Perfect geplaatst en prima klantenservice

Goed geregeld, in enkele uren geplaatst door team installateurs en en, in overleg, gunstig geïnstalleerd. Goed bereikbaar en zéér klantvriendelijk!

• Snelheid/ levertijd

Verkoop top, het hele traject daarna is drama…

Verkoop traject verliep hartstikke fijn en soepel. Snel schakelen en open communicatie. Echter, zodra je in de operatie terecht komt moet je ongeveer iedere stap in het proces twee keer nabellen. Er is geen enkele vorm van proactiviteit… en we zijn inmiddels ruim 5 maanden verder het gehele proces is nog steeds niet afgerond. Zo nog maar eens een keertje bellen…

Deskundig en erg Klantvriendelijk

Alles was topgeregeld en binnen 2 1/2 uur geïnstalleerd. Helaas bleek dat de omvormer na 2 dagen defect was. Na 4 weken (door onderbezetting en vakanties) werd deze keurig vervangen en de gemiste opbrengsten zijn netjes gecompenseerd. Super geregeld door Turkan! Wij zijn in ieder geval blij met BonGo Solar.

• Snelheid/ levertijd

Uitstekende communicatie en top levering

Afgelopen maandag zijn 22 panelen op ons dak geplaatst. In het voortraject is alles goed doorgesproken en uitgelegd. Al mijn vragen zijn keurig beantwoord. Elke keer als ik belde had ik contact of werd ik heel snel teruggebeld als mijn contactpersoon in gesprek was. Het plaatsen ging vlot en vakkundig. 3 mensen stonden om 8 uur op de stoep en om 2 uur lagen de panelen werkend op het dak. Prima uitleg over WiFi en app. Tijdens het plaatsen werd ik steeds geïnformeerd of overleg hoe kabels moesten lopen etc. Keurige en vriendelijke medewerkers. Installatie is keurig afgewerkt en uitgevoerd zowel van de panelen als van de elektra en omvormer. Ik heb zelf nog de homewizzard dongle voor €30 gekocht. Die kan je op de slimme meter aansluiten en heb je mooi overzicht van jouw stroomverbruik en de opbrengst van de panelen. De panelen werken prima en vandaag al is mijn opbrengst groter dan mijn verbruik. Ik ben op alle fronten zeer te spreken over Bongo Solar.

• Snelheid/ levertijd

Een bedrijf dat echt hun woord waar maakt!

Een aantal weken terug hebben wij een probleem met de omvormer gemeld. Daardoor deden de zonnepanelen het niet. Het duurde een aantal weken voor er een monteur kwam vanwege drukte, vakantie en onderbezetting. Al die tijd hadden we geen eigen stroom. Bongosolar heeft dit super opgelost! De weken dat wij stroom hebben gebruikt van de energieleverancier is netjes gecompenseerd. Waar zie je dit soort service nog? Wij zijn blij met Bongosolar.

Prima begeleiding en installatie

Als onervaren zonnepanelen aanschaffer, ben ik door Bongo geduldig geholpen met de berg vragen die ik over zonnepanelen had. Check ook je groepenkast (NEN normering) zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. De installatie is vlot en voor zover ik kan beoordelen deskundig uitgevoerd. De app van mysolaredge was een dingetje, uiteindelijk heb ik de app van mijn telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt als een zonnetje :-)

Blij met bongo-solar

Goede service en vriendelijk geholpen. Blij met de zonnepanelen

• Snelheid/ levertijd

Ze doen echt hun best voor je!

Het bedrijf is momenteel enorm druk en mede door vakanties onderbezet begreep ik. Eigenlijk werden we best gefrustreerd toen we merkten hoe lastig hierdoor de tijdelijke demontage van 4 panelen te plannen viel bij BongoSolar. Maar Turkan van de klantenservice heeft echt haar best gedaan en zelfs geregeld dat monteur Wiliam nota bene op zijn vrije dag bereid was onze gedemonteerde zonnepanelen vlak vòòr onze vakantie nog terug te plaatsen, waardoor we het gemis aan opbrengst gelukkig konden beperken. Een hele dikke pluim voor Turkan en William!

Een fantastische monteur.

De comunicatie met BonGo_ Solar_bv was zinvol en prettig. Monteur was op tijd en reparatie aan de omvormer is keurig en snel hersteld. Verder nam Wiliam de tijd om uiteentezetten wat het probleem was, dat stelde mij gerust. M.v.g. WILLEM

deskundig en klantvriendelijk

Algehele traject zakelijk, vriendelijk en correct afgehandeld. Moest, wellicht door vakantietijd, iets te lang wachten op monteur. Maar de afhandeling was vervolgens weer deskundig en klantgericht. Tijd, aandacht en begrip voor de klant.

Perfecte Service

Alles was fantastisch geregeld en ze waren binnen 2 1/2 uur klaar op ons dak.

