Prachtig en ruim huis. Alles was goed schoon. Bij aankomst hingen overal gastendoekjes, wc papier en er stond handzeep/afwasmiddel/koffie crups/zout/vaatwastabletten die je ‘gewoon’ mocht gebruiken. Super geregeld!

• Plaatsnaam: Boskoop
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Een extra matrasje voor in de campingbedjes, want dat matras is erg hard. en bijbehorend beddengoed/linnenpakket voor de campingbedjes zou fijn zijn.

Een sfeervol en ruime accommodatie waarbij rust en comfort voor iedere slaapkamer prima in orde is. In de gezellige leefkeuken, chique eetkamer en knusse woonkamers is het goed vertoeven. De vloerverwarming in het hele huis maakte de woning erg comfortabel. Er is ruim voldoende serviesgoed aanwezig, een ruime extra keuken en voor ieder koppel een eigen douche en toilet. Het contact gedurende het boekingsproces en rondom het weekend waren prettig: een snelle reactietijd per mail, duidelijke antwoorden en vriendelijke en enthousiaste mensen aan de telefoon.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur is centraal geregeld, maar niet aan te passen. Dit maakte het huis erg warm. Wij verbleven in de winter, dus liever te warm in huis dan te koud, want met het openen van deuren en ramen is dat natuurlijk eenvoudig te verhelpen. Maar het is wel jammer van de verloren energie.

We hebben met onze familie met 19 personen een lang weekend d doorgebracht van 29 december 2017 t/m 01 januari 2018. We hebben het heerlijk gehad in deze pastorie waar het heerlijk vertoeven is in alle vertrekken die van alle gemakken is voorzien! Zeker een aanrader voor een familie bijeenkomst.

• Plaatsnaam: Duiven
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Via de mail hebben wij e.e.a. al kenbaar gemaakt aan de organisatie.

Mooie luxe woning met goede bedden en nette kamers.

• Plaatsnaam: Oosterhout
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Gezien de hoeveelheid gasten die er kunnen verblijven is 1 kookplaatje erg weinig en behelpen.(het extra plaatje wat aanwezig is functioneerde ook niet) Het keukengerei waaronder scherpe messen, goede snijplanken en koekenpannen zijn niet aanwezig. Verder staat er een mooi groot koffiezet apparaat waar 'maar' 5 filters voor aanwezig waren, en het kleine apparaat miste de filterhouder en was onbruikbaar. Verder was het binnen en bleef het binnen erg warm ondanks de thermostaat heemaal was terug gedraaid.

Beste meneer van Alten, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling, daar zijn wij heel blij mee! Om even op uw kritiekpuntjes terug te komen: wat de kookplaat betreft, er is naast de inductieplaat tevens een 4-pits gasstel aanwezig! Naar de kapotte kookplaat wordt direct gekeken, het kan ook dat er gebruik is gemaakt van een pan die niet werkt met inductie. Messen, snijplanken en koekenpannen zijn voldoende aanwezig in AandeHammermolen! Heeft u in elke lade/kast gekeken? Excuses dat er zo weinig filters voor het koffiezet apparaat aanwezig waren, deze hebben we bijgevuld. Het kleine koffiezet apparaat werkt met cups, niet met filters! Wat de warmte betreft, dat klopt. Het kan soms warm zijn in AandeHammermolen, dit kan niet zelf worden geregeld met de thermostaat. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en we hopen een volgende keer wederom te mogen verwelkomen in AandeHammermolen! Groet, Malu Team AandeHammermolen

Aparte douches in bijna alle kamers. Ruime woning met alle mogelijkheden in een rustig dorpje. Speelplein voor de woning is ook erg gemakkelijk. Parking aan de brouwerij is eigenlijk ook gemakkelijk bereikbaar. Ruime keuken met bijhorend alle keukenmateriaal. Superbegeleiding bij de boeking en bij onze vragen op voorhand. Verwarming was eveneens optimaal. Prima !

• Plaatsnaam: Werchter
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Douches zouden ietsie pietsie beter mogen werken. Bij een jacuzzi hadden we wel gedacht dat het om een grote jacuzzi ging en niet om een gewoon bad. Wat meer duiding bij de afstandsbediening van de TV's mag ook (we hebben na wat zoeken één TV wel aan de praat gekregen). Dit zijn tips voor verbetering - als we een mogelijkheid zien, komen we graag terug naar de Hammermolen !

Mooie en sfeervolle ambiance

• Plaatsnaam: Herkenbosch
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Schoonmaakartikelen zaten achter een afgesloten deur; sfeerverlichting buiten (spot) kon niet worden uitgezet. hinderlijk bij sommige slaapkamers.

alle gasten waren enthousiast , we hebben genoten, zelf heel even van de tuin. De keuken inventaris is zeer uitgebreid. De kamers erg comforttabel. Een sfeervolle locatie met zeer vriendelijk mensen. Je kan met veel vragen terecht , waar je ook snel antwoord op krijgt.

