Snelle en nette afhandeling

Van offerte tot oplevering goede begeleiding. Snelle plaatsing. Zelfs de buren bonus uitbetaling was binnen 2weken geregeld.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd

Allereerst kreeg ik een zeer realistische offerte. Toelichting in een telefonisch onderhoud was goed. De prijs was concurrerend. Een leuke actie in februari "maak een selfie met thermometer, waarop temperatuur af te lezen is en krijg € 30,00 korting voor elke graad onder nul", maakte de aanbieding extra aantrekkelijk. Installatie-team was correct, kundig en snel.

Dubbel gevoel

In eerste instantie liep alles op rolletjes na een onrealistisch plan en een realistisch legplan te hebben ontvangen (zie mijn eerste positieve review). We kregen ook na een jaar veel geld terug van energieleverancier. Echter was het dak niet goed achter gelaten bleek na ruim een jaar. Er lag nog een koevoet op het dak. wat voor water ophoping en doorlekken zorgde. Tevens waren dakpannen niet goed teruggelegd waardoor regenwater doorlekte bij het dakkappel. Mijn advies is sowieso goed laten nacontroleren en vooraf foto's maken van toestand op het dak.

Buitengewoon

Zoals reeds vermeld was de installatie ervaring buitengewoon,, 3 jonge mannen op zaterdag hebben al het voorbereidende werk gedaan. Ik heb zelf gezorgd voor een doorvoer van de AC kabel richting de meterkast.Dit alles in samenspraak met de jongens. Uiteindelijk bleek dat de leverancier niet de juiste optimizers had geleverd anders hadden ze op zaterdag klaar geweest, nu moesten ze dinsdag na de paas nogmaals komen om de klus af te maken. 20 panelen over 2 daken.

• Snelheid/ levertijd

Na lang oriënteren uitgekomen bij Bongo Solar en tot op heden geen seconde spijt. Van het begin af aan 1 contactpersoon zeer vriendelijk en duidelijke communicatie. (Plan van hun was voor 29 panelen te gaan terwijl ik om 10 vroeg. Maar dat was binnen 24 uur recht gezet) Geleverde materialen zoals beschreven. Legplan op plat dak bij plaatsing iets aangepast zodat van de weg de panelen nauwelijks zichtbaar zijn. Plaatsing is gebeurt door een ZZP-er gezien we ver van Apeloorn wonen. Zeer nette lui, erg correct en hebben alles naar wens geplaatst. Eerste opbrengst van 8 dagen inmiddels bijna 110 kWh.

Betrouwbaar bedrijf

Van offerte tot uitvoering goede communicatie. Goede materialen. Bekabeling kan beter/netter.

professioneel en goede service

Vanaf begin (offerte) tot en met de installatie een goede service. Goed advies en denken mee. Vakkundig is alles aangelegd. Probleempje met de meterkast werd professioneel opgepakt en opgelost.

Professioneel, efficiënt, netjes.

Het bedrijf komt gemaakte afspraken na. Na orderopdracht snelle afhandeling van de te nemen stappen resulterend in een eveneens snelle plaatsing van de panelen.

Geweldige dienstverlening !

Ik kan het niet nalaten voor de tweede keer een positieve beoordeling achter te laten. Onlangs heeft onze omvormer (Solaredge) het na bijna drie jaar begeven. Vervelend maar niet als BongoSolar de partij is, die het probleem moet oplossen. Op afstand worden de gegevens van de omvormer door ze uitgelezen en volgt na overleg met Solaredge de conclusie dat deze defect is. Meteen een nieuwe besteld en binnen anderhalve week onder garantie geplaatst. En daar blijft het niet bij want er volgt ook nog een vergoeding voor de gemiste opbrengst van de zonnepanelen in de periode dat deze werkloos op het dak stonden. Alle lof voor Bongosolar voor de service waarmee ze adverteren maar die ze ook in alle opzichten waarmaken.

• Snelheid/ levertijd

Ook na 5jr is de service prima!

Mijn Goodwe omvormer (GW3000D-NS) hield er na krap 5jr mee op. Binnen 2 dagen werd deze kosteloos vervangen door een zwaarder model (GW4000D-NS) Top service en een vriendelijke monteur.

• Snelheid/ levertijd

Vlotte levering, goede installatie en afspraken goed nagekomen

Goede voorlichting tijdens eerste gesprek. Alle vragen konden goed beantwoord worden en men dacht mee. Prettige monteurs die op tijd kwamen. En ook de afwikkeling verloopt vlot!

Topservice en begeleiding

Van A tot en met Z ondersteunend en geïnteresseerd. Voorbeeld voor veel bedrijven.

• Snelheid/ levertijd

Prima vlotte afhandeling. Snelle reacties en voldoende informatie.

Mede door de aanbeveling van mijn broer had ik meteen vertrouwen in BonGo en onze aanschaf en installatie is netjes en vlot verlopen.

• Snelheid/ levertijd

Goede kwaliteit, service en duidelijke uitleg

Mijn ervaring met BongoSolar is uiterst positief. Alle ontvangen informatie, via mail, online, telefonisch en persoonlijk is zeer duidelijk. BongoSolar is niet alleen een bedrijf die rustig de tijd neemt alles duidelijk uit te leggen, maar ze leveren ook nog eens kwaliteit aan materialen. Alles wordt uitermate netjes gemonteerd en nog snel ook. Top bedrijf!

Heel fijn bedrijf

Gekozen voor Bongo omdat het vertrouwd voelde, de offerte is heel duidelijk en bij vragen altijd netjes antwoord. Ook in het traject word er meegedacht en gekeken naar de klant die centraal staat. Door omstandigheden kon de installatie helaas eerst niet doorgaan. Na regelmatig contact werd er een nieuwe datum gepland en werd de offerte nog iets aangepast. De installatie is nu een week geleden en we zijn blij met de panelen en de installatie. De DMECG panelen zien er gaaf uit en we zien uit naar de opbrengst. Enige wat op te merken is, is dat bongo geen eigen mensen de installatie liet doen maar een bedrijf uit onze regio ingehuurd heeft voor de installatie. Dit staat niet op de site vermeld. Overigens niks op de monteurs aan te merken. 2 jongens die heel klant gericht waren en meedachten over alles. Er werd gelijkt gevraagd of het legplan zo goed was. Hierbij hebben ze het legplan nog iets aangepast. Ook met de route voor de kabel naar de meterkast goed in overleg en alles netjes afgewerkt. Zelfs toen de werkzaamheden uitliepen zijn ze gebleven totdat alles klaar was. Dus ook een dikke duim voor de monteurs. Kortom Ik kan iedereen naar mijn ervaring Bongo aanraden!

Prima verlopen

Vanaf het begin tot het eind een goede begeleiding, Alles snel en vakkundig geplaatst!

• Snelheid/ levertijd

nette mensen en binnen 5 uurtjes klaar.

ze hebben mijn 12 panelen perfect gemonteerd . van a tot z niks op aan te merken. ik zou deze bedrijf aan iedereen voorstellen. de monteurs die bij mij kwamen waren heel aardig en alles netjes geinstalleerd. laat de zon maar komen!

Geheel keurig volgens afspraak

Professionele vakmensen met verstand van zaken. We werden goed geïnformeerd over de werkwijze en oplevering. Zeer tevreden dus.

duidelijk en goed

nette komminicatie en duidelijke afspraken .monteurs op tijd en netjes werk.

Goed georganiseerd bedrijf

Duidelijke afspraken gemaakt en alles volgens planning gegaan.

• Snelheid/ levertijd

De zonnepanelen doen wat ze doen moeten.

De installateurs hebben hard gewerkt en gunnen zich weinig of geen tijd voor een pauze. Wat mij betreft had de elektrische aansluiting hier en daar wel wat netter gekund. Het nadeel voor hun is dat ik zelf jaren in het (elektrische) vak heb gezeten, en dus kritischer ben dan menig andere consument op dit punt.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Vakwerk

Leuke mensen, prima werk geleverd.

• Snelheid/ levertijd

Uitstekende ervaring: duidelijke afspraken en zeer nette installatie en afhandeling.

In het voortraject goed en net contact met o.a. duidelijke offerte. Installatieteam stemde vooraf alles goed af en werkte netjes. Betalen bij oplevering dus geen risico op dat vlak.

Na 2 jaar een kosteloze aanpassing

Na melding van de monitoring ,systeem aan gepast en regelkasten kosteloos vervangen

• Snelheid/ levertijd

Prima panelen en zeer nette installatie

Na een periode van twijfel ben ik uiteindelijk overstag gegaan en heb via mijn energie leverancier Budget Energie contact opgenomen met Bongo Solar. Ik ontving een goede offerte en ben daarmee accoord gegaan. De afspraken en de installatie en afwerking werden perfect opgevolgd en zeer nette en professionele medewerkers bij het uitvoeren van de werkzaamheden. De installatie werkt prima en de nazorg en begeleiding was ook heel prettig. Bedankt voor de goede zorgen.