Zie onderstaande beoordeling

Wij hebben een super mooi feest gehad; precies volgens onze wensen was het perfect geregeld met supervriendelijk personeel , maar vooral héérlijk eten!

Professioneel, vriendelijk, goede kwaliteit!

Vlotte professionele afspraken gemaakt. Kwaliteit van eten en drinken was uitstekend. Onopvallende vriendelijke me!dewerkers bij het feest. Kortom uitstekend

Ria Joosten heeft onze bruiloft catering verzorgd, het was werkelijk fantastisch!

Beste mensen van Ria Joosten, Jullie hebben onze bruiloft catering verzorgd, en het was fantastisch! Vanaf de eerste afspraak met Milou tot het laatste pilsje op het feest; wij waren enorm blij met jullie! Heerlijk eten, super service, heel goed en vriendelijk personeel, telkens even komen voorstellen bij wisseling van de wacht, super! Ook de op- en afbouw liep super soepel door jullie vriendelijke personeel. Dank jullie wel! Guido en Catherine

Super!

Ria Joosten heeft samen met Daphne Janssen onze bruiloft in tuin georganiseerd (tent / catering). Dankzij hen was de dag een groot succes. Alles liep voorspoedig en was tot in de puntjes verzorgd. Ze hebben goed meegedacht over de hele organisatie van de dag (denk aan wanneer start band, menu-kaarten, tips voor aankleding etc.). Waren altijd makkelijk te bereiken bij vragen. Het eten en drinken was op de dag zelf heerlijk. En ontzettend vriendelijk (bar)personeel. Een aanrader!

Top organisatie

super , fijne , mooie en goede samenwerking. Top personeel

Zeer goede kwaliteit en men komt de afspraken perfect na.

De afstemming verliep perfect, vanaf het eerste telefonische contact, de email contact momenten tot en met de levering van het buffet (inclusief het weer ophalen van alle spullen). We hadden al eerder een buffet van Ria Joosten gehad en we waren toen ook erg tevreden.

Alles tot in de puntjes verzorgd!

We waren verrast dat Ria Joosten Catering & Evenementen ook onze kleine bruiloft (35 gasten) wilde organiseren. Alles was tot in de puntjes verzorgd door de bediening en de medewerkers van het opbouwen. We hadden een Amerikaans BBQ buffet en dat kunnen we iedereen aanraden, heerlijk!

Ondersteuning op alle fronten, ook waar we niet aan hadden gedacht!

Super organisatie, alles liep gesmeerd, ook in de aanloop erg goed meegedacht. Goede uiting van de identiteit en imago van de bank!

Prima service, alles goed geregeld

Offerte was goed verzorgd, bij vragen werd onmiddellijk en adequaat gereageerd. Alle spullen stonden keurig op tijd klaar voor het feest. Ook tijdens het feest was de verzorging door het personeel van Ria Joosten Catering & Evenementen perfect. Dit alles heeft in belangrijke mate bijgedragen aan een zeer geslaagd feest waarvan wij volop genoten hebben. Kortom wij waren zeer tevreden!

het was overheerlijk

Wij zouden niet weten wat er beter zou moeten. Het was heerlijk en ruim voldoende en de presentatie was zeer goed. We kregen van de gasten alleen maar complimenten.

Goed geregeld en heerlijk gegeten

Wij hebben een buffet besteld bij Ria Joosten Catering en Evenementen. Het personeel is vriendelijk, dacht met ons mee en het was allemaal goed geregeld. En niet onbelangrijk; we hebben heerlijk gegeten!

Service en klantvriendelijk helemaal top

Service helemaal top, ook super klantvriendelijk. De runderpoulet viel ons een beetje tegen qua smaak. Mocht wel meer smaak aan.

Vriendelijk, meewerkend en goed eten

het personeel was vriendelijk en eten was goed. Verder begreep ik van Kasteel de Keverberg dat jullie meedenken in de scenario's goed weer of slecht weer. Prima.

Prima kwaliteit, afspraken nagekomen, goed team!

Prima kwaliteit, afspraken nagekomen, goed team!

Perfecte uitvoering van wat er was afgesproken Als gastheer en vrouw hebben we prima kunnen genieten thuis en dat was de bedoeling ook.

Goede Kwaliteit. Uitstekend service.
  • Plaatsnaam: Eindhoven

• Plaatsnaam: grubbenvorst
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Gastvrij en professioneel naar de gasten. Warm, betrokken en geduldig naar de leerlingen met een verstandelijke beperking die in de keuken en bediening mochten helpen.
  • Kwaliteit culinair
  • Sfeer en aankleding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Limbricht
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

het diner was de afsluiter van onze jaarlijkse familiedag. Iedereen was lovend over het buffet.
  • Plaatsnaam: helden
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Al mijn gasten waren vol lof!
  • Kwaliteit culinair
  • Sfeer en aankleding N.v.t.
  • Plaatsnaam: Reuver
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Grote brunch, groot evenement, Super strak georganiseerd Veel lovende opmerkingen gekregen
  • Plaatsnaam: Maasbree
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja
  • Verbeterpunten: Ijs voor desert iets eerder uit vriezer halen, Was nog erg hard en daardoor lastiger te serveren

Onze bruiloft verzorgd door Ria Joosten onder leiding van Milou was top verzorgd , geen enkele wijziging zelfs op de dag zelf was geen probleem het eten was superheerlijk en kwam niks te kort . Wij en onze gasten kijken dan terug op een super mooie dag en zullen hun bij iedereen aan raden
  • Plaatsnaam: Susteren
  • Soort evenement: Huwelijk

• Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja

Zeer proffessioneel, aardig personeel, lekkere hapjes
  • Plaatsnaam: Born
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja
  • Verbeterpunten: Nazorg gesprek zou beter zijn dan een onpersoonlijke enquite. Frituur wagen had wel een hoog tokkie gehalte:-)

De contacten met Ria en Daniëlle waren erg prettig en accuraat. Ook de contacten met de collega's stemden zeker tot volle tevredenheid.
  • Plaatsnaam: Tilburg
  • Voldeed Ria Joosten Catering & Evenementen aan uw verwachting? ja
  • Verbeterpunten: Specificatie in de rekening gaf voor mij niet voldoende duidelijkheid, maar na telefonisch contact met betrokkene was dit ook snel opgelost.

Over Ria Joosten Catering & Evenementen

Filter op Taal