Goede begeleiding

Introductie via tv duidelijk en komt vertrouwd over

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over BonGo Solar!

Snelle reactie , en volgens opgave gemonteerd

Alles in goed overleg gemonteerd. Personeel was ook vakkundig en snel. Afwikkeling was verder als verwacht. Ziet er goed uit. Zijn door 2 op park benaderd , en jullie adres gegeven , en onze ervaring met jullie aan hun gedeeld.

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor het delen van uw ervaring met BonGo Solar. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen naar wens is verlopen!

Het is allemaal goed en snel geregeld. Duidelijke uitleg en service. Complimenten.

• Snelheid/ levertijd

Beste Marco, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar. Daar doen wij het voor! Bedankt voor achterlaten van de review.

Prima en Snel

Ik was vrij specifiek in wat ik wilde en daar werd keurig gehoor aan gegeven. Uiteindelijk bleek 3 fasen en direct aansluiten in de meterkast niet nodig en is netjes een alternatief geboden via een PV verdeler op zolder. Geïnstalleerd door leuke jongens uit de Baltische staten die een hoop toelichten gaven en de buren ook enthousiast kregen.

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent!

Super en kundig personeel

Na het schouwen ging alles vanzelf. Alles op een nette manier geïnstalleerd door nette medewerkers. Het is het eerste bedrijf die staat achter haar werk. Op een hellend PVC dak met volledige garantie en daar lopen alle concurrenten voor weg.

• Snelheid/ levertijd

Beste Cor, Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor het delen van uw ervaring met BonGo Solar.

goed werk gelevered

alles op tijd en heel netjes gedaan goed uitleg over alles zeer tevreden met alles.

• Snelheid/ levertijd

Beste Gerry, Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar!

Goed en tevreden over de installatie van de zonnepanelen.

Gegevens van de installatie was niet goed doorgegeven aan monteurs. Daardoor was er materiaal tekort. Een monteur moest materiaal halen bij een andere vestigingen daardoor heeft 1 monteur 3 uur alleen moeten werken. Zij kregen daardoor onderling problemen.

• Snelheid/ levertijd

Beste Cees, Bedankt voor het achterlaten van de review en het delen van uw ervaring. We nemen uw ervaring mee om onze interne processen te verbeteren.

Vlot, plezierig en effectief

Met de monteurs was een plezierig verlopend contact. Alles werkte na afloop naar behoren. Ik vond wel dat ze erg hard moesten werken! Er vindt van tevoren geen schouw plaats. Kan dat niet tot onverwachte tegenvallers leiden die extra tijdsdruk opleveren?

• Snelheid/ levertijd

Beste Jos, Wij zijn blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar.

top

Goede voorlichting, deskundige monteurs, waarmee je kunt communiceren en die met je meedenken; uitstekende afwerking op mijn dak. Zeer tevreden. Ook de app werkt uitstekend!

• Snelheid/ levertijd

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van uw ervaring met de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!

Mooie panelen en scherpe prijs!

Bongo solar heeft ons goed geholpen hoe alles in het werk gaat als je zonnepanelen aanschaft. En een goede deal geboden. Wij hadden geluk met de Koningsactie waarbij we nog een cashback kregen. We werden snel geholpen toen er een foutmelding kwam. Klantenservice denkt met je mee!

• Snelheid/ levertijd

Beste Ilse, Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over uw zonnestroominstallatie! Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar.

Super goed geregeld !

Vorige week donderdag 16 panelen aan laten brengen. Vanaf het 1e contact duidelijk en als prettig ervaren. Ook van uit de planning en tussentijds advies voor andere omvormer. Afspraken goed na gekomen. Snelle en nette montage. Monteurs weten wat ze doen en goed uitleg gehad over het systeem. Geen spijt van deze keuze !

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo tevreden bent over BonGo Solar!

Vlotte oplevering door mensen met kennis van zaken

Rene, Keano en Hamza kwamen rond 11 uur aan, ff een kopje thee en het plan de campagne bespreken en vervolgens de kou in om de installatie voor mekaar te maken. Rene ging binnen aan de slag met de omvormer op zolder en de aansluiting naar de meterkast en Keano en Hamze gingen het dak op voor de plaatsing van panelen. Doordat er op zolder geen extra leidingen lagen die de a/c kabel binnenshuis naar de meterkast kon brengen moest deze buitenom gelegd worden via de panlatten naar de buitenmuur en via de muur naar de kruipruimte en naar de meterkast. En zo geschiede.. om 3 uur lag alles op het dak en was alles werkende. De zonnepanelen zijn netjes geplaatst en liggen recht toe recht aan op het dak - OCD approved. De aansluiting van de omvormer en de aansluiting in de meterkast zijn volgens de vak normen geplaatst en ik heb de dag erop meteen het eerste stroom terug geleverd. De btw teruggave word nog verwerkt en deze verwacht ik met enkele weken terug te zien. Rene heeft ook nog stof gezogen op zolder en bij de meterkast, alles was schoon en netjes achtergelaten. Puik werk van deze drie mannen! Zonnepanelen overal, beter en makkelijker dan dat ik had verwacht.

