Fantastisch!!

In deze rare tijden vanwege corona, leent de Braampeel zich juist per uitstek, voor grote groepen! Wij waren er met 6 gezinnen die alle een eigen villa hadden (en wat voor 1!!) De ruime stijlvol aangeklede overkapping was geschikt om met elkaar samen te zijn (gezellige verlichting, houtkachel) Gastvrije service van het personeel! In de omgeving is voor ieder wat leuks te vinden qua activiteiten! Kortom...niet aarzelen..gewoon boeken! O..had ik al gehad over het fantastische stuk grond/natuur eromheen en de ontspannende jacuzzi/sauna....bij deze dan nog...geweldig!!

Geweldig weekend in de Braampeel

Toneelvereniging De Verrassing uit Riethoven, met 26 personen bij de Braampeel, corona proef, elk koppel een eigen slaapkamer met eigen douche en toilet . Mooie omgeving om te fietsenen te wandelen. Iedereen genoten en voor herhaling vatbaar.

Rustige, . Mooie locatie.

Afgelopen weekend daar mogen verblijven met onze old timers. We hebben genoten van de rust en de accommodatie. Alles was even netjes en schoon. Ook het ontvangst was zeer goed. Een aanrader..

Fantastisch!

Wij hadden afgelopen weekeinde een familiereünie en iedereen vond het een uitstekende accommodatie waar wij zeker terug zullen keren. Het was schoon, het terrein eromheen was heel fijn en de service was goed. De keuken was ook een hoogtepunt!

Zeer gezellige en ruime locatie voor grote groep.

Vanwege de 1,5 meter beperking wegens corona werd onze groep van 17 overgeplaatst van De Hammermolen naar De Braampeel. We vonden de algemene informatie op de website wat beperkt. Meer foto's van het interieur vd appartementen en keuken waren nuttig geweest voor de voorpret. We werden gastvrij onthaald en waren aangenaam verrast door de enorme ruimte; zeer ruime appartementen, buitenruimte met zitjes, en een weiland met grote vuurkorf. We hebben 3 avonden rond het vuur gezeten.. De grote keuken had ruim voldoende capaciteit om te koken/bakken, en ook de grote gas BBQ buiten deed het prima. Kortom: een aanrader..

Sfeervol huis met veel allure en comfort

Met onze groep van 19 personen hadden we een gezellig weekend in de Hammermolen. Alles is aanwezig om lekker te koken, er is genoeg ruimte om je eigen plek te hebben én met z'n allen bij elkaar te zijn, de bedden zijn goed, de eetkamer is fantastisch om gezellig en comfortabel te kunnen eten met de hele groep. Een plus is dat iedereen zijn eigen badkamer en wc heeft. Een andere plus is de oplaadpaal voor de elektrische auto. Het huis is groot, statig, heeft veel allure en is heel comfortabel.

Fantastisch weekend!

We hebben met 42 personen (de Braampeel was toen dus vol) een fantastisch weekend beleefd. De appartementen zijn smaakvol aangekleed. De bedden slapen heerlijk. De bovenvloeren kraken, maar dat draagt bij aan het authentieke karakter en namen we op de koop toe. We hebben genoten van de rust, de ruimte en van elkaar. Een mooi groot TV-scherm in de gezamenlijke ruimte maakte het mogelijk om samen van een goede film te genieten. Het stormde dan wel in het weekend, maar dat weerhield de durfals niet om van de jacuzzi gebruik te maken. En was het niet te koud, zo begin februari? Echt niet! De hele locatie was warm. Soms bijna te warm! En de keuken? Gezellig om er met een mannetje of 8 samen te werken! In de planning (nog even wat mensen warm maken) voor volgend jaar is, als het aan ons ligt, de Braampeel weer opgenomen!

Super tot in de details!

Hier is over alles goed nagedacht! Veel beter dan alle andere huizen die we met onze familie voorheen boekten, we komen zeker terug.

Dé perfecte locatie om te verblijven als groep.

Heerlijk weekeinde gehad.

