zeer tevreden

Komen afspraken na werkzaamheden zijn zeer goed uitgevoerd door deskundige en vriendelijke monteurs, alles wordt netjes achtergelaten

gewoon heel goed

Eerder dan verwacht werd na de bevestiging van de offerte een nieuwe CV ketel geplaatst. Mijn indruk is dat dit op een professionele manier is gebeurd en ik heb er alle vertrouwen in dat ik weer probleemloos jaren vooruit kan met de nieuwe CV ketel.

Facturatie moet duidelijker uitgelegd worden bij een aanvraag

De facturatie verbaasde mij enigszins. De medewerkster bij Pleunis legde uit dat de tijd hiervoor ingaat vanaf vertrek bedrijf terwijl de route naar mijn huis hoogstens 2 minuten in beslag genomen kan hebben. Er wordt blijkbaar ook gerekend met een start tarief van 33,60e waarover niets is vermeld bij de aanvraag. Beide mannen zijn zeker niet langer dan 45 m binnen geweest maar wordt voor beide 1 u in rekening gebracht! Dus, kijk even op de klok bij binnen komst. Beide medewerkers waren zeer klantvriendelijk en beleefd en hebben alles netjes achter gelaten. Ik wil hiermee alleen aanraden om vantevoren goed na te vragen hoe eea berekend wordt.

Vanaf eerste telefoontje tot en met de laatste afhandeling, in een woord "geweldig"!

Ik kan alleen maar positief schrijven over dit bedrijf. Klantvriendelijk, korte termijn afspraken en levering zeer goed nagekomen, vriendelijke en zeer vakkundige werknemers die met je meedenken. Nogmaals: TOP bedrijf. Een aanrader aan iedereen.

Deskundige montage cv installatie

Plaatsing nieuwe cv ketel conform afspraak en conform offerte. Kundige en aardige medewerker, netjes gewerkt. Zeer tevreden.

Alles volgens afspraak geleverd en vakkundig gestalleerd

Geweldig vakmanschap geleverd. Heel vakkundig personeel.

Goede ervaring

Wij zijn tevreden over de werkzaam heden en ook over de jongens.

Vakwerk

Komen afspraken na en geven een prima service

Net als 30 jaar geleden super service super bedrijf....komen afspraken na toppie

Mijn ervaring met pleunis is allang goed.j

Een goede installatie en op een prettige manier in een dag .

Volgens afspraak

Het was alleen jammer dat er een beetje ruw gewerkt werd. De oude thermostaat werd gewoon op mijn kastje gegooid. Dat mocht wel een beetje minder. Verder alles oke

Netjes werk geleverd

Binnen 10 dagen van aanvraag nieuwe cv combiketel tot plaatsing. De medewerker was netjes op tijd en heeft alle oude materialen en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Ik heb geen uitleg gekregen over de functies op het scherm van de cv-installatie. Dat heb ik zelf uit de bijgeleverde boekjes gehaald voor zover noodzakelijk.

In alle opzichten zijn wij zeer tevreden.

Goede uitgebreide voorlichting.Snelle offerte. Probleemloze installatie door een prettige monteur.

Goede voorlichting met betrekking keuze ketel. Goede prijs verhouding. Snelle levering en perfecte plaatsing en afwerking. Goede en snelle service.

Professionele partij, goed vakmanschap en heldere communicatie

Pleunis heeft voor mij de HR-ketel vervangen en 2 pompen van de vloerverwarming. Alles is zeer kundig en snel uitgevoerd. Enig minpuntje is eigenlijk dat de monteurs weinig voorraad bij zich hebben. Zodra de situatie net iets afwijkt, moet hij terug naar de zaak om het artikel te ruilen en een nieuwe afspraak in te plannen. Uiteraard is dit geen reden om ze de volgende keer niet te vragen. Ze zijn zeer kundig in het werk dat ze doen en afleveren.

Storingsnummer niet bereikbaar

Verwarming werkt niet binnen 2 weken nadat de monteur is langsgeweest. Op website staat nr. 24 uur x 7 telefonisch bereikbaar, maar blijkt niet het geval. Het telefoonnummer is uitgeschakeld. Er blijkt echter een telefoonstoring te zijn. De reparatie is alsnog dezelfde dag goed uitgevoerd. Er bleek geen verband met de eerdere reparatie.

Snel een Nieuwe ketel

Heel erg fijn dat we zo snel zijn geholpen ,zeer goede service

zeer snelle en goede service

vervanging van 30 jaar oude cv ketel. op dinsdag 8-2-2022 om 13.30 uur komt Marc de situatie bekijken, om 16.00 uur hebben we de offerte in huis. Om 16.30 uur telefonisch afgesproken dat de ketel op 10 of 11 februari zou worden geplaatst, op 9 februari om 8.30 uur worden we gebeld om ze de ketel die dag konden komen plaatsen er had een klant afgebeld. Om 9.30 uur is de monteur aanwezig en om 16.00 uur was de ketel geplaatst en hadden we weer warmte in huis. Dit is nog eens een voorbeeld voor vele bedrijven hoe het ook kan.

Snel en betrouwbaar

Zie onder

Door ervaren monteur picobello ge installeert. Afval en oude verwarmingsketel en verpakkingsmateriaal meegenomen en werkruimte schoon achter gelaten. Op vragen vriendelijk antwoord gegeven.

Goed werk geeft vertrouwen

Heel goede ervaring met Pleunis. Doen wat ze zeggen en gewoon goed. Juist die combi: goed werk afleveren - eenvoud, duidelijkheid- geeft vertrouwen.

Vakkundig en zeer vriendelijke installateur

Wij kunnen alleen maar zeggen dat de installateur zeer klantvriendelijk en beleefd was en niets was hem te veel om alles keurig uit te leggen. Zeer vakkundig en een aanbeveling is op zijn plaats

Uitstekend.

Natuurlijk eerst vorige HR ketel uit 1997 met leidingen gedemonteerd . Twee monteurs moesten het gladde dak op om de nieuwe afvoerpijp te plaatsen. De nieuwe ketel geplaatst door een monteur met de nieuwe leidingen en afvoerbuizen ook voor wasmachines en wasdroger gemonteerd. Alles netjes opgeruimd. Daarna uitleg over de nieuwe ketel en hoe en wanneer men water moet bijvullen.

ben te vrede goed werk en goede afwerking bij contact drek antwoord en goed advies

Goede en snelle levering van nieuwe ketel.

Zeer goed advies en snelle hulp na uitvallen oude cv-ketel. zeer aan te raden .