Denk mee en helpen snel

Ik was zelf te traag met het invullen van een aanvraagformulier, maar ze bleven heel vriendelijk en leverden alles snel!

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als prettig en snel heeft ervaren. Dank voor deze mooie beoordeling!

Goede en snelle levering

Snelle levering

Bedankt voor uw feedback.

Keurig op tijd geleverd

Prima product goede uitleg

Bedankt voor uw review.

Snel en makkelijk

Snelle service en op tijd.

Bedankt voor uw feedback.

Very good

Very good

Ben goedgeholpen

Dank voor het schrijven van een review.

Prettig en snel

Prettig en snel

Dank voor het schrijven van een review.

Het bestelde artikel werd op de aangegeven dag correct bezorgd.

Wij zijn oprecht blij om te horen dat uw ervaring met ons positief was. Het is altijd fijn om te horen dat onze inzet wordt gewaardeerd. Dank u wel voor deze prachtige review!

Veel ongewenst producten

Op basis van een algemene vragenlijst word bepaald wat je allemaal nodig zou hebben tijdens de kraamperiode. Zelf had ik het fijner gevonden om zelf die keuze te kunnen maken. Zeker als het gaat om een tweede kindje. Dat weet je beter wat je wel en niet nodig gaat hebben. Nu zitten we met een enorme doos aan materiaal waarvan alleen de douchekruk nodig zal zijn. En we na de bevalling de bedpapegaai nog zelf mogen ophalen. Aan de deur hadden we ook niet de optie de zending te weigeren omdat de bezorger alweer bij de bus was toen dat mijn man de deur open deed om het pakket aan te nemen.

Wij waarderen uw feedback oprecht en begrijpen dat het ontvangen van ongewenste items niet ideaal is. Uw ervaring helpt ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. Wij nemen uw suggesties serieus en zullen deze nauwgezet overwegen. Dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Netjes afgeleverd en in elkaar gezet en precies volgens afspraak

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen met de aflevering en installatie. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Wij streven ernaar om dit niveau van service voortdurend aan te bieden.

Zeer snel geleverd en vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Fijn om te horen dat de levering naar wens is verlopen. Uw ervaring met onze dienstverlening is voor ons erg belangrijk. Dank u wel daarvoor!

Heel goed, prettig

Heel positief, fijne persoon, meedenkend aan de telefoon

Wij waarderen uw positieve feedback enorm en zijn blij om te horen dat u onze service als prettig en meedenkend heeft ervaren. Uw ervaring is voor ons van grote waarde. Dank u wel!

Mooi op tijdje geleverd en erg vriedelijk

Wij stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Fijn om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren. Wij streven ernaar om altijd onze beste service te leveren. Dank voor uw feedback!

Goed geregeld

Makkelijk en snelle levering.

Rolstoel snel geleverd

Ik had ivm revalidatie tijdelijk een rolstoel nodig. Na het invullen van een duidelijk formulier op de website werd deze de volgende dag al geleverd door een vriendelijke chauffeur.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm! Het is goed om te horen dat de levering van de rolstoel naar wens was. Uw ervaring bevestigt ons streven om uitstekende service te bieden. Wij wensen u een voorspoedig revalidatieproces toe.

Alles kan je huren wat je nodig hebt. Snel worden de artikelen bezorgd door aardige mensen. Jullie zijn helemaal top

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en de snelheid van levering. Uw positieve ervaring motiveert ons om door te gaan met het goede werk. Dank u wel voor uw waardering!

Snelle levering

Goede installatie

Bedankt voor uw review.

Makkelijk geregeld

Makkelijk te regelen, fijn dat een aantal zaken 'gratis' te leen zijn, ook brengen/halen prima geregeld!

Wij zijn blij om te horen dat u onze dienstverlening als eenvoudig heeft ervaren en waardering heeft voor ons leensysteem. Uw positieve woorden zijn een mooie bevestiging van onze inzet, hartelijk dank hiervoor!

Het bed bevalt me prima en met de WC-verhoger kan ik goed naar het toilet!

Wij waarderen uw positieve ervaring met het bed en de WC-verhoger. Fijn om te horen dat deze hulpmiddelen u goed bevallen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons bij Medicura. Wij streven ernaar om onze dienstverlening waar mogelijk te blijven verbeteren.

Levering apparatuur zeer goed en door monteur netjes gemonteerd.

Vriendelijke mensen qua contact en levering. De

Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en montage van de apparatuur. Uw positieve woorden over onze service worden zeer gewaardeerd. Wij zullen onze inspanningen voortzetten om deze standaard hoog te houden. Dank voor uw feedback!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Aangenaam

Heel fijn

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Snelle service

Ik had een rolstoel nodig en was snel geleverd. Top service. Rolstoel was ook mooi schoon.

Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelheid van onze service. Het is altijd ons doel om aan uw verwachtingen te voldoen. Dank u wel voor uw feedback.

Prima adequate service

Goede adequate service

Dank u voor het delen van uw review.

Bedrijfsgegevens

Magnesiumstraat 7

6031 RV Nederweert

088 007 1100

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.