Keurig voor elkaar. Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer goede service en erg mooie locatie:

We werden gastvrij ontvangen en kregen een goede rondleiding. Alles was netjes en schoon. Er stonden lekkere alcohol vrije welkomst cocktails klaar. Het grote speelgoed aanbod sloeg goed aan bij de kinderen en er was een lekkere jacuZie. En ook nog voldoende hout voor een lekker kampvuur. Wat een top weekend.

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Heerlijk vertoeven voor zowel volwassenen als kinderen.

• Plaatsnaam: Waverveen
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur in de huisjes was veel te warm. Was over het algemeen 24/25 graden, ook in slaapkamers. Worteldoek die als gordijnen dienen mogen wel vervangen worden voor gordijnen;)

Wat een prachtige locatie om met een groep te zijn. Schoon en erg gezellig. Heel gastvrij ontvangen. Wij gaan hier vast nog vaker gebruik van maken!

• Plaatsnaam: Ijmuidrn
  • Evenement: Groepsuitje
  • Tips/ Verbeterpunten: Temperatuur iets te warm bij aankomst. Na vragen werd het gelijk naar beneden gesteld.

Mooie huisjes, verzorgd en schoon

• Plaatsnaam: Zevenhuizen
  • Tips/ Verbeterpunten: Geen

• Plaatsnaam: Purmerend
  • Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Groepsuitje

Mooi luxe verblijven. We hebben 5 dagen doorgebracht met onze vriendengroep, heerlijk gekookt in de goed geoutilleerde keuken. ‘Ochtends opstarten in eigen appartement om daarna in de gemeenschappelijke ruimte samen de dag door te brengen. De kinderen hebben heerlijk buiten kunnen spelen op fietsjes, steppen, voetballen op het veldje. En hebben geholpen met het voeren van de dieren. Goede buitenruimte voor de rokers, en mooie tafeltennistafel. En dan de jacuzzi, heerlijk!

• Plaatsnaam: Haarlem
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: De temperatuur in de accommodatie was te hoog en moeilijk lager te krijgen, wat de eerste nacht ten koste ging van nachtrust. Ook omdat de (dak)ramen niet goed open konden, ivm regen.

• Plaatsnaam: Schiphol
  • Evenement: Zakelijke evenement/ bijeenkomst

Super accomodatie, sfeervol ingericht, netjes, hygiënisch, goede bedden, goed uitgeruste keuken, veel privacy, zeer vriendelijk personeel, uitstekende service.

• Plaatsnaam: Tegelen

• Evenement: Groepsuitje

Beste heer Mulder, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

De Braampeel is een hele nette en verzorgde accomodatie waar je naast een grote groepsruimte + goed uitgeruste keuken ook losse 'woningen' aantreft om je terug te trekken. Ideaal dus voor grote groepen die samen willen zijn maar is er ook genoeg privacy voor iedereen.

• Ik ben: vaste klant
  • Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Kuijpers, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

We hebben met hele familie een weekend gebruik gemaakt van De Braampeel. We hadden hoge verwachtingen en deze zijn ruim waargemaakt. We waren met 38 personen en hebben weekend genoten van de accommodatie. Heel netjes en alles was aanwezig van keukenapparatuur tot speelgoed voor de kinderen. Speciaal voor de kleine kinderen een kleine badje toegevoegd i.v.m. warme weer.

• Plaatsnaam: Zeist
  • Evenement: Groepsuitje

Beste heer Kaouass, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

Wij waren met ons gehele gezin (vanwege 45 jaar getrouwd!) met 12 volwassenen en 25 kinderen van 1 tot 18 jaar een hele week op De Braampeel en hebben genoten, er was voor ieder wat te doen, de jacuzzi was helemaal hot en fietsen met z'n allen was geweldig. Als afsluiting een héérlijk lopend buffet. We hadden een heel fijne week waar iedereen ook met heel veel plezier op terugkijkt.

• Plaatsnaam: Bleiswijk
  • Evenement: Iets te vieren
  • Tips/ Verbeterpunten: zijn besproken en gelijk geregeld. Top!

Beste heer Houweling, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel

• Evenement: Vakantie/ weekendje weg

Beste mevrouw Meerdink, Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk mogen wij jullie nog een keer begroeten bij onze groepsaccommodatie De Braampeel! Team De Braampeel