Prima geregeld

Alles netjes zoals besproken

Prima bedrijf

Snelle opvolging tijdens offertes, goed advies. De technische installateurs hebben de zonnepanelen in een halve dag geplaatst en netjes gewerkt. Duidelijke uitleg na afronding van de installatie. De app van SolarEdge was eenvoudig te installeren hiermee kan de energieopbrengst uitgelezen worden, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Zeer tevreden!

Erg positief

De firma Bogo Solar uit Apeldoorn heeft uitstekend werk geleverd. Door hen werden meerdere offertes uitgebracht. Ook erg vriendelijk aan de telefoon. De twee installateurs hadden twee dagen nodig. Eerst op 5 oktober. Helaas regende het die dag, wegens onweer moesten ze afbreken. Veel te gevaarlijk. Toch gingen ze zonder problemen het dak op en bleven ze opgewekt hun werk doen. Op 12 oktober werden tot slot de panelen gelegd en alles aangesloten. Wij denken vaak met genoegen hieraan terug. Ook werkten ze erg netjes. Bedrijf is zeker een aanrader.

• Snelheid/ levertijd

Ik wil bijdragen aan het milieu, daarom zonnepanelen.

Eerst de twijfel en dan toch beslissen om zonnepanelen te nemen voor een beter milieu. Kleine dingen helpen; Thermostaat lager, Dikke trui aan, De fiets pakken, Zuinig omgaan met gas, Ledlampen nemen. Maar de grootste bijdrage voor mijn gevoel zijn toch zonnepanelen, omdat je direct op je rekening de voordelen ziet. En de Solar service is geweldig, van begin tot nu toe. Super!!

Goed service

Duidelijke uitleg en accuraat service

Zeer professioneel.

Vanaf het begin tot het eindresultaat heel tevreden, in de voorbereidende fase heel goed overleg gehad ze luisterden goed naar onze wensen. Met plaatsen van de zonnepanelen alles in goed overleg, electrisch heel netjes aangesloten. Goede uitleg gehad over gebruik van zonnepanelen en omvormer. Klasse! zeer tevreden.

Deskundig en zeer professioneel

Eerst bij een andere partij een offerte opgevraagd en aangegeven wat de situatie is (gedeeltelijke schaduw). Helaas een aanbieding gekregen die geen rekening hield met mijn situatie. Een offerte aangevraagd bij BonGo en die bleken wel deskundig te zijn en na prettig telefonisch contact uiteindelijk de zonnepanelen laten plaatsen. De installatie is ook erg soepel verlopen en alles werkte prima toen de medewerkers vertrokken.

Snel en goed !

Eerste, oriënterende contacten verliepen plezierig en gaven al een goed gevoel. Toen we besloten met BonGo Solar "in zee te gaan" raakte alles in een versnelling. Communicatie vanuit BonGo Solar verliep tijdig en juist. Op de dag van levering en plaatsing had de plaatsingsploeg een goede teamindeling en -werkwijze. Alles verliep soepel en snel. De "in-house" monteur was heel alert, informatief, creatief en adequaat in het zoeken naar een oplossing waar dat nodig was. Goede uitleg over alles. Waarschijnlijk veroorzaakt door alle drukte moest ik wel even contact leggen met BonGo Solar voor het ingebruiknemen van de App op smartphone en PC.

• Snelheid/ levertijd

Prima geregeld Proces en plaatsing ging "geruisloos"

Alle afspraken zijn prima nagekomen. Vriendelijke mensen en plaatsng verliep soepel en zeer keurig

• Snelheid/ levertijd

Tot en met de installatie van de panelen: heel goed

Op de dag van de installatie was het hondeweer, regen en harde wind. De twee installateurs gaven echter geen krimp en bleven met een goed humeur snel doorwerken. Hulde hiervoor. Ik hoop dat het in de garantieperiode net zo goed blijft gaan als in het traject hiervoor.

prima erg tevreden

communicatie in begin was teleurstellend mede door corona maar is goed opgelost doormiddel van een tegoed bon installatie door monteurs was perfect totaal geen klachten en ben nu erg tevreden over het bedrijf bon go solar

