Goede

G

• Snelheid/ levertijd

Geachte H.Hoveida, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Met zonnige groet, BonGo Solar

Prima geregeld

Problemen met het installeren wordt direct met je besproken en doorgenomen ewn kom je tot een goede oplossing

• Snelheid/ levertijd

Geachte Gerhard, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Prima communicatie en perfecte service

Na eerder, 9 jaar geleden, 3 panelen op het dak te hebben geplaatst zijn er deze keer 10 panelen op de garage geplaatst. Mijn eerdere positieve ervaring met BonGo Solar, en de concurrerende prijs, was voor mij de reden om hen nu weer in te schakelen. Wederom verliep het gehele proces van offerte tot en met de installatie prima. Ik ben uitermate tevreden met de nieuwe panelen!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jon, We willen u bedanken voor uw leuke uitgebreide beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw 10 nieuwe zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Snelle vakkundige installatie en service

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hans, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met zonnige groet, BonGo Solar

Heel goed.

Personeel in alle vormen zeer beleeft. en bekwaam.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hans, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, Bongo Solar

Alle afspraken klopten en de levering ging soepel

Via een buurman had ik het adres van Bongo Solar gekregen en na het aanvragen en wat aanpassingen kwamen we tot een overeenkomst. Even een misverstand dat ik al moest beslissen zonder dat mensen van Bongo Solar ter plekke waren komen kijken. Daar werd goed op gereageerd en de offerte werd zo op de juiste manier aangepast. De mensen die de zonnepanelen kwamen aanleggen waren vriendelijk en behulpzaam.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Nelly, Bedankt voor uw mooie review over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Dus we willen u bedanken voor de feedback! Met zonnige groet, Bongo Solar

Goede service, vrij zeldzaam

Bongo Solar kwam de afspraken goed na. Bij één probleem werd meteen actie ondernomen, met een bos bloemen als excuus (wat niet nodig was, aangezien zij het probleem uit de wereld geholpen hebben.) Zonnepanelen werken perfect, de app inmiddels ook. Ouderwetse kwaliteit :)

• Snelheid/ levertijd

Geachte Marcel, We willen u bedanken voor uw feedback over Bongo Solar op onze Klanten Vertellen pagina. We wensen u veel plezier met de installatie en alle opbrengsten hiervan. Met zonnige groet, Bongo Solar

Topkwaliteit geleverd en geïnstalleerd door professionals

Bongosolar steekt met kop en schouders boven alle aanbieders uit. Vanaf het eerste moment vlotte communicatie en een open en eerlijk advies. Voor levering wordt er uitgebreid een schouw gepland om in goed overleg te kijken naar de plaatsing van de panelen en het kabel traject naar de meterkast. Er wordt technisch gezien hoge kwaliteit panelen en randapparatuur geleverd. De daadwerkelijke installatie werd gedaan door ervaren gekwalificeerde monteurs, dat was aan alles te merken. Er werd veilig op het dak gewerkt (de monteurs zijn uitgerust met een professionele klim uitrusting) terwijl in huis een andere monteur druk was met het voorbereiden van de installatie binnen. En aan het eind van de installatie wordt ook alles netjes opgeruimd! Er zijn in deze markt veel cowboys die met een goed verhaal panelen verkopen, goedkoop is ook vaak duurkoop. Kortom: wat er is afgesproken wordt nagekomen, een goed gevoel.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Willie, Hartelijk dank voor uw leuke uitgebreide beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Vlotte levering en afwerking.

Vakmanschap en kwaliteit kan ik niet beoordelen omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, maar ik vertrouw erop dat alles in orde is.

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Geachte Rob, We willen u bedanken voor uw leuke beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

hmmm dat moet beter kunnen en dat doen ze dan ook...

In juli werden bij ons de zonnepanelen gelegd. De communicatie hierover liep niet vlekkeloos. Uiteindelijk werden de panelen geplaatst na een eenzijdige afspraak. Dat zorgde ervoor dat de bedrading niet volgens de afspraak is gelegd. Na veel telefonisch contact werd gezegd dat het verholpen zou worden. Nu 4 maanden later en na dit bericht is het probleem naar tevredenheid verholpen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hilda, Bedankt voor uw bericht. We vinden feedback van onze klanten belangrijk zodat we altijd kunnen blijven verbeteren. Onze welgemeende excuses voor alle ongemakken. Dit is niet onze normale gang van zaken. Mijn collega heeft een afspraak met u ingepland om de problemen te komen verhelpen. We hopen dat u zo snel mogelijk weer kunt gaan genieten van uw zonnestroom installatie tijdens alle zonnige dagen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Prettige communicatie, vlotte afhandeling

De communicatie was erg prettig. De verkoopadviseur gaf duidelijk informatie, dacht goed mee en reageerde snel op de mails en telefoontjes. De levering ging niet helemaal soepel. De middag dat de panelen geïnstalleerd zouden worden kwam niemand opdagen. Pas aan het eind van de middag werd ik gebeld met de vraag of ik geïnformeerd was dat het niet doorging. Ik kreeg verder geen uitleg wat de reden was dat het niet doorging. Dat was een beetje vreemd en vervelend omdat ik de middag had vrijgehouden. Na een nieuwe afspraak werden ze netjes geïnstalleerd.

• Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Geachte Nathalie, edankt voor uw mooie review over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Dus we willen u bedanken voor de feedback. Met zonnige groet, Bongo Solar

Voortvarend, innovatieve oplossingen en hulpvaardig

Met drie mansterk zijn de zonnepanelen geïnstalleerd. Met kennis van zaken en goed meedenken met de klant. Zij kwamen met innovatieve oplossingen waardoor snoeren e.d. keurig werden weggewerkt. Over Bongo Solar ben ik zeer tevreden van start tot finish met aandacht en ook sterke after sales. Alom tevredenheid!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Gert, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u ons hebt gekozen voor de installatie van uw zonnepanelen. of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Kundig

Al doet de naam je wenkbrauwen optrekken ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb contact gezocht voor zonnepanelen. Dit ging zonder veel moeite en ben ook zeer blij met het resultaat. Duidelijke uitleg over het verloop en de heren monteur zijn kundige mensen waaraan je kunt zien dat ze weten wat ze doen. Met name het laatste woord zou ik iedereen willen aanbevelen d o e n

• Snelheid/ levertijd

Geachte Edwin, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Het is super

• Snelheid/ levertijd

Geachte Kenan Bedankt voor uw mooie woorden! Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Heeft even geduurd maar fantastisch verlopen

Het heeft even geduurd met het wachten totdat de zonnepanelen geleverd en geïnstalleerd werden maar voor de rest heel erg vriendelijk gelopen. Hele fijne monteurs die het geïnstalleerd hebben en vakkundig. Een aanbeveling om met Bongo Solar in zee te gaan.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Ron, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

I'm super happy with the equipment and the service!

I'm super happy with the equipment and the service! Fast, efficient and reasonably priced. Already recommended to a few friends.

• Snelheid/ levertijd

Dear JUNIA VIANNA CORREA DA SILVA, Thankyou for your kind review. We wish a lot of fun with the solar panels. And thankyou for your feedback. With kind regards, BonGo Solar

Prettig bedrijf en goede communicatie

5 jaar geleden 6 panelen laten plaatsen door BongoSolar. Nu was het moment daar om er drie bij te plaatsen. Wederom met BkngoSolar in zee gegaan. De communicatie en service is van hoge kwaliteit. Na plaatsing van de drie panelen bleek mijn omvormer de nieuwe panelen niet te zien. De monteur zei dat dit kon komen omdat het weer wel erg droevig was en het al bijna zonsondergang was. Monteur zei dat ik het even moest afwachten tot de volgende dag want het kon zijn dat de omvormer de panelen dan wel zichtbaar werden tegelijkertijd heeft hij dit ook doorgegeven aan BongoSolar. De volgende dag geen respons van de panelen dus gebeld met BongoSolar. De klantenservice was heel netjes en hadden het probleem idd doorgekregen van de monteur. Ik werd gerustgesteld en het probleem werd gelijk doorgezet naar de technische dienst. Werd later netjes teruggebeld dat het probleem was opgelost en dat de panelen hun werk nu deden. Een nieuwe update voor de omvormer had het probleem opgelost. Kortom een vriendelijk en netjes bedrijf waar ook de aftersales een hoog niveau heeft.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hans, We willen u bedanken voor uw leuke uitgebreide beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Goede contacten en prima uitleg

Na een aantal telefonische contacten werd een duidelijke offerte opgestuurd. Goede afspraken gemaakt en nagekomen

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hans, Bedankt voor uw mooie review over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Uitmuntend werk geleverd binnen de afgesproken tijd door zeer bekwame vaklui. Echte aanrader voor het plaatsen en aansluiten van zonnepanelen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Irene, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Bijzonder

Alles correct geleverd, installeren door de drie heren, uiterst vriendelijk en meedenkend Na de installatie alles schoongemaakt, Prettig in communicatie. Dus 10.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Gerrit, We willen u bedanken voor uw leuke review over Bongo Solar op onze Klanten Vertellen pagina. We wensen u veel plezier met de uitgebreide installatie en alle opbrengsten hiervan. Met zonnige groet, Bongo Solar

Cijfer is voor mij 9,5

Net beleefd personeel, goed en snel werk, perfecte uitleg en binnen een halve dag aansluiting op de app. Wat mij betreft SUPER

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rene, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Wij zijn zéér tevreden

Van begin contact tot en met de installatie van de zonnepanelen zijn wij zéér tevreden

• Snelheid/ levertijd

Geachte Michel, Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Met zonnige groet, BonGo Solar

Goeie communicatie

Wij zijn erg tevreden met Bongo. Ze hebben bij ons alleen een inmeet fout gemaakt maar hebben dit snel en netjes opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Tim, We willen u bedanken voor uw reactie op onze pagina van Klanten Vertellen. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, BonGo Solar

Prima communicatie

Alles gedaan zoals afgesproken Keurig geinstalleerd

• Snelheid/ levertijd

Geachte Charles, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Snelle service, correcte afhandeling, prettige communicatie. Uitvoerige infromatie

• Snelheid/ levertijd

Geachte M.J., We zijn blij met het lezen van deze leuke review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Tweelingenlaan 15 7324 AP Apeldoorn