3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Schitterende accommodatie en een mooie omgeving. Proeflokaal er langs is helemaal gemakkelijk en zeer lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

• Plaatsnaam: Venray
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Schoonmaak kan een stuk beter, en de ontvangst was er helemaal geen bij onze groep, dus dat kan zowiezo beter...

Voor ieder van onze grote groep was een eerste reactie heel positief. De appartementen waren echt geweldig. De jaccusi was overdag door de kleine kinderen zeer veel in gebruik en s'avonds tot laat in de nacht werd er met veel plezier door de volwassenen hier gebruik van gemaakt. De vrijheid die daar was voor groot en klein was met een woord top.we kijken met zijn allen dan ook terug naar een geweldig weekend. Het weer zat ons dat weekend ook heel erg mee. Van de steppen,/ skelter waar we gebruik van mochten maken werd door groot en klein goed gebruik van gemaakt. Zo'n ervaring die wij daar hebben mogen mee maken is voor ons voor herhaling vatbaar, en voor ieder ander een aanrader omdat ook in de braampeel te gaan doen.

• Plaatsnaam: Meijel
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Een verbeterpunt was dat er bij de jaccuzie een kapstok mocht zijn om de badjassen / handdoeken op te kunnen hangen. Dat er bij de appartementen boven , de douche niet goed werkte De kraan beneden in keuken van de groepsappartement lekte. We een tip door willen geven om er een poort te plaatsen, zodat de kleine kinderen vrij rond kunnen lopen, en dat er geen mensen van buiten de accomodatie voor of in de appartementen kunnen komen. Jammer dat er in de speelweide zoveel uitwerpselen van de dieren lagen.we waren hier wel op voorbereid en hadden voor de kinderen laarzen meegenomen.

Beste Petra, Bedankt voor de recensie en zeker ook voor de tips! 1. De kapstok wordt geplaatst bij de jacuzzi. 2. De technische problemen zijn allen opgelost, daarnaast zijn we bij storingen altijd bereikbaar. 3. We hebben de speelweide diervrij gemaakt waardoor er geen uitwerpselen meer liggen 4. De mogelijkheden voor het hekwerk zijn we aan het bekijken, een hele goede tip, bedankt!

Prachtige huisjes. De fotos zijn naar waarheid. Mooi schoon, prachtig ingericht, mooie lokatie, goed uitgerust, zelfs een goede geluidsinstallatie was aanwezig. kortom een aanrader!

• Plaatsnaam: Waalre
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: De tv's deden het niet of soms en dat is jammer aangezien wij daar waren gedurende de olympische spelen.

Super leuke accommodatie voor groepen. Alleen maar positieve reacties gehoord van de koorleden (40)

• Plaatsnaam: Monster
  • Tips/ Verbeterpunten: geen

3 koelkasten, vriezer, oven, 2 kookplaten: heel prettig als je met 13 mensen bent! Versierd kerstboompje stond klaar. Prettige, persoonlijke contacten

• Plaatsnaam: Someren
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Meer grote schalen voor bv sla zu fijn zijn Minder warm (net als vorig jaar hebben we de heer Joosten gebeld om de temperatuur te matigen Beter licht in de keuken

De schalen voor de sla zijn inmiddels gekocht en in de kasten te vinden. De basistemperatuur is standaard verlaagd en extra kachels zijn geplaatst. Bedankt voor uw feedback.

• Plaatsnaam: broek in waterland
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Zeer mooie en comfortabele accommodatie om met een grote groep te verblijven. Leuke omgeving. Mooi domein.

• Plaatsnaam: Berchem
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Een grote oven zou nog een extra plusplunt zijn.

Prachtige appartementen, heel chique ingericht! Overal kaarsen en een open haard. Prima bedden en alle slaapkamers een eigen badkamer, perfect!

• Plaatsnaam: beverwijk
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: iets meer concretie over tarieven. Waarom betaal ik ook een lakenpakket voor een baby, en toeristenbelasting voor niet geslapen nachten... De slaapkamers zijn veel te warm, geen raam ter ventilatie.