• Snelheid/ levertijd

Beste Stephan, Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen!

Tot nu toe zeer tevreden

Ik kreeg eind augustus een promotiefolder in de bus van een concurrent die suggereerde dat zij namens de gemeente Ridderkerk zonnepanelen kon plaatsen. Net een dag ervoor had mijn buurmeisje zonnepanelen laten plaatsen door BongoSolar. Dit omdat haar ouders uit Lelystad deze al een tijdje hadden. Niemand die ik verder ken en reeds in mijn omgeving zonnepanelen heeft, had nog nooit van BongoSolar gehoord. Ik heb toen offertes aangevraagd en gezien Bongo's nevenvoorwaarden en garanties, en ondanks dat Bongo iets duurder uitviel, ik gekozen heb voor BongoSolar.

• Snelheid/ levertijd

Beste Willem, Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar! Bedankt voor het schrijven van de review.

Zeer tevreden . Uitstekend werk

Zeer tevreden. Goed werk geleverd. Prima communicatie.

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor uw review! Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf & installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar.

Snelle service en plaatsing zoals beloofd.

2 jaar gelden heb ik in mijn vorig huis,netals in mijn nieuwe adres Zonnepanelen geplaatst,binnen 3 weken was het gerealiseerd.Netjes,na het plaatsen van de Panelen,vroegen ze ons een Stofzuiger en maken de Plekken waar ze waren geweest helemaal schoon.Mijn dochter heeft na ,mijn aanbeveling,sinds kort van Bongo Solar,ook Zonnepanelen geplaatst,helemaal Tevreden en hetzelfde service.

• Snelheid/ levertijd

Beste Clifford, Wij zijn blij dat u zo tevreden bent. Wat leuk om te lezen dat u ons ook aanbeveelt! Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar.

Doen wat er wordt beloofd

Vanaf het eerste contact is alles prettig verlopen en de afspraken werden nagekomen.

• Snelheid/ levertijd

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar naar wens is verlopen.

Goede prijs zeer snel en netjes geïnstalleerd

Mooie deal met goede DMEGG-panelen. Mooie oplossing qua stroomkabel naar beneden via wasmachine-stroomkabel. Installatie werkt uitstekend al goed rendement voor tijd van jaar.

• Snelheid/ levertijd

Beste Arco, Bedankt voor het achterlaten van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar. Wijn zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen.

Geweldige ondersteuning het voortraject. En een hele snelle professionele installatie! Zeer tevreden

Vanaf het begin was er van mijn kant vertrouwen mede door de adviezen. Goede uitgebreide offerte en op locatie bekijken van de mogelijkheden.

• Snelheid/ levertijd

Beste Paul, Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Top team en super snel

Was een team van 3 mannen, de elektricien sprak goed Engels en was erg vriendelijk, de andere 2 waren snelle en vakkundige mannen die de zonnepanelen op het dak zetten , erg tevreden

• Snelheid/ levertijd

Bedankt voor het schrijven van de review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en dat de aanschaf en de installatie van uw zonnepanelen naar wens is verlopen!

Harde nette werkers alles werd netjes afgewerkt en prima uitgelegd. Toen alles klaar was werd er opgeruimd en gestofzuigd !

• Snelheid/ levertijd

Beste Piet, Bedankt voor uw review! Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar.

Prima en snelle service

Heel vlot met installeren en prima geprijst

• Snelheid/ levertijd

Beste David, Bedankt voor het schrijven van de review en het delen van uw ervaring met BonGo Solar!

Zijn mensen die hun afspraken nakomen

Bij ons was het installeren van zonnepanelen vier keer uitgesteld door Corona, maar het werd bij bongo goed opgepakt en gecommuniceerd

• Snelheid/ levertijd

Beste Jan, Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen bij BonGo Solar. Bedankt voor het schrijven van de review.

Uit eindelijk aanbevelen.

Communicatie was in het begin erg goed, duidelijke afspraken gemaakt. Helaas door de vele wisselingen, geen vast aanspreekpunt. Dit is later hersteld. Onduidelijkheid in het aanbrengen van bv aansluitpunten. De aansluiting in de nieuwegroepenkast was niet goed en is later hersteld door de installateur die bij ons de groepenkast heeft geplaatst.

• Snelheid/ levertijd

Beste Jan, Bedankt voor het schrijven van de review! Wij zijn blij om te lezen dan u ons aanbeveelt!

fijne organisatie om mee samen te werken

Wordt prima en snel geholpen , alles gaat in overleg.

• Snelheid/ levertijd

Beste Maarten, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over BonGo Solar!

Prima installatie van de zonnepanelen.

Bij de aanvraag werd rekening gehouden met onze wensen. De installatie van de panelen werd in goed overleg uitgevoerd door vakkundig personeel.

• Snelheid/ levertijd

Beste Henk, Wij zijn erg blij om te lezen dat de aanschaf en installatie van uw zonnepanelen naar wens is verlopen. Bedankt voor het delen van uw ervaring met BonGo Solar.