Prachtig eindresultaat!

Het gehele proces is uitstekend verlopen, van advies tot en met uitvoering. Twee teams hebben de installatie gemonteerd, waren keurig op tijd en wisten exact wat te doen. Het resultaat een mooie installatie van PV-panelen geheel passend bij de woning. De nazorg en afhandeling is goed zoals bijvoorbeeld gelijk in de portal kunnen inloggen van SolarEdge zodat je direct kunt zien wat de installatie oplevert!

• Snelheid/ levertijd

Super ervaring, heel goed efficient en snel geholpen

Zeer goed ervaring met Bongo Solar. Sinds dag 1 van het eerste contact een goeie ervaring met ze. Snelle opvolging, veelal telefonisch maar dat is prima. Aardige mensen met wie je contact hebt, goeie uitleg gekregen over de stappen die gevolgd gaan worden. En de uiteindelijke plaatsing was heel snel gedaan. Een halve dag waren ze al klaar met plaasten. De prijs kwaliteit verhouding is daardoor heel goed.

betrouwbaar

nette werkzaamheden en vlot

• Snelheid/ levertijd

Correct en punctueel. Complimenten!

• Snelheid/ levertijd

Geduldig tot het optimaal is

Communicatie soms wat traag maar altijd antwoord, elke vraag en wijziging geduldig beantwoord en opgenomen. Uiteindelijk precies hoe het moest zijn.

Na een lange aanloop was het in ruim een morgen (8-14) helemaal geregeld

De totale tijd vanaf eerste contact tot plaatsing was een lang traject vooral door de noodzaak van een vergunning i.v.m. beschermd stadsgezicht wat ik tot op de dag van vandaag volledig nonsense vind. Ons dak -een zadeldak voor kenners- heeft blijkbaar een karakteristieke vorm die overigens nergens vanaf de openbare weg te zien is. We mochten alleen de zijkanten volleggen; voor en achter was niet toegestaan. Weer geleerd hoe de bureaucratie werkt bij de gemeente; verspilling van belasting/gemeenschapsgeld. We hebben hierdoor voorjaar en zomer misgelopen, maar nu zie ik de meter terugdraaien en dat voelt goed in de zin van goed voor de natuur en geld terugverdienen. Een tweede probleem was het beperkte nuttige oppervlak van het zinken dak met dakkoepels (en de vergunningsbeperking) waardoor er na de schatting via Google maps twee metingen/schouwen nodig waren en het aantal panelen daalde van 18 via 14 naar uiteindelijk 13. Software/app was een fluitje van een cent; BTW teruggave lijkt ook door centrale firma helemaal prima geregeld.

• Snelheid/ levertijd

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Mijn ervaring met BonGo Solar is zeer positief. Bedrijf komt afspraken na en de monteurs houden rekening met persoonlijke wensen voor zover dat mogelijk is. Er wordt netjes gewerkt en de mogelijkheden worden van tevoren besproken. Zo weet je precies wat je te wachten staat. Wij hebben waar voor ons geld gekregen en de resultaten zijn geweldig. Veel eerder moeten doen!

• Snelheid/ levertijd

Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Via Winstuitjewoning bij BonGo gekomen. Was onze 3e offerte voor zonnepanelen. Vanaf het eerst contact met de vragen wat wij als VVE wilden, het meedenken, mogelijkheden bespreken, bezoek van BonGo’s accountmanager, met technische man, alvorens 100% te weten of de offerte getekend kon worden, contact met de planning, en de uitvoering alles verliep professioneel en vriendelijk. Als laatste wil ik nog opmerken, dat het opruimen, na de werkzaamheden een extra pluim verdient. Ga zo door, wij kunnen jullie alleen maar aanbevelen. Dank: ernst van Raalte, Gerben Besselink, Martijn Berntssen en team en Fatima Mortezaei.

• Snelheid/ levertijd

Bongo komt alle afspraken na, is flexibel en klantgericht

Offerteproces liep heel lang door langslepende dakrenovatie. Voor Bongo geen probleem. Installatie ging soepel. Geconstateerd probleem werd soepel opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Prima bedrijf met goede service

Ik kan helaas geen vijf sterren uitdelen omdat de medewerker die bij ons kwam om alles in te meten een plek voor de omvormer had bedacht, die absoluut niet strookte met de plek die de monteurs gemotiveerd aangaven. Dat betekende voor mij dat ik nodeloos een netwerkkabel had getrokken naar de verkeerde plaats. De monteurs hebben echter prima werk geleverd. Ik had binnen 3 uur een installatie met 19 zonnepanelen op mijn dak, die feilloos hun werk deden. Ook de hulp die ik van Mark Lamers en Mandy Wong heb gehad bij de administratie en het installeren van de software was uitstekend! Kortom, ga zo door Bongo!!

Eerlijk, betrouwbaar en professioneel

Een aantal jaar geleden had ik met Bon Go Solar contact gehad en ze hadden mij toen een verstandig advies gegeven, ondanks dat ze me toen al zonnepanelen hadden kunnen verkopen. Een aantal jaren later hebben wij ze meegenomen in de offerte procedure tussen 9 verschillende aanbieders. De eerste selectie geschiedde op basis van contact met bedrijven, want als het contact al slecht was, gaf dat natuurlijk geen vertrouwen voor de rest. Vervolgens hebben we een shortlist gemaakt en met enige twijfel hebben we BonGo ook opgenomen, omdat ze qua kennis, certificaten en betrokkenheid hoog scoorden. Evenals aanbod van A-merken. Vervolgens benaderden we alle partijen die op de shortlist zaten. We confronteerden Bon Go met de reviews en spraken onze onderbuik gevoelens uit. Eerlijk is eerlijk, ze gaven ons het vertrouwen en de keuze. We hebben voor hen gekozen en ze hebben ons beloofd om binnen 2 weken de panelen werkend op het dak te hebben. Nou dat is ze gelukt ook! Met uiterst vriendelijke, behulpzame en nette monteurs die alles netjes achter lieten. Alles haarfijn uitlegden en daarna nog vriendelijk vertrokken. Echt top werk geleverd, we zijn er ontzettend blij mee.

Uitstekend.

Er is goed gewerkt en volgens afspraak. Alles is mooi geïnstalleerd, netjes weggewerkt, uitgelegd en keurig achtergelaten.

Prima service verleend

Omdat ik regelmatig de status "offline" kreeg van mijn systeem over de opbrengst, heeft Bongo 2 monteurs gestuurd die de panelen en de omvormer grondig gecheckt hebben en ontdekten dat mijn eigen WIFI ter plekke af en toe te kort schoot. Hierop is door hen een range extender geplaatst en ingeregeld. Dit alles als service van de zaak. Hulde.

• Snelheid/ levertijd

Dat ik geen 10 gaf komt omdat de monteur die enkele weken geleden kwam kijken niet erg met ons meedacht. We wilden geen leiding over de buitenmuur; dat was mogelijk zo bleek bij de buren. Maar hij bleef daar toch bij hangen. Gelukkig wisten we vandaag monteur Sander snel te overtuigen dat dat niet nodig was. Hij heeft het keurig gedaan.

• Snelheid/ levertijd

zeer klantvriendelijk ,echt mensen met goed verstand van dit product TOP!

klantvriendelijk zeer goed mailcontact alles is bespreekbaar goede uitleg van dit product keurig geïnstalleerd zeer snelle levering kortom een uitstekend bedrijf!

Snel, vakkundig & servicegericht

In eerste instantie vonden wij het contact nogal onpersoonlijk via website en mail en veel gestandaardiseerd. Onze wensen weken af van de standaard en wij twijfelden over het esthetische aspect en daarom wilden wij een 'inmeter' op bezoek om mee te kijken en te adviseren. Dit kostte ons enige moeite om dit voor elkaar te krijgen want dit kan niet voor iedereen werd ons verteld, maar na aangegeven te hebben serieus de aanschaf te overwegen, hebben wij een 'inmeter' op bezoek gehad. Goede ervaring met meedenken plaatsing zonnepanelen (ook esthetisch aspect wordt meegenomen). Daarna binnen 2 weken 26 zonnepanelen op ons dag, in 1 dag gelegd in de gietende regen! Ook over de plaatsing van de omvormer wordt goed meegedacht naar de beste oplossing en niets is de installateurs te veel moeite.