We hebben een geweldig weekend gehad ,alle kinderen en kleinkinderen willen graag nog een keer naar de Braampeel

• Plaatsnaam: Lunteren
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: De keuken in het grote appartement heeft echt te weinig capaciteit, ook miste ik hand en theedoekhaakjes. Wat ook fijn zou zijn :nachtkastje en bedlampje aan beide kanten van bed en voldoende kledinghangers

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Rustig, vrij

• Plaatsnaam: Vierlingsbeek
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen opdekschalen. Windmolens, als je ze eenmaal hoort, gaan irriteren

• Plaatsnaam: Den Hoog
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Fijn weekend gehad met familie. Echt een top locatie. Vooral dat je ieder je eigen appartement tot beschikking hebt. Je eigen wc/douche tot je beschikking, helemaal luxe.

• Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Misschien iets meer speeltoestellen voor kinderen.

Iedereen was tevreden over de sfeer en uitstraling. De locatie is ook ideaal

• Plaatsnaam: Wageningen
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen

Prachtige volledig aangeklede appartementen. Heel blij met door jullie verzorgde vaatwastabletten, koffie & thee en douchespullen. Helemaal compleet, top!

• Plaatsnaam: Herrliberg
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: Handdoeken waren om te douchen wat aan de kleine kant. En onze dochter is zondagnacht lekgeprikt door een hele muggenfamilie op de slaapkamer boven.

Hartelijk dank voor de feedback. Inmiddels zijn er voor alle ramen in de slaapkamers horren geplaatst waardoor een goede nachtrust weer gegarandeerd is.

heerlijk terras, gezellige huiskamer.. We hebben een heerlijk weekend met mn moeder gehad. prima voorlichting vooraf. dank!

• Plaatsnaam: amsterdam
  • Evenement: Iets anders
  • Tips/ Verbeterpunten: de jacuisie was enorm smerig, daar zijn we niet ingeweest, wel aangevraagd rolstoel toegankelijk is wat anders dan rolstoel gericht. Weer een les voor mezelf voor een volgende keer.aagd. zelf koken voor 24 mensen vergt wel wat zoeken naar geschikte pannen, maar t is gelukt!

Bedankt voor de verbeterpunten. De Braampeel is inderdaad niet aangepast op rolstoelgebruikers, dit wordt altijd gecommuniceerd door onze medewerkers. Voor de duidelijkheid hebben we dit nu ook expliciet op onze website vermeld.

De ligging was zeer goed, heel fijn waren de diertjes in de buurt, zeer knappe inrichting mogelijkheden tot fietsverhuur, reactie op vragen. Eigenlijk was echt het meeste echt heel goed. Zo goed dat we erover denken om volgende keer weer naar de Braampeel te komen en we deze accommodatie reeds aan verschillende mensen aanraadden.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur was moeilijk te regelen, waardoor het enkele nachten veel te warm was in de meeste slaapkamers, en daarna veel te koud in andere kamers. Doordat de vloeren en de trap van hout zijn, hadden vooral de mensen in de slaapkamers op het gelijkvloers soms last van het geluid op de kamers op het eerste verdiep. Daarnaast handden we het gemakkelijker gevonden als de deur tussen de groepsruimte en het appartement tussen de twee salons had gestaan. Zo hadden mensen nog kunnen napraten in het groepssalon 's avonds, terwijl anderen konden gaan slapen in het appartement.

Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van een heerlijk weekend en de Braampeel aanbevelen bij andere mensen. Met jullie tips en verbeterpunten gaan we aan de slag. Hartelijk dank voor de feedback!

Goede service (erg vriendelijke medewerkers), prachtige locatie in een prachtig landelijk gebied. Mooi ingerichte appartementen, goede bedden, schoon en verzorgd. Fijne terassen buiten.

• Plaatsnaam: Eindhoven
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst
  • Tips/ Verbeterpunten: de inrichting van de streekwinkel, m.n. de serre. Alles zag er mooi uit en in de serre staat een rare goudkleurige pilaar.

test

• Plaatsnaam: Tilburg