Top werk geleverd

Er waren wat hobbels op de weg naar de uiteindelijke plaatsing van de panelen maar het eindresultaat is super.

• Snelheid/ levertijd

2 jaar terug offerte laten maken door Danny Super leuke man niet opdringerig Belde een paar maanden later hoe ver we waren Verteld dat alles uitliep Danny zei als je er klaar voor bent hoor ik het graag Niet aandringen gewoon je de tijd geven Door uitloop verbouwing dus pas 2 maanden terug contant opgenomen Kregen alsnog de panelen voor de offerte prijs en ook nog een paneel met meer opbrengst die ondertussen uit was Inmeten en uitvoeren door zeer vriendelijk personeel gedaan Telefonisch contact met Danielle echt super ben paar keer veranderd in me bestelling en niks was Danielle teveel Werd gewoon weer aangepast met een lach Echt complimenten voor Danielle haar geduld en vriendelijkheid

• Snelheid/ levertijd

Het contact was goed net al de levering.

Ga zo door

Prima ervaring

Van begin tot oplevering een prima ervaring. Goed advies en vlot antwoord op vragen. Heldere afspraken gemaakt en die zijn correct nagekomen.

• Communicatie monteurs
  • Communicatie Klantenservice N.v.t.

Zeer, zeer teleurstellend

Onderlinge ruzie tussen de monteurs. Afgeven op organisatie en collega’s Straatwerk eruit gehaald en niet hersteld. Inspectie zonder bijzijn terwijl dit was afgesproken. Panelen liggen niet correct. Installatie na een week nog niet afgerond. Mondelinge afspraken worden niet nagekomen, schriftelijke bevestiging wordt genegeerd. Contact persoon blijft herhaaldelijk in gebreke ondanks begrip en toezeggingen.

• Snelheid/ levertijd

Net verkoopproces, keurige installatie snelle service!

Alle info vooraf was volledig en duidelijk, ook werd de BTW teruggave (indien gewenst) voor een kleine vergoeding uit handen genomen. Het commerciele proces werd goed opgepakt en ook werden we meegenomen in de keuze van de verschillen systemen. Vooraf werd het dak geinspecteerd op mogelijkheden. Hierop is de offerte nog iets aangepast maar was duidelijk. Installateurs waren vriendelijk, leverde netjes werk af en achteraf goede uitleg over het systeem. Ik ben zeer tevreden over het systeem en de app die hierbij hoorde. Al met al zeer tevreden over het gehele proces.

• Snelheid/ levertijd

superslechte afwerking en geen service achteraf

de kabel die naar de meterkast moest liep over de gevel naast de regenpijp. de dakpannen onder de panelen liggenniet goed en ze hebben vol in mn goot gestaan die nu zo krom is waardoor het water niet afloopt naar de pijp. na mailen geen reactie. dus niet in zee gaan met dit bedrijf!!!!

• Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Duidelijk, en perfecte monteurs

Bongo Solar is duidelijk en open in alles. Onze complimenten voor het team van monteurs. Echt gemeend vriendelijk, correct en maken er een mooi stukje werk van. Zeer tevreden over het totaalplaatje.

Snel geplaatst door vaklui

Goede communicatie, snelle levering, goede afwerking

Heel tevreden

Onze ervaring met BonGo Solar is zeer goed. Flexibel, goede communicatie en professioneel. Alles werd heel snel geïnstalleerd en vakkundig afgewerkt. Dankzij de app kunnen we precies zien hoe de panelen hun werk doen.

Erg goed

Accuraat en snel. Altijd reactie terug als het nodig was

• Snelheid/ levertijd

Ze luisteren goed en zetten je geen mes op de keel

Bingo luistert goed en laat het hele verkoop proces natuurlijk verlopen. Vragen worden goed beantwoord. Je krijgt dan als koper van zonnepanelen het gevoel dat je eerlijk behandeld wordt. Belangrijk, als je maar gedeeltelijk deskundig bent in deze zonnepanelen materie.

Snelle en klantgerichte service

Zeer goed te woord gestaan en uitstekende service. Proces van eerste contact tot aan het plaatsen en de aftersales dik in orde. Nu profiteren van het mooie weer!

Na 2 jaar super opbrengst

We hebben nu na 2 jaar nog steeds geen klachten, de berekening klopt,we halen 100 procent rendement uit onze panellen, en nu helemaal, electra word 25 procent duurder 1 juli 2021 en onze kosten blíjven het zelfde,

• Snelheid/ levertijd

3 installaties laten plaatsen: zeer uiteenlopende ervaringen (Zie toelichting!)

Voorop gesteld dat alle installaties nu naar behoren werken en de kleine problemen die er waren adequaat zijn opgelost, is zeker niet alles even soepel verlopen. Er is nl een groot verschil in de kwaliteit van de medewerkers van BonGo (en Koolen) zelf (goed tot zeer goed) en die van de onderaannemers. + Duidelijke communicatie en snelle reactie bij e-mail & telefonisch contact (met BonGo zelf) + Ontstane problemen zijn goed opgelost + Geen 9-5 mentaliteit: er wordt doorgewerkt tot alles werkt + Geen aanbetaling. Betalen direct bij opleveren. - Er wordt een professionele schouw voorafgaand aan de installatie gedaan (dat is dus positief), maar het (externe) montage team is van de bevindingen niet (goed) op de hoogte en dus niet goed voorbereid - Externe montageteams zijn slecht uitgerust (bv veel te korte ladder en geen valbeveiliging) en de communicatie gaat moeizaam (geen NL en beperkt Engels) Tot slot: of de beoogde opbrengsten worden gehaald is nu nog lastig te zeggen, maar de voortekenen zijn goed. Van de installaties die nu bijna 5 maanden draaien is 40% van de geprognotiseerde jaaropbrengst gehaald (volgens de app), waarvan ca een derde in de maand Mei. Met hopelijk een zonnige zomer voor de deur zou dus over 3 maanden al 80% gerealiseerd kunnen zijn.

