettend netjes gewerkt

De monteurs zijn heel netjes aan t werk geweest, sneller klaar dan verwacht, alles in overleg, hoogwaardige afwerking, al met al zeer tevreden.

Gewoon goed, vanaf het eerste contact tot de laatste opleverpuntjes!

Prettige, vlotte en deskundige communicatie en werkwijze. Wij genieten enorm van onze fijne keuken!

over onze eerste keuken waren we dik tevreden en ne over de tweede idem dito

In de winkel super geholpen (door Aris), toch een kader in de deurtjes kunnen regelen wat eerst niet mogelijk was! Ook over de keukenzetters Jaap en Dick meer dan tevreden! Dit is onze tweede keuken van Diepeveen en als we aan de derde keuken toe zijn zullen we daar ook zeker weer naartoe gaan.

Prima geluisterd naar ons en perfecte oplossing gerealiseerd

We zijn zowel bij de keuze van een nieuw badkamermeubel als bij de keuze van een kledingkast voor onze slaapkamer heel plezierig te woord gestaan. Er werd rustig de tijd genomen om samen met ons tot passende keuzen te komen. Ze zijn vervolgens vakbekwaam geïnstalleerd.

Onze droomkeuken is werkelijkheid geworden!

Vanaf het eerste contact dat wij met Jesse hebben gehad voelde het goed en vertrouwd bij Diepeveen. In de uitwerking van de keuken in vorm, materiaal, kleuren en apparatuur heeft hij goed meegedacht. Ook de installatie verliep meer dan uitstekend, kundige medewerkers die alles tot op de millimeter kloppend willen hebben. Even leek er iets mis te zijn met het aanrechtblad. Dit werd met hoge urgentie opgepakt door Diepeveen en de leverancier van het blad (en bleek gelukkig achteraf loos alarm). Wij bevelen Diepeveen met 100% vertrouwen aan iedereen aan.

Betrouwbaar

Diepeveen is een serieuze en betrouwbare leverancier. Komt de afspraken na met kundige en betrokken medewerkers.

Er staat een schitterende keuken in ons huis

Vanaf het eerste bezoek aan Diepeveen keukens hebben wij heel prettig samengewerkt. Onze ideeën werden heel creatief vertaald in een prachtig plan. De offerte was heel overzicht en gespecificeerd. De plaatsing van de keuken is zorgvuldig voorbereid. Op de afgesproken dag werd de keuken gebracht en de dag daarop door 3 vriendelijke monteurs zeer vakkundig en met veel liefde neergezet. Na 3 dagen werd de keuken opgeleverd en was alles in orde. De gehele proces hebben wij als zeer prettig ervaren. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Er werd geluisterd.

Fantastisch mooie keuken!

In de showroom werden we netjes te woord gestaan en er was al snel een afspraak te maken voor een ontwerp en offerte. Tijdens dit gesprek zijn we goeden kundig geadviseerd, waardoor wij precies de keuken kregen die we wilden. Communicatie verliep vrij goed en de montage van de keuken was absoluut vakkundig en zeer zorgvuldig.

Goede kwaliteit, klantvriendelijkheid en service.

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze, produkten, personeel, service en klantvriendelijkheid van Diepeveen Keukens & Badkamers. Blij met het eindresultaat en we genieten dagelijks van onze nieuwe badkamer!

Fantastisch werk!

Wij hopen nog lang plezier te hebben van onze kantine keuken en proefkeuken!

Prettig

Fijne prettige ervaring met Diepenveen Keukens. Ook de plaatsing door het team ging soepel en fijn. Meedenkende mannen! Super blij met het eindresultaat.

Wens van de klant staat van begin tot eind centraal, met als resultaat een prachtkeuken!

Onze ervaring is dat bij Diepeveen de wensen van de klant centraal staan, van begin tot eind. De communicatielijnen zijn kort, geen vraag of aanpassing is teveel. Van showroombezoek en ontwerp tot de montage, alles wordt met de grootste zorg uitgevoerd. De afwerking is van hoog niveau. Wij raden Diepeveen aan iedereen aan!

Geweldig familiebedrijf waar vernieuwing, exclusiviteit en vakmanschap samen komen.

Onze 2 de keuken gekocht bij een heel fijn familiebedrijf. Aris heeft goed geluisterd naar onze wensen en met hele goede ideeen en inzichten gekomen, waardoor we nu een bijzondere droomkeuken van kwaliteit hebben. Complimenten aan de dames van de balie en de super monteurs, vaklui die heel erg secuur en netjes werken. Kortom Diepenveen keukens & badkamers is een TOP zaak!

Klantgericht, meedenkend, oftewel super geregeld!!

Tijdens het 1e gesprek hadden wij meteen al een heel goed gevoel. Vertrouwen, veel ervaring en onze wensen werden gerespecteerd. Wij mochten altijd bellen, mailen en werden super te woord gestaan!! Het plaatsen van onze droomkeuken was ook fantastisch geregeld, geen verrassingen, nee alles was goed en perfect!!! Wij raden iedereen aan om hun keuken of badkamer bij Diepeveen te regelen, in 1 woord grandioos!!!! Diepeveen nogmaals bedankt!!!

Hele mooie keuken en super service!

Wij vonden prettig dat je niet met allerlei verkooppraatjes onder druk wordt gezet om meteen keuzes te maken. Er werd alle tijd voor je genomen en er zijn diverse ontwerpen gemaakt totdat het helemaal naar onze zin was. Ook de monteurs waren uiterst professioneel en prettig! En bij een probleem hoef je maar te bellen of mailen en het wordt snel opgelost.

D I E P E N V E E N

D - Deskundig I - Inspirerend E - Enthousiast P - Professioneel E - Ervaren N - Nauwkeurig V - Vakkundig E - Expert E - Excellent N - Nuchter Voor ons omvat dit onze tevredenheid over DIEPENVEEN KEUKENS en ze een dikke pluim te geven.

In die zin willen we graag ons gevoel samenvatten. Vanaf het eerste gesprek met Jesse hadden we een goed gevoel! Tijdens het intakegesprek voelde hij precies aan waar we naartoe wilden, een strakke keuken met goede apparatuur. Diezelfde middag hebben we besloten onze keuken te laten leveren en monteren door Diepeveen Keukens. De keuken werd op het afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd. De oven was er i.v.m. lange levertijd niet maar dat werd keurig opgelost door tijdelijk een andere oven te leveren en monteren. We raden mensen aan om met hun keukenwensen een afspraak te maken met de vriendelijke receptioniste en in een gesprek hun wensen te laten vertalen in een mooi ontwerp en gedetailleerde begroting. Dan nog even over de monteurs, wat we al zeiden, "Als een monteur een kleedje op de vloer legt voordat hij binnenkomt....Dan gebeurt er iets met me". De monteurs die bij ons aan het werk zijn geweest hebben vakwerk geleverd. Alles gebeurde in goed overleg, verder zijn ze vriendelijk en werken zij enorm netjes. Kortom, Diepeveen Keukens en Badkamers, warm aanbevolen! Erik en Netty van Hartingsveldt Hendrik-Ido-Ambacht

Klantvriendelijk

Nu enige tijd in het bezit van een nieuwe keuken van Diepeveen. Een paar weken geleden zijn de laatste puntjes op de i gezet. We zijn super tevreden, monteurs die goed meedenken en super vriendelijk zijn. Al met al TOP service!