Een grote nachtmerrie!

Half juli zijn ze gestart met de montage van mijn panelen. 5 afspraken en 2,5 maand later, heb ik ze nog steeds niet! Het is nu de 3e x dat er helemaal niet komen opdagen, zonder bericht! Mijn dakpannen liggen al ruim een maand scheef op mijn dak. Contact leggen met Bongo is nagenoeg onmogelijk! De slechtste koopervaring uit mijn leven!

Bouwkundig top.

Bij de bestelling, controle en dak inspectie verliep alles top. Het plaatsen was in een mum van tijd gedaan geen probleem. Waar zit em het probleem wel is in hun administratie! Ik ben al 4 weken bezig om mijn huur contract op te vragen en iedere x krijg ik na 5 wachtende voor u aan de lijn te horen ik geef het door want dat gebeurt aan een ander balie niet door ons, dus prima geen probleem er wordt erbij gezegt het is druk het kan 1.5 week duren. Ik ben 4 weken verder ik bel iedere dag ik mail iedere dag en mijn huur contract door mailen dat kunnen we niet!!! Dus voor het plaatsen van de panelen een 7 en voor klant vriendelijkheid met de afhandeling 2.

zeer slecht

Bongo-Solar is enkel geïnteresseerd in verkoop aantallen. bij klachten kun je twee jaar wachten tot het opgelost word. evt gemiste opbrengsten dienen vergoed te worden maar dan zijn ze niet thuis.

• Snelheid/ levertijd

Kan niet beter een aanrader

Ervaringen met installatie Bon Go Solar Offerte traject • Klanten behoefte gedreven ervaring. Belangrijk is waar de klant gediend is. Niet hoeveel panelen kunnen we verkopen! Advies wat wel te doen i.v.m. energiebesparing en wat niet. Als voorbeeld overweeg ik om een hybridewarmtepomp aan te schaffen. Maar gelet op jaren 20 woning en kwaliteit van de isolatie v/h huis werd dit afgeraden. Dit werd later bevestigd door meerdere onafhankelijke bronnen. Het was Bongo Solar’s verkoper advies die dit initieerde. Hulde!! En bedankt Planning en technische inspectie • Duidelijke tijdafspraak en professionele inspectie door vriendelijke personen. Er ware wat show stoppers maar deze werden zorgeloos opgelost zonder verandering in kosten etc. Installatie • Samengevat: Keurig, netjes en professioneel. Bij alle aspecten van installatie vooraf overleg of dit naar wens van de klant was. Ronduit Top! Productie v/d panelen • Alles werkt perfect volgens en in overeenstemming met indicaties gegeven tijdens en in de offerte vermeld Al met al ben ik uitermate tevreden door met Bon Go Solar in zee te gaan. Een aanrader als leverancier en uitvoering. Er wordt waar gemaakt wat is beloofd!

Dramatisch

In juni zou ik zonnepanelen krijgen , op basis van een huurcontract. Toen de monteurs aankwamen bleek degene die de metingen had verricht totaal verkeerde metingen te hebben doorgegeven waardoor de monteurs hun werk niet konden doen, waardoor ik in augustus pas zonnepanelen op dak had liggen. Helaas kregen de monteurs de omvormer niet geïnstalleerd. Er zou spoedig een IT man komen om dit op te lossen, na 1,5 uur aan de telefoon te hebben gehangen, verschillende mails. Nog steeds niet terug gebeld , na 4 keer te hebben gebeld. ook word er geen een mail beantwoord. Maar wel een rekening sturen voor een installatie die niet werkt!!! Ik ben nog nooit zo respectloos behandeld door een bedrijf en heb heel veel spijt dat ik in zee ben gegaan met hun. Ik snap niet dat bedrijven zo met hun klanten kunnen omgaan!!

• Snelheid/ levertijd

levering snel, service verlening slecht

De zonnepanelen werden snel geleverd. Ook keurig gemonteerd. Na 8 maanden deden ze het niet meer. Telefonisch is Bongo zeer slecht te bereiken. Diverse keren ruim half uur in de wacht. Na diverse mailtjes, waarop ik zelf stappenplannen moest uitvoeren, doen ze het nog steeds niet. Wacht nu al 3 weken op een afspraak dat er een monteur langs komt. Dit is nog steeds niet ingepland. Heb nu dus al 3 weken geen opbrengst van mijn panelen. Ik vind dit zeer teleurstellend en had een betere service verwacht.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Een geweldig team ,dat heel vakkundig is en heel netjes werkt.

