Prima ambiance, prima voedsel en prima personeel.

Ik heb eigenlijk maar één kanttekening. Ik vind het vreemd dat bij het besteden van toch een redelijk bedrag €50 betaald zou moeten worden voor 10 minuten gebruik van de piano. Ik heb hierover van te voren gebeld, mij werd alleen gemeld dat er een piano aanwezig was. Toen een van onze gasten hierover belde werd haar het bedrag genoemd. Overigens: alleen maar lof!

Beste heer en mevrouw Renssen, Bedankt voor de feedback. Het is begrijpelijk dat u prijs voor het gebruik van onze piano voor slechts 10 minuten als vrij hoog ervaart. We laten de piano regelmatig stemmen en de kosten hiervan bedragen € 100,00 per keer. Om die reden is bepaald dat we bij gebruik van de piano een vast bedrag tellen. Fantastisch dat jullie hebben genoten van het verjaardagsfeest en wij hopen jullie een volgende keer weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet namens, Team Ria Joosten Catering & Evenementen

Prima verzorgd

Prima verzorgd, ophalen vuile glazen zou iets alerter mogen

Samenwerking en catering waren top!

De voorbereidingen met de medewerkers verliepen heel soepel, vriendelijk en snel. De medewerkers op de locatie waren erg hulpvaardig, vriendelijk en op prettige wijze aanwezig. Op een bescheiden manier gaven ze uitleg aan de aanwezigen over de aangeboden gerechten. Het opruimen op de dag na de jaarbijeenkomst van de Vereniging Industrieel Contact Helmond bij gastbedrijf Lavans verliep eveneens soepel. De samenwerking met Ria Joosten Catering heeft zeker bijgedragen aan het welslagen van deze bijeenkomst.

Ria Joosten ontzorgt!

Ria Joosten Catering & Evenementen is het vertrouwde adres voor de organisatie van onze jaarlijkse Nieuwjaarsbijeenkomst. Een betrouwbare partner die hoge kwaliteit levert. Ria Joosten ontzorgt!

Professionals

Een professioneel bedrijf! Je hoeft je over de uitvoering geen zorgen te maken.

zeer professioneel bedrijf

Elk jaar organiseert Ria Joosten onze Kerstviering voor 900 medewerkers. Elk jaar zijn onze medewerkers zeer enthousiast hierover. De 500M2 wordt gezellig en logistiek verantwoord ingericht, het personeel van Ria ademt passie uit, het uitgebreide buffet is van zeer goede kwaliteit en voor mij als facilitator is heerlijk om met het team van Ria samen te werken zodat ons doel, onze jaarlijkse Kerstviering voor ons personeel, op professionele wordt opgevolgd. Voor ons geen Kerstviering zonder Ria Joosten en haar team!!

Uit de kunst!

Alle gerechten zagen er heel mooi uit en smaakten verrukkelijk. De begeleiding en het aanleveren van het eten was prima.

Uitstekende service, heerlijke hapjes

Voor een evenement op de universiteit hebben wij gebruik gemaakt van de catering van Ria. Communicatie ging super, ook leuke initiatieven vanuit Ria zelf. Op avond zelf alles goed georganiseerd, wij hebben weinig zelf hoeven doen. De hapjes waren divers en lekker

Wederom een perfecte kerstviering

Ook afgelopen jaar heeft Ria Joosten Catering onze kerstviering verzorgd. Het was weer perfect geregeld, alles was voldoende en lekker!

erg goed tot in het kleinste detail. Een WOW ERVARING

Op een zeer prettige manier heb ik met Ria en Kyra Joosten in het voortraject contact gehad. Na een gezamenlijk bezoek van de feestlocatie, onze oude staalwerkplaats werd binnen enkele minuten een beeld bedacht wat er uiteindelijk in grote lijnen ook is gekomen. De oude werkplaats is in 1.5 dag omgetoverd tot een geweldige feestlocatie met complete aankleding van zowel binnen als buiten. Kroonluchters, barren, podium, verlichting, belevingskeuken, bloemen etc etc. alles is üit de kast gehaald om een geweldig wow effect te verkrijgen. En dit is zeker gelukt. De avond van het feest was erg goed verzorgd, het eten was goed. Ria Joosten heeft alles geregeld tot en met de muziek. Dank

Prima verzorgd

Het was een prima verzorgd evenementje met complimenten voor jullie medewerker.

