Prachtige accommodatie met veel voorzieningen. Schoon en ruim. Absoluut top!

• Plaatsnaam: Schalkwijk
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Het was erg warm in de huizen, maar na ons vertrek werd er airconditioning geïnstalleerd, dus dit zal voor nieuwe gasten geen probleem meer zijn. De jacuzzi was na 1,5 dag gebruik groen en stonk. Mogelijk een probleem met de filtering.

Beste Freddie Leeman, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Vrijwel alles was tip top in orde, zoals u boven kunt zien. Prachtige lokatie, vriendelijke ontvangst, héérlijk eten, mooie luxe appartementen.

• Plaatsnaam: Diemen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Veel mensen hadden 's nachts last van de warmte. Het is moeilijk om sommige kamers goed te ventileren, vandaar het lagere "cijfer" bij comfort. De netheid en de inrichting waren verder meer dan voortreffelijk!

Beste Rob Dekker, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben nu in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

De benadering was heel persoonlijk, met name van Ria zelf. Onze wensen werden snel en prima uitgevoerd; bijvoorbeeld het hout dat we kregen voor een vuurtje. Leuk! En de locatie is echt heel mooi en comfortabel. Net ls de omgeving. Er zijn ook veel faciliteiten, ook heel fijn dat je goede fietsen kunt huren!

• Plaatsnaam: Tilburg
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: - Jammer dat de jacuzzi het niet goed deed. - De temperatuur op de kamers boven is nogal hoog. - De bierproeverij viel een beetje tegen, de jongen die het deed was vrij onzeker. En we kwamen er ook pas later achter dat het toch 5km verderop was. Verder echt top!

Beste Erna Heeren, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Bij aankomst wilden wij graag bloemen op een vaas zetten. Meteen kwamen ze aan met een aantal vazen. Op het moment van ons verblijf werd er naast onze accommodatie verbouwd. Na een opmerking daarover werd de bouw meteen stil gelegd. Super!

• Plaatsnaam: Epe
  • Evenement: Groepsuitje

Wij waren met 34 leden van onze familie te gast. Iedereen van ons vond het een heel plezierige locatie met veel mogelijkheden om met de groep dingen te ondernemen maar ook je eigen privacy te hebben, ideale combi !

• Plaatsnaam: Utrecht
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Ware wat technische mankementen (vaatwasser in grote keuken deed het niet, WiFi was tot de zaterdagmiddag niet beschikbaar), maar dat heeft de sfeer niet aangetast.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Wat een prachtige locatie midden in het boerenland, rust, gastvrijheid en luxe voeren de boventoon. wij hebben allemaal genoten en ontspannen. de kinderen waren zeer blij met de pony;'s en de speelweide en wij van de rust! Terwijl in de nabije omgeving ook nog volop te doen is ! top en zeer bedankt !

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Almere
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: de warmte is niet altijd even reguleerbaar maar dat is dan ook echt het enige

Beste Albert Zuurveld, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Goede ontvangst, mooie ambiance, luxe accommodaties, goed bereikbaar, verblijf was TOP.

• Evenement: Overnachting
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen

Prachtig groepsuitje gehad op deze bijzonder mooie locatie. 2 mooie dagen gehad, alle luxe voor handen en als er iets was werd het meteen opgelost. Nogmaals dank voor het top aanbod!

• Plaatsnaam: Voorburg

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

mooie accommodatie, veel rust en ruimte, goede bedden, mooie appartementen, ruim en goed geoutilleerd

• Plaatsnaam: Kaatsheuvel
  • Tips/ Verbeterpunten: zie mail

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Nieuwerkerk aan den IJssel
  • Evenement: Groepsuitje

Wehebben genoten Alles prima voor elkaar Ook aan de kinderen is gedacht

• Gastvrijheid N.v.t.
  • Plaatsnaam: Wezep
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: We vonden de temperatuur aan de hoge kant vooral in de slaapkamers waar geen raam open kan

Beste Anja Boer-Zuidhof, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Het totaal plaatje klopt, prachtige appartementen, gastvrij, fijn welkom, culinaire top kwaliteit, alles top tip verzorgd, ontzettende fijne plek om twee dagen met elkaar te zijn. Echt zo veel leuker dan in een hotel.

• Plaatsnaam: Hilversum
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: de temperatuur in de appartementen, erg warm. De krakende vloer van de bovenverdieping.

Beste Hanneke van Dijk, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Erg mooie accommodatie en veel privacy. Nieuw een mooi overdekt terras en veel natuur in de omgeving.top plek!

• Plaatsnaam: Neerkapt
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

allemaal heel netjes, ruim opgezet

• Ontvangst N.v.t.
  • Plaatsnaam: Helvoirt
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Aantal kamers zijn vrij benauwd, geen mogelijkheid om een raam open te zetten. Laatste huisje ruikt muf (iets met het riool??) Douches zien er goed uit, met een aantal is het behelpen

Beste Gijs Holthuis, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Zeer vriendelijk personal :)

• Plaatsnaam: Meckenheim
  • Evenement: Groepsuitje

Gezellige ruimtes. Grote keuken. Ideale familievakantie. Vriendelijk en gastvrij. Geweldig voor kinderen. Er was speelgoed voor binnen en buiten, een buitenspeeltoestel en grasvelden.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Op meerdere slaapkamers was het behoorlijk benauwd.

Beste Fam. Verrijken, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Ruim opgezet gemeenschappelijk gedeelte met een prima keuken. Afzonderlijke appartementen heel mooi en goed ingericht met goede bedden.

• Plaatsnaam: Hoek
  • Tips/ Verbeterpunten: regelen van de temperatuur/cv-kachel

Bedankt voor uw reactie. We hebben de temperatuur verlaagd en in alle appartementen extra kachels die zelf te bedienen zijn geplaatst, zodat u de temperatuur zelf kunt regelen.

Zeer goede ervaring.

• Plaatsnaam: Puiflijk
  • Evenement: Iets anders

Nice house, very beautiful facility! Good service. Everything perfect!!!

• Plaatsnaam: Warendorf
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: better control of the jacuzzi relating chlorine etc.

Thank you for your feedback, we will work on the control of the system.

sfeervolle inrichting / wandelmogelijkheden in de buurt

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Plaatsnaam: aalter (belgië)
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: als ik iets zou moeten vermelden is het misschien de afregeling van de ventilatie 's nachts (geluid in sommige kamers)

Naar aanleiding van uw advies hebben we de ventilatie vanaf 20.00u 's avonds uitgeschakeld. Bedankt voor uw advies.

Het personeel is erg gastgericht en de appartementen zien erg schitterend uit! We hebben een top weekend gehad met onze familie in de Braampeel.

• Plaatsnaam: Arcen
  • Evenement: Overnachting

De ruimtes en vooral ook de catering, nadeel, in de zomer kan het erg benauwd zijn op de kamers zonder airco.

• Plaatsnaam: Helmond

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Financiële afhandeling erg rommelig; organisatie voor verbetering vatbaar (geen handdoekenpakket aanwezig; buffet pas na 24 uur opgeruimd; barbeque matig georganiseerd) Tip: reserveer parkeerplaatsen voor de verblijfsgasten!!!

• Plaatsnaam: Steenbergen
  • Evenement: Iets te vieren

Er zijn nieuwe parkeerplaatsen speciaal voor gasten van De Braampeel aangelegd, onze excuses voor bovenstaande punten.

prachtige locatie, goede bedden,héél lekker eten en een correcte levering volgens afspraak. Omgeving zeer goed om uitstappen te maken. We hadden natuurlijk ook het weer mee wat alles nog leuker maakte. Nieuwe aanbouw aan groepsruimte is een pluspunt. Jacuzzi zeer aangenaam. Alleen maar positieve reacties gekregen van de groep. Zouden graag nog terugkeren. Een echte aanrader !

• Plaatsnaam: Waarschoot - België
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Aantal gevraagde fietsen was niet voorhanden. Te weinig sleutels gekregen. Fietsen moesten nog opgepompt worden.Jammer dat men niet 1 woonunit kan huren.Groepsruimte net iets te klein om 36-42 personen comfortabel te plaatsen. Dit werd opgelost door een tafel in de andere ruimte te zetten, maar toch zitten die personen dan toch een beetje apart (wisten wel bij reservering dat dit zo moest opgelost worden)

Bedankt voor uw reactie. Ondertussen is er een nieuwe professionele keuken bijgebouwd waardoor er extra ruimte gecreëerd is. De volgende keer zullen wij ervoor zorgen dat de tafels op de juiste manier klaarstaan.