naar volle tevredenheid!

• Snelheid/ levertijd

Duidelijk, snel en prima prijs/kwaliteit verhouding

Goede uitleg in het voortraject. Meedenken was prima. Snel en een duidelijke offerte. Plaatsing deskundig uitgevoerd. Kleine tegenslag betreffende doorvoer naar meterkast, werd keurig werd opgelost. Communicatie met installeurs was wat moeizaam (gebrekkig Engels installeurs) maar lukte verder wel.

• Snelheid/ levertijd

Vlotte installatie door plezierige medewerkers.

Doorlooptijd was erg kort. Netjes geïnstalleerd door vakkundige medewerkers. Alles werkt maar behoren.

Helder, inzichtelijk, vriendelijk

Prettig gesprek waarin alles goed afgewogen kon worden met Onno (sales). Zelfs met een tip over elektrisch bij verwarmen op de koop toe. Enige puntje is dat ik daarna wat verschillende medewerkers heb gesproken, terwijl ik het bij zo’n aankoop prettig vind met een en dezelfde persoon te maken te hebben. Maar toen ik Mirjam toegewezen kreeg, was ik erg tevreden. Alle vragen beantwoord! Heel prettig, allemaal verstand van zaken en vriendelijk. Kan wel zijn dat je een niet nederlands sprekend team krijgt, ivm krapte op de arbeidsmarkt, maar ook dat waren geweldige mannen die hun werk perfect hebben uitgevoerd!

• Snelheid/ levertijd

De installatie is goed gemonteerd en werkt prima.

De panelen zijn goed naar mijn zin gemonteerd, kabel door dak naar de meterkast prima aangesloten. De productie van de panelen zijn prima uit te lezen met het enphase enligten systeem, alle productie wordt opgeslagen en is uitleesbaar . Zelfs worden de dag / maand en jaarproductie bijgehouden en de CO2 besparing voor ons milieu.

uitstekend, zeer tevreden

Omdat er qua zonnepanelen veel aanbieders zijn (en kaf onder het koren) heb ik offerte gevraagd via de Woonwijzerwinkel in Rotterdam. De offerte kwam van BongGo Solar BV. Deze offerte was helder, duidelijk opgesteld en door de Woonwijzerwinkel als prima beoordeeld. Na acceptatie werd vrijwel direct een installatie-afspraak gemaakt. De monteurs kwamen de afgesproken dag mooi op tijd, waren beleefd, netjes en werkten secuur. Met 2,5 uur was de klus geklaard. De installatie werd binnen aangesloten op de wasmachinegroep met als voordeel dat er geen kabels van de zolder naar de meterkast werden getrokken.

• Snelheid/ levertijd

Alles uitstekend en met overleg aangelegd

Een goed team dat op elkaar is ingewerkt met zeer goede vakmensen.

• Snelheid/ levertijd

Waren alle bedrijven maar zo!

Wij zijn buitengewoon tevreden over onze hele ervaring met Bongo Solar. Van verkoop tot nazorg, het is allemaal erg goed geregeld en alles met een zeer vriendelijke toon. Altijd het gevoel dat je als klant belangrijk bent en voorop staat. Strak georganiseerd, snel geholpen na een goed advies. Wellicht iets duurder dan anderen maar ik zie dat ook als het aanschaffen van een stukje service en zorg. Uiteraard gaat het om de panelen die moeten gewoon hun werk goed doen. Daarom zijn wij goed geïnformeerd over welke panelen het beste in onze situatie zouden passen. Wij hebben de overspoelde markt met Chinese producten vermeden en Duits (AEG) en Amerikaans (Solar Edge) panelen en omvormer aangeschaft. Zeer prettige ervaring met de Oekraïense installatie ploeg. Vakkundig, werklustig, vriendelijk en erg netjes, altijd rekening houdend met onze wensen....

Snel en vakundig

mooi en snel gedaan binnen 14 dagen besteld en geleverd !

Top service en levering

Top service en levering ervaren

• Snelheid/ levertijd

Goede communicatie , zeer klantgericht.

Ik heb er lang over gedaan om de stap naar zonnepanelen te zetten omdat ik niet wist wat voor panelen . Via een kennis kwam ik uiteindelijk bij Bongo terecht. Zij leveren eerste kwaliteit materialen en hebben een vakkundig montage-team .Goede helpdesk, no-nonsense , kortom met dit bedrijf kun je met een gerust hart in zee gaan.

goede werkende installatie

helaas niet in 1 keer geplaatst, dit omdat er geen schouwing is geweest, bij 2e keer hadden de installateurs alleen een te korte ladder bij zich, hadden hierdoor veel meer tijd nodig om alles te plaatsen, 2 uur geduurd voordat er een hoogwerker geregeld was.

Prima geregeld

Prima geregeld

Zeer prettig,ga zo door

• Snelheid/ levertijd

Duidelijke communicatie vooraf en uiteindelijk een zeer snelle plaatsing van zonnepanelen

Zeer tevreden over het gehele proces van aanschaf tot oplevering van onze 24 zonnepanelen. We hebben eerst uitgebreide informatie ontvangen over de verschillende systemen. Hierna hebben we onze keuze gemaakt voor een type zonnepanelen. Hiervoor ontvingen we vervolgens een offerte. Na ons akkoord op deze offerte, werden wij gebeld door de afdeling planning van Bongo Solar BV om een afspraak te maken voor plaatsing van de panelen. Op de geplande datum kwamen er 4 mannen om 08.30 uur en om 12 uur waren onze zonnepanelen al geplaatst en aangesloten. Vooral de communicatie door de diverse afdelingen binnen Bongo Solar BV en de communicatie door de medewerker die o.a. het plaatsingsteam bij ons thuis coördineerde, was zeer aangenaam.

• Snelheid/ levertijd

Vlotte levering en installatie door vakmensen.

We hadden al 6 panelen maar we wilden er nog 6 bij omdat dat nog bleek te kunnen. Na de schouwing bleek dat die extra 6 erbij konden en dat is ook gebeurd en wel sneller dan we dachten.

• Snelheid/ levertijd

Zeer nette en zorgvuldige dienstverlening

Goede snelle service

zeer goed

alles is snel en goed afgehandeld , van de aanvraag tot de aan de montage ,geen lange wachttijden, na montage werd alles goed en duidelijk uitgelegd. men is zeer voorkomend en vriendelijk, een compliment voor de mensen. ik zal de firma zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden die blijk geven eveneens te overwegen om voor zonnepanelen te willen gaan.

• Snelheid/ levertijd

Een prima procesbegeleiding en installatie

Van aanvraag tot en met installatie ben ik prima begeleid via mails en toegewezen contactpersoon. De monteurs hebben vlot en vriendelijk alles geïnstalleerd en uitgelegd. Ik ga uit van eenzelfde nazorg en scoor daarom een 10.

• Snelheid/ levertijd

Zeer tevreden over het plaatsen van de zonnepanelen en de werking ervan.

Twee vriendelijke werklui hebben de werkzaamheden uitgevoerd tot onze volle tevredenheid. Ik had wel verwacht wat korting te krijgen, bv. 50 €, omdat wij het samen met de buren hebben gedaan. Het scheelt jullie een keer extra rijden naar Houten! Nu hebben we zelf de heerlijke lunch maar betaald! met vriendelijke groet, Pim van Dommelen Schellingslag 6 en nr. 12!

• Snelheid/ levertijd

Kwaliteit van begin tot eind!

De hele aanloop tot het punt naar de installatie ben ik heel tevreden. Het beeld dat ik heb gekregen van BonGo is een hoge klantgerichtheid van begin tot eind. Top! Ook zijn wij meer dan tevreden over de installatie dag en de heren die het allemaal mogelijk hebben gemaakt.  Het zijn zeer vriendelijk en hardwerkende mannen. We hebben een goede uitleg gekregen en de vragen werden uitgebreid beantwoord. Heel fijn. BonGo was niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste. De klantgerichtheid maakte dat ze een hoge gun factor hadden en daarom voor hun gekozen.

GOede kwaliteit

Prima bedrijf, goede communicatie. De inspectie voorafgaand aan installatie is echter niet goed.

Uitstekend!!

Wij hebben 30-9 jl de zonnepanelen van Bongo Solar gekregen. Monteurs waren netjes op tijd en netjes van taal en antwoordt Hebben zeer kundig en netjes de panelen erop gelegd. En ons ook goed uitgelegd hoe het allemaal werkte met de app enz. Ook het contact met Bongo verliep erg vlot en ze dachten goed mee over alles. Wij hebben ze betaald via een SVN lening en dat duurt vaak wat langer maar ook hier geen probleem. Nogmaals ben zeer goed te spreken over Bongo Solar. Met vriendelijke groet Gertjan Brummel

na 2 storingen alles weer op orde

Na twee opeenvolgende storingen dit voorjaar heeft Bongo Solar het solar systeem weer kunnen activeren. Door drukte heeft dit 9 weken geduurd. Maar uiteindelijk keurig opgelost middels een vergoeding en de toezegging storingen in het vervolg sneller te verhelpen.

• Snelheid/ levertijd

Efficient in actie en communicatie.

Tijdens mijn (telefoon)gesprekken met de medewerkers van BongoSolar warden mijn vragen prettig en duidelijk beantwoord. De opvolging zoals schouwen en het plaatsen van de zonnepanelen gingen erg voorspoedig.