Prima bedrijf met perfecte organisatie

De offerte was duidelijk en de communicatie verliep zowel telefonisch als via de mail met BonGo-Solar uitstekend. Het schouwen gaf ook geen problemen voor de installatie, dus e.a. kon snel in gang gezet worden. De installatie ploeg was op de afgesproken tijd aanwezig, (zouden met z'n drieën komen, maar een collega was ziek) hadden alleen tijd voor koffie onder het werk door. De elektrische installatie was snel voor elkaar zodat ze samen de panelen konden plaatsen. Kortom een bedrijf wat ik een ieder kan aanbevelen.

top geregeld!

Nadat we akkoord hadden bereikt ging het heel snel. De installatie kon al binnen drie weken (!) (wat wel een uitdaging is om ook nog een slimme meter en wat reserve dakpannen te regelen, maar dat lukte wel uiteindelijk). De voorbereiding was goed georganiseerd en het installatieteam heeft dit perfect verzorgd! Omdat aan een kant van het dak het niet ging, werd er ter plekke een nieuw legplan getekend en korte tijd later lagen de panelen superstrak op het dak. De elektricien had ook al heel snel en keurig al het stroomgedeelte binnen aangelegd en in een paar uurtjes was alles aangesloten en werkend, en in heel korte tijd konden we in de app al zien dat we onze eerste eigen eerste stroom opgewekt hadden ! Leuke jongens, harde werkers en alles keurig weer opgeruimd achtergelaten. Complimenten voor het hele team voor de organisatie, goeie voorbereiding en perfecte uitvoering en het direct flexibel meedenken om een prima plan B op de installatiedag in korte tijd te bedenken en plaatsen!

Top ervaring

Super tevreden hoe Bongo onze zonnepanelen heeft geleverd en geplaatst. We kwamen snel tot een goede specificatie van de te leveren zaken en van het legplan. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Tijdens plaatsen was het een uitdaging om een kabel te leggen tussen de meterkast en de converter. Er werd constructief meegedacht en we kwamen tot een goede oplossing. Kabel is heel netjes weggewerkt. Tijdens leggen gingen paar dakpannen kapot. Ik had reserve voor de normale dakpannen, maar niet voor de nokpan. Ook hier gingen ze op nette manier mee om. Kan ze zeker aanbevelen.

Duidelijke offerte en Snelle levering

De video's geven duidelijke uitleg, Voldoende referenties van andere klanten, die inmiddels zonnepanellen hebben aangeschaft. Snelle en duidelijke offerte. Snelle levering.

• Snelheid/ levertijd

snelle afspraak voor plaatsing, altijd goed bereikbaar

Er word goed en snel gewerkt ,en zijn altijd bereid voor enige uitleg. Vriendelijk ,duidelijk

Efficient werkende organisatie

Proces van aanvraag, een maand geleden, tot plaatsing zonnepanelen verliep zeer efficiënt. De ontvangen offerte zag er goed en duidelijk uit. Communicatie met de klantenservice verliep prettig. Daarnaast een vriendelijk, hardwerkende ploeg van installateurs/ monteurs die goed op elkaar waren ingespeeld. De plaatsing verliep snel en voorspoedig en alles werd ook netjes opgeruimd.

• Snelheid/ levertijd

Professionals die nakomen wat ze beloven!

Uitermate tevreden over deze professionele organisatie met vriendelijke medewerkers. Na de acceptatie van de offerte een pre-installatie bezoek gehad waarbij men alle tijd nam om alles uit te leggen. Erg fijn was het om een vast contactpersoon te hebben die je door het hele traject begeleid. Ze hebben echt aandacht voor hun klant! Vakkundige monteurs die graag iets extra's voor je doen. Ook de aftersale... uitstekend!! Een echte aanrader.... BonGo Solar.

• Snelheid/ levertijd

Soepel proces van begint ot eind

Vanaf offerte tot plaatsing, alles liep heel erg soepel. Allemaal vriendelijke kundige mensen. Dachten goed mee. Gingen voor de beste oplossing ook als dat extra tijd of inspanning vroeg. Hoef nu alleen nog maar te hopen op goed rendement. Ik raad BonGo Solar zeker aan!

Ik ben heel ontevreden

De monteurs zouden op de leveringsdatum tussen 12 en 14 uur komen. Het werd (zonder bericht) 15.10 uur. Het werd snel donker en er kwamen hulpploegen; goed bedoeld, maar 8 mensen op mijn dakkapel bezorgden me niet echt een rustig gevoel. Het was donker toen men klaar was. De electriciën legde me in zijn beste Engels uit dat de app niet meer in werking kon worden gesteld, maar er zou de volgende ochtend een collega komen om dat te regelen. We zijn nu 15 dagen later en er is nog steeds, na veel telefoontjes en mails, nog niets gebeurd. Inmiddels begrijp ik van AEG dat de beloofde app nog niet in werking is...... Waarom levert Bon Go dan wel deze apparatuur? Inmiddels heb ik zelf de WiFi aangesloten en de registratie bij AEG geregeld. Dan zou ik, zo lang de app niet werkt, dagelijks een mail met de resultaten van mijn panelen krijgen, maar....... ook dat gebeurt niet! Ik hoop dat het geheel wel werkt, want ook dat is niet zeker. Op mijn mails krijg ik heel laat of helemaal geen reacties. Ik wacht af en blijf hopen.....

• Snelheid/ levertijd

Van begin aanvraag tot aanleg alles soepel en zeer gemakkelijk verlopen. De uitvraag op internet is snel gedaan en je hebt zo een offerte binnen. Schouwen van de woning verliep ook zeer soepel en we waren er zo uit hoe de panelen kwamen te liggen , alles in goed overleg. Op de installatie dag zelf een paar geweldige servicemonteurs , dachten met alles mee en niets was teveel , echt vakwerk! Kort erna een mail gehad met de verwijzing naar Solar Edge om je dashboard te kunnen bekijken , ingelogd , alles werkt en is te monitoren. Kortom een super fijne samenwerking met BonGo Solar

Proces soepel verlopen. Heel positief

heerlijk snel en duidelijk

duidelijke communicatie, er werd gehandeld zoals afgesproken. je krijgt een contactpersoon aangewezen die alles voor je regelt. met vragen kun je terecht en krijgt snel antwoord. over de betrouwbaarheid kan ik nog niets melden, hebben het pas 3 dagen, dus dat geld ook voor de kwaliteit.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Soepel proces, uitmondend in vakkundige installatie.

• Snelheid/ levertijd

Goede service en snelle levering

Het was makkelijk om een tijdstip te kiezen wat mij erg goed uitkwam voor de installatie. De monteurs waren vriendelijk en zeer bekwaam. Door hun advies zie je de kabels niet meer en is alles mooi weggewerkt. Het was ook snel voor elkaar. Ook het dakje van mijn uitbouw hebben ze even bladvrij gemaakt. Ze waren er toch erg prettig.

Vakkundig en snel

Afspraken correct naar gekomen. Netjes gewerkt en goede uitleg.

Excelent

Zeer snelle levering en uitstekend personeel die de panelen op ons dak instaleerde. Super.

Prima geholpen

Ik ben goed begeleid en te woord gestaan. Zowel tussentijds als na de installatie. Elke vraag is beantwoord. Één van mijn daken is niet goed opgemeten waardoor de panelen niet op de standaard voeten konden worden bevestigd. De installateurs hebben dit provisorisch opgelost, op mijn verzoek. Dezelfde monteurs hebben de moeite genomen om toch alle bekabeling via mijn schoorsteen en de kruipruimte te laten lopen. Ze zijn een volle werkdag bezig geweest met mijn 18 panelen. Een dag ervoor hebben ze er 30 in vier uur geplaatst. Ze hebben dus echt wel de moeite genomen.... Half sterretje eraf omdat het toch niet helemaal is hoe het hoort en er een lichte knik zichtbaar is.

• Snelheid/ levertijd

Klantgericht bedrijf met vakmensen in dienst

Goede service, klantgericht. Komen afspraken na

Snelle levering

Het was zo gepiept! Snel en netjes. Jammer dat de app van AEG niet werkt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snelle installatie

Ik ben heel tevreden met de snelheid en deskundigheid van de installatie. Echter jammer dat ik de app nog niet heb anders kreeg u een 9

• Snelheid/ levertijd

BonGo Solar heeft het echt 100% in de vingers.

Tijdens het hele proces van het begin tot het eind ben ik niets tegen gekomen wat beter kan. Bongo is prima en altijd bereikbaar. Iedereen die ik aan de telefoon heb gehad kan direct in mijn dossier kijken en wijzigingen (op mijn verzoek) aanbrengen. Van het begin tot het eind een goed geoliede organisatie.

Heel goed

Fijne monteurs Goede begeleiding in de moeilijk weg naar groene energie een flinke plus voor Bongo

snel en goed

goede begeleiding en snelle levering en een snelle montage

In 1 woord geweldig

Professioneel. En afspraak is afspraak. Zeer goede communicatie. En de mensen die kwamen monteren correct en erg netjes.

Alles prima geregeld

Snelle en vakkundige montage voor een prima prijs