Geen enkel punt van kritiek: gewoon goed!

De 10 zonnepanelen zijn bij ons door twee zeer vakkundige, goed op elkaar ingewerkte en heel nette goedlachse monteurs geplaatst. Vanwege drukte op de weg kwamen ze wat later, maar daar belden ze op tijd voor. Bij aankomst zijn ze direct aan de gang gegaan en ze hebben, ondanks de kou en wind, aan één stuk doorgewerkt. Aan het einde van de dag lagen de panelen keurig netjes zoals afgesproken op het dak en was de installatie geregeld. De volgende dag kregen we netjes zoals afgesproken de inloggegevens voor de beheerdersapplicatie en de panelen leveren al direct de beloofde energie. Gewoon top. Niets op aan te merken.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jordy, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Goede service, klantgericht en denken mee in belang van de klant

Ik ben al maanden in gesprek over het plaatsen van de panelen. Het proces van begin tot eind was top! Gisteren zijn de panelen geplaatst en de heren hebben uitstekend werk geleverd!

• Snelheid/ levertijd

Geachte W, We willen u ontzettend bedanken voor uw mooie review over BonGo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Levert goed werk in een dag.

Naast de zonnepanelen is ook het elektrisch werk er omheen erg goed uitgevoerd.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rogier, Bedankt voor uw mooie woorden! We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. We vinden feedback van onze klanten belangrijk zodat we altijd kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Blij met de zonnepanelen, en volgens opdracht gepland en uitgevoerd!

Fijn bedrijf, fijne monteurs. En als je een nieuwe klant aanbrengt ontvang je ook nog een kleine tip! Top

• Snelheid/ levertijd

Geachte Peter, Bedankt voor uw mooie review over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten die u kunt monitoren via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Dus we willen u bedanken voor de opmerking! Met zonnige groet, Bongo Solar

Geweldig goede ervaring.

Service is zoals bij onze 1e installatie goed. Zeer nette en vriendelijke monteurs en deze kwamen keurig op tijd en werkten goed door. Gaven na de 2e installatie goede uitleg over de volledige twee installaties. Hartelijk dank aan alle medewerkers van BongoSolar B.V. voor hun goede adviezen. G.F.Meyer.

• Snelheid/ levertijd

Geachte G.F., Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Gezien mijn eerdere ervaring ook de tweede installatie naar volle tevredenheid uitgevoerd

Conform planning en opdracht is alles keurig geïnstalleerd voor mij 100 punten

• Snelheid/ levertijd

Geachte Gerhard, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Eigenlijk niks toe tevoegen. Perfect. Monteurs waren goed opgeleid en vriendelijk.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Omer, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Werknemers en werk dat is uitgevoerd: top.

Door mond op mondreclame in de omgeving kwamen we bij Bongo terecht. Het werk dat is uitgevoerd en de mensen die kwamen om dat te doen, waren snel en kundig en hebben hun werk prima gedaan, niks op aan te merken. Qua organisatie hadden wij net wat pech met een opeenstapeling van dingen. Kan gebeuren, dat was gewoon pech. Naderhand uitvoerig besproken met de "aftersales"/klantenservice dame. Er was begrip en een onverwachte bos bloemen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jos, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en dat u ons hebt gekozen voor de installatie van uw zonnepanelen. Onze excuses voor de ongemakken. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Kan niet beter

Afgelopen woensdag zijn de AEG zonnepanelen geplaatst. Tegen een heel aantrekkelijke prijs. De complimenten aan de monteurs: op tijd, heel voorkomend, snel gewerkt, aanleg naar de meterkast meedenkend, oplossing waarbij je het minste ziet. En waar wij de stofzuiger al klaar hadden staan omdat er geboord was, namen ze dat ook uit onze handen. Kortom het kan niet beter.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Geachte Kees, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, Bongo Solar

Heel soepele montage

Erg tevreden met hoe alles verlopen is. Van het telefoon gesprek met Ruben, de klantenservice tot aan de montage. Ik werd snel geholpen en het monteren verliep erg soepel. alles netjes achtergelaten en panelen liggen er mooi bij. Zeker een aanrader!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Joyce, We willen u bedanken voor uw mooie beoordeling! We wensen u veel plezier met uw nieuwe zonnestroom installatie. We zullen deze leuke review zeker met onze collega's delen! Met zonnige groet, BonGo Solar

Gewoon zo als het hoort.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Nijhuis, Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling op onze Klanten Vertellen pagina. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie en alle opbrengsten hiervan! Met zonnige groet, BonGo Solar

all went very smooth and well

very good co ordination

• Would you recommend us? Yes

Dear Sahil, Thankyou for your kind review. We wish you a lot of fun with the solar installation. With kind regards, BonGo Solar

Vakkundig, betrouwbaar, raad het iedereen aan!

Wij zijn zeer tevreden over de geleverde kwaliteit, de service en de duidelijke aanwijzingen. Alles was zeer duidelijk en overeenkomstig de toezeggingen. De telefoniste is kundig en geeft goed en duidelijk advies. Tijdens de levering en plaatsing werden wij geholpen door vriendelijke en vakbekwame installateurs. Al met al zijn wij dus zeer tevreden met de levering van Bongo Solar en het team.

• Snelheid/ levertijd

Beste Fer van der Beek, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn trots dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Mocht u nog aanvullende informatie nodig hebben, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, BonGo Solar.

Great experience overall

From replacing the old electricity meter to the Solar panel installation everything was perfect. And that too done in just the right time when i needed it done And absolutely no wrong commitments ,false sense of urgency (to get a contract signed) and real expectations of delivery and installation times. Already a happy client and recommend the team which supported me to every person looking for solar panels

• Would you recommend us? Yes

Dear J Shinde, Thank you for your kind words on Klanten Vertellen. We are pleased that you are enjoying the installation. For further support, we are always reachable. Kind regards, BonGo Solar.

Klantgericht en professioneel

Positief op alle punten.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Frans, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze service. Mocht u in de toekomst vragen hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Bongo Solar.

Een echte aanrader wat een toppers

Afgelopen vrijdag (15-12-23)zijn bij ons de zonnepanelen geplaatst door Bongo. Solar.Telefonisch contact is als zeer prettig ervaren , goede uitleg en alle gemaakte afspraken zijn nagekomen . Op korte termijn zijn de zonnepanelen geleverd .Ze zijn geplaatst door een professioneel team 3jongens van de zonnekweker . Keurig alles is super goed verlopen kwamen op tijd zeer meedenkend , behulpzaam wat een harde harde werkers niks wat was teveel zelfs voor ons het dakgoot helemaal schoongemaakt. We kregen een goede uitleg over de installatie en alles doet het naar behoren. Bongo en de zonnekweker super bedankt wij zijn zeer tevreden!!! En wat ik nog als zeer prettig heb ervaren is dat Bongo Solar ons netjes belde om te vragen of alles naar wens was verlopen en of we nog vragen hadden , dat noem ik nou SERVICE !

• Snelheid/ levertijd

Geachte Demarteau, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, BonGo Solar

Snel en vakkundig zonnepanelen geïnstalleerd voor scherpe prijs.

Tijdens de scherpe Black Friday actie gevraagd of zonnepanelen voor ons mogelijk zouden zijn. Contact was snel gelegd. Er werd vanaf het begin door alle medewerk(st)ers duidelijk maar ook zeer vriendelijk gecommuniceerd. Na de technische opname door ervaren Eugene bleken 7 AEG zonnepanelen met een Enphase IQ7A 1F omvormer mogelijk. Alles inmiddels vakkundig en tot onze volle tevredenheid door team 105 van Koolen Installation Services geïnstalleerd. Van eerste contact tot plaatsing is alles binnen 3 weken perfect geregeld. Wij bevelen Bongo Solar van harte aan!!!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Dick, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Aanrader!

Naar tevredenheid hebben drie medewerkers onze bestaande/draaiende zonnepanelen uitgebreid. 5 jaar draaiden onze zonnepanelen van Bongosolar probleemloos. Wij gaan er vanuit dat dot zo blijft. Zeer tevreden over team Bongosolar.

• Snelheid/ levertijd

Geachte R, We willen u bedanken voor uw leuke beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Het heeft maaaaaanden geduurd voordat de installatie goed werkend is opgeleverd

Vriendelijke en klantgerichte verkoper die duidelijk en professioneel voorlichtte. Daarna te maken gekregen met diverse onderaannemers. Eerst kwam iemand een schouw uitvoeren die geen ladder bij zich had die lang genoeg was om het dak op te kunnen klimmen en het DUS maar vanaf de straat wilde doen…., daarna kwam een ander de stoppenkast vervangen die niet alleen onfatsoenlijk en ongeïnteresseerd was, maar ook aantoonbaar prutswerk afleverde en alle rotzooi liet liggen, dat deed hij altij zo, zei hij…. Dit werd overigens prima opgelost door iemand van datzelfde bedrijf, die het ook schokkend vond wat hij aantrof. Wat ik schokkend vond was wat de klantenservice van Bongo mij vertelde, wat erop neer kwam dat zij dit uitbesteed hadden en er daardoor geen verantwoordelijkheid voor konden dragen……, wat feitelijk onjuist is. Toen kwam er een groep mannen de panelen plaatsen, waarvan er eentje begrijpelijk Nederlands sprak, wat de communicatie niet echt vergemakkelijkte. Nadat zij waren vertrokken bleek dat ze een geboord gat in de buitengevel voor de kabeldoorvoer niet hadden dichtgekit, dus moest ik weer reclameren, waarna iemand op slordige wijze een hoop kit erin heeft gespoten zonder dit netjes af te strijken zoals dat hoort. Met plakvingers van de kit is hij weer vertrokken… Ondertussen bleek dat de nieuwe stoppenkast ook niet goed werkte, één groep knalde er steeds uit. Dat heeft weken geduurd voordat dit opgelost is. En tot slot was er blijkbaar een misverstand over de enphase die gemonteerd was, aangezien mij was beloofd dat ik op afstand via een gratis app de opbrengst en het verbruik kon monitoren, en dat niet kon met het kastje dat geleverd was. Tegen meerprijs werd dit alsnog aangepast, en kwam er een andere enphase. Dit ding werkte vervolgens niet goed, de live status viel geregeld uit, en pas tweemonteurs later was ook dit opgelost door een eenvoudig kabeltje te monteren i.p.v. WiFi. ….. en dit is mijn ervaring….

