Top ervaring

We zijn van het begin tot het goed begeleid en er zijn duidelijke afspraken gemaakt. Er wordt ook goed met je meegedacht. Bij ons hebben 2 broers de de zonnepanelen geïnstalleerd, zij waren zeer vriendelijk en beleefd en hebben keurig gewerkt.

Gewoon uitstekend

Na diverse offertes te hebben opgevraagd gekozen voor BonGo Solar en voor hen met overtuiging gekozen. Prima advies, snelle reactie, klantvriendelijk. Vooraf komt men langs om alles op te meten, uit te leggen en legplan te maken. Ook dan zijn nog aanpassingen mogelijk, zelfs op de dag van installatie. Monteurs zijn vriendelijk, werken snel en goed. Al met al prima geregeld.

team 106, vlot in meerdere opzichten

16 panelen binnen 8 uur gelegd en werkend. Professioneel!

Harstikke goed.

Wij zijn uiterst tevreden met Bongo Solar. Aankoop werd goed begeleid, juiste informatie, prijstechnisch ook goed en er werd in oplossingen gedacht. (Jeanette ) Vandaag werden de 12 panelen gemonteerd inc de omvormer. Dit werd gedaan door 3 vriendelijke, uiterst correcte en vakbekwame werknemers. Dus een dikke 9. Bedankt.

• Snelheid/ levertijd

Deskundig, professioneel en klantvriendelijk.

We hebben nu voor de derde keer in 11 jaar zonnepanelen bij Bongo Solar gekocht. De telefonische contacten vooraf waren goed en adequaat informatief. Het schouwbezoek van een deskundig medewerker van Bongo Solar was prima met voldoende tijd voor inhoudelijk overleg. De plaatsing werd gedaan door Team 107 met 3 medewerkers, waaronder een elektriciën. De werkzaamheden werden professioneel uitgevoerd, klantvriendelijk in de contacten en helder in de informatie. Daarom blijven we Bongo Solar aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Klantgericht en snel

Vanaf het eerste contact tot en met de installatie en oplevering gong het zo als wij verwachten. Duidelijk en meteen communiceren. Installatie was perfect, correcte, hulpvaardige en zeer deskundige professionals. Toen ze vertrokken werkte alles perfect en was alles opgeruimd. Zeer aan te bevelen!

• Snelheid/ levertijd

Beste heer de Jong, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u het gehele proces als positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met uw mooie zonnestroominstallatie. Met zonnige groet, BonGo Solar

Volledige radiostilte na problemen met zonnepanelen

Werken met Bongo ging goed totdat 3 van de geinstalleerde panelen niet bleken te werken. Monteur is langsgeweest na meerdere malen reclameren en aandringen van mijn kant. Monteur stelt vast dat omvormers stuk zijn. Heeft deze ook niet bij zich.... Vervolgens komt er geen communicatie meer vanuit Bongo, vele reminders, emails van mijn kant ten spijt. Inmiddels liggen de panelen 3 maanden op het dak, 3 werken er nog altijd niet, maar de rekening is helaas wel betaald. Ze zijn een klant kennelijk vergeten als het geld binnen is...... Mijn volgende stap wordt een juridische, vanwege wanprestatie van Bongo. De les die ik hieruit geleerd heb: BETAAL BONGO NIET VOORDAT DE INSTALLATIE VOLLEDIG WERKT!!!!

• Snelheid/ levertijd

Beste Johan, Wat vervelend om te horen dat drie panelen niet werken. Op dit moment zijn we met u in contact om het probleem op te lossen zodat u snel kunt gaan genieten van een werkend systeem. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Zeer goed en netjes aangelegd en afgewerkt!!

Uitstekend werk geleverd!

• Snelheid/ levertijd

Beste Ria, Dank u wel voor uw review. We zijn blij om te horen dat u blij bent met de installatie en wensen u veel mooie zonuren toe. Met zonnige groet, BonGo Solar

Meer van tevreden, goed werk gedaan

Ik zou dit bedrijf aanraden, vanaf de eerst afspraak tot last, vriendelijk, snel en goed werk geleverd. Als een vriend zou zonnepanelen willen laten plaatsen zou zeker jullie naam geven. Blijft zo door, ben super blij met mijn zonnepanelen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Doleres, Hartelijk dank voor uw mooie review. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Mocht u een vriend adviseren over ons kunt u ook mee doen met onze friends for friends actie! Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Prima service, levering en prijs, communicatie kan beter.

Prima service en levering tegen een goede prijs. Tijdens onderhandelingen kon er snel geschakeld worden, daarna werd de communicatie een paar tandjes teruggedraaid en werd wat onduidelijk. De monteurs deden echt uiterste best om een goed en succesvolle installatie af te ronden. Na een lange dag ronden ze het in het donker helemaal af.

• Snelheid/ levertijd

Beste Bart, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. We vinden feedback van onze klanten belangrijk om zo altijd te kunnen blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Installatie verliep volgens plan snel en heel vakkundig

• Snelheid/ levertijd

Beste Michail, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, Bongo Solar

Na lang zoeken eindelijk een bedrijf die zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Alles is goed verlopen en volgens afspraak. Alles ziet er goed uit en alleen maar vriendelijke mensen gesproken.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jan, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Klantonvriendelijk

Helaas was mijn ervaring met het zonnepanelen bedrijf allesbehalve positief. Drie schouwafspraken werden verkeerd gemeten en op de installatiedag was het legplan opnieuw fout, waarbij ze zelfs mijn dakgoot beschadigden. Het herstelproces is een teleurstelling, met talloze toezeggingen maar geen daadwerkelijke reparatie. Ik zou dit bedrijf niet aanraden; als consument ben je beter af elders.

• Snelheid/ levertijd

Geachte L, Dank voor uw bericht. We willen u oprecht onze verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw interactie met ons bedrijf. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring heeft, en het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team is toegewijd aan het oplossen van eventuele problemen die u heeft ondervonden, We hebben contact met u opgenomen en de kwesties zijn opgelost. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We stellen uw geduld en begrip zeer op prijs. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Betrouwbaar, efficiënt, netjes, volgens afspraak.

Prima alles volgens afspraak. Team 104 en 105 op afgesproken tijd aanwezig, direct met enthousiasme aan het werk. Goed op de hoogte gehouden over het proces en vorderingen. Montage netjes schoon en goed afgewerkt. Zeker een aanbeveling om door te geven aan vrienden en kennissen.

• Snelheid/ levertijd

Beste Joys, Wat fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Met zonnige groet, BonGo Solar

Duurt lang, treurige klantenservice

Ik zou Bongo Solar sterk afraden. In het verkooptraject tot de installatie zijn ze er voor je, maar daarna ben je niets meer waard en laten ze je links liggen. De installatiedag leek prima verlopen, totdat ik 1 week erna bericht per mail kreeg dat de installatie niet werkte. Verder geen opvolging, dus na drie dagen zelf gebeld. De planningsafdeling... Volgende mogelijkheid is over 3 weken. Komen de monteurs eindelijk hierheen, hebben ze niet de juiste materialen bij om het te repareren. Het bleek dat 5 panelen het wel deden, maar daar had ik geen idee van want ze hadden 1 maand na de installatie nog steeds geen account voor me aangemaakt. Van de andere 2 panelen waren de micro-omvormers vanaf installatie al kapot. Volgende afspraak voor vervanging kon pas over 5 weken worden gepland. Bijzonder want in onze gemeente hadden ze een zonnepanelenactie met Bongo Solar, desondanks zijn ze nooit in de buurt. Uiteindelijk hebben de monteurs toen wel goed hun werk gedaan. Na 2,5 maand eindelijk een volledig werkend systeem. Als klant ervaar je geen enkele opvolging vanuit Bongo Solar vanaf het moment dat er geen geld meer is te verdienen. Dus je moet er zelf de hele tijd achteraan bellen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Niels, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van uw review heeft mijn collega direct telefonisch contact met u opgenomen over review, om uw bericht inhoudelijk te bespreken. We nemen uw review en terugkoppeling in dit gesprek mee om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn collega begreep uit het gesprek en de geboden oplossing dat alles naar behoren is opgelost. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Bijplaatsen extra zonnepanelen

Hebben bij onze bestaande installatie (ook Bongo) 4 extra panelen laten plaatsen. Deze waren eenvoudig te plaatsen op ons platte dak en simpel door te koppelen met de bestaande panelen. Op afgesproken tijd was de installatie ploeg aanwezig en hebben direct en binnen afzienbare tijd deze panelen geplaatst. Prima ploeg met ook adviezen voor de nieuwe panelen. Uitermate tevreden hiermee.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Leo, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Netjes werk geleverd.

Vriendelijk personeel die verstand hebben van hun vak, ze luisteren naar je eventuele wensen en maken de boel netjes in orde.ik geef als score ook een dikke 9 en ben voor nu ook dik tevreden.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Rene, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, BonGo Solar

Een zonnige installatie

Wederom gekozen (in verband met een verhuizing) gekozen voor Bongo Solar. Waarom? Bij de eerste installatie die ik kocht ben ik goed geadviseerd, kreeg ik een goed en passend aanbod met een scherpe prijs en jarenlang probleemloos gebruik gemaakt van de geïnstalleerde panelen. Ook na mijn verhuizing gekozen dus voor Bongo. En ook nu weer een probleemloze installatie. Bij vragen krijg ik altijd een passend en snel antwoord. Ook de meterkast die een upgrade moest krijgen is perfect geïnstalleerd. Zelfs Stedin heeft mijn meterkast staan te bewonderen. Eindconclusie: Doen, go Bongo!

• Snelheid/ levertijd

Geachte Dennis, We willen u bedanken voor uw leuke beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Beleefd en correct personeel en goede service.

Onlangs zijn er door BonGo Solar zonnepanelen bij ons geplaatst. Er was bij ons prima personeel bezig. Harde werkers, beleefd en netjes. Helaas lukte het niet om het systeem aan het werk te krijgen. Twee panelen werkten niet. De monteur had ons daar al op voorbereid maar ze konden in het donker ook niet veel meer beginnen. Volgende dag gebeld. De andere week kwamen er twee andere monteurs. Ook harde werkers en beleefd naar de klant. Met een paar uurtjes hadden zij het probleem opgelost en sindsdien hebben we geen problemen meer. Heel attent dat BonGo allebei de keren zelf belde om te vragen hoe alles verlopen was. Daarna belden ze nog een keer of alles naar wens was. Kortom: wij zijn heel tevreden over het werk en de service van BonGo. Tip: Het is handig als de monteurs een stukje plastic bevestigen op de muren in het halletje. Dit voorkomt beschadigingen op de muur...

• Snelheid/ levertijd

Geachte Selia Helden, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. en bedankt voor uw tip! We zullen deze oppakken. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Positive ervaring

Nvt

• Snelheid/ levertijd

Geachte Pourang Yaseri, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring met ons. Met zonnige groet, BonGo Solar

Zeer tevreden over de gang van zaken

Via een vriend kwam ik in contact met BonGo Solar, vanaf het eerste contact met dit bedrijf was ik direct positief. Alle afspraken worden direct per mail bevestigd en worden nagekomen. Het installatieteam is vakbekwaam en werkt zeer netjes.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Ab, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Duidelijke communicatie en netjes geleverd

Tijdens het verkoop process ben ik goed geinformeerd over de mogelijkheden. De monteurs waren netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Zij hebben in overleg de panelen netjes geplaatst en aangesloten. Na plaatsing hebben ze het verdere proces en de de isntallatie volledig uitgelegd. Zeer tevreden met de installatie en communicatie tot nu toe.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Erik, Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Goed geregeld en vakkundig geplaatst

Zeer enthousiaste en fijne monteurs. Kennis van zaken en meedenken in oplossingen op locatie. Zeer tevreden en snel voorzien van zonnepanelen.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Danny, Bedankt voor het kiezen van Bongo Solar voor uw zonnepanelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Toppers

8 panelen laten plaatsen. ‘s morgens in de vrieskou kwamen de 2 bikkels. Geen tijd voor een warme bak koffie. Direct het dak op. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Ben er blij mee.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Geachte Fred, We willen u bedanken voor uw leuke beoordeling over Bongo Solar. We wensen u veel plezier met uw 8 zonnepanelen en de opbrengsten hiervan. Met vriendelijke groet, BonGo Solar

Geen enkel punt van kritiek: gewoon goed!

De 10 zonnepanelen zijn bij ons door twee zeer vakkundige, goed op elkaar ingewerkte en heel nette goedlachse monteurs geplaatst. Vanwege drukte op de weg kwamen ze wat later, maar daar belden ze op tijd voor. Bij aankomst zijn ze direct aan de gang gegaan en ze hebben, ondanks de kou en wind, aan één stuk doorgewerkt. Aan het einde van de dag lagen de panelen keurig netjes zoals afgesproken op het dak en was de installatie geregeld. De volgende dag kregen we netjes zoals afgesproken de inloggegevens voor de beheerdersapplicatie en de panelen leveren al direct de beloofde energie. Gewoon top. Niets op aan te merken.

• Snelheid/ levertijd

Geachte Jordy, Bedankt voor uw leuke review. We zullen deze feedback zeker met onze collega's delen. We wensen u veel plezier met het monitoren van de opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, BonGo Solar