Een geweldig vriendelijk en behulpzaam team,wat hun vak verstaat en heel netjes werkt. We zijn super blij met onze zonnepanelen.

alles ging goed

Ik heb me aangemeld en daarna werd alles vanzelf zonder enkele inspanning geregeld, van eerste bezoek tot plaatsen van zonnepanelen en uitleg. er was ook altijd contactpersoon dat telefonisch bereikbaar was voor de antwoord op mijn vragen.

• Snelheid/ levertijd

Beste Ario Bedankt voor uw review. We wensen u veel plezier met alle zonnige dagen en het monitoren van uw opbrengsten. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Alles ging prima

Het berekenen van het aantal panelen die op het dak passen is wel een aantal keer aangepast, daardoor duurde de aanloop wat langer. Doordat zij een fout in de berekening hadden gemaakt, hebben ze de extra kosten die zij eerst niet hadden opgegeven niet aan ons doorberekend. Toen dat allemaal geregeld was, kwamen de monteurs, die hebben de boel in een halve dag geïnstalleerd. Na een paar dagen kreeg ik de e-mail waarmee ik toegang kreeg tot de app. Alles werkt naar behoren. Had later nog 1 vraag. Heb lang in de wacht gestaan, maar toen ik iemand aan de lijn kreeg, is het meteen opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Beste mevrouw Speear, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden feedback van klanten belangrijk, maar natuurlijk ook leuk om te lezen. We wensen u veel plezier met het monitoren van uw opbrengsten via de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Snelle levering, fijn en deskundig personeel bij installatie!

• Communicatie monteurs
  • Communicatie Klantenservice N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Beste Ad, Bedankt voor uw review op onze pagina van Klanten Vertellen. We wensen u veel plezier met de opbrengsten van uw zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Goede service en snelle levering

In augustus zijn bij ons 16 panelen naar volle tevredenheid geplaatst. De monteurs waren volgens afspraak op tijd aanwezig en hebben de installatie netjes en vakkundig gemonteerd. Samen hebben we de installatie nagelopen en is de werking getest. Alle afval is netjes meegenomen. Tijdens de montage is er schade ontstaan aan de boei van de goot. Dit is keurig genoteerd, een dag later gebeld om de schade af te handelen. Wel jammer dat het kunnen monitoren van de opbrengst enkele weken in beslag moet nemen. Een tevreden klant.

• Snelheid/ levertijd

Beste Richard, We zijn blij met uw beoordeling op onze klanten vertellen pagina. We wensen u veel plezier met het monitoren van uw opbrengsten en natuurlijk nemen wij de feedback mee! Bedankt. Een zonnige groet, Bongo Solar

BonGo Solar heeft bij mij 22 panelen gelegd. Dit is uitstekend uitgevoerd. Ook het contact over de offerte was zeer prettig met Rick. BonGo Solar zou ik zeer zeker aanraden. Met vriendelijke groet. Fam Schellekens te Dongen

• Snelheid/ levertijd

Beste Maurice, Bedankt voor uw beoordeling op onze Klanten Vertellen Pagina. We zullen het onze collega laten weten! We wensen u veel plezier met alle zonnepanelen. Met vriendelijke groeten, Bongo Solar

Geen spijt van keuze Bongo Solar, snelle offerte en montage.

Tussen offerte en montage zat 3,5 week (gerekend op 8 a 10 weken) en eind juli 10 panelen gemonteerd inclusief Enfoy-S en extra groep in meterkast. Bongo Solar is voor mij een prima bedrijf en ben ik dik tevreden met de installatie, wel 5 weken moeten wachten op een account voor Enlighten App maar dit in een overspannen markt en vakantie periode mag ik niet klagen.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Driesse, Ontzettend bedankt voor de mooie review. We wensen u veel plezier met alle opbrengsten en geniet van alle zonnige dagen! Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Vakkundige en professionele installateurs en goed contact met afdeling verkoop

• Snelheid/ levertijd

Beste Jasper, Bedankt voor uw mooie review op onze Klanten vertellen pagina. We wensen u veel plezier met alle panelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Vanaf het eerste oriënterende mailtje, steeds goed contact gehad en gehouden met Jeanet. Zeer goed advies en fijn meedenkend. Panelen lagen binnen 8 weken keurig op ons dak. Vriendelijke vakkundige installateurs! Alles werkte in 1 x en in de middag kreeg ik al bericht over de registratie en kon ik mijn gegevens in de app bekijken.