• Snelheid/ levertijd

Snelle levering en netjes afgehandeld

Zowel per mail als telefonisch goede communicatie omtrent de snelle levering en installatie van ons zonnepanelensysteem.

communicatief heel sterk

in alle fasen van het project ben ik op een zorgvuldige wijze geinformeerd. Ik wist van te voren waar ik aan toe was en de medewerkers deden altijd wat ze beloofden. Misschien zitten ze net iets boven de gemiddelde marktprijs, maar dat heb ik er graag voor over

• Snelheid/ levertijd

Gaan waarvoor zij staan !

Na diverse offertes vergeleken te hebben, door collega's gewezen op BonGo Solar. De aanbieding was scherp, concreet en glashelder. In het begin een communicatiestoornis betr. de meterkast gehad, maar het vervolg werd professioneel opgelost. Zij nemen hun verantwoordelijkheid en hebben de afhandeling ervan gewoon klasse geregeld. Installatie zowel buiten als binnen getuigt van vakmanschap en deskundigheid. Door de latere verleende service i.v.m. wifi problemen kan ik hen alleen maar een dikke 10 geven !

• Snelheid/ levertijd

Hebben zonnepanelen besteld en binnen 3 weken geleverd. Zonder problemen alles geïnstalleerd, Alles werkt prima.

Quick and easy

Prices offered to me were quite sharp, installation was very quick, less than 2 hours. I wanted to have 8 panels, but technical guy insisted that only 7 can fit on the roof. Now it can be seen that 8 panels could be fit. But too late, inverter installed is only 2200 watts, so I do not have any capacity to install more. Apart from this situation, service is good.

• Snelheid/ levertijd

Snel, deskundig, geduldig, flexibel en zeer professioneel

Wij zijn zeer goed geholpen met onze vragen welke deskundig werden beantwoord en we meerdere mogelijkheden hebben kunnen overwegen. We hebben een aantal keer ons plan aangepast en altijd bleef men vriendelijk, geduldig en flexibel. Het installatie team is zeer deskundig en professioneel en er wordt goed materiaal gebruikt tijdens de installatie. Enkele onvoorziene zaken werden goed opgepakt en direct opgelost. Kortom, erg tevreden en zeker een aanrader !!

• Snelheid/ levertijd

Zeer deskundig en vriendelijk team

Aangenaam verras hoe snel en hoe deskundig waren mijn pannelen geplaats. De medewerk waren vriendelijk en veroorzakten hellemaal geen last. Ik zag ze bijna niet en ik.kon gewoon doorwerken terwijl ze bexig waren TOP

• Snelheid/ levertijd

Alles is goed en snel geregeld.

Systeem werkt goed en aan anderen aanbevelen.

Snel geplaatst

Prima monteurs, keurig gedaan verder prima contact.

Prima uitvoering specifieke wensen

Nadat wegens corona de bestelde panelen niet geleverd konden worden werd een nieuw aanbod gedaan met panelen die een betere performance hadden tegen minder kosten. Een wens om een reeds geplaatste omvormer te verplaatsen werd zonder meerkosten uitgevoerd.

Snel professioneel en solide

Bongo solar zorgde er voor dat er naar de bewoners/eigenaars van onze vve een helder verhaal verteld werd, zodat het overleg over de installatie van de zonnepanelen perfect werd afgerond. Inmiddels genieten we al drie jaar van de beloofde opbrengdt. Top!

• Snelheid/ levertijd

Profesioneel en alles keurig volgens afspraak!

Van offerte t/m de installatie allemaal keurig volgens afspraak en de panelen liggen strak op het dak. Nu hopen op veel zonnige dagen, dan is alles perfect!

Keurig werk geleverd

Onze ervaring is een goed bedrijf komen al hun afspraken na en leveren heel goed werk

• Snelheid/ levertijd

Snelle service en installatie.

Het legplan was goed voorbereid. Het installatieteam werk netjes en snel.