• Plaatsnaam: heerde e.o
  • Evenement: Iets anders
  • Tips/ Verbeterpunten: zie mail

Ik ben zeer tevreden over de accommodatie, de ontvangst en de contacten met o.a. mevr. Janssen. Ook het buffet was naar onze wens. Wij hebben met ons gezin een heerlijk weekend doorgebracht aan de Hammermolen. Voor mij was het bijzonder omdat ik oorspronkelijk uit Beesel kom en mijn vader in Neer geboren is.

• Plaatsnaam: Someren
  • Evenement: Iets te vieren

sfeervol en gezellig

• Plaatsnaam: Hardinxveld Giessendam
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: betere uitleg van de mevrouw die de sleutel kwam brengen misschien overkapping buiten dat je buiten kan zitten ook als het regent wij hadden een paar rokers erbij die stonden dan in de regen hebben zelf met een dekzeil provisorisch een tent gebouwd dat we alles buiten konden doen, eten, botrrelen etc.

Zeer luxe verblijf met veel privacy. Het werd door alle gasten zeer gewaardeerd

• Plaatsnaam: Neerkant
  • Evenement: Iets te vieren

Zeer warme sfeer. Verzorgd tot in alle details.

• Evenement: Overnachting
  • Tips/ Verbeterpunten: De delftsblauw zitkamer staat erg vol met kwetsbare spullen en frafiele stoelen. Mooi maar niet praktische Om met een grote groep bij elkaar te zijn moesten we heel veel verzetten en veilig stellen om breuk en schade te voorkomen. Daarom tip om de bruikbaarheid van de algemene ruimten iets te verbeteren.

aangename omgeving, kort in centrum, zeer goed uitgeruste accommodatie

• Plaatsnaam: Houthalen
  • Tips/ Verbeterpunten: geen

heerlijke ambiance; gezellig;overzichtelijk;perfecte bediening met groot compliment. Inrichting (38 personen in een ruimte) was zeer naar onze zin

• Plaatsnaam: Roggel
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Bruiloft
  • Tips/ Verbeterpunten: handdoeken ontbraken in de logeerkamers

Was een fantastisch weekend in een fantastische locatie. erg goede service en aandacht vanuit de verhuurder.

• Plaatsnaam: Ulft
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Lekkage douche op een slaapkamer. De deur boven naar de slaapkamers valt hard dicht. Gelukkig is het glas er in gebleven.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Contract is onduidelijk dat kan met een paar simpele wijzigingen veel overzichtelijker. Ook al die extra's zijn onnodig, iedereen heeft beddengoed en een handdoek nodig. Doe dat dus gewoon in de prijs

• Plaatsnaam: Bergen NH
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

lekker warm / ruime kamers en luxe-verblijf

• Plaatsnaam: Antwerpen
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: een paar kleerhangers in de kast en een nachttafeltje...zou leuker geweest zijn. Maar we hadden een prima verblijf in een warme pastorie

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Fantastische ambiance, schitterende plek, een absolute aanrader om met een groep vrienden af te spreken!

• Plaatsnaam: Amsterdam
  • Tips/ Verbeterpunten: geen

Wij hebben een top weekend gehad. Wij hadden de levensmiddelen online besteld bij de plaatselijke SPAR. Echt een aanrader!! Alles werd keurig netjes in kratjes op het afgesproken tijdstip aangeleverd en ze hadden zelfs de kratten bier voor ons in de koeling gezet!!Wij waren de eerste online klant en wat mij betreft mogen er nog vele volgen!!! super service!

• Plaatsnaam: Geleen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Vooral zo doorgaan!! voor ons voor herhaling vatbaar!!!

• Plaatsnaam: Eindhoven
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Gasten werden zeer goed ontvangen en diner voortreffelijk. Ook contacten tijdens offerte-aanvraag en bevestiging en last minute regelen van zaken gewoonweg heel goed.

• Plaatsnaam: Maastricht
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Vergadering

Top locatie, wij hebben genoten van de luxe sfeer. Een warm ontvangst met een welkoms drankje. Alles was aanwezig. En de fietsen stonden klaar het was geweldig

• Plaatsnaam: Schipluiden
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Douche kapot niet vermeldt door de gastvrouw. En op de 2e etage veel vliegen in de kamer

De Hammermolen is onze bestuurder de heer Prevoo heel goed bevallen.

• Plaatsnaam: Maastricht
  • Evenement: Vergadering

Mooie ruimtes, voldoende en mooi servies en keukengerei, vriendelijke ontvangst, goede WIFI in het hele huis, fijne bedden en schoon sanitair.

• Plaatsnaam: Eindhoven
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Veel overlast van vliegen op diverse slaapkamers. Bij sommige collega's zelf in de bedden. Erg onhygienisch en jammer van een verdere uitstekende ervaring!

Beste, Hartelijk dank voor de recensie. Wat goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze groepsaccommodatie. Wat betreft de vliegen; we hebben voor uw komst nog een professionele 'vliegen bestrijder' laten komen. Helaas heeft dit niet genoeg mogen baten en vinden wij dit ook erg vervelend voor u. We controleren nu elke dag of er nog overlast is van de vliegen en bestrijden deze waar nodig.