• Snelheid/ levertijd

Beste Therese, Bedankt voor uw beoordeling. We zullen het doorgeven aan onze collega. Veel plezier met het monitoren van de opbrengsten in de app. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Afspraak is afspraak.

Installatie team zou s'middags komen maar belden dat het wat later werd, uiteindelijk kwamen ze rond 16.00 uur, 19.45 waren ze klaar en lagen onze 12 panelen werkend op het dak keurig gemonteerd en met een zeer nette installatie. TOP !!

• Snelheid/ levertijd

Beste Will, Bedankt voor uw beoordeling op onze Klanten vertellen pagina. we wensen u veel plezier met alle opbrengst van de 12 panelen. Een zonnige groet, Bongo Solar

Vakkundige personeel en erg klantvriendelijk. Een aanrader voor het plaatsen van je zonepanelen.

• Snelheid/ levertijd

Beste Albert, Bedankt voor uw beoordeling op onze klanten vertellen pagina. We wensen u veel plezier met het monitoren van uw opbrengsten. Geniet van de zonnige dagen! Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Communicatie slecht

Wij zouden 17-8 zonnepanelen krijgen. Omdat wij een speciaal dak hebben zijn er speciale beugels nodig. Paar keer gezegd en duidelijk gecommuniceerd. Op de bewuste dag komen er een paar monteurs 2 uur te vroeg en zien gelijk dat ze niet de juiste spullen hebben. Nu begint het drama. Uren in de wacht aan de telefoon en als je dan iemand spreekt krijg je te horen dat ene Danielle die ons dossier heeft zal terug bellen. Deze dame moet nog terug bellen. Ineens krijg je na veel bellen , mailen en zeggen dat je alles laat stoppen een e-mail dat ze 5-09 komen. Niet gecommuniceerd en over de vraag van compensatie zeggen ze al helemaal niets. Als de montage goed verloopt en we verder nog iets horen zal ik mijn beoordeling misschien aanpassen, maar nu zeg ik, kies een ander bedrijf

• Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Beste Heer van der Meulen, Wat vervelend dat u het contact met Bongo Solar zo heeft ervaren. We doen ons best om de installatie zo snel mogelijk voor u rond te maken. Een nieuwe afspraak is ingepland voor u zodat we alles kunnen installeren. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen dat u zo snel mogelijk kunt gaan genieten van uw zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Over BonGo Solar ben ik zeer tereden qua klanten contact en snele regeling van de zaken. Informeren en continu op de hoogte houden van de klant via mails, zijn de zaken waar ik persoonlijk zeer tevreden ben. 20 panelen zijn netjes en keurig gemonteerd. Een opmerking dat er beter gecommuniceerd word tussen de schouwers van bedraijf en de installateur die de panelen monteerd.

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor uw review op klanten vertellen. We vinden het belangrijk om feedback te ontvangen van onze klanten zodat we kunnen blijven verbeteren. We wensen u veel plezier met de opbrengst van uw panelen! Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Goed wat betreft contacten en planning voorafgaand aan installatie. Plan zoals opgesteld door BongoSolar bleek echter niet uitvoerbaar door installateurs (onvoldoende stabiel). In overleg met installateurs besloten tot wijziging van de plaatsing van de zonnepanelen. Dat is gebeurd. Installateurs bekwaam, maar communicatie moeilijk ivm taalproblemen.

• Snelheid/ levertijd

Beste heer Kooij, Bedankt voor uw review op Klanten vertellen. We wensen u veel plezier met al uw panelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Alles volgens afspraak uitgevoerd

Na een duidelijk stappenplan volgde een proma uitvoering

• Snelheid/ levertijd

Beste Ruud, Bedankt voor uw mooie review op de pagina van Bongo Solar. We wensen u veel plezier met al uw opbrengsten van de panelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Tevreden over eindproduct, communicatie slecht

Wij hebben opdracht gegeven voor een nieuwe meterkast, zonnepanelen en een omvormer. Toen de zonnepanelen werden geleverd (stonden 4 uur te vroeg op de stoep zonder kennisgeving, gelukkig kon het) werd duidelijk dat de installateurs een oude offerte mee hadden en geen weet hadden van een nieuwe meterkast. Dit had, bleek achteraf, voor het plaatsen van de panelen geinstalleerd moeten zijn. Ik belde BonGo maar was de 6e wachtende in rij en de installateurs konden daar niet op wachten. Toen ik ze te pakken kreeg kon er uiteindelijk pas 2 weken later een elektricien komen. Hele aardige man, maar hij gaf aan dat hij een hele andere opdracht had gekregen dan wat op de offerte stond. Uiteindelijk heeft hij geleverd wat op onze offerte stond. Al met al zijn we blij met de zonnepanelen en onze nieuwe meterkast, maar de communicatie kan echt beter.

• Snelheid/ levertijd

Beste Jolanda, Bedankt voor uw review op onze klanten vertellen pagina. We vinden feedback van onze klanten belangrijk zodat we kunnen blijven verbeteren. We wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en natuurlijk de opbrengst! Een zonnige groet, Bongo Solar

Snelle levering en slimme thuis oplossing

Na contact met de Sales afdeling, wat zeer adequat en prettig verliep, was de levering binnen 9 weken geregeld. De thuisoplossing, hoe de zonnepanelen aansluiten op de meterkast, was geniaal en daardoor liep de installatie en oplevering zeer snel. De installatie werkt goed en als verwacht. Kanttekening is dat de portal, om de installatie te monitoren, wat op zich liet wachten. Maar drukte als excuus is begrijpelijk.

• Snelheid/ levertijd

Beste Peter, Bedankt voor uw feedback! We wensen u veel plezier met de opbrengst van uw panelen. Met vriendelijke groet, Bongo Solar

Uitstekende dienstverlening, prima resultaat!

Begin augustus 2022 hebben wij 11 zonnepanelen door Bongo Solar laten installeren. Wij zijn over het gehele traject, van offerte tot en met de installatie, zeer tevreden. Michiel (verkoop) heeft ons goed geadviseerd en waarnodig zaken snel geregeld. Er is ook goed naar ons geluisterd met betrekking tot onze wensen. De prijs was correct in vergelijking tot de offertes van andere aanbieders. De installatie is prima verlopen. Wel is er tijdens de installatie door een monteur een flinke kras op een zonnepaneel gemaakt, maar dit paneel is door het installateur binnen afzienbare tijd vervangen. Het gehele zonnestroom systeem werkt vanaf het begin naar volle tevredenheid en wij genieten nu al van een prima opbrengst. Bongo Solar bevelen wij van harte aan.

• Snelheid/ levertijd

Beste Ton, Bedankt voor uw mooie review. We vinden het leuk om feedback van onze klanten te lezen. Ik wens u veel plezier met uw panelen en de opbrengst! Met vriendelijke groet, Bongo Solar

duidelijke uitleg bij aanschaf.

bij aanschaf goede voorlichting en duidelijke offerte. wij werden op de hoogte gehouden van voortgang proces. duidelijke afspraak mbt plaatsing zonnepanelen. plaatsing zonnepanelen verliep vlot. aansluiting door elektricien op correcte wijze. ondanks taalbarrière. met Engels en handen en voeten kwamen tot een goede oplossing. ook het bedrijf dat de teruggave BTW regelt is helder en duidelijk . wij worden steeds op de hoogte gehouden wat zij voor ons aanvragen en regelen. de app van solar edge is makkelijk en werkt perfect.

• Snelheid/ levertijd

Beste Wim, Bedankt voor uw review op onze klanten vertellen pagina. We vinden feedback belangrijk om onze klanten nog beter te kunnen helpen. We wensen u veel plezier met uw panelen en het monitoren van de app! Met vriendelijke groet, Bongo Solar