Snelle levering

Fijn telefonisch contact gehad. De levering wordt van te voren aangemeld. Fijn op tijd. Nette artikelen.

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de netheid van onze artikelen. Uw positieve ervaring motiveert ons om ons werk voort te zetten. Dank u wel voor uw feedback!

Geweldige goede bezorging.

Goede en duidelijke uitleg. En netjes bezorgt en opgebouwd. Door een vriendelijke bezorger. Fijn dat via de mail de tijd van bezorging wordt aan gegeven.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Het is fantastisch om te horen dat uw ervaring met onze bezorgservice zo goed is bevallen. Dank voor het delen van uw ervaring. Wij streven ernaar om deze standaard hoog te houden.

duurt lang

tussen de bestelling en het ontvangen van het product zit bijna 2 weken

We betreuren het te horen dat u te maken heeft gehad met een vertraging in de levering van uw product. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen.

Goede oplossing

Goede oplossing voor het zelf druppelen van de ogen! Snel en netjes ingepakt geleverd

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelheid en netheid van de levering. Uw ervaring is voor ons zeer waardevol. Dank daarvoor!

Snel en goed, vriendelijke bezorger

Goed en snel

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Mijn vraag via de chat werd vrijwel direct beantwoord En de volgende dag had ik de hulpstukken al in huis

Wij waarderen uw positieve review en zijn blij te horen dat u tevreden bent over de snelheid van onze service. Uw ervaring is belangrijk voor ons. We streven ernaar om altijd zo efficiënt mogelijk te zijn. Dank voor uw feedback!

Prima service aan huis! Zelfs na een extra bestelling alles prima geregeld

Na 1 belletje werd alles super in gang gezet, ik woon net over de grens in België en zelfs daar hadden ze geen bezwaar mee. Top service!

Wij zijn oprecht blij om te horen dat u tevreden bent met onze dienstverlening. Uw positieve woorden zijn een geweldige beloning voor ons harde werk. Bedankt voor uw feedback!

Meer keuze

Levering was goed, grote doos allemaal goed verpakt, alleen jammer dat je alleen een totaal pakket kan aanvragen ipv losse onderdelen

Wij waarderen uw feedback en begrijpen uw opmerking over de samenstelling van onze pakketten. Dit is waardevolle informatie bij het evalueren van ons aanbod. Dank voor het delen van uw ervaring.

Het product was al bij mij bekend en is hetzelfde. De levering duurde langer dan verwacht en er was geen communicatie over wanneer het product geleverd zou worden totdat het vervoersbedrijf het in ontvangst had. Jammer.

Wij waarderen uw feedback en nemen deze ter harte. Het spijt ons te horen dat de levering niet geheel naar verwachting was. Onze excuses voor het ongemak. Wij streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Helemaal goed

Allemaal lieve mensen

Dank u voor het delen van uw review.

Ik kreeg Marc aan de telefoon, 2 keer zelfs. Hij was zeer behulpzaam en handelde zeer adequaat.

Wij zijn verheugd te horen dat uw ervaring met Medicura naar wens is. Uw positieve feedback is zeker gewaardeerd. Het is altijd ons doel om adequaat en behulpzaam te zijn. Dank u wel voor het delen van uw ervaring!

super service en zeer klantvriendelijk

klantvriendelijk

Goede kwaliteit geleverd.

Eerste keer een bestelling gedaan en snel geleverd naar tevredenheid.

Wij zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met uw eerste bestelling. Wij streven er altijd naar om kwaliteit en efficiëntie te leveren. Uw ervaring motiveert ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Dank voor uw feedback!

Fijne organisatie

Zeer ondersteunend bij de aanvraag voor huurmateriaal voor mijn moeder. Ander matras regelen ging iets lastiger.

Wij waarderen uw feedback zeer. Het is fijn om te horen dat u onze organisatie als ondersteunend heeft ervaren. We nemen uw opmerking betreft het regelen van een ander matras serieus en streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren.

Niet zorgvuldig

Ik plaats hier een reactie namens mijn broer: Hij heeft een Parkinson- rollator en heeft inmiddels de derde. Kennelijk heeft hij een manier van lopen, waardoor het linker voorwiel defect raakt. Als de andere rollator geleverd wordt, dan kan die niet ingesteld worden, daar diegene die levert. Daar moet dan apart een ergo- therapeut voor komen. Daarnaast is de geleverde rollator niet getest voor de levering, dus ben benieuwd wie daar nu een blik op gaat werpen?? Ondertussen loop ik met een niet veilige rollator, jammer!!

Wij betreuren het te horen dat uw ervaring met ons niet naar verwachting was. Het is belangrijk voor ons om te zorgen voor de veiligheid en comfort van onze klanten. Wij willen graag een dieper inzicht krijgen in deze situatie en zoeken naar een manier om de situatie op te lossen. Binnen enkele dagen nemen we contact met u op.

Goed, maar tijdstip bezorging niet doorgegeven

Betreft een pakket met artikelen voor de kraamtijd. Het contact en de mailwisseling was zeer duidelijk. Ook de vragenlijst voorafgaand was helder en duidelijk en makkelijk in te vullen. Het tijdstip was alleen niet doorgegeven. Toevallig was ik thuis aan het werken, maar het werd op een woensdagochtend geleverd wanneer we normaal allebei niet thuis zijn. Dan had de bezorging voor een gesloten deur gestaan. Het pakket is ook zodanig groot dat het niet fijn is als de buren dit aan zouden moeten nemen. Volgende keer graag duidelijk laten weten wanneer het geleverd wordt en eventueel opties geven om zelf een tijdstip uit te kiezen.

Wij waarderen uw feedback en begrijpen dat het niet doorgeven van het bezorgtijdstip voor ongemak kan zorgen. Uw ervaring helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. We nemen binnen enkele dagen contact met u op om deze kwestie verder te bespreken.

wacht al weken op pakket, wel al betaald. sturen geen bevestiging mail aankoop.

zeer slecht , slechte communicatie , niet flexibel om probleem op te lossen. Heb spullen hard nodig maar niets ontvangen wel betaald

Wij begrijpen uw frustratie over de vertraging en het gebrek aan communicatie. Dit is niet de ervaring die wij willen bieden. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om deze kwestie te bespreken en te kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Fijne levering

Prettige levering en vriendelijke man die het kwam afleveren. Materialen waren snel in elkaar gezet en geleverd

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Fijn dat u tevreden bent met de levering en de snelheid hiervan. Uw feedback is waardevol voor ons.

Slechte communicatie

Rolstoel en douchekruk besteld maar hierover totaal geen communicatie naar mij toe. Gewoon maar een rolstoel geleverd zonder aan te passen op mijn lengte en behoeften. Chauffeur gevraagd kunnen de wielen eraf, nee zei die dat kan niet,nou dat kan wel degelijk.

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met Medicura niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken. Wij streven er altijd naar om onze dienstverlening te verbeteren.

Heel erg goed

Zeer klantvriendelijk . En niet onbelangrijk dat ze een bezorgdienst hebben die het pakket tot je voordeur persoonlijk afleveren op je adres .

Wij waarderen uw positieve ervaring met onze dienstverlening en bezorgservice. Het is fijn te horen dat u onze inzet waardeert. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons. Dank u wel voor uw beoordeling en vertrouwen in ons.

Snelle levering en ophalen.

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Levertijd te lang

Levertijd te lang

Wij begrijpen uw frustratie over de levertijd. Het is ons doel om een betrouwbare service te bieden en we nemen uw feedback zeer serieus. Wij zullen binnen enkele dagen contact met u opnemen om deze kwestie verder te bespreken.

Afspraak nagekomen

Afspraak nagekomen.

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Super service

Komt afspraken perfect na