Vlot en correct verloop van het traject van offerte aanvraag t/m vakkundige installatie.

Prima!

Uitvoering installatiewerkzaamheden prima, afhandeling onvoorzien meerwerk ongemakkelijk.

Het werk is netjes uitgevoerd. Jammer van de discussie met de heer Pleunis over het onvoorziene meerwerk voorvdevrookgasafvoer. Ik kreeg min of meer het verwijt dat ik hem niet of niet voldoende over deze situatie geïnformeerd heb, terwijl ik meen dat ik hiervoor niet de kennis van zaken heb. Ik meen dat hij tijdens de beoordeling van de noodzakelijke werkzaamheden bij ons thuis ten behoeve van het maken van een offerte had kunnen vaststellen dat er vanwege huidige eisen voor rookgasafvoer extra installatiewerkzaamheden nodig zou zijn ( o.a. het hakken van een gat in het schoorsteenkanaal op de zolder en het plaatsen van een andere uitlaat op het dak dan normaal te doen gebruikelijk. Advies: niet alleen vooraf de plek van de CV- ketel bekijken , maar ook de situatie van het rookgaskanaal inspecteren.

vriendelijk en efficient

vriendelijk, betrouwbaar en efficient

Service, goede offerte, afspraak nakomen

Top werk geleverd

geen klachten

behulpzaam, schoon en correct werken

Top, goede service. Vriendelijk personeel!

Fijne werknemers, erg vriendelijk en netjes werk geleverd. Ik hoop op een prettige samenwerking de komende jaren

Professionals!

Rustige mensen die hun vak verstaan en die prima werk geleverd hebben!

top

Even snel een onderdeel vervangen

vandaag de nota ontvangen van het onderhoud van de cv-ketel. 331,00 voor een Boiler el close-in 10 ltr daalderop. De vraag is waarom bij een dergelijk hoog bedrag voor een onderdeel de monteur daar niets van zegt. Ik heb het onderdeel niet eens gezien, maar het kan niet in een grote doos hebben gezeten. En dat terwijl de boiler het gewoon deed. Was vervanging wel nodig? Het gaat immers niet om een pakking of ander klein slijtdeel. Ik moet er maar op vertrouwen dat het vervangen geen verdienmodel is.

Slechte service

Had gebeld voor storing 9: 00 uur aan c.v, code E14 Had geen service contrakt, mevrouw vertelde dat monteur langs kwam. Rond 12:30 weer gebeld wanneer ongeveer de monteur kwam. 20:45 weer gebeld nu een andere vrouw aan de lijn en die vertelde me dat er alleen een monteur kwam als je een service contrakt Had.waarom vertelde ze me dit niet om 9:00 uur Hele dag gewacht, Wat een SLECHTE SERVICE van Pleunis ik ga nooit meer in zee met dit bedrijf

ze doen wat ze beloven

goede service en informatie.

Snelle plaatsing

Met een lekkage van de CV was het einde ketel. En dat op een feestdag. Meteen de dag erna kwam Marc om de situatie te inspecteren en de volgende dag kwamen twee monteurs om de ketel, en de leidingen te vervangen.

Vlotte offerte, prima afstemming met planner. Vakmensen die op tijd begonnen en keurig opruimen wanneer de klus geklaard is.

Top.

Rekening houdend met je wensen, vakkundig en netjes gewerkt.

Zeer tevreden over het hele pakket.

Afspraken, uitvoering en afhandeling geheel volgens afspraak en een goede service.

Altijd tevreden tot nu

2018: Nooit problemen met cv ketel, na onderhoud 4 weken later problemen, stromingssensor defect. Rekening betaald kan altijd. 2020: onderhoud weer 4 weken later stromingssensor defect. Natuurlijk aangegeven dat dit vorige keer ook gebeurd is, rekening zou niet betaald hoeven worden. 5,5 maanden later alsnog een factuur hiervan, moest betaald worden valt niet onder onderhoud. Betaald maar weg als klant.

Vriendelijk, Snelle offerte, snelle levering en installatie

Vriendelijk, Snelle offerte, snelle levering en installatie.

Goede montage gedaan

We hebben een nieuwe cv ketel geïnstalleerd en werd in goed over leg gedaan, goed en hard werkende monteur.

Zeer gedegen en nauwgezet uitgevoerd

De monteur meldde zich precies om 8 uur zoals afgesproken om onze verwarmingsketel te vervangen. Hij heeft prima werk geleverd met de installatie van de nieuwe ketel, alle leidingen lopen keuring parrallel en haaks en ook de installatie van de nieuwe draadloze thermostaat is keurig gedaan. Al met al zijn we zeer tevreden met het uitgevoerde werk.

Netjes en vakkundig gewerkt

Wij zijn dik tevreden

Goed gewerkt

De ketel was snel en vakkundig geplaatst alleen jammer dat niet alles meegenomen werd zodat je het expansie vat later terug vond in de douche.

Goed advies en nette montage

Goed advies en netjes gemonteerd en opgeleverd

Goede snelle installatie

Ervaring met installateur en installatie is over het algemeen goed. - Snelle en deskundige installateurs. - Vriendelijk en beleefd Puntjes ter verbetering: - Na installatie heeft installateur mij niet laten zien wat er nou precies is geïnstalleerd. Installateur heeft niet laten zien wat er onder de klep zit aan opties en hoe het water bijgevuld moet worden. - Installeren van Vaillant V smart app, koppelen met bluetooth enzovoorts heb ik zelf moeten doen. In het begin waren er connectieproblemen en heb de installatie en koppeling een paar keer opnieuw moeten doen. Was netter geweest wanneer installateur daar bij was gebleven. Daar heb ik immers ook voor betaald.

Super, goede service, geen klachten.

Cv ketel gekocht, voor een scherpe prijs. keurig geïnstalleerd. Onderhouds contract afgesloten, met prima voorwaarden en een goede prijs, afspreken worden netjes aangemeld en nagekomen. Al bij al, een echte aanrader. Zeer tevreden.

-10 en binnen 3 dagen een nieuwe cv-ketel !!!

Februari 2021 Na gebeld te hebben binnen 24 uur een offerte met een plaatsingsdatum. Top service

4 6077 NN Sint odilienberg