• Snelheid/ levertijd

Uiteindelijk goed na klacht. Slechte, gevaarlijke afwerking en geen contact meer na aflevering

Service lange tijd goed. Twee weken geleden echter mail gestuurd met klacht en nooit meer wat gehoord. Ook geen telefoontje na oplevering of alles naar wens is gegaan. Zeer slordige afwerking. Buizen worden gewoon ‘geknakt’. Van een buigveer hebben ze nooit gehoord. Kabel bij doorgang door muur niet goed afgeschermd. Kan gevaarlijk worden als je er toevallig met een scherp voorwerp langskomt. Uiteindelijk (na negatieve review) is er toch contact gezocht. Klacht is vervolgens goed afgehandeld. Alles is nu netjes afgewerkt. Op deze manier zeker aanbeveling waard.

• Snelheid/ levertijd

offertetraject en installatie prima verlopen

zowel het offertetraject als het installeren van de zonnepanelen is prima gegaan.

• Snelheid/ levertijd

Overal in orde. Goed werk, goede communicatie

Initiele contact is super. Bij aanvraag offerte was bongo de enige die binnen een dag reageerde. Je wordt een contact persoon aangewezen die je door het proces heenloopt en je helpt met problemen. Uitvoerendteam bestond alleen uit engelstalige mensen wat voor mij geen probleem is.

• Snelheid/ levertijd

Ik ben zeer tevreden over de service!

Ik ben zeer tevreden over de service van BongoSolar met name de communicatie van de Klantenservice afdeling. Een aantal jaar geleden heb ik via Gerwin Besselink zonnepanelen laten plaatsen en vanaf het eerste contact verliep de service erg goed en vlot. Ik had een issue met de verbinding en er werd gelijk zonder kosten een serviceklus ingepland. De klantenservice is zeer professioneel, vriendelijk en adequaat. En dat bleek ook onlangs weer toen ik een aantal vragen had. Wederom erg goed en vriendelijk geholpen. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen!

Correcte afhandeling

Vriendelijke monteurs die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Net zo als het bedrijf waar ze werken.

• Snelheid/ levertijd

Het advies was goed en vriendelijke man aan de telefoon die al mijn vragen netjes kon beantwoorden. Later werd er gebeld voor afspraak Er kwam iemand kijken van het bedrijf Solar Bongo. Later werd er afspraak gemaak voor de plaatsing Het waren vriendelijke jongens die de panelen kwamen aansluiten en ze hebben netjes gedaan naar alle tevreden heid Het is een aanrader Laat de zon maar komen vriendelijk Lia Noordermeer uit Naaldwijk

Klanten Service zeer goed

Bijna 5 weken geleden geïnstalleerd. + Snelle levering. + Installatie werkt vanaf Dag 1 naar volle tevredenheid. + Snelheid van reageren op aanvraag offerte. + Klantenservice ( Klachten over afwerking / afspraken door montage team zijn achteraf goed opgepakt en opgelost, zie ook het minpunt ) - Afwerking / nakomen afspraken door montage team liet te wensen over ( Achteraf bleek dat BonGo Solar van dit team ook afscheid heeft genomen ) Als bedrijf kun je helaas niet altijd voorkomen dat een montage team geen 100% werk aflevert. Serieus de klachten oppakken en voor oplossingen zorgen heb je wel zelf in de hand. Hiervoor dan ook mijn complimenten hoe dit door BonGo Solar is opgepakt.

Goede communicatie voor traject

Goede communicatie

• Vakmanschap installateurs N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Communicatie monteurs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/ levertijd N.v.t.

Goed en snel geregeld

Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring met BongoSolar. Van het aanbieden van de offerte, advies over de omvormer, het inplannen en vervolgens het plaatsen. Alles is vlot en soepel verlopen. Ik weet niet of het altijd zo snel gaat, maar hier was het binnen twee weken afgerond. 30 april ‘s avonds akkoord gegeven, 11 mei geplaatst op het dak. De omvormer is netjes opgehangen en afgemonteerd en de rommel van het boren is achteraf netjes opgezogen/opgeruimd. Communicatie tijdens en achteraf het hele traject ook als zeer positief ervaren. Bedrijf is goed bereikbaar en reageert vlot. Lang verhaal kort: ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Snel en gedegen

Zeer te spreken over snelle service, ook in de uitvoering. Voorzover ik kan na gaan zijn de medewerkers zeer vakkundig. Minpuntjes - aanpassing offerte (gunstig voor de klant) werd niet tijdig besproken. - Informatie via mail, o.a. over voorbereiding installatie door klant, bleek niet altijd correct. Ook hier viel het voor de klant achteraf gunstiger uit. Daarom slechts 4 sterren voor betrouwbaar, en communicatie klantenservice