goeie service

Klantvriendelijk, makkelijk om iets te huren, alleen de scootmobiel die we gehuurd hadden reed erg langzaam. hij moest 15 km rijden maar volgens mij reed hij niet meer dan 9 a 10 km en dat is voor op straat te gevaarlijk. Op de stoep prima. Al met al zou ik zeker Medicura aanraden want ze nemen echt de tijd voor je en zo hoort het ook. Service verlenen staat bij hun boven aan het lijstje daar kunnen veel andere van leren. Ik wacht dan graag wat langer.

Vriendelijkheid

Zeer behulpzame mensen met veel geduld om alles goed uit te leggen.

Altijd correct en snel geholpen

Omdat ik de mantelzorger ben van mijn moeder heb ik contact gehad met jullie. Ik heb dit als prettig en snel ