Slechtste bedrijf ooit

Zelfs na een negatieve review komt er al geen reactie. Ze laten je gewoon in de kou staan

Website geeft geen duidelijke info

Volgens de website kan ik gratis hulpmiddelen lenen, maar blijkbaar is dit niet zo, tenzij de verzekeraar het vergoed. Voor een bevalling en kraamperiode is het niet mogelijk een hoog-laag bed te lenen, wat ik niet vind kloppen. Werd ook niet heel vriendelijk te woord gestaan door de telefoniste...

Super service

Met mijn zwangerschap bedklossen geleend en nu met de operatie van me moeder een hooglaag bed geleend en is echt super dat het zo wordt gehaald en gebracht echt super!

Heel vriendelijk en Top medewerkers.

Zeer ervaren medewerkers en als is top geregeld. Zeer tevreden ben ik met deze Medicura zorgwinkel. Veel dank voor de goede hulp.

Ik ben nog niet bevallen

Ik ben nog niet bevallen dus erg lastig om nu al te moeten beoordelen hoe mijn ervaring is geweest met de geleende producten van Medicura. Stuur de mail nog maar een keer eind maart.

In alle opzichten heel tevreden!

Zeer vlugge levering van prima hulpmiddelen. Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Zowel het telefonisch als het persoonlijk contact is naar volle tevredenheid.

Ik ben zeer tevreden

De producten zijn goed onderhouden. De bezorger was vriendelijk en had alles gebruiksklaar gemaakt. Service with a smile.

50% tevreden, de bestelling is niet goed gegaan

Ben tevreden over de bestelling maar over de bestelling heb ik moeten bellen omdat na 10 dagen nog niets ontvangen had, nadat ik gebeld had werd de bestelling een dag daarna afgeleverd.

Levering op tijd, alles zit in de doos, prettige bezorger.

Prima websites

Snel gevonden en geleverd

Ik ben voor honderd procent tevreden, kom zeker weer terug.

We zijn erg netjes geholpen, en ze geven een goede service. Het materiaal was zuiver en in goede staat

Goed advies en snelle levering!

Bij het afhalen van producten in de winkel en levering van grote hulpmiddelen aan huis

Goed, snel en zeer vriendelijk

Snelle afwerking en communicatie, vriendelijk personeel op locatie en goede service

Snelle plaatsing en het bed ligt fijn.

De levering was binnen een dag gerealiseerd de bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam. Het matras ligt goed en alle elektronica werkt naar behoren. Wel maakt de elektronica wat geluid. Ik haal de stekker er dan ook uit wanneer het bed op de juiste stand staat.

Zeer goede en snelle service.

De bestelde producten waren binnen 1 dag al in huis. Zeer goede en vriendelijke medewerking.

perfecte comfortsokken voor man

perfect .doet goed zijn werk

Reageren snel en komen afspraken na

We hebben zeer positieve ervaringen met Medicura. Vriendelijk personeel zorgwinkel in Weert en bezorgers. Staan binnen afgesproken tijd op de stoep. We zijn erg tevreden!

Snelle en adequate levering

Wij hadden snel een hooglaagbed nodig en die kwam binnen 24 uur. Ook werd er contact opgenomen om te overleggen of er nog meer hulpmiddelen nodig waren. Dat was erg prettig.

Top service!

Snelle levering, goede service en volledig vergoed. Beter kan niet.

super snel bezorgd

Besteld en na een paar dagen al in huis. Super dat het dan ook nog persoonlijk bezorgd wordt.

zeer tevreden

makkelijk om te bestellen, communicatie klantgericht en uitstekende levering.

Snelle en accurate service met een glimlach

Na een spoedoperatie mocht ik 6 weken niet lopen. Binnen 24 uur had ik een bed met een leestafel en een rolstoel met gipsgoot binnenstad, gebracht door een heel aardige medewerker die alles in elkaar zetten en de werking ervan uitlegde. Top service!

Goed bereikbaar, klantvriendelijk.

Snel en goed geregeld.