slecht

ik heb 27 mei cefaly electrodes besteld, 2x voor 38,00 euro en ik heb er 1 ontvangen. Ik heb een mail gestuurd geen reactie. Ik zou graag mijn bestelling willen krijgen waarvoor ik betaald heb.

Waardeloos bedrijf.

Wat een waardeloos bedrijf. Een scootmobiel koop je niet voor de lol. Constant problemen. Wordt zogenaamd gerepareerd , waarschijnlijk door monteurs die de lagere school niet helemaal doorlopen hebben. Een rayonmanager die van toeten nog blazen weet. In plaats van contact met de manager , sturen ze een incassobureau en worden totaal in de steek gelaten. Deze negatieve reclame zal ik aan iedereen vertellen die het maar horen wil. Dus mensen , u bent gewaarschuwd.

Snel geleverd, netjes verpakt

Fantastisch geholpen en snel geleverd

Niet geleverd, ik was zogenaamd niet thuis

Navraag 3 kwartier na toegezegde leverperiode levert op dat men zogenaamd aan de deur is geweest en er telefonisch contact is gezocht. Niet dus. Levering zou nu ipv zaterdag op dinsdag plaats kunnen vinden. Dat werkt echt niet voor iemand die op zaterdag uit het ziekenhuis ontslagen wordt en de hulpmiddelen nodig heeft

heel goede elastische veters ontvangen. Zelfs twee paar in een klap

hoewel product duitsland moest komen, toch snelle levering. En een goed product ontvangen

ze waren prima voorbereid , en ze waren ZEER vriendelijk . ik was erg tevreden

op tijd een goed en passend product

alles op tijd en goed

Wat een martelgang

Nou nou medicura, als u scootmobielen verhuurt moet u ook kenbaar maken dat ze tijdens het rijden uit kunnen vallen. Iemand als mij die niets weet van die apparaten en nog moet bij komen van een hartinfarct schrikt zich kapot als dat ding stil loopt. Ook moet op de site al duidelijk vermeld staan dat de scootmobiel van 6 km per uur niet geschikt is om naar je winkel centrum te gaan want de accu gaat een half uur mee. Ook vind/vond ik de meldkamer centralist niet deskundig, je kunt niet tegen iemand zeggen die twee weken geleden een hart infarct heeft gehad, bel maar iemand met een auto die het kan halen. Ik wilde dat ding niet voor de lol, ik was iemand die ochtends twee uur wandelde dan verwacht je iets meer inleving vermogen...maar door mijn overkomen word ik vaak overschat, maar goed hoop dat medicura wat aan de accu doet ik wens niemand deze paniek toe. Vriendelijke groetjes

Onwaarschijnlijk

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik een antwoord waaruit bleek dat mijn besteld product niet in voorraad was en slechts na twee weken zou kunnen geleverd worden. Ondertussen is mijn betaling wel onmiddellijk van mijn rekening gehaald, wat volgens mij niet aanvaardbaar is . Hieruit leid ik af dat ik 2 weken op voorhand hoef te betalen voor een product waarvan ik niet eens zeker ben dat het zal geleverd worden.

Jammer dat het niet op voorraad was.

Ik had deze producten zo snel mogelijk nodig. Helaas heb ik hier 1 week op moeten wachten en heb hier ongemak in gevoeld. Als dit bij de bestelling zichtbaar was dan had ik voor een ander product gekozen.

Geen levering op tijd

Op de wrbsite stond dat mijn cefaly elektroden op voorraad waren. Een aantal dagen later kreeg ik een mail dat dat niet zo was. Ik wacht nu al een dag of tien

Alles verliep uitstekend, rustig prettig contact. Het was i de

Goed en deskundig geholpen. Snelle levering op afspraak en goed contact met Medicua

Klantvriendelijk

Enorm vriendelijk en service gericht. Ook de mensen die de spullen komen brengen zijn enorm vriendelijke en behulpzaam !

Stipt

Prima, volhouden zo...

De bestelling is vlot afgeleverd met vooraf goede berichtgeving.

Ik hoefde slechts te vragen

Het idee van het hulpmiddel dat ik voor ogen had kwam me ''s avonds pas ter idee. Na even Google kwam ik bij Medireva. De volgende morgen werd het hulpmiddel al (gratis, vergoed door mijn ziektekosten verzekering) geleverd en geïnstalleerd door een medewerker van het bedrijf. Chapeau. Zo vind je ze niet vaak

Winkel JBZ Den Bosch

Ik kwam gisteren binnen (na 10 min wachten) en vroeg naar anti-slipsokken. De mannelijke medewerker vroeg me of ik mijn handen wel gedesinfecteerd had. Ik zei dat ik een afspraak had gehad in het ziekenhuis, en nu bij binnenkomst in de winkel (in het ziekenhuis) niet mijn handen gedesinfecteerd heb, nee. Hij vroeg me of ik dan pas nu mijn handen heb gewassen in het ziekenhuis. Ik zei: ga je nu serieus liggen zeiken over handdesinfectie? Hij zei: ja, je zat de hele tijd op je telefoon. Ik zei: ik raak niks aan hier. Hij bleef doorgaan. Ik zei: ik ben verpleegkundige. Ik heb net een afspraak gehad op de afdeling oncologie als patiënt. En jij gaat liggen zeiken over handdesinfectie? Hou je antislip sokken lekker. En ik ben weggelopen. Handdesinfectie is NIET verplicht. Volgens het RIVM is het zelfs beter om niet te doen. Handen wassen is meest effectief. Maar los van een discussie daar over, is handdesinfectie NIET verplicht. Mondkapje wel, dat is bij wet geregeld.

Slecht

Ik heb voor twee vorken met verdikt handvat,twee weken geleden 30euro betaald,maar waar blijven de vorken.Ik hoor of zie niets van jullie?

Altijd volledig correct en klantvriendelijk geholpen.

Al een aantal keren hebben mijn vrouw en ik een beroep gedaan op Medicura in vestiging Weert, om hulpmiddelen te lenen (o.a. bed, papegaai, rolstoel, krukken) resp. hulpmiddelen te kopen. In alle gevallen hebben we goed advies gekregen over de hulpmiddelen en zijn we snel en op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen met de juiste hulpmiddelen. En dit betreft niet alleen vestiging Weert, maar ook de hele logistieke en administratie organisatie eromheen! Chapeau!!

Heb heel lang moeten wachten op levering van de bestelling

Pas na tele fonisch contact ging bestelling van start.

Nette levering

Nette levering

Na bestelling werd een ineens onvoorradig artikel toch binnen de verwachte datum geleverd

Onlangs heb ik 2 loopkrukken bij Medicura besteld. Online bleken ze toen voorradig te zijn. Toch kreeg ik na betaling twee uur later te horen dat ze niet voorradig waren, en dat de levering met twee weken werd opgeschort. Gelukkig werden ze alsnog na een week geleverd! Helaas kraakte een handvat na een dag plotseling en enorm hard tijdens het lopen. Gelukkig heb ik dat zelf kunnen verhelpen door een stukje papier ertussen te schuiven. Want gebruikte stokken kunnen niet meer worden omgeruild. Verder een prima product!

Zeer snelle levering na eenvoudig te plaatsen bestelling, supper!

Zeer snelle levering na eenvoudig te plaatsen bestelling, supper!