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rene, Dank voor uw eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Een collega heeft al contact met u opgenomen om de problemen te identificeren en op te lossen. We streven ernaar om uw zonnestroom installatie snel weer optimaal te laten functioneren, zodat u weer onbezorgd kunt genieten. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Grote problemen tijdens het bijplaatsen van panelen

In augustus ben ik benaderd om panelen bij te laten plaatsen aan mijn huidige installatie. De offerte heb ik eind augustus getekend. Na meer dan 5 keer verplaatsen van de installatie afspraak zijn de extra panelen uiteindelijk op 09 November geplaatst. Helaas werkte na het bijplaatsen de hele installatie niet meer. Na bestvwat heen en weer met de klantenservice kwam vandaag (inmiddels meer dan een maand later) eindelijk een monteur die mij vertelde, dat er tijdens het plaatsen waarschijnlijk ergens een kabel verkeerd om aan is gesloten (zijn vermoeden), maar helaas mocht hij alleen niet het dak op. Aan de telefoon hoorde ik nog dat het wss ergens pas in januari opgelost kan worden. Update: Uiteindelijk is eind december nog een monteur langs gekomen om het probleem op te lossen. Bovendien heb ik een compensatie voor de niet opgewekte stroom en een tegemoetkoming voor het lange wachten ontvangen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Alexander, Bedankt voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u het contact met BonGo Solar zo heeft ervaren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Een van onze collega's heeft reeds contact met u opgenomen om de gesignaleerde problemen te verhelpen. We doen ons uiterste best om de kwestie snel en naar tevredenheid op te lossen, zodat u spoedig weer kunt genieten van uw zonnestroom installatie. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Duidelijk, snel en klantgericht

• Snelheid/ levertijd

Geachte Edwin, Hartelijk dank voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnestroom installatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Heel goed!

Punctueel, professioneel, duidelijk uitleg.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Martien Kooyman, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Heel fijn contact, goede service en perfect geplaatste panelen

Fijn bedrijf, medewerkers denken echt met je mee. Heel behulpzaam, accuraat. En uitstekende zonnepanelen voor een eerlijke prijs. Wat we ook erg prettig vonden is dat de mensen die de panelen op het dak plaatsen, eerst voor hun eigen veiligheid zorgden door valbescherming op te stellen. Dat zien we wel eens anders. Fijn om te zien dat er veilig gewerkt werd. Nazorg is ook prima.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Nynke, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

De installatie verliep niet vlekkeloos, maar perfect opgelost!

Het proces verliep wat moeizaam, onder andere doordat er bij het schouwen zaken niet goed zijn gegaan en daardoor de installatie ook niet in 1 keer goed ging. Maar, het gaat er om hoe zaken vervolgens worden opgelost en dat was Top! Dus ik kijk zeer tevreden terug!!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Peter, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, Bongo Solar

Prima contact en installatie

Gisteren zijn de panelen gelegd in Doesburg en aangesloten in de meterkast. Volgens mij was het team 107 die de panelen geplaatst heeft. Ze liggen strak op het dak en beginnen vandaag prima te produceren. De werkers waren zorgvuldig en ruimden ook de rommel op. Ook letten ze goed op de veiligheid. De installatiedag is eenmaal verzet door ziekte van de elektricien maar dat is goed te begrijpen. De schouw was zorgvuldig en de installatie is precies zo gemaakt als afgesproken. Het enige minpuntje was de telefonische bereikbaarheid na het aanvragen van de offerte.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Frans, We willen u bedanken voor uw feedback over Bongo Solar op onze Klanten Vertellen pagina. We wensen u veel plezier met de installatie en alle opbrengsten hiervan. Met zonnige groet, Bongo Solar