Prima verzorgd

Het was een prima verzorgd evenementje met complimenten voor jullie medewerker.

Het was zoals ik gehoopt had. Af!

Goed, lekkere hapjes, leuke, vriendelijke én professionele medewerkers.......Kortom: fijn en prima!

Goede ideeen en uiteindelijke een fantastische beleving voor de gast.

De mensen van Ria Joosten hebben aan de voorkant meegedacht over ons huwelijksfeest vanuit de beleving van de gasten. Er werden ons ideeën aangereikt die we zelf niet bedacht zouden hebben. De uitvoering was top! We kijken terug op een grandioos feest.

contact kon wat beter, eten en verzorging prima!

Contact betreffende offerte kan beter, verschillende keren offerte moeten laten corrigeren. Eten prima en ook de verzorging van het eten was goed. Dag erna bij ophalen wist persoon niet wat hij mee moest nemen. Terwijl dit in offerte staat. ( jammer)

Zeer goed en bijzonder smakelijk verzorgd buffet.

Zorgvuldig en weloverwogen recepten in een goede keuken bereid en in mooie combinaties opgevoerd. Door alle (50) aanwezigen is de kwaliteit en de wijze van presenteren/opvoeren als culinair professioneel ervaren.

Zie onderstaande beoordeling

Wij hebben een super mooi feest gehad; precies volgens onze wensen was het perfect geregeld met supervriendelijk personeel , maar vooral héérlijk eten!

Professioneel, vriendelijk, goede kwaliteit!

Vlotte professionele afspraken gemaakt. Kwaliteit van eten en drinken was uitstekend. Onopvallende vriendelijke me!dewerkers bij het feest. Kortom uitstekend

Ria Joosten heeft onze bruiloft catering verzorgd, het was werkelijk fantastisch!

Beste mensen van Ria Joosten, Jullie hebben onze bruiloft catering verzorgd, en het was fantastisch! Vanaf de eerste afspraak met Milou tot het laatste pilsje op het feest; wij waren enorm blij met jullie! Heerlijk eten, super service, heel goed en vriendelijk personeel, telkens even komen voorstellen bij wisseling van de wacht, super! Ook de op- en afbouw liep super soepel door jullie vriendelijke personeel. Dank jullie wel! Guido en Catherine

Super!

Ria Joosten heeft samen met Daphne Janssen onze bruiloft in tuin georganiseerd (tent / catering). Dankzij hen was de dag een groot succes. Alles liep voorspoedig en was tot in de puntjes verzorgd. Ze hebben goed meegedacht over de hele organisatie van de dag (denk aan wanneer start band, menu-kaarten, tips voor aankleding etc.). Waren altijd makkelijk te bereiken bij vragen. Het eten en drinken was op de dag zelf heerlijk. En ontzettend vriendelijk (bar)personeel. Een aanrader!

Top organisatie

super , fijne , mooie en goede samenwerking. Top personeel

Zeer goede kwaliteit en men komt de afspraken perfect na.

De afstemming verliep perfect, vanaf het eerste telefonische contact, de email contact momenten tot en met de levering van het buffet (inclusief het weer ophalen van alle spullen). We hadden al eerder een buffet van Ria Joosten gehad en we waren toen ook erg tevreden.

Alles tot in de puntjes verzorgd!

We waren verrast dat Ria Joosten Catering & Evenementen ook onze kleine bruiloft (35 gasten) wilde organiseren. Alles was tot in de puntjes verzorgd door de bediening en de medewerkers van het opbouwen. We hadden een Amerikaans BBQ buffet en dat kunnen we iedereen aanraden, heerlijk!

Ondersteuning op alle fronten, ook waar we niet aan hadden gedacht!

Super organisatie, alles liep gesmeerd, ook in de aanloop erg goed meegedacht. Goede uiting van de identiteit en imago van de bank!

Prima service, alles goed geregeld

Offerte was goed verzorgd, bij vragen werd onmiddellijk en adequaat gereageerd. Alle spullen stonden keurig op tijd klaar voor het feest. Ook tijdens het feest was de verzorging door het personeel van Ria Joosten Catering & Evenementen perfect. Dit alles heeft in belangrijke mate bijgedragen aan een zeer geslaagd feest waarvan wij volop genoten hebben. Kortom wij waren zeer tevreden!

het was overheerlijk

Wij zouden niet weten wat er beter zou moeten. Het was heerlijk en ruim voldoende en de presentatie was zeer goed. We kregen van de gasten alleen maar complimenten.

Goed geregeld en heerlijk gegeten

Wij hebben een buffet besteld bij Ria Joosten Catering en Evenementen. Het personeel is vriendelijk, dacht met ons mee en het was allemaal goed geregeld. En niet onbelangrijk; we hebben heerlijk gegeten!

Service en klantvriendelijk helemaal top

Service helemaal top, ook super klantvriendelijk. De runderpoulet viel ons een beetje tegen qua smaak. Mocht wel meer smaak aan.

Vriendelijk, meewerkend en goed eten

het personeel was vriendelijk en eten was goed. Verder begreep ik van Kasteel de Keverberg dat jullie meedenken in de scenario's goed weer of slecht weer. Prima.

Prima kwaliteit, afspraken nagekomen, goed team!

Prima kwaliteit, afspraken nagekomen, goed team!

Perfecte uitvoering van wat er was afgesproken Als gastheer en vrouw hebben we prima kunnen genieten thuis en dat was de bedoeling ook.

Goede Kwaliteit. Uitstekend service.

• Plaatsnaam: Eindhoven
  • Ik ben: eerste keer klant
  • Soort evenement: Ontbijt/lunch/diner

• Plaatsnaam: grubbenvorst
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Gastvrij en professioneel naar de gasten. Warm, betrokken en geduldig naar de leerlingen met een verstandelijke beperking die in de keuken en bediening mochten helpen.

• Kwaliteit culinair
  • Sfeer en aankleding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Limbricht
  • Soort evenement: Relatie evenement
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

het diner was de afsluiter van onze jaarlijkse familiedag. Iedereen was lovend over het buffet.

• Plaatsnaam: helden
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Al mijn gasten waren vol lof!

• Kwaliteit culinair
  • Sfeer en aankleding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Reuver
  • Ik ben: eerste keer klant