Een zeer goede verkoop en installatie ervaring...

Duidelijke product informatie en prijs opgave tijdens de verkoop fase. Daarna een vakkundige evaluatie van de installatie omgeving en een snelle planning. Goed meedenkende kundige monteurs, uitstekende afwerking van de installatie, bekabeling en systeemuitleg. Reeds een maand in productie en alles werkt naar behoren. Dank aan allen bij BonGo Solar.

snele levering, klantvriendelijk

binnen 1 maand na aanmelding lagen de zonnepanelen op het dak (in corona tijd), conform de wensen, bedrijf denk mee in wat je wilt, bekwame en vriendelijke medewerkers, leggen uit wat ze doen en hoe het werkt. 2 dagen na plaatsing is de solar app geïnstalleerd, en alles werkt voortreffelijk.

Snel en vriendelijk geholpen

Van te voren een duidelijke offerte ontvangen en vervolgens snel een afspraak gepland om de zonnepanelen te plaatsen. De eerste afspraak kon niet doorgaan wegens omstandigheden. Hierover werd ik gebeld en er kon direct een afspraak gemaakt worden voor de volgende dag. De installateurs kwamen niet op de afgesproken tijd echter na telefonisch contact met Danielle waren zij er toch snel. Installatie verliep vlekkeloos en het is zeer mooi afgewerkt. De aanmelding bij Solaredge liet wel enige tijd op zich wachten echter kon Danielle ons wederom snel uit de brand helpen. Complimenten aan Danielle voor de snelle en duidelijke communicatie

• Snelheid/ levertijd

Het verliep volgens afspraak/planning.

Goedemorgen communicatie

Ik heb een hele goede uitleg gehad en een hele goede voorlichting hoe alles werkt. Tevens een goede nazorg. Van mijn kant uit TOP

Top service

Very good explanation and services supported by BonGo solar.

• Would you recommend us? Yes

Alles Top geregeld

Goede prijs voor de offerte. En alles zit erin. Je hoeft zelf nergens voor te zorgen.. Het geld natuurlijk wel. Ha ha. Maar heel blij met onze zonnepanelen.

• Snelheid/ levertijd

Fijne snelle en adquate afhandeling van aanvraag/offerte en levering

Helemaal goed

Duidelijk communicate en uitleg vh traject.

fantastisch

Op vrijdagavond een offerte aangevraagd en op zaterdag stond die al in mijn mailbox, 12 dagen later lagen de panelen al op mijn dak. Het systeem hebben ze keurig afgewerkt, frame werd ter plaatste in de zelfde kleur als de panelen gespoten en de bedrading binnen hebben ze netjes afgewerkt. Enige wat misging was dat de WIFI-stick niet leverbaar was, deze heb ik een paar dagen later per post ontvangen en heb ik met wat telefonische begeleiding zelf aangesloten.

• Snelheid/ levertijd

Heel fijn en oplossing gericht te werk gegaan.

Fijne vak mensen denken aan oplossing waar het tegen zit. Super tevreden

Klasse

Goede installatie, snel geschakeld aan de hand van duidelijke afspraken. Serieuze opbrengst van 360 KWh (10 x 310 panelen) Kortom aanrader

Goede en snelle service

Zeer goede service, goed advies en snelle levering en montage. We hebben de nieuwste AEG panelen met veel opbrengst. Zeer tevreden over.

Snel adequaat professioneel

Van informatie naar keuze en van keuze naar aankoop en installatie voortreffelijk begeleid Geen enkele aanmerking te maken Dus professioneel adequaat efficiënt en vwb de installateurs ook nog zeer prettig

Prima en vakkundig personeel

Prima installateurs. Jammer dat ik de app nog steeds niet heb.

• Kwaliteit N.v.t.

uiteindelijk helemaal goed gekomen

Offerte-traject en afspraken omtrent plaatsing systeem waren duidelijk en nagekomen. Plaatsing uitgevoerd door gekwalificeerde monteurs. Toen bleek dat de panelen niet opbrachten wat de prognose was duurde het vrij lang voordat er overleg mogelijk was over een oplossing. Toen deze op gang kwam heeft BonGo Solar toegezegd panelen bij te plaatsen op hun kosten. Dit is ook op afgesproken datum netjes gebeurd. Het systeem werkt nu perfect.

Fijne communicatie

Ondanks dat ik mijn zonnestroominstallatie niet bij Bongo Solar gekocht had werd een mankement (defecte optimizer) door Bongo Solar gerepareerd. Fijne open communicatie.

Uitstekende service bij problemen

Van offerte tot opdracht en installatie uitstekend, prima afspraken welke nageleverd worden. Helaas na een jaar een probleem met de omvormer waar Bongo zelf niet zoveel aan kon doen. Echter wel keurig opgelost door de omvormer te vervangen door een ander merk. Tot nu toe dus uitstekende service.

• Snelheid/ levertijd

Na offerteaanvraag snelle reactie en snelheid bleef in het hele traject tot en met de installatie

In de aanloop naar de installatie werd over alle stappen ruimschoots en helder gecommuniceerd. In goed overleg met de installateurs alles gemonteerd. Een kleine afwijking werd vlot door later door een installatieteam opgelost.

• Snelheid/ levertijd

Keer op keer van alles beloven maar nog steeds heb ik het systeem voor elkaar zoals het hoort.

Van alles zouden ze op hun manier regelen maar als je er zelf niet achteraan belt blijft het daar ook bij. Erg knullig voor een bedrijf wat toch wel goed aangeschreven staat. Ik beveel ze in elk geval niet meer aan. Vertel het verder en je krijgt 100 euro overgemaakt. Laat me niet lachen mooi verhaal maar tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Alles ziet er hier mooier uit dan het is.

• Snelheid/ levertijd

Snel, vakkundig geïnstalleerd door vriendelijke mensen.

We hadden een vergelijking gemaakt met meerdere aanbieders. De kwaliteit van de materialen en garantieregelingen en -termijnen heeft de doorslag gegeven, met jullie in zee te gaan. Zeker ook de vriendenkorting was zeer prettig. De offerte was helder en goed gestructureerd, en de communicatie daarover was passend. De installateurs gaven heldere informatie over de panelen, de omvormer en de portal.

• Snelheid/ levertijd

Goede ervaring telefonisch vriendelijk en behulpzaam plaatsen mensen met goede tips en adviezen

Vriendelijk personeel aan de telefoon. Team dat kwam plaatsen professioneel en vriendelijk. Enige wat ik jammer vind is niet echt persoonlijk contact vandaar 4 sterren.

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Communicatie Klantenservice N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Professioneel geinstaleerd

Prettige en professionele installatie begeleiding opbrengst in mei boven verwachting

Gewoon prima

Alles verliep op rolletjes. De informatie die we kregen, de afspraken die daaruit volgden, het leggen van de zonnepanelen en de aansluitingen verliep goed. Met veel plezier bekijken we de resultaten iedere dag.

• Snelheid/ levertijd

Een Top bedrijf met hulpzame mensen.

Afspraak is afspraak en ze werken keurig en snel. Ik ben nu al ruim 30 maanden in bezit van mijn zonnecollectoren en het maakt me gelukkig. Goed voor het milieu en mijn portemonnee.