alles uitgevoerd naar wens.

Bongo heeft goed en snel met ons contact onderhouden. De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd Alles werkt perfect! Wij zijn zeer tevreden over Bongo!

• Snelheid/ levertijd

Top bedrijf en mooi kunstwerk

Na plaatsing panelen hebben mijn vrouw en ik een voucher gekregen van bongosolar voor aanschaf kunstwerk t.w.v. € 500. Erg leuk en kleurrijk kunstwerk uitgezocht ! Dank Bongo! R.Kortenhorst

Geheel ontzorgd

De communicatie en het aanleveren van de offerte verliep heel goed en snel. Wat afgesproken is werd ook geleverd. De installatie ging super snel en heel secuur. Kortom heel prettig om zaken mee te doen

Keurig nette installatie

Na het bezoek van de schouwer welke een duidelijk advies gaf, zijn na ca. twee weken de panelen geplaatst. De installatie verliep zeer vlot en binnen 3 uur was de klus geklaard. Er is door het install. team keurig netjes gewerkt en alles functioneert volgens verwachting.

Prima!

Prima organisatie, komen de afspraken goed na, ondanks het feit dat het werk een beetje tegen viel hebben de mannen toch netjes de klus afgemaakt en gezorgd voor een werkend systeem.

Zeer prettig geholpen

Ik heb zowel via de mail als telefonisch contact gehad vanwege een klein probleempje bij de verhuizing. Servicemedewerker Emre zorgde voor een gestroomlijnde communicatie en heeft mij serieus goed geholpen. Dank daarvoor! M.vr.gr. Rudi Verzuu

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Bongo Solar laat klanten met Omnik omvormers vallen.

Zoals vele BS klanten heb ik in het verleden een Omnik omvormer bij mijn zonnepanelen geleverd gekregen. Omnik is onlangs van de aardbodem verdwenen. Inmiddels is het woord Omnik niet meer in hun website te vinden en wordt Omnik zo door Bongo Solar doodgezwegen. Ook is er geen follow-up voor het wegvallen van de Omnik app voor iOS. Een slechte aftersales dus en een reden om niet meer van de diensten van Bongo Solar gebruik te maken.

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Plaatsing en communicatie is na enig misverstand geweldig opgelost, hiervoor alle lof.

Na enige communicatie problemen is alles naar tevredenheid opgelost. De monteurs hebben alle vragen en mijn wantrouwen naar tevredenheid opgelost/hersteld. Over de klantenservice niets dan goed , zij hebben er alles aangedaan om mij tevreden testellen. Over de firma BonGo Solar voor mij niets dan goeds en de monteurs van H & R ook niets dan goeds. Geerhard Slagter

ervaring zeer goed

goede ervaring goede service

• Snelheid/ levertijd

Prima bedrijf met vriendelijke medewerkers en goede service

Sinds juni 2020 heb ik zonnepanelen van Bongo Solar liggen na een tip van een collega. Alles verliep prima vanaf het eerste contact. Toen er na een flinke stroomstoring een probleem met het internetcontact met de omvormer ontstond is dat uiteindelijk ook keurig opgelost door de technische dienst. Met een goede vriend heb ik de waardebon voor een kunstwerk ingeruild voor een schilderij in de galerie in Hengelo waardoor hij nu een mooi werk in de kamer heeft hangen. Een heel leuk initiatief!!!

• Snelheid/ levertijd

Fantastische service en vaklui bij de installatie!

Vragen en problemen zijn binnen de kortst mogelijke tijd beantwoord en opgelost. Chapeau!

Prima installatie team

Vakkundig, attent en vriendelijke installateurs

Vakkundig en professioneel

Via het zonnecollectief Maartensdijk kwamen wij op een online informatie avond. Daar werd alles duidelijk uitgelegd. De verdere afhandeling van offerte tot plaatsen verliep zeer goed.

• Snelheid/ levertijd

Zeer tevreden over de afhandeling en het eindresultaat!

Zeer goede begeleiding en advies bij het kiezen van de installatie. Vervolgens een supersnelle afhandeling met een planning op zeer korte termijn (totale doorlooptijd 2-3 weken). Er ging even iets fout tijdens de installatie (boren in waterleiding) anders was er zeker sprake geweest van een 5-sterren beoordeling op alle punten.

alles zoals het hoort .

• Snelheid/ levertijd

Wij zijn boven verwachting zeer tevreden.

Na akkoord te zijn gegaan met de offerte hebben we enige moeite moeten doen om voor de werkelijke plaatsing van de panelen respectievelijk de omvormer met een deskundige de plaats van de omvormer te bepalen, en niet zoals gesteld werd op de dag van plaatsing de plaats van de omvormer te bepalen. Dit vonden wij als enige punt niet prettig. Verder alle lof over de plaatsing en werkwijze van de monteurs, we hebben na dat de zaak geklaard was in huis zelfs niet hoeven stofzuigen. Wat een harde en deskundige werkers. Met vriendelijke groet, Corry en Frans Minken, Apeldoorn

• Snelheid/ levertijd

Een betrouwbaar en vakkundig bedrijf!

Na de aanvraag van een offerte en naar aanleiding van mijn vragen werd er adequaat gereageerd op deze vragen en tevens de prijsconsequentie direct inzichtelijk gemaakt. Op basis hiervan heb ik mijn keuze kunnen maken en zijn wij tot contractafspraken gekomen. De montage vond plaats binnen de afgesproken levertermijn en de montageploeg heeft uitstekend werk verricht tot zelfs het opruimen van de gemaakte stoftroep ten gevolge van de boorwerkzaamheden. Ik kan zonder meer BonGo aan bevelen en zal dit in mijn kennissenkring ook zonder meer doen!

Erg positief

Netjes geïnstalleerd Vriendelijk personeel Behulpzaam kontact persoon

• Snelheid/ levertijd

Vriendelijk en kundig bedrijf.

Vriendelijk gesprek en goede offerte. Dùidelijke communikatie via e-mail. Zeer snelle levering en plaatsing door vriendelijk en kundige monteurs.

• Snelheid/ levertijd

Mijn vraag over de applicatie van Solar Edge is goed opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Vakmensen met focus op klanttevredenheid...

.. en dat betaalt zich terug. Aankoopproces, en het plaatsen is keurig en snel uitgevoerd. Een familielid heeft exacte dezelfde goede ervaring met Bongo. Mocht je dus zonnepanelen willen laten plaatsen, dan kunnen we ze als partij hiervoor van harte aanbevelen. Enige verbeterpuntje was in mijn geval de schouw, ik had graag direct een 100% duidelijk ontwerp gehad in verband met (eerst) vernieuwing van het bitumen dak en de benodigde "roofing" voor de panelen. Nu waren daar nog 2 iteraties per email voor nodig.

• Snelheid/ levertijd

Goede communicatie en begeleiding van het proces

Prettige benadering.Duidelijk tijdspad en een professionele plaatsing Begeleiden en instellen van de app was prima.

• Snelheid/ levertijd

Goeie service en toffe gasten

• Snelheid/ levertijd

It was all really smooth

All the people that we had any kind of contact with, were very kind and professional: - to customize our installation - to organize the date - to find the right people (we don't speak Dutch, so the installers had to speak English too) - and the installers, of course. Also, it was all quick and flawless.

Snel, Correct en keurig bevestigd ook op PVC dak

Heel tevreden over de gang van zaken, keurige offertes, keurig verwerking van op en aanmerkingen. Voor controle, en nog voor de installatie de opmerking, dat ze in verband met het PVC dak, toch eerst de voetjes met een dakdekker wilde bevestigen, zodat er zeker geen lekkage kon optreden en een dag later de zonnepanelen installeren. Moet zeggen het is allemaal keurig uitgevoerd!