Erg slecht

Heb een bedtafel besteld €129 is niet niks. Wiel kapot. Gemaild en verteld en gevraagd voor nieuw wiel en financieel tegemoetkoming. Mail terug dat ik foto’s moest sturen. Gedaan. Nooit meer iets gehoord

Wij vinden het jammer om te horen dat uw ervaring met ons niet naar wens is geweest. Uw ongemak nemen wij zeer serieus en willen dit graag oplossen. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Wij waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie.

Snelle bezorging

Vriendelijke bezorger duidelijke uitleg gegeven

Dank voor het schrijven van een review.

wat kan er nog betrer ?

Dank u voor het delen van uw review.

Netjes op tijd en vriendelijk chauffeur

Wij waarderen uw positieve feedback over onze dienstverlening enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de punctualiteit en vriendelijkheid die u heeft ervaren. Uw tevredenheid is voor ons het belangrijkst. Dank u wel!

Snel en correct.

Het was eenvoudig een Sara Steady te regelen via de website. Sindsdien nog een draaischijf voor in bed aangevraagd.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat de Sara Steady en de draaischijf naar wens zijn. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. We hopen dat we u ook in de toekomst kunnen bijstaan met onze diensten.

Super dienstverlening.. had in 1 week tijd alles dubbel nodig 1 met spoed. Super geregeld

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn te horen dat u onze dienstverlening als 'super' ervaart. Wij streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze gebruikers te voldoen. Dank voor uw beoordeling!

Snelle en vriendelijke bezorging.

Via internet besteld en de volgende dag geleverd! De bezorger gaf goede uitleg en was zeer vriendelijk!

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze dienstverlening. Uw ervaring motiveert ons om onze service continu te verbeteren.

Snel en keurig op tijd geleverd.

Prettig en goede uitleg aan de telefoon. Bezorger vriendelijk en netjes. Rolstoel was niet die van de foto, dan moet wel vermeld dat de foto een indicatie is.

Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat u onze dienstverlening en bezorging als prettig heeft ervaren. Uw opmerking over de foto nemen we ter harte voor verbetering van onze service. Dank voor het delen van uw ervaring!

Prima ervaring

Alles op tijd binnen, goed geregeld, dank

Wij waarderen uw positieve feedback. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij streven ernaar om deze standaard te behouden en waar mogelijk te verbeteren. Dank u wel voor uw review.

Zeer correct!!

Bestellen ging gemakkelijk en telefonisch contact zeer vriendelijk. Bezorging mooi op beloofde tijd en bezorger erg vriendelijk en opgewekt. Aanrader!!

Wij waarderen uw positieve ervaring met ons zeer en zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen. Uw complimenten zijn een mooie bevestiging van onze inspanningen. Dank u wel!

Super fijne service

Ik vond het supwr fijn, helder en mevrouw dacht met mij mee, dit allemaal in 15 minuten tijd. Super bedankt

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de service die u heeft ervaren. Uw erkenning motiveert ons om door te gaan met het leveren van uitstekende diensten. Dank voor uw review!

Snelle afhandeling

Nvt

Bedankt voor uw review.

Erg bedankt voor de goede zorg

Kan het niet anders uitleggen hoe fijne levering het was .vriendelijke man die alles goed uitlegde netjes en behulpzaam dank hiervoor

Wij waarderen uw positieve feedback enorm en zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons, hartelijk dank voor het delen hiervan.

Goed product en snelle levering

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Vriendelijk behulpzaam

Vriendelijk behulpzaam

Dank u voor het delen van uw review.

Ik ben erg tevreden!

Ik ben erg tevreden met de safe-in soft, anatomische elleboogkrukken met zachte en voorgevormde handgrepen. Zeer snelle levering, zorgvuldig verpakt. Alles was prima in orde.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Uw ervaring onderstreept onze inzet voor kwaliteit en service. Dank u wel.

Snelle levering

Product voldoet aan verwachting

Bedankt voor uw feedback.

Late levering zonder hiervan op hoogte gesteld.

Ik heb een rollator hier besteld, waarvan op de site stond dat deze op voorraad was. Echter had ik na 2 dagen nog geen bevestiging van verzending. Na tweemaal mail contact met de klantenservice, waarin werd duidelijk gemaakt dat ik geduld moest hebben, maar dat het goed zou komen. Heb ik na 5 dagen zelf telefonisch contact opgenomen. En bleek dat de rollator helemaal niet op voorraad was, en dit mij niet eerder verteld was. Zij hebben mij hier niet zelf van op de hoogte gesteld, en ook tijdens het mail contact dit niet vermeld. Uiteindelijk na anderhalve week mijn rollator ontvangen. Het product was prima in orde, maar de service was niet goed.

Aardige man, legt het goed uit, en goede kwaliteit

Zoals de omschrijving al zegt. Niks op aan te merken.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de geleverde kwaliteit. Uw ervaring is voor ons van grote waarde. Dank u wel!

Netjes geleverd

Goede levering

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Heel goed geholpen Komen op tijd Geen gezeur Alles top in orde Met een telefoontje geregeld

Wij waarderen uw complimenten enorm. Het is fantastisch om te horen dat u tevreden bent en alles naar wens is verlopen. Uw positieve ervaring is een bevestiging van onze toewijding aan kwaliteit en service.

Heel vlot geholpen bij reserveren, ze denken met je mee. Levering precies op de afgesproken tijd!

Wij waarderen uw positieve woorden over onze service en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle reserveringsprocedure. Uw feedback is waardevol voor ons. Dank u wel!

Tevreden

Fijne service!!

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Goede service, snelle levering!

Mijn vader had snel hulpmiddelen nodig en daar werd in mee gedacht. Binnen een dag werd alles geleverd.

Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u tevreden bent over de snelheid van onze dienstverlening. Het is altijd ons doel om zo efficiënt mogelijk aan de behoeften te voldoen. Dank voor uw beoordeling!

Begripvol

Vriendelijk, luisterend, en meedenkende mensen die je te woord staan aan de telefoon en informatie geven. Bezorgservice ook prima, en goede uitleg werd gegeven. Ook dat je zelf een dag aan kunt geven om het te laten bezorgen en prima dat je dan een tijdsindicatie krijgt van hoe laat het gebracht kan worden.

Wij zijn verheugd te horen dat u onze dienstverlening waardeert. Uw positieve ervaring met het luisterend oor en meedenkende instelling van ons personeel doet ons goed. Ook fijn dat de bezorgservice naar wens is uitgevoerd. Wij streven ernaar om deze standaard te behouden. Dank voor uw review!

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert