Goed bereikbaar, snelle en correcte levering van de spullen. Prima.

Wij waarderen uw positieve woorden enorm. Het is altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Dank u wel voor de perfecte score!

Communicatie kan beter

Ik kreeg een mail via de verloskundige om de kraampakket hulpmiddelen aan te vragen, dit heb ik gedaan. Nadat ik al mijn gegevens heb ingevuld kreeg ik geen bevestiging. Er staat ook nergens vermeld wanneer je het pakket krijgt en wat er precies in zit. Ook krijg je geen keuzes om producten toe te voegen of weg te laten. Na 2 dagen kreeg ik een bevestiging dat er een pakket onderweg was en dat was. Nu heb ik het pakket maar is er nergens vermeld hoe je het moet terug sturen als je het niet meer nodig hebt. Dus dat zal ik dan zelf moeten uitzoeken. Verder is het wel heel fijn dat je gewoon een korte vragenlijst invult en je een doos opgestuurd krijgt.

Wij waarderen uw feedback en begrijpen dat de communicatie rondom het kraampakket voor verbetering vatbaar is. Wij nemen uw opmerkingen ter harte om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

Mooi op tijd geleverd. Handig dat je weet hoe laat ze komen.

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw positieve woorden over de levering zijn een fijne motivatie voor ons. Dank u wel!

Geweldige en snelle service

Zelfstandig geplaatst door vriendelijke bezorger. Goede instructie.

Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Het is voor ons belangrijk om een positieve ervaring te bieden en wij waarderen uw terugkoppeling zeer. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Afspraak snel gemaakt en uitstekend afgehandeld (kom je helaas niet vaak tegen)!

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij streven er altijd naar om de best mogelijke ervaring te bieden.

Kundige, professionele en snelle afwikkeling

zeer aanbevelingswaardig.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Slechte service

Krukdoppen na 2 dagen kapot. Geen goede informatie over geschiktheid. Bij telefonische melding. Jammer maar helaas kunnen wij niets voor u doen.

Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons en we willen er graag meer over weten. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie te bespreken en verder te kijken naar wat wij voor u kunnen betekenen.

Perfect georganiseerd

Perfect georganiseerd

Dank u voor het delen van uw review.

Slechte ervaring met Medicura

Na de bestelling geen bevestiging ook niet na een telefonisch gesprek. Er werd een hele verkeerde bestelling afgeleverd .

Het spijt ons te horen van uw ervaring. Wij waarderen dat u de tijd heeft genomen om dit onder onze aandacht te brengen. Wij nemen de zaak serieus en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

Goede kwaliteit spullen en thuis afgeleverd volgens afspraak

Wij waarderen uw positieve feedback zeer. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze spullen en de levering ervan. Uw ervaring is waardevol voor ons. Wij streven ernaar om deze service voort te zetten. Dank u wel!

Licht voor de pols en goeie ligging hand

Perfect zeer tevreden

Dank u voor het delen van uw review.

Online aangevraagd en volgende dag geleverd. Prima service

Wij waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons, en we streven ernaar om altijd de beste kwaliteit te leveren. Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring.

Marleen is een super vertegenwoordig van Medicura en een vrouw met het hart op de goede plek

Wij waarderen uw positieve beoordeling en het feit dat u een plezierige ervaring met ons heeft gehad. Uw woorden zijn een aanmoediging voor ons om onze diensten continu te verbeteren. Dank u wel voor uw feedback.

Snelle levering en vriendelijk

Bedankt voor uw review.

Vriendelijk en accuraat.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Snelle service

Vriendelijk behulpzaam en snel. Alleen jammer dat ze geen punt in Enschede hebben. Dan kan je zelf ophalen en terugbrengen.

Wij waarderen uw positieve feedback over onze service. Het is goed om te horen dat u tevreden bent met de snelheid en behulpzaamheid. Uw suggestie over een locatie in Enschede nemen wij mee in onze overwegingen voor de toekomst.

tot nu toe alles oke

tot nu toe alles naar wens verlopen

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm en zijn verheugd te horen dat alles naar wens is verlopen. Uw ervaring bevestigt de kwaliteit die we nastreven. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Prima geregeld

Alles wordt prima geleverd (en weer opgehaald)

Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de dienstverlening. Uw ervaring is belangrijk voor ons. Dank u wel!

Dank voor het schrijven van een review.

een prettige manier van winkelen

alles goed

Bedankt voor uw review.

Geweldige service

Ze weten precies wat je nodig hebt. Klantvriendelijk en een geweldige service

Wij waarderen uw positieve feedback oprecht. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Toppie

Super gewoon.

Goed geregeld

Dank voor het schrijven van een review.

Hele leuke en fijne chauffeur, vriendelijk en behulpzaam!

Wij waarderen uw positieve review en zijn blij om te horen dat u onze service als uitstekend ervaart. Wij streven ernaar om deze kwaliteit altijd vast te houden. Dank voor uw feedback!

Voldaan aan de verwachtingen

Prima product qua prijs en kwaliteit en keurig op tijd geleverd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de prijs en kwaliteit van het product en de levering. Dank voor uw review!

Magnesiumstraat 7 6031 RV Nederweert