Vakmanschap getoond

Op bais van een goed en weloverwogen advies een besluit kunnen nemen voor een nieuwe CV ketel. Vervolgens vakmanschap tonen door de installatie perfect uit te voeren. Kan en ga het bedrijf aanbevelen.

Goede snelle service en degelijke qualiteit

Altijd snel geholpen en redelijke prijzen. Wat ze leveren is qualiteit.

zeer duidelijk in goed na komen van een afspraak

duidelijkheid zeer goed na komen van afspraak goed uitgevoerd werk goed

Vriendelijke en vakkundig geholpen

Vanaf offerte t/m uitvoering en nazorg vriendelijk en vakkundig geholpen. Naderhand nog wel problemen gehad met het ontluchten van de convectoren in de woonkamer. De monteur is daarvoor nog een keer langs geweest. Een aantal convectoren bleven koud. Een aantal keren telefonisch contact gehad en getipt om alleen over de convectoren te circuleren, dit lijkt te hebben geholpen. Met vriendelijke groeten, Harry Kuijper Julianalaan 9 6074 AZ Melick

Topservice

Goed en vakkundig personeel. Netjes gemonteerd . 100% tevreden

offerte,werkzaamheden goed,planning niet voldoende

Ik heb het idee, dat er teveel tijddruk op werkzaamheden ligt. Planning is te vrijblijvend. Geef klanten vlak voor de werkzaamheden starten nog een extra mailtje dat de monteurs eraan komen. Dus net zo iets als de artsen doen.

Zeer tevreden over vakkundigheid monteur(s)

Het leveren en monteren van mijn nieuwe CV ketel en toebehoren is op deskundige wijze gebeurd. Monteur(s) zeer vriendelijk en bereid enig uitleg te geven.

Prima bedrijf, aanbevelenswaardig.

Afspraken goed nagekomen, snelle service en prima communicatie. Inzet van personeel tijdens installatie was buitengewoon prima!

Vakkundig

Goed werk geleverd. Alleen de werking van de thermostaat was in het begin niet helemaal duidelijk.

kundige vakmensen

Beleefde en vakkundige mensen die hun opfriscursussen bijhouden en op de hoogte zijn van de laatste technieken en ontwikkelingen. Keurig montagewerk en montageplek schoon achtergelaten.

Goed advies en service.

Meegedacht en goed advies. Afspraken worden nagekomen. Goede service.

Prima service met vriendelijke mensen

Al een aantal jaren maken we gebruik van Pleunis installaties. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf.

Zeer nette monteurs goed werk verricht ziet er netjes uit

Vakkundige en vriendelijke monteurs. Offerte de zelfde dag op de Mail De dag er na werd de nieuwe verwarmingsketel volgens afspraak ook geplaatst. Oude ketel en verpakkingen netjes mee terug genomen. Vriendelijk personeel op kantoor. Kortom ik ben zeer tevreden.

De installatie heeft plaatsgevonden op een vriendelijk en m.i. deskundige manier.

Twee mensen aan de deur die eerst gekeken hebben hoe ze het beste te werk konden gaan. Beste manier bekeken om het dak op te gaan voor plaatsing van de uitlaatkap. Spullen naar zolder gebracht. Oude ketel verwijdert. Daarna nieuwe ketel geplaatst. Gelukkig had ik plek genoeg want er werd van nogal veel spullen gebruik gemaakt. Achteraf nadat ik nogal wat te poetsen had zag het er weer prima uit. Volgen mij is het dus goed verlopen.

Keurig

Positieve ervaring van offerte tot en met de uitvoering.

Zeer slecht

Een monteur van Pleunis heeft diverse malen onderdelen vervangen. Het gaat om een Daalderop cv ketel. Telkens kwamen er meer storingen bij. Op een gegeven moment maakte de ketel knalgeluiden. Geconstateerd is door de monteur dat de ketel hoge waarden schadelijke gassen uitstootte en dat de ketel kapot was. Een ketel waar nog garantie op zit. We hebben 4 dagen geen warm water gehad en koud! Met kleine kinderen is dat niet fijn. Ik moest achter pleunis aanrennen. Uiteindelijk kwam een monteur van Daalderop zelf. Hij heeft geconstateerd dat Pleunis diverse onderdelen heeft vervangen, maar niet de onderdelen van het merk Daalderop serie wat wij hebben. Dus door de verkeerde onderdelen konden de gassen via de buis niet afgevoerd worden. Gevaarlijk dus. Na het plaatsen van de juiste onderdelen functioneerde de ketel weer!! Ik heb geprobeerd om de baas van Pleunis te spreken. Hij heeft mijn verhaal niet aangehoord en heeft mij op een zeer arrogante en onbeschofte wijze afgescheept. Mensen let op wat ze vervangen. Stel kritische vragen. Als je het niet vertrouwt schakel een deskundig bedrijf in. Ik ga dit zeker ook melden bij de toezichthouders. Dit mag niet meer voorkomen.

Deze ketel is naar tevredenheid geplaatst, goeie monteur

Met het probleem met een bosch geiser voel ik me gewoon niet waardig genomen door de adviseur, zo lang als inde geiser heb problemen gehad , div vragen gesteld en gevraagd of op de dag als er tijd over bleef bij mij de gasleiding te veranderen , ging niet moest betaald worden en bij eventuele nieuwe ketel minimaal de helft , ketel is geplaatst op 4 uur tijd , hele dag geteld , was veel werk , ben er helemaal klaar mee, deze ketel was voor jullie bij mij het laatste , Gr Peter vranken

De betere loodgieters bedrijf in hun brance

Toch even komen kijken wat er gemaakt en geleverd moet worden. Zeer ervaren monteurs in dienst , die zich dienstgelijk opstellen naar de klant toe.

Zeer tevreden.

Monteur heeft netjes gewerkt, alles netjes opgeruimd en was erg vriendelijk!

Alles correct op 1 kleinigheidje ( stroomvoorziening) na.

niet voor kleine klant geschikt

zeer brutale medewerker die gewoon niet wil komen bij kleine klanten.alleen grote klanten en nieuwbouw projecten dit zijn zijn eigen woorden.komt niet meer voor gewone loodgieterwek terwijl het wel op de site staat.absoluut niet aan te bevelen

Goede en snelle service

Onze CV-ketel ging helaas kapot. Helaas was deze niet meer te repareren (hoge kosten), daarom hebben wij een nieuwe laten plaatsen. Met wat schuiven in de planning bij Pleunis kon dit gelukkig de volgende dag al. Super!

Keurig werk

Vernieuwing ketel veel sneller als gepland. Zeer vriendelijke monteur, die alles netjes achtergelaten heeft en zeer degelijk alles aan ons heeft uitgelegd.

Werk goed gedaan