Het was zoals ik gehoopt had. Af!

Goed, lekkere hapjes, leuke, vriendelijke én professionele medewerkers.......Kortom: fijn en prima!

Goede ideeen en uiteindelijke een fantastische beleving voor de gast.

De mensen van Ria Joosten hebben aan de voorkant meegedacht over ons huwelijksfeest vanuit de beleving van de gasten. Er werden ons ideeën aangereikt die we zelf niet bedacht zouden hebben. De uitvoering was top! We kijken terug op een grandioos feest.

contact kon wat beter, eten en verzorging prima!

Contact betreffende offerte kan beter, verschillende keren offerte moeten laten corrigeren. Eten prima en ook de verzorging van het eten was goed. Dag erna bij ophalen wist persoon niet wat hij mee moest nemen. Terwijl dit in offerte staat. ( jammer)

Zeer goed en bijzonder smakelijk verzorgd buffet.

Zorgvuldig en weloverwogen recepten in een goede keuken bereid en in mooie combinaties opgevoerd. Door alle (50) aanwezigen is de kwaliteit en de wijze van presenteren/opvoeren als culinair professioneel ervaren.

Zie onderstaande beoordeling

Wij hebben een super mooi feest gehad; precies volgens onze wensen was het perfect geregeld met supervriendelijk personeel , maar vooral héérlijk eten!

Professioneel, vriendelijk, goede kwaliteit!

Vlotte professionele afspraken gemaakt. Kwaliteit van eten en drinken was uitstekend. Onopvallende vriendelijke me!dewerkers bij het feest. Kortom uitstekend

Ria Joosten heeft onze bruiloft catering verzorgd, het was werkelijk fantastisch!

Beste mensen van Ria Joosten, Jullie hebben onze bruiloft catering verzorgd, en het was fantastisch! Vanaf de eerste afspraak met Milou tot het laatste pilsje op het feest; wij waren enorm blij met jullie! Heerlijk eten, super service, heel goed en vriendelijk personeel, telkens even komen voorstellen bij wisseling van de wacht, super! Ook de op- en afbouw liep super soepel door jullie vriendelijke personeel. Dank jullie wel! Guido en Catherine

Super!

Ria Joosten heeft samen met Daphne Janssen onze bruiloft in tuin georganiseerd (tent / catering). Dankzij hen was de dag een groot succes. Alles liep voorspoedig en was tot in de puntjes verzorgd. Ze hebben goed meegedacht over de hele organisatie van de dag (denk aan wanneer start band, menu-kaarten, tips voor aankleding etc.). Waren altijd makkelijk te bereiken bij vragen. Het eten en drinken was op de dag zelf heerlijk. En ontzettend vriendelijk (bar)personeel. Een aanrader!

Top organisatie

super , fijne , mooie en goede samenwerking. Top personeel

Zeer goede kwaliteit en men komt de afspraken perfect na.

De afstemming verliep perfect, vanaf het eerste telefonische contact, de email contact momenten tot en met de levering van het buffet (inclusief het weer ophalen van alle spullen). We hadden al eerder een buffet van Ria Joosten gehad en we waren toen ook erg tevreden.

Alles tot in de puntjes verzorgd!

We waren verrast dat Ria Joosten Catering & Evenementen ook onze kleine bruiloft (35 gasten) wilde organiseren. Alles was tot in de puntjes verzorgd door de bediening en de medewerkers van het opbouwen. We hadden een Amerikaans BBQ buffet en dat kunnen we iedereen aanraden, heerlijk!

Ondersteuning op alle fronten, ook waar we niet aan hadden gedacht!

Super organisatie, alles liep gesmeerd, ook in de aanloop erg goed meegedacht. Goede uiting van de identiteit en imago van de bank!

Prima service, alles goed geregeld

Offerte was goed verzorgd, bij vragen werd onmiddellijk en adequaat gereageerd. Alle spullen stonden keurig op tijd klaar voor het feest. Ook tijdens het feest was de verzorging door het personeel van Ria Joosten Catering & Evenementen perfect. Dit alles heeft in belangrijke mate bijgedragen aan een zeer geslaagd feest waarvan wij volop genoten hebben. Kortom wij waren zeer tevreden!

het was overheerlijk

Wij zouden niet weten wat er beter zou moeten. Het was heerlijk en ruim voldoende en de presentatie was zeer goed. We kregen van de gasten alleen maar complimenten.