Perfecte service

Mijn omvormer was defect na 7.5 jaar, nog binnen de garantie. Één telefoontje en het opsturen van foto's was voldoende om een nieuwe omvormer te krijgen. Zelfs de gemiste stroom (tussen melding van de storing en plaatsing van de nieuwe omvormer) is vergoed.

• Snelheid/ levertijd

Alles goed en snel geregeld

Planning en realisatie goed gelukt. Btw teruggave ook. Systeem werkt prima. Niks te klagen.

uitstekend

Snel en goed geholpen na ontdekking dat de omvormer niet meer werkte. Mail gestuurd voor advies , binnen één uur antwoord met gebruiksaanwijzing hoe dit probleem op te lossen. En het advies werkte uitstekend.

Geweldige service!

Na 6 jaar stopte mijn installatie met produceren. Hier kwam ik helaas pas na een paar maanden achter. De monteur van BonGo Solar constateerde dat er tijdens de montage mogelijk een stekker niet helemaal goed gemonteerd was. De verloren zonneopbrengst wordt door BonGo Solar over de gehele periode gecompenseerd. Dit noem ik een geweldige service!

Fast!

Everything was arranged and completed so quickly. On-site the team did everything fast and carefully—a very experienced one.

• Snelheid/ levertijd

Zeer capabel en betrouwbaar bedrijf

Prima ervaring met BongoSolar! Professioneel en een uitstekende communicatie in woord en geschrift. Heel tevreden over de zonnepanelen en het geleverde werk!

Positieve ervaring met BongoSolar

We hebben in eerste instantie een goed aanbod gehad, zelfs nog naar andere zonnepanelen. Hebben persoonlijke wensen kunnen overleggen. Vooraf een goede check of en hoe alles gelegd en geïnstalleerd kon worden. De communicatie met operations was goed, ook de installatie is zonder enig probleem verlopen. Goede communicatie, zeer vriendelijk. Al met al een zeer positieve ervaring. Beoordeling later ingestuurd, plaatsing panelen eind mei 2021 (circa 1,5 week na tekenen offerte).

Prima bedrijf

Prima bedrijf. mooie degelijke panelen en de omvormer via de app uit te lezen.

• Snelheid/ levertijd

Zeer deskundig en netjes opgeleverd

Zowel de voorbereiding als de uitvoering was erg professioneel. Afspraken werden goed nagekomen . er werd , waar nodig goed en duidelijk uitleg gegeven. TOP !!

• Snelheid/ levertijd

Vanaf 1e contact gehele behandeling, installatie en afhandeling in majeure!

Zoals in vorige volzin de offerte, begeleiding, installatie en afhandeling en snelle behandeling van kleine 'oneffenheid' naar volle tevredenheid geleverd.

• Snelheid/ levertijd

pre-sales, sales em aftersales super geregeld!

ik had van een kennis gehoord dat hij tevreden was over Bongo. Ik heb contact met Bongo opgenomen en deel zijn mening volledig. Geen sluwe sales types, gewoon uitstekende klantgerichte benadering (Rick) Klant- en oplossingsgerichte afdeling planning (Daniëlle) Installatie door ploeg Bulgaarse (?) mannen onder leding van zeer prettige, duidelijke en vakkundige Bulgaarse electrotechnische ingenieur. Aftersales uitstekend geholpen toen nieuw wifi netwerk in de app moest worden aangepast (Turkan)! Dikke 10 voor jullie allen!

Uiteindelijk toch goed

Zeer goed bij sales om tot een besluit te komen. En de btw teruggave was een zegen. Echt letterlijk werd deze zorg overgenomen tegen een reële vergoeding. Echt alles werden bij deze 2 afdelingen bij vragen snel en duidelijk beantwoord. Echter bij operations ging het niet goed met de schouw. Dat leidde tot een misverstand ( geen stellage) bij de geplande plaatsing van de panelen. Enorm balen dus. Wél goed opgepakt en een paar dagen later werd de job alsnog tot tevredenheid alsnog uitgevoerd. Bongo Solar is m.i. een marketing geleide organisatie wat wel aan de wat hogere prijs te merken is. Desalniettemin prijs ik deze organisatie en zal deze aanraden bij anderen.

Erg tevreden

Vlotte afhandeling, komen hun afspraken goed na. Vriendelijke medewerkers. Goede ervaring gehad met bongo solar.

• Snelheid/ levertijd

Verkeerd merk panelen geleverd.

Wij hadden een offerte voor AEG panelen ontvangen, maar men probeerde Chinese panelen te leveren. Uiteindelijk werd alles na veel (ook niet beantwoorde) telefoontjes en mails wel opgelost. Excuses hebben wij echter nooit gekregen. Van de vlotte verkoper hebben we nooit meer iets vernomen. We zijn wel heel tevreden over het leg-team.