keurig op tijd voor levering, vriendelijke bezorger

zie hierboven

Bedankt voor uw review.

Keurige, correcte, vriendelijke aflevering van hoog- laagbed.

Op tijd, vriendelijk, zeer snel gewerkt, attent wat benadering van de klant betreft.

Wij waarderen uw positieve beoordeling en fijn om te horen dat u tevreden bent over de aflevering. Uw feedback is waardevol voor ons. Wij streven ernaar om altijd de beste service te bieden.

Snelle afwikkeling en levering

Via Google/website uitgezocht en besteld op Thuiszorgwinkel. Snelle levering via Medicura volgde.

Wij waarderen uw feedback enorm. Fijn om te horen dat u de snelle afwikkeling en levering waardeert. Uw ervaring helpt ons om onze dienstverlening verder te verbeteren. Dank voor het delen hiervan.

Heel te vreden

Alles netjes afgehandeld en geplaatst

Dank voor het schrijven van een review.

Niet op een respectvolle manier behandeld worden

De laatste twee gesprekken met de klantenservice heb ik niet als fijn ervaren. Ik vond dat ik met weinig of geen geduld en met onbegrip werd behandeld. Als je vragen hebt over iets, had ik het gevoel dat het als last wordt ervaren door de medewerkers. Ik heb aangegeven dat ik naar mijn ervaring op een respectloze manier behandeld wordt. De klantenservice medewerkster zegt heel stug en onverschillig, “dat mag je vinden”. Verwacht je toch dat ze interesse tonen waarom je het zo hebt ervaren. Alleen de laatste klantenservice medewerkster was vriendelijk. Ik vind het erg als 1 van de 3 klantenservice medewerkers mij wel op een nette manier heeft behandeld.

Alles goed geregeld.

Goed.

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Prima product en service

Goede product / heldere afspraken / goede bezorgdienst

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent over zowel het product als onze service. Wij streven ernaar om deze kwaliteit te blijven bieden. Dank voor uw beoordeling!

Snel en op tijd geleverd, service met een glimlach!

Snel en op tijd geleverd, service met een glimlach!

Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de geleverde service. Uw positieve ervaring is waar wij naar streven. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Helemaal top

Aardig medewerkers ben goed geholpen werd netjes gebeld toen ze voor de deur stonden.

Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service die wij bieden. Daar streven wij altijd naar. Dank u wel daarvoor.

De dienstverlening van Medicura is optimaal

Snelle levering na aanvraag, goede uitleg gebruik hulpmiddelen.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u onze dienstverlening als optimaal ervaart. Uw ervaringen zijn waardevol voor ons en helpen ons constant verbeteren. Dank u wel!

Vlugge hulp. Vriendelijk personeel

Dank voor het schrijven van een review.

Vriendelijk geholpen door ervaren medewerkerster bij aankoop en bezorging.

Vriendelijk geholpen door ervaren medewerkster in winkel Helmond. Goede uitleg over de matrassen. De bezorger was ook vriendelijk, heeft netjes de matrassen uitgepakt en geplaatst en het afval meegenomen.

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is prettig om te horen dat u de service rondom uw aankoop als vriendelijk en ervaren heeft ervaren. Dit is waar wij naar streven bij elke interactie met onze klanten. Dank voor het delen van uw ervaring!

Prima service alles volgens afspraak

Bedankt voor uw feedback.

TOP.

TOP

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Snelle levering op aanvraag

Ik had vooruit gebeld of ik de spullen eerder kon krijgen en dit was geen probleem! Nu kan ik al fijn gebruik maken van de douche kruk en zonder moeite weer heerlijk douchen!

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u al gebruik kunt maken van de douchekruk. Uw ervaringen zijn belangrijk voor ons, dank u wel!

Echt de hulp die je nodig hebt

Zeer behulpzaam en snelle levering.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen.

Echt toppie

Kan lekker omdraaien en slaap lekker en relaxed

Wij waarderen uw positieve woorden enorm. Fijn om te horen dat u prettig en ontspannen slaapt. Uw tevredenheid is waar wij naar streven. Dank voor het delen van uw ervaring.

Snel geleverd en geplaatst!

Super dat het bed zo snel gebracht werd. En door een vriendelijk persoon razendsnel in elkaar gezet werd.

Wij waarderen uw positieve beoordeling enorm. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en plaatsing van het bed. Dank u wel voor het delen van uw ervaring!

Prima.

Levering geheel conform toezeggingen

Dank voor het schrijven van een review.

We willen u graag bedanken voor het plaatsen van uw review.

Goeie service aardige chauffeur, werd de volgende dag al geleverd met een goede uitleg erbij en ook hoe uitleg voor als het terug moet. Zeer tevreden

Wij waarderen uw positieve feedback enorm. Het is fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service en levering. Dank voor het delen van uw ervaring, wij blijven ons inzetten voor een goede dienstverlening.

Bedankt voor uw feedback.

je krijgt eat je vraagd

mooie ervaring goede oplossing

Snelle levering

Alleen. het ontbreken van de benodigde schroeven stelde mij teleur!

Wij waarderen uw positieve feedback over de snelle levering. Ook nemen we uw opmerking over het ontbreken van schroeven ter harte. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening aan alle verwachtingen voldoet.

Goed, na dat de bezorger was geweest. Die heeft alles perfect geregeld toen hij bij was! Een collega had geen goede informatie gegeven aan de telefoon, ging over de papegaai. Zou de collega's beter in laten lezen over de regels en hoe het werkt! Perfect opgelost!

Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat de bezorging naar wens is verlopen. Uw opmerkingen zijn waardevol in onze voortdurende inspanning om onze service te verbeteren. Wij streven altijd naar perfectie en nemen uw suggesties ter harte.