Goed geholpen toen ik krukken nodig had en een rollator. vriendelijk personeel.

Toen ik dit jaar opeens werd geconfronteerd met de spierziekte polyneuropathie, moest ik op zoek naar een rollator en loopkrukken. Ik werd goed geholpen door vriendelijk personeel, met veel verstand van zaken. Fijn deskundig personeel.

lang moeten wachten op via webshop bestelde seniorentelefoon

Op zaterdag 30 mei hebben wij bij u een seniorentelefoon besteld. We zouden bericht krijgen als de bestelling is verstuurd. Een bericht hiervan hebben we nooit gehad! Een paar dagen later hebben we hierover gebeld. U beloofde dat het de volgende dag verstuurd zou worden. Nog een paar dagen was het nog niet door ons ontvangen. Toch maar weer gebeld. We werden naar ons idee gewoon aan het lijntje gehouden. Toen we u op 8 juni belde met het verzoek het bedrag terug te storten, beloofde u dat het diezelfde dag geleerd zou worden. Ja hoor; uiteindelijk kwam ons bestelling die dag binnen!

dat ik heel tevreden ben

snelle levering ,ben zeer tevreden.

correcte levering

ziet er goed ut

kan er alleen niks mee omdat de lens veel te sterk is. vervormend

Vlotte leveringf

Prima website en vlotte levering zoals verwacht.

prima!!!

prima!!

Bij "goede service" is niets aan toe te voegen

Goede service en vriendelijke mensen

Communicatief sterk. Als ik bel ben ik snel aan de beurt. Volledig overzicht van de leveringen gedurende 1 jaar zodat ik rekening kan houden met mijn eigen planning.

Ben zeer tevreden over Medicura

snelle levering

Goed en snel geholpen

Top alles snel en goed geleverd

Voldoende tot ruim voldoende service

Douchekruk en rolstoel geleend. Prima zorgartikelen. Wel veel zelf moeten vragen. Bij rolstoel niet geattendeerd op mogelijkheid lenen comfort beensteunen, en geen kussen meegeleverd wat wel nodig is (slechte service, bij andere thuiszorgwinkels wel mogelijk). Wel gratis opgehaald (maar vanwege uitleenlocatie geen inlevermogelijkheid). Leenlocatie niet rechtstreeks telefonisch bereikbaar. Zorgartikelen langer nodig vanwege langdurige revalidatie. Langer huren dan een half jaar exorbitant duur en daarmee geen serieuze optie. WMO niet van toepassing. Daarmee verplicht tot zelf kopen, terwijl situatie tijdelijk is. Overigens wel vriendelijke/meedenkende medewerker bij voorleggen probleem. Oplossing voor deze doelgroep wenselijk.

Prima ervaring

Het bestellen ging makkelijk. Toen de bezorging niet duidelijk was, werd er meteen geantwoord. En de producten zijn prima. Dus tevreden klant!

Duurde nogal lang voor bestelling kwam

Duurde te lang voor bestelling kwam

Onverantwoord,

Een product van 1,95 euro dat heel klein is en totaal niets weegt (1 ooglapje) kost 8,10 euro louter en alleen omdat dit wordt verzonden in een doos die totaal buiten proportie is, terwijl dit product perfect in een enveloppe normaal formaat past! Ik heb mijn ongenoegen geuit in een e-mail op 30 april en ook een paar foto’s als bewijs meegezonden, maar heb daar totnogtoe geen antwoord op gehad. Vriendelijke groet, An

Goede en snelle communicatie, producten zijn ook allemaal naar wens

Ik had een vraag over een originele rekening en die werd meteen toegestuurd. Klantenservice werkt ook erg goed

Grandioos

Snelle levering en netjes afgeleverd

netjes, snel geleverd.

n.v.t.

Perfect geregeld

Mooi op tijd en kwalitatief goede spullen aangeschaft

Drinkbeker met tuit

De drinkbeker werd in de webshop als neutraal transparant afgebeeld, echter bij de bestelprocedure moest een kleur worden gekozen, terwijl wij liever een neutrale beker hadden gehad. Verder was de bezorging door een andere koerier dan PostNL. Bij PostNL is daags tevoren een tijdsbestek van bezorging bekend, terwijl dat met andere vervoerders pas op de dag van bezorging bekend is, nl. op het moment, dat de chauffeur onderweg is. De beker was goed ingepakt.

Ben tevreden er over.

De fietstrainer bevalt mij goed.

Prettig, snel en beleefd

Online besteld en betaald. Ik werd opgebeld toen de bestelling binnen was en opgehaald kon worden bij de vestiging.

Prima geregeld en snelle levering, goed verpakt.

Erg goede ervaring met Medicura een echte aanrader.

Geweldig!

Zeer snelle levering.Goed verpakt en ziet er mooi uit en het idee dat je weer wat meer naar buiten kunt met de verbandsloffen.Het bevalt me prima!

goed en betrouwbaar