goed en snel

goed en snel

• Snelheid/ levertijd

Heldere communicatie, professioneel, snel en duidelijk

Meteen vanaf de 1e aanvraag zijn ze snel in de communicatie, afspraken zijn helder, klantenservice is goed op de hoogte. Na een inspectie van ons dak kwam de definitieve offerte en al vrij snel daarna de installatiedatum. Van de 4 monteurs sprak er 1 Nederlands, de rest zeer gebrekkig Engels. Dit was al aangekondigd en was prima. De installatie verliep vlot en de uitleg was helder. De klantenservice is goed bereikbaar en de BTW-teruggave service is prettig. Prettig bedrijf en blij met de zonnepanelen.

Professioneel en betrouwbaar

Medio september jl zijn wij ons zonnepanelen geinstalleerd, zowel het voortraject als installatie zijn correct en voortvarend opgepakt.

Zeer tevreden.

Mijn beslissing om BonGo Solar mijn dak te laten voorzien van 16 AEG zonnepanelen is een prima keuze geweest. Uit alles is gebleken dat het een professionele organisatie is, met ruim voldoende gekwalificeerde medewerkers. De 2 mannen die de panelen uiteindelijk hebben geplaatst waren snel en efficiënt. Ze kregen het voor elkaar om precies binnen 3 uur alles voor elkaar te hebben, dus het plaatsen van de panelen en aansluiten van de omvormer. Ze werkten zo hard, dat ze zich nauwelijks tijd gunden voor een kop koffie. Ook de keuze om voor de Amerikaanse SolarEdge omvormer te kiezen is niet verkeerd geweest. De omvormer is absoluut stil. Je hoort geen gebrom en voelt ook geen trillingen. Conclusie: Ik ben blij met mijn installatie en dat ik ondanks mijn al wat gevorderde leeftijd toch nog een bescheiden bijdrage kan leveren om de uitsloot van CO2 te verminderen. We hebben uiteindelijk maar 1 planeet aarde en daar zullen we het mee moeten doen.

• Snelheid/ levertijd

Goed proces van begin tot nu toe

Zelf hadden we ons behoorlijk verdiept. Al onze vragen, telefonisch, werden correct en met geduld beantwoord. Het eerste bezoek aan huis was de schouwer. Dan ben je dus al behoorlijk ver in het traject. Toch, door de goede communicatie en mails liep het goed. Geen moeite lijkt teveel. De verwachte mails en telefoontjes kwamen ook zoals afgesproken en beloofd. Er volgde een vlotte afspraak om de panelen te plaatsen. Enige minpuntje: we wisten niet dat er niet-Nederlands sprekende monteurs kwamen. Zij spraken nog minder Engels dan wijzelf... Dus communiceren met veel gebaren. Daarna naar bedrijf gebeld en uitleg gevraagd over de app. Het benodigde wachtwoord kwam diezelfde dag nog. We zijn zeer tevreden en genieten van ons duurzame besluit en toch ook winstgevende project.

• Snelheid/ levertijd

Geen mooie verkooppraatjes. Eerlijke info. Komen afspraken na. Correct personeel

• Snelheid/ levertijd

Vakmensen die perfecte kwaliteit hebben afgeleverd

De eerste kennismaking met BonGo Solar was meteen al goed. Op al mijn vragen kreeg ik snel en vakkundig antwoord. Fijn contact met de technische expert en met de klantenservice. De offerte was prima. Alles werd goed uitgelegd en tijdens de erop volgende schouw werden de laatste details besproken en de puntjes op de i gezet. De uiteindelijke installatie van de Solar Edge installatie verliep vlot. Geen wonder want het team bestond uit vier goed op elkaar ingespeelde monteurs die prachtig werk hebben afgeleverd. Ik ben ontzettend blij dat ik voor BonGo Solar heb gekozen en ik kan ze iedereen aanbevelen!

• Snelheid/ levertijd

Bongo is een bedrijf dat goed advies geeft dus vakkundig Aan telefoon zijn ze er vriendelijk met duidelijke adviezen Iestalatie van de panelen verliep ook goed Dit bedrijf is een aanrader Gr hans

Prima keuze

BonGo solar is een prima keuze gebleken. Naast een leesbare offerte een uitstekende communicatie bij vragen en een uitstekend montage team