• Plaatsnaam: Mierlo
  • Evenement: Groepsuitje

Ontzettende sfeervolle accommodatie. Zeer luxe!!!

• Plaatsnaam: Wijchen
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

We hebben met de familie een fantastisch weekend gehad. Alles was netjes in orde, huisjes schoon komplete gezamenlijke keuken. Hou om s'avonds een vuurtje te maken. Aparte huisjes waardoor mogelijk iemand zich kon afzonderen. Mooie hottub en sauna. kortom super

• Plaatsnaam: Hellevoetsluis
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: De hottub was, de 2de dag wat minder schoon, water is toen voor een gedeelte gewisseld. De afvoer van de wasbak naast de snelle afwasmachine lek. Daardoor moest er op en andere plek gespoeld worden.

• Plaatsnaam: RANSDAAL
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Erg sfeervol ingericht. Kerstversiering hadden we niet verwacht, groot pluspunt!

• Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Er was geen grote ovenschaal aanwezig...

Erg fijne accomodatie. Alles netjes en goed geregeld. Heerlijke keuken.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Mooie, complete accommodatie. Gezellige sfeervolle inrichting.

• Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Regelen van temperatuur. Het was erg warm in de accommodatie. Gebruiksaanwijzing bij het aanmaken van het gas in de groepsaccommodatie.

Beste meneer Kauwenberg, Hartelijk dank voor uw recensie en de positieve ervaringen. Er hangen airco's boven én beneden in elk appartement, die u geheel zelf kunt bedienen. We hebben nu een raamopener bestelt voor de slaapkamer beneden, die vanzelf open gaat als het te warm wordt in de slaapkamer. Bij ontvangst wordt uitgelegd hoe het een en ander werkt in de groepsaccommodatie, als er nog vragen opkomen kunt u altijd contact opnemen met de huiseigenaren (het telefoonnummer staat in de informatiemap die in elk appartement ligt). Met vriendelijke groet, Team de Braampeel

Mooi huis aan de Hammermolen. Alles top geregeld! We hebben bij de plaatselijk Spar alle levensmiddelen online besteld en die werden netjes door de eigenaar op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Zelfs het bier was van tevoren koud gezet!!! Een echte aanrader!!!

• Plaatsnaam: Geleen
  • Tips/ Verbeterpunten: vooral zo doorgaan

Top locatie met top organisatie !

• Plaatsnaam: Braampeel
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: misschien een plannetje van een mooie wandeling zou wel leuk zijn maar hoeft niet echt.

Beste mevrouw Devos, Hartelijk dank voor de recensie en de positieve ervaring in onze groepsaccommodatie. We hebben deze week nieuwe wandelroutes uitgestippeld en deze liggen in de groepsruimte. Met vriendelijke groet, Team de Braampeel

Fijn twee huisjes zo aan elkaar, met in een een grote tafel. Veel fietsjes,'n skelter (ging stuk...al 'n beetje oud). Pony's. Fietsen te huur. Zwembad in de buurt. Zo ook bos.

• Plaatsnaam: valthermond
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Rondom het klimhuis en de zandbak, mag geen poep liggen, wat nu wel het geval was. Moet schoner. De pony's zijn leuk, maar minder betrouwbaar dan gezegd.'Kind en 'n volwassene hebben 'n trap gekregen. Het lijkt me goed om er 'n bordje te hangen, met instructies, als: niet achter de beesten gaan staan ( hoe dat te doen, soms staan de pony's rondom je?).Hoe maak je het veiliger? Een van de hekjes,'n beetje harmonica-achtig, staat op omvallen.

Beste mevrouw Stulemeijer, Hartelijk dank voor uw recensie en wat fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in de Braampeel. We hebben de poep rondom het klimhuis en de zandbak meteen opgeruimd. De pony's horen ook niet in het speelgedeelte rond te lopen als er gasten zijn. Ik heb dit met onze verzorgers gecommuniceerd en dit zullen we in de toekomst voorkomen! Ik heb tevens een 'instructieblaadje' ophangen, hoe om te gaan met de pony's. Bedankt voor de beoordeling!

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Wij waren allen zeer verrast . De heerlijke ruimte binnen en buiten en de luxe. De ruime keuken was voor ons ook ideaal.

• Evenement: Groepsuitje

Super locatie. Echt heel goed. Zeer luxe uitstraling en ook nog meer dan er verwacht was.

• Plaatsnaam: Schiedam
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Meer aandachtspunten dan kritiek. Het kraken van de houten vloer van de bovenverdiepingen in alle appartementen. En de slaapkamers boven zijn inderdaad in verhouding erg klein.

gaaf ingerichte appartementen, zeer sfeervol! Meer dan alle benodigdheden aanwezig.

• Plaatsnaam: Kessel
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: speeltuin voor de kinderen is wat onderkomen.

Beste meneer Kuypers, Hartelijk dank voor uw recensie en de tips/verbeterpunten. Onze tuinman is direct aan de slag gegaan met de speeltuin voor de kinderen en die ziet er nu weer tip en top (gesnoeid!) uit. Hopelijk tot een volgende keer!

Attentiepunt is het niet kunnen sluiten van ramen bij onverwachte regenval. Het ongemak voor ons daardoor ontstaan is overigens daarna attent en correct opgelost. Wel hadden we het op prijs gesteld als we de volgende morgen bezocht waren met de vraag wat er voor ons gedaan kon worden

• Prijs-kwaliteitverhouding
  • Plaatsnaam: Laren ( Gld )
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: zie boven

Nu inmiddels met airco, is zeker een pluspunt, erg mooie locatie

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: Vliegengordijnen, sommige laten telkens los!!

compleet, lux, bij slecht weer toch buiten kunnen bivakkeren door de overkapte ruimte. ruime groepsruimte en de professionele keuken. Zeer vriendelijk personeel.

• Plaatsnaam: Punthorst
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: ventilatie kan beter met name enkele kamers kunnen slecht geventileerd worden en zijn daardoor warm en benauwd, jammer dat de mobiele airco dan niet werk, alleen maar blaast(beneden slaapkamer De Linde). Groepsaccommodatie mist theeglazen en theepotten. Vloeren kraken enorm zodat je in de beneden slaapkamer regelmatig wakker wordt door de bovenburen.

Prachtige accommodatie met veel voorzieningen. Schoon en ruim. Absoluut top!

• Plaatsnaam: Schalkwijk
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Het was erg warm in de huizen, maar na ons vertrek werd er airconditioning geïnstalleerd, dus dit zal voor nieuwe gasten geen probleem meer zijn. De jacuzzi was na 1,5 dag gebruik groen en stonk. Mogelijk een probleem met de filtering.

Beste Freddie Leeman, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Vrijwel alles was tip top in orde, zoals u boven kunt zien. Prachtige lokatie, vriendelijke ontvangst, héérlijk eten, mooie luxe appartementen.

• Plaatsnaam: Diemen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Veel mensen hadden 's nachts last van de warmte. Het is moeilijk om sommige kamers goed te ventileren, vandaar het lagere "cijfer" bij comfort. De netheid en de inrichting waren verder meer dan voortreffelijk!

Beste Rob Dekker, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben nu in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

De benadering was heel persoonlijk, met name van Ria zelf. Onze wensen werden snel en prima uitgevoerd; bijvoorbeeld het hout dat we kregen voor een vuurtje. Leuk! En de locatie is echt heel mooi en comfortabel. Net ls de omgeving. Er zijn ook veel faciliteiten, ook heel fijn dat je goede fietsen kunt huren!

• Plaatsnaam: Tilburg
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: - Jammer dat de jacuzzi het niet goed deed. - De temperatuur op de kamers boven is nogal hoog. - De bierproeverij viel een beetje tegen, de jongen die het deed was vrij onzeker. En we kwamen er ook pas later achter dat het toch 5km verderop was. Verder echt top!

Beste Erna Heeren, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Bij aankomst wilden wij graag bloemen op een vaas zetten. Meteen kwamen ze aan met een aantal vazen. Op het moment van ons verblijf werd er naast onze accommodatie verbouwd. Na een opmerking daarover werd de bouw meteen stil gelegd. Super!

• Plaatsnaam: Epe
  • Evenement: Groepsuitje

Wij waren met 34 leden van onze familie te gast. Iedereen van ons vond het een heel plezierige locatie met veel mogelijkheden om met de groep dingen te ondernemen maar ook je eigen privacy te hebben, ideale combi !

• Plaatsnaam: Utrecht
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Ware wat technische mankementen (vaatwasser in grote keuken deed het niet, WiFi was tot de zaterdagmiddag niet beschikbaar), maar dat heeft de sfeer niet aangetast.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Wat een prachtige locatie midden in het boerenland, rust, gastvrijheid en luxe voeren de boventoon. wij hebben allemaal genoten en ontspannen. de kinderen waren zeer blij met de pony;'s en de speelweide en wij van de rust! Terwijl in de nabije omgeving ook nog volop te doen is ! top en zeer bedankt !

• Prijs-kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Almere
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg
  • Tips/ Verbeterpunten: de warmte is niet altijd even reguleerbaar maar dat is dan ook echt het enige

Beste Albert Zuurveld, Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat u genoten hebt van uw verblijf in de Braampeel. Wij hebben inderdaad in elk appartement een airconditioning geplaatst om het lekker koel te houden in de zomer. Met vriendelijke groet, Daphne Janssen

Goede ontvangst, mooie ambiance, luxe accommodaties, goed bereikbaar, verblijf was TOP.

• Evenement: Overnachting
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen