boven verwachting

goed advies zowel met de panelen en financiering, installatie en afwerking van de zonnepanelen netjes vakwerk. De after service prima. BonGo kan ik aanbevelen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Ria, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Prima werk

Kundige montage.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Fred, We willen u bedanken voor uw mooie review. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Prima in orde!

Monteurs zouden tussen acht en tien uur komen en waren er keurig om kwart voor tien. Werkten goed door en hadden een klein half uur pauze om ergens een broodje te kopen. Vriendelijke en correcte mannen die ons indien nodig bij het werk betrokken. Tegen vijf uur gereed. Installatie van de app ging wat moeizaam en heb ik de volgende dag zelf gedaan. Hij werkt intussen goed. Nu nog wachten op veel zon! Ook het proces tussen offerte en gereedkomen van het werk verliep goed. Omdat ik volgens de monteur niet onmiddellijk op de dag zelf hoefde te betalen, deed ik dat enkele dagen later. Opvallend was dat er de dag na installatie al in de ochtend een betalingsherinnering in de mailbox lag. Ik vind dat nogal overdreven. Gelukkig geeft die herinnering wel zeven dagen de tijd om te betalen. Telefonisch gaf ik een negen, vanwege dit laatste aspect blijf ik op een acht steken.

• Snelheid/ levertijd

Geachte FJT, Hartelijk dank voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. We vinden feedback van onze klanten erg belangrijk om omdat we met deze feedback altijd kunnen blijven verbeteren. Met zonnige groet, BonGo Solar

Uitstekende ervaring met BonGo Solar

Vanaf het eerste contact had ik een goed gevoel. Alles werd heel goed en geduldig uitgelegd. De installatie verliep vlot en netjes. Kortom ik kan BonGo Solar bij iedereen aanbevelen!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Corrie, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Geachte Roy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met zonnige groet, BonGo Solar

Zeer tevreden en vakkundige installatie!

Door prettige vakmensen!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Ton, We willen u bedanken voor uw mooie review. Veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Ontzettend goede ervaring

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers, vanaf het eerste contact. Verkoper was niet opdringerig en heel correct, installatieteam werkte heel netjes en schoon en de service heel erg snel. Voor een laatste aanpassing had ik gevraagd of ze nog eens langs konden komen en de dag erna stonden ze gelijk op de stoep.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Daan, We willen u bedanken voor uw leuke uitgebreide beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

zeer tevreden, afspraken worden nagekomen

Zeer tevreden, goede informatie en er wordt professioneel meegedacht.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Dolf, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, BonGo Solar

Zeer vriendelijk personeel

Wij zijn zeer prettig en professioneel geholpen . Ook het telefonisch contact was zeker prettig.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Alan, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Goed en correct

Eerste contacten waren positief. Goede uitleg gehad Installatie netjes en vakkundig. Ben er heel tevreden over.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Hans Eggengoor, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, BonGo Solar

Betrouwbaar bedrijf

Vakmensen die hun werk verstaan.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Koos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met zonnige groet, BonGo Solar

Uitstekend traject van begin tot einde

Goede communicatie vanaf het begin. Duidelijk wat de stappen zijn en wat ik kon verwachten. Goede afhandeling, vriendelijke monteurs en keurig opgeleverd.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jan, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Onder de streep: Zeer tevreden

Na een lang en uitgebreid voortraject waarbij goed is meegedacht met onze specifieke wensen uiteindelijk besloten voor Bongo Solar te gaan ondanks het feit dat er ook een aantal negatieve reviews te vinden waren op deze site. Bongo heeft aangegeven dat ze bekend zijn met dit probleem maar dat ze eerdere problemen onder controle hebben gekregen. Alle beloften en afspraken zijn nagekomen en alles is correct uitgevoerd door een capabel ogend team. Sindsdien alweer bijna een half jaar aan het genieten van zelf opgewekte stroom zonder hickups. Enige minpuntje: op de dag van de levering was men 1 á 2 uur te laat waardoor ik mij nog afvroeg of het uberhaupt ging lukken alles op die dag af te krijgen. Uiteindelijk is dat allemaal goedgekomen, maar betere communicatie hierover was fijn geweest.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Lars, We willen u bedanken voor uw leuke uitgebreide beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Prettig contact, snelle levering

Prettig contact voor advies, snelle levering en montage, duidelijke uitleg bij de app. Wel was er tussen de schouwing en daarna de plaatsing wat onduidelijkheid over waar de zonnepanelen zouden komen, dit was niet helemaal goed doorgegeven aan de monteurs.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Linda, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

snel, nette en zeer goede service

Nadat ik contact had opgenomen kreeg ik al snel een afspraak met een meneer die kwam schouwen. Deze meneer zei dat er de volgende week contact met me zou worden opgenomen voor een afspraak maar dit gebeurde niet en zelf was ik dat ook vergeten tot ik een paar weken later eraan dacht en ik zelf even belde. Ik kreeg toen gelijk een datum door wanneer er geplaatst kon worden zelfs nog veel eerder dan eigenlijk de meneer gezegd had dat het waarschijnlijk zou worden. Ik heb dus ook al veel eerder van mijn zonnepanelen kunnen genieten aangezien het al snel mooi weer was. Het leggen ging n.l erg vlot met twee jonge mannen en daarna kwam er nog een meneer voor de aansluiting. Alles werd netjes uitgelegd en keurig opgeruimd. Al met al dus een zeer snelle, vlotte en goede service. Wat ook nog eens leuk is was dat mijn zus een bonus heeft gekregen omdat zij mij dit bedrijf heeft aangeraden en we een mooie kunst cheque hebben gekregen om een mooi kunstwerk in Hengelo uit te kiezen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Angelique Van den Brink, Hartelijk dank voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen van BonGo Solar. Met zonnige groet, BonGo Solar

Prima kwaliteit

Vooraf goed/vriendelijk telefonisch contact, mijn vragen werden beantwoord door Cynthia, en liet mij besluiten om met BonGo in zee te gaan. Schouw was duidelijk en professioneel. Binnen een paar weken na de keuze, werden de panelen geplaatst. Goede planning en plaatsing door een vriendelijk team. Prima prijs, kwaliteit, vriendelijk contact vooraf en naderhand. Telefonisch altijd goed en snel bereikbaar.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rob, We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Bedankt voor uw mooie review. Met zonnige groet, BonGo Solar

Tevreden over het proces van offerte tot installatie

Goede, duidelijke en prijsvriendelijke offerte. Afspraken zijn goed nagekomen, installatie netjes uitgevoerd en werking tot op heden prima. Zeer tevreden.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jaap, Hartelijk dank voor uw mooie review. Met zonnige groet, BonGo Solar

Vanaf eerste contactmoment tot en met installatie keurig en netjes volgens afspraken afgehandeld.

Vanuit BonGo Solar werd goed meegedacht welke zonnepanelen voor mijn situatie de beste toepassing was. Uiteindelijk werd de offerte daardoor behoorlijk lager. De aanleg van de panelen op het dak werd vakkundig en goed uitgevoerd. Alle kabels werden goed weggewerkt achter het plafond. De panelen liggen mooi op het dak en hebben de eerste energie opgewekt. Ik ben zeer tevreden met de aankoop en aanleg.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Ton, We willen u bedanken voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Met zonnige groet, BonGo Solar

Goede communicatie, probleemloos en netjes

Vanaf de aanvraag voor een offerte t/m ingebruikneming zonnepanelen alles probleemloos verlopen. Op vragen wordt goed gereageerd en er wordt meegedacht. Bij installatie wordt alles keurig afgeleverd zonder rommel achter te laten. Voor ons was het de tweede keer dat we met BonGo in zee gingen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte H.S., Hartelijk dank voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en het monitoren van de opbrengsten via de app. We vinden feedback van onze klanten erg belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Met zonnige groet, BonGo Solar

Vanaf het offerte verzoek t/m oplevering weet je dat je met een uitstekend bedrijf te maken hebt

Na diverse offerte aanvragen voelde het direct goed bij BongoSolar. En ze komen kijken hoe en waar de panelen en het kabel tracé naar de meterkast uitgevoerd kan worden. Een prima uitgevoerde meterkast update ging vlekkeloos. Dan komen ze met 3 zeer klantvriendelijke monteurs de panelen en de kabels in overleg met jou aanleggen. Wat een vakmensen die erg netjes werken. Na een gedegen uitleg kreeg ik ze namen er de tijd voor. Als laatste nog een telefoontje of alles naar wens was gegaan dat geeft toch wel aan dat je de beste keuze hebt gemaakt om dit bedrijf de klus te gunnen. Echt een super ervaring.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Peter Middelkoop, We willen u bedanken voor het schrijven van deze leuke review. We gaan deze mooie beoordeling zeker met onze monteurs delen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnepanelen! Met zonnige groet, BonGo Solar

Good Installation

Kind people came to install, they made it in half day.

Dear Hakan, Thankyou for your nice review. With kind regards, BonGo Solar

Deskundig met de nodige ervaring aangelegd. Snel en netjes.

Drie mensen die wisten wat er moest gebeuren, Gemotiveerd en ieder voor zich die wist wat er moest gebeuren. Hier en daar wat overleg om zaken op elkaar af te stemmen. Rustig en deskundig gewerkt. Waar nodig in overleg wat ik het beste en liefste wilde hebben. Ik mocht meekijken en kreeg spontaan uitleg waarom zaken werden gedaan . Erg interessant en leerzaam. Mensen die houden van hun vak. Zo doorgaan Bongo Solar. Ben zuinig op deze mensen die hun vak verstaan.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Eric, Bedankt voor uw mooie review over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Dus we willen u bedanken voor de tip! Met zonnige groet, Bongo Solar

Satified with the service

Throughout process was quite smooth. Fully satisfied with the service.

• Snelheid/ levertijd

Dear Pramod Kumar Gupta, Thankyou for your kind review. And thankyou for your feedback. We wish you a lot of fun with the solar panels. With kind regards, BonGo Solar

prima installatie van 5 extra zonnepanelen

De afmeting van 5 extra panelen helaas anders dan van tevoren was afgesproken.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Aard, Hartelijk dank voor uw review over BonGo Solar. We wensen u veel plezier met alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om altijd te kunnen blijven verbeteren. Met zonnige groet, BonGo Solar

Snel en naar tevredenheid geïnstalleerd

De service verlening was tijdens het bestelproces perfect; ook toen ik het aantal panelen nog wilde wijzigen. En tijdens de levering uitstekende service en kunde. In een ochtend was alles geïnstalleerd. De subsidie aanvraag nemen zij je uithanden. Tegen een kleine vergoeding, maar dat is het het waard.