Goed maar vooral open en transparant geadviseerd

Wij wilden met meerdere buren zonnepanelen aanschaffen. Bij BonGo Solar waren wij aan het goed adres. Wij zijn goed geadviseerd en het plaatsen van de zonnepanelen ging ook heel snel en vakkundig. De plaasters namen de tijd om alles goed uit te leggen en hebben netjes gewerkt. Dit allemaal ondanks dat het vakantieperiode was (augustus). Vooraf werd alles goed gecommuniceerd, en na het plaatsen ook netjes gebeld of dat alles goed is gegaan. Goede service!

Deskundig bedrijf met snelle uitvoering

Tevreden over contact en snelle uitvoering. Afspraken worden nagekomen.al met al meer dan tevreden over BonGo Solar!

Keurig werk geleverd.

Alle panelen zijn netjes geïnstalleerd en aangesloten. Alle werkzaamheden werden vooraf door de installateurs met ons besproken en uitgelegd.

Fijn bedrijf om mee te werken

Fijn en deskundig contact in offertefase en een deskundige inmeting vooraf aan de installatie. Installatie verliep vrij rommelig qua planning (misschien vanwege vakantieperiode), maar uiteindelijk een tevreden eindresultaat.

Zorgvuldig, professioneel & uitstekende dienstverlening

Het voortraject, de begeleiding en planning vanuit kantoor tot en met de installatie en nazorg heb ik als uitstekend ervaren.

Vakkundig en snel geregeld!

We zijn heel tevreden over de zonnepanelen van Bongo. Men was duidelijk, snel en to the point in het contact vooraf, na akkoord is er vakkundig en snel geïnstalleerd.

Prettig contact, prima uitleg en goede nazorg

Vanaf het eerste contact hebben we een goede ervaring, al onze vragen konden naar tevredenheid beantwoord worden en de installatie is ook naar tevredenheid gedaan.

Vlotte levering en plaatsing!

Goede begeleiding tijdens het hele proces van aanschaf.

Werkt prima

Goed en snel contact bij vragen. Snelle levering en geheel snel gemonteerd

Snel goed en netjes

Net bedrijf doet wat het zegt Op tijd en prettig personeel

Hoewel vertraagd in de aankomst tijd is de installatie zeer snel en professioneel uitgevoerd. Alle lof. Nu nog meer mooi weer!!

Netjes gewerkt. Snel klaar. Goede service!

Ze waren er om 8.00 en om 12.00u lagen de 12 zonnepanelen op dak. Snel en goed werk! Top

Jammer dat het buitenlanders waren

Netjes en snel gewerkt.alleen een opmerkking, de onderste pannelen Steken net niet ( op 2 cm na) over de dakgoot heen, dat is het enige min puntje.

vriendelijk, vakkundig, geduldig

Tijdens de informatiefase en het offerte traject was er alle tijd voor uitleg en op alle vragen kregen we een antwoord. Alle telefonische afspraken werden per mail bevestigd. En alle afspraken werden nagekomen. Zowel bij het schouwen als bij het instaleren was er veel aandacht en overleg om een zo mooi en optimaal mogelijk resultaat te behalen. En het is uiteindelijk allemaal gelukt. Een 10 was misschien beter op zijn plaats, maar er zullen nog wel kleine verbeterpuntjes zijn, hoewel ik die nu nog niet zie.

Goede en duidelijke communicatie (voor, tijdens en na de installatie), erg klantgericht en zijn berijd om met u mee te denken.
  • Aanhef: De heer

Goede informatie en communicatie tijdens gehele proces. Goede uitvoering door installateurs van zonnepanelen.
  • Aanhef: De heer

Goede communicatie, snelle levering, duidelijkheid.
  • Aanhef: De heer

In eerste instantie verliep de aanvraag niet zoals het moest. Er is geen schouw geweest op onze locatie en dat gaf onduidelijkheid naar beide kanten. Dit is later allemaal netjes en super snel opgelost. De installatie van de panelen is uitstekend gegaan en correct verlopen. De mannen weten heel goed hoe zij het moeten aanpakken, perfect.
  • Aanhef: De heer

keurig op tijd, professioneel, hard werkende jongens en even vriendelijk. Onderlinge taken keurig verdeeld. Kunnen sommige andere bedrijven een voorbeeld aannemen. echt aan te raden
  • Aanhef: De heer

snelle levering, enthousiast personeel, meedenken met legplan waardoor er meer zonnepanelen op het dak konden Alles prima voor elkaar, de dag na installatie al de link van solar edge zodat we het rendement konden volgen, kortom doen wat ze beloven, top geregeld!!!
  • Aanhef: De heer

Goed en netjes behandeld. Overal bij betrokken, adequaat reageren op mail of telefoon. Monteurs zeer netjes en kundig. Aanrader!
  • Aanhef: De heer

duidelijkheid bij opdracht, snelle levering, vakbekwame en vriendelijke installateurs
  • Aanhef: Mevrouw

zeer slecht, onaanvaardbaar

Maak nu al 5 jaar gebruik van de panelen. De installatie ervan bleek achteraf een rommeltje. Snelheid was belangrijker dan kwaliteit. Hierdoor was onnodige schade ontstaan. Zolang het werkt is er niets aan de hand, maar als er een storing is dan ben je aan de goden overgeleverd. Dan ligt het systeem er ruim 6 weken uit, ondanks bellen, mailen enz. Afspraken maken is bij dit bedrijf zeer moeizaam. Zeer slechte communicatie, trage serviceafhandeling, de factuur is echter zeer snel. Had ik ze 5 jaar geleden maar ergens anders besteld!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je hard en lang genoeg klaagt komt het uiteindelijk in orde.
  • Aanhef: De heer

Kwalitatief hoogstaande dienstverlening en producten. Deskundig en uitgebreid telefonisch advies, ook na meerdere malen contact. Qua totaalplaatje snel en efficiënt werk, met een kanttekening (zie hieronder).

Over BonGo Solar BV