Niks op aan te merken

Goede voorlichting, goede montage snel en netjes gemonteerd.

• Snelheid/ levertijd

Sales: vanaf het moment dat ik mijn PV installatie heb aangevraagd tot aan mijn akkoord op de offerte ging alles heel soepel en vlot. De Sales medewerker dacht goed mee en de gevraagde aanpassingen kreeg ik binnen enkele minuten binnen per mail. Operations: ook hier weer goed geholpen en vlotte communicatie, zowel telefonisch als per mail. Plaatsing: 4 heren die binnen de kortste keren klaar waren met de installatie. 3 op het dak, 1 voor elektra binnen. Alles is in overleg met mij en na mijn goedkeuring geplaatst. Echt alles staat werkelijk naar mijn wens. Topwerk en na de installatie ook goed uitleg gehad. Ze hebben mij 1 uur van te voren gebeld of het mogelijk was om 1 uur eerder te starten gezien ze de vorige ook al snel hadden geplaatst. Customer Service: contact moeten maken gezien ik na 4 dagen nog geen inlog gegevens van mijn monitoring had ontvangen. Gebeld, doorgegeven en 5 minuten later kon ik inloggen en werkte alles.

Flexibel & snelle oplevering

De afgelopen weken waren natuurlijk voor iedereen hectisch en chaotisch en leverde extra vragen en offertes op. Hierin was de hulp snel en flexibel. Eenmaal rond werden de panelen snel geplaatst. Alles werkt nu goed en naar behoren. De eerste resultaten liggen zelfs iets boven prognose.

Vakkundige en snelle plaatsing

Door goede ervaringen bij familie geïnformeerd bij Bongo naar zonnepanelen. Een goed, open gesprek gehad zonder het gevoel dat ik “gepusht” werd. Na wat bedenktijd akkoord gegaan met de offerte en na 3 weken zijn de 12 panelen op mijn (schuine) dak gelegd. Uitgevoerd door 3 ervaren mannen uit de regio. Binnen 3,5 uur was alles gelegd en aangesloten. Daarnaast heb ik ook de vaste contactpersoon als prettig ervaren.

• Snelheid/ levertijd

Kwaliteit tegen de juiste prijs; zeer prettige ervaring

Ben via een collectieve inkoopactie van gemeente Den Bosch / winst uit je woning bij dit bedrijf terecht gekomen. Belofte is ten volle waar gemaakt: een betrouwbaar bedrijf wat afspraken nakomt, goed meedenkt en kwaliteit (producten en proces) levert voor een goede prijs; oftewel niet de goedkoopste, maar wel zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. En dat is toch wat je wilt als je grote uitgaven doet. Geprognotiseerde opbrengst afgegeven voor iedere maand apart in het jaar (want mei levert natuurlijk meer op dan bijvoorbeeld december) van de panelen is volgens mij behoudend afgegeven. Na de eerste maand lijkt deze ruim te worden behaald. Serieze schouw. En een zeer fijne installatieploeg. Jeroen, Henk en Niels hebben zich echt ingespannen om topwerk af te leveren; hetgeen niet makkelijk was, vanwege de benodigde kabelloop naar de meterkast. En ook nog nette gezellige types. Ook fijn dat je na akkoord op de offerte, een vast contactpersoon hebt, waarmee je alles kan regelen. Enfin, ik zou zo weer voor BonGo Solar tekenen!

top bedrijf van A tot Z

15-5 zonnepanelen op mijn woning laten plaatsen door Bongosolar. Gehele proces is top verlopen. Snelle offerte en offerte aanpassingen, regelmatig overleg en prima installatie. De 2 installateurs hadden hele goede ideeën voor plaatsing omvormer. Als klant had ik volledig vertrouwen. Ik kan niet anders zeggen; "met dit bedrijf kun je gerust in zee gaan"! Groeten Radboud.

• Snelheid/ levertijd

Goede begeleiding en een goed herstel

Begin januari besloten om zonnepanelen te plaatsen. Diverse offertes ontvangen. Waar de ene maar 7 van de 8 panelen kon plaatsen vond bongo het geen probleem om er 8 te plaatsen. Ook was de prijs bij bongo zonder verrassingen waar bij diverse bedrijven kwamen de aansluit kosten naar de meterkast er nog bij wist je bij bongo waar je aan toe ben. Dus helemaal top!! De Schouw was snel gedaan en erg duidelijk. Toen een week voor de installatie een schilder er achter kwam dat een deel van de pannen vast was geschroefd contact gezocht met bongo dit kon soms wel wat beter maar uit eindelijk is ook dit allemaal goed gekomen. De dag van installatie zouden de monteurs tussen 9 en 11 aanwezig zijn. Na een vertraging van 1 uur zijn de monteurs netjes te werk gegaan en konden we om 16:00 de eerste energie opwekken. De uitleg over hoe alles te werk ging was goed. Binnen 24 uur kregen we een email voor de app en ook deze werkt top! Helaas gingen onze dakramen niet meer open. Na contact te hebben gehad werd dit netjes opgelost. De afspraak voor herstel ging niet vlekkeloos maar ook niet alles kan perfect gaan. Sinds 1 mei hebben we al bijna de opgegeven opbrengst van de maand mei binnen. Wij zijn blij met onze panelen en de service van bongo!!

• Snelheid/ levertijd

Goede informatie en een snelle plaatsing

Goede voorlichting en snel geplaatst

Vakmensen!

Zelfs in tijden van Corona heeft BonGo goed werk geleverd. Netjes op tijd, volgens afspraak, goed meedenkend. Of het beoogde rendement ook werkelijk gehaald wordt is natuurlijk wel even afwachten.

• Snelheid/ levertijd

mijn ervarin heelveel maar zonnepanel niet

ik ben tevreden alles goed allen ik heb app kaniet instaleerd verder alles goed Met vrijdelijke Groetjes Demir M

Professioneel en aardig

Betrouwbaar en deskundig.

tot heden tevreden

monteurs kwamen met verkeerde systeem. dit werd direct erkend en zonder problemen mee terug genomen. Het juiste systeem werd besteld en binnen 2 weken geplaatst. Heb er enkel een paar keer achteraan moeten bellen om toegang tot de app te kunnen krijgen, maar ten langen lesten is dit ook geregeld

Prima geholpen

Nadat de in 2014 geleverde Omnik omvormer begin aprilstuk ging heb ik contact opgenomen en kreeg ik te horen dat deze leverancier niet meer bestaat maar dat ik hiervoor een nieuwe Goodwe omvormer krijg. In verband met de corona crisis waren er op dat moment problemen met de levering en zouden deze omvormers pas aan het einde van de maand pas weer binnen komen. Op vrijdag 8 mei is de omvormer bij mij afgeleverd en heb ik deze weer aangesloten. Vanaf dat moment zijn mijn 18 stuks zonnepanelen weer allemaal in bedrijf. Bongo is zijn in 2014 verstrekte garantie van 12 jaar op de garantie van de omvormer dan ook zonder meer nagekomen.

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Naar volledige tevredenheid

Vanaf het eerste contact tot aan het moment dat de zonnepanelen geïnstalleerd waren ben ik prettig en professioneel geholpen. Naar eigen inbreng werd goed geluisterd en 2 weken na akkoord van de offerte lagen de panelen al op mijn dak! De offerte is duidelijk en volledig en op maat, iets wat bij andere bedrijven nog wel eens compleet anders was. Ik ben helemaal tevreden, laat nu die zon maar schijnen!

netjes

• Snelheid/ levertijd

Maken waar wat ze beloven.

Dit bedrijf vind het geen bezwaar als je meerdere keren met vragen komt en leggen alles rustig uit. Super vriendelijk en ook snelle levering. KEURIG

• Snelheid/ levertijd

Als kwaliteit en professie samen komen

Wat een fijn bedrijf. De doorslag gaf de garantie voorwaarden en het garantiefonds. Daarbij hoge kwaliteit panelen. Via de telefoon en mail zeer netjes contact gehad. Binnen 4 dagen na akkoord kwamen ze plaatsen. Professioneel gelegd en Personeel erg netjes. Zeer maar dan ook zeer tevreden.

• Snelheid/ levertijd

Houden zich aan de afspraken

Geweldig bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over Bongo Solar in alle opzichten . Zowel financieel ,onderling contact en plaatsing. Zeker een aanrader.

• Snelheid/ levertijd

Snel en professioneel be- en afgesproken en alle afspraken nagekomen

Ervaren en op elkaar ingespeeld installatieteam; vonden het oorspronkelijke leg plan esthetisch niet fraai en hebben met enige passen en meten de panelen anders en fraaier geplaatst. 3 uurtjes werk, geen rommel (oke, behalve dan een oud vogelnest wat ze en passant onder de pannen hadden weggehaald)

• Snelheid/ levertijd

Zelfs de fouten worden perfect hersteld.

Correcte voorlichting, duidelijke offerte, prima werkvoorbereiding en toen het bij de uitvoering fout dreigde te gaan en ik daar bezwaar tegen maakte werd de aanleg gestopt en de week daarna hervat met de juiste materialen. Het eindresultaat mag er zijn en stemt absoluut tot tevredenheid.

Heel goed

zeer tevreden over het geheel

• Snelheid/ levertijd

Zonnepanelen volgens afspraak en zonder gedoe

Na wat vergelijk besloten dat door BonGo Solar zonnepanelen heb laten plaatsen. De communicatie verliep vlekkeloos en was zeer stipt. Ook toen de afspraak voor de opname van de installatie op het laatste moment door een privé situatie in de knel kwam, werd direct geschakeld met de betreffende medewerker en was een oplossing snel gevonden. Montage werd verzorgd door een 3e partij, zij hebben de installatie prima verzorgd en de benodigde uitleg gegeven. Er is nog meer ruimte op het dak, dus wie weet in de toekomst nog een keer met BonGo het dak op ;-)

• Snelheid/ levertijd

Zoals Bongo Solar zou ieder bedrijf moeten werken, zeer positieve ervaring mee gehad!!

Ik heb Bongo Solar ervaren als een prettig bedrijf om mee te communiceren en als leverancier te hebben. Ik twijfelde geruime tijd om wel of geen zonnepanelen aan te schaffen en daaarna de vraag " waar kopen" er zijn tenslotte veel aanbieders. De keuze voor Bongo Solar was de juiste: Zij hebben mij prima geholpen en uitleg gegeven, belden terug als dat nodig was en alle afspraken keurig nagekomen. Ook het monteren gebeurde snel, vakkundig en volgens afspraak. Conclusie: de keuze voor Bongo Solar is de juiste keuze.

SNELLE LEVERING EN MONTAGE

In zijn algemeenheid. Een snelle en duidelijke offerte met bijbehorend legplan. Daarna ook snel besteld. Binnen 2 weken geleverd en gemonteerd door keurige monteurs. Het hel legplan zat er met 2 uur op.