Bijzonder

Alles correct geleverd, installeren door de drie heren, uiterst vriendelijk en meedenkend Na de installatie alles schoongemaakt, Prettig in communicatie. Dus 10.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Gerrit, We willen u bedanken voor uw leuke review over Bongo Solar op onze Klanten Vertellen pagina. We wensen u veel plezier met de uitgebreide installatie en alle opbrengsten hiervan. Met zonnige groet, Bongo Solar

Cijfer is voor mij 9,5

Net beleefd personeel, goed en snel werk, perfecte uitleg en binnen een halve dag aansluiting op de app. Wat mij betreft SUPER

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rene, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Wij zijn zéér tevreden

Van begin contact tot en met de installatie van de zonnepanelen zijn wij zéér tevreden

• Snelheid/ levertijd

Geachte Michel, Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Met zonnige groet, BonGo Solar

Goeie communicatie

Wij zijn erg tevreden met Bongo. Ze hebben bij ons alleen een inmeet fout gemaakt maar hebben dit snel en netjes opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Tim, We willen u bedanken voor uw reactie op onze pagina van Klanten Vertellen. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, BonGo Solar

Prima communicatie

Alles gedaan zoals afgesproken Keurig geinstalleerd

• Snelheid/ levertijd

Geachte Charles, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Snelle service, correcte afhandeling, prettige communicatie. Uitvoerige infromatie

• Snelheid/ levertijd

Geachte M.J., We zijn blij met het lezen van deze leuke review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Alleen maar positief

Correct optreden, goed afspraken mee te maken, denken goed mee. Nazorg zeer tevreden over!

• Snelheid/ levertijd

Snel en zorgvuldig, duidelijke en goede communicatie.

Goede begeleiding via e-mail of telefoon. Verwarrend dat een ander bedrijf de aanvraag behandeld en de verdere afwikkeling door weer een ander bedrijf. De installateurs kwamen uit het buitenland en spraken Spaans. Degene die de aansluiting maakte was een Nederlander, allemaal vakkundige mensen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Henny, We zijn blij met het lezen van deze leuke review. Hartelijk dank hiervoor. Met zonnige groet, BonGo Solar

Vanaf de offertefase tot en met de naservice: prima!

Na een prettig en duidelijk gesprek met de adviseur, werden de 12 AEG-panelen in twee keer geïnstalleerd. De eerste keer regende het te hard om om eea veilig en zonder lekkagegevaar te installeren. Het team dat de tweede keer keer kwam, leverde prima werk. De zeer oude dakpannen werden bijna liefdevol ontzien, de bekabeling is onzichtbaar weggewerkt en de installatie in de meterkast was keurig. De app werkte na een duidelijke uitleg ook in 1x. Over één detail was ik niet helemaal tevreden en dat werd na een paar weken tot mijn volle tevredenheid opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Beste Ap, Bedankt voor uw feedback. We wensen u veel plezier met uw 12 zonnepanelen van AEG. En natuurlijk het monitoren van alle opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Deskundig advies over de aanschaf van de zonnepanelen. En een professionele werkwijze bij installeren en aansluiten van panelen. Waarbij de veiligheid niet uit het oog werd verloren.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Mieneke Klei Snippe, We willen u bedanken voor uw geweldige review op onze pagina van Klanten Vertellen. Met zonnige groet, BonGo Solar

Vanaf het eerste contact tot na het plaatsen van de zonnepanelen was het contact goed.

Vanaf de aanvraag van een offerte tot de plaatsing van de zonnepanelen was het contact, de service en de uitvoering positief. De monteurs hebben goed werk geleverd en als de service van BonGo Solar blijft zoals die nu is dan ben ik dik tevreden. De monteur die de meterkast in orde bracht gaf duidelijke tekst en uitleg. Ook hoe je panelen moet schoonmaken, wat niet echt nodig is omdat ze voorzien zijn van een speciale laag, en wat misschien nog wel belangrijker is hoe je het niet moet doen. Tot nu toe een dikke pluim voor de firma BonGo Solar en ik hoop dat ze het blijven waarmaken zoals ze het nu doen. BB Tilburg

• Snelheid/ levertijd

Geachte Bert Bax, We willen u bedanken voor uw leuke uitgebreide beoordeling. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en het monitoren van de opbrengsten via de app. Met zonnige groet, BonGo Solar

Duidelijk en netjes

Informatie was duidelijk en ze dachten goed mee. Ook na uitstel vanuit ons was alles mogelijk. Installatie eam was netjes en kundig. De volgende dag al meteen de link om alles te monitoren.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Marc, We willen u bedanken voor uw geweldige feedback over BonGo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten! Met zonnige groet, BonGo Solar

Zeer tevreden.

Wij zijn blij met de panelen en zeer content over de benadering en behandeling zowel in het voortraject als ook over de montagemensen.Allen zeer deskundig en voorkomend.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Frans, Hartelijk dank voor uw feedback! We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen van BonGo Solar. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Dubbel

Goed meegedacht met hoeveelheid en plaatsing panelen. Zodat opbrengst verspreid over de dag is met het oog op verdwijnen salderingsregeling. Helaas bleken ze verkeerd geplaatst. Ondanks vooraf inmeting door BonGo Solar bleek het niet te passen. Dit is ons niet gemeld, we zagen het na afloop zelf verkeerd liggen. Hierna was de ene medewerker coulant (was zelf bij verkoop gezegd dat dit echt meer opbrengst zou hebben) en andere zeiden dat het niks uitmaakte. Uiteindelijk een nette compensatie aangeboden en kostenloos extra panelen bijgeplaatst. Helaas werd hiervan de planning niet gehaald en bijna twee maanden later dan eerder was aangegeven. Maar al met al ligt het er nu en zijn de problemen uiteindelijk netjes opgelost. Installatie was netjes, binnen door luchtpijp netjes afwerken naar meterkast ipv buitenlangs was geen probleem. Ook buiten alles netjes achtergelaten.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Linda, Bedankt voor uw review over BonGo Solar. We vinden feedback van onze klanten erg belangrijk om om altijd te kunnen blijven verbeteren. Onze welgemeende excuses voor het lange wachten. Met zonnige groet, BonGo Solar

Het hele traject is super verlopen.

We zijn goed voorgelicht door Bongo Solar. Alles is prima gepland. De panelen zijn na 4 weken al op het dak gelegd. Dit is gedaan door de firma Werts. We zijn erg tevreden over deze mannen. Vriendelijk, netjes, zeer kundig. Kortom wij zijn een tevreden klant.

• Snelheid/ levertijd

Beste Hans en Evita, Dank jullie wel voor deze mooie review. Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de informatie, planning en installatie. We wensen jullie veel plezier met de zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

In 1 woord Perfect!

Binnen 3 weken zijn mijn zonnepanelen geplaatst! Contact verliep soepel, van verkoop, planning en ook de klantenservice. Het advies is eerlijk en het aanbod past perfect bij mijn situatie, in mijn geval Oost west, 3 fase aansluiting. Dankjewel Bongo Solar

• Snelheid/ levertijd

Beste heer van Hattem, Dank u wel voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Geen enkel probleem

Eigenlijk vanaf het eerste moment 4 september is alles gegaan zoals het moet, er kan natuurlijk altijd wel een klink in de kabel komen ( leuke uitdrukking ). Reacties op mijn vragen en mailtjes waren kundig en duidelijk. Communicatie, plaatsing en nazorg van Bongo Solar... CHAPEAU

• Snelheid/ levertijd

Beste heer de Groot, Fijn om te horen dat u blij bent met het gehele proces. We wensen u veel plezier met uw zonnestroominstallatie en met het bijhouden van uw opgewekte stroom via de app. Met zonnige groet, BonGo Solar

Flexibele en snelle service

Door het uitlopen van de verbouwing waren ze flexibel ingesteld. De dag van plaatsen ging snel en netjes.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer van den Hoek, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Veel plezier gewenst met uw nieuwe zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Uw adres doorgekregen van mijn buurman K. den Exter.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Beekers, Bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Snel, vakkundig, vriendelijk en duidelijke uitleg

Ik werd erg snel gebeld na offerte aanvraag. Duidelijke uitleg van mogelijkheden, meedenken hoe de panelen optimaal geplaatst kunnen worden en scherpe prijsstelling in vergelijking met andere aanbieders. En uiteindelijk lagen de panelen een maand na eerste contact ook al op het dak!

• Snelheid/ levertijd

Beste heer de Rooij, Dank u wel voor het delen van uw ervaring met BonGo Solar. Wij zullen uw complimenten delen met onze collega's. Met zonnige groet, BonGo Solar

Prima installateur

Dit betrof onze derde set zonnepanelen, dus het was even puzzelen waar nog ruimte was op dak van huis of garage. We kregen goede adviezen en er werd creatief gekeken naar de beste mogelijkheden voor plaatsing en bekabeling. Het team, 4 man, wat de panelen installeerde was toegankelijk, vaardig en vriendelijk en werkte prima samen. Het was een vrij uitgebreide klus omdat de panelen op twee verschillende daken kwamen met vrij veel afstand ertussen. De dag na plaatsing kreeg ik een link om een account aan te maken op de website van de omvormerleverancier en waren de panelen meteen allemaal individueel uit te lezen (ik heb per paneel een micro-omvormer), zowel op de PC als via app op de iPhone. Eerder installaties vonden plaats in 2003 en in 2013. Het is leuk om de verbetering in de techniek te zien.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Apperloo, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe set zonnepanelen en met het bijhouden van uw opgewekte stroom in de app. Met zonnige groet, BonGo Solar

Professioneel, goede service, duidelijk uitleg, snel levering en fijne monteurs.

Zeer goede ervaring. Duidelijk uitleg via de telefoon over de mogelijkheden. Bij het inmeten tips en de montageploeg was duidelijk en fijne monteurs.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Simon, Bedankt voor het delen van uw ervaring met BonGo Solar. We zijn blij te horen dat u het gehele proces als positief heeft ervaren. Veel plezier gewenst met uw nieuwe zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Zeer fijn team KIS 104, netjes gewerkt, systeem werkend achtergelaten

Goed team, wat luisterde naar mijn wensen t.a.v. kabeltraject, netjes uitgevoerd

• Communicatie monteurs
  • Communicatie Klantenservice N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Beste heer Zegers, Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn blij te horen dat u een goede ervaring heeft gehad met één van onze installatieteams en wensen u veel plezier met uw mooie zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Snel geregeld, begripvol. Ervaren medewerkers en personeel die komt installeren was super vriendelijk en ervaren. Ze waren snel klaar met een goede uitleg

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Unal, Dank u wel voor het delen van uw ervaring over BonGo Solar. Wij wensen u veel plezier met uw zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Kwalitatief goede installatie

Op een misverstand na, wat aan beide kanten anders begrepen was, goed opgelost ter plekke. Installatie echt goed uitgevoerd, netjes en strak aangelegd. Ook tijdens de uitvoer verbeteringen gevraagd zodat er minimaal zicht is op de aansluitingen en kabels. Dik tevreden

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Hartwig, Dank voor uw mooie review. Fijn te horen dat u tevreden bent! Veel plezier gewenst met de zonnestroominstallatie. Hartelijke groet, BonGo Solar

Tweelingenlaan 15

7324 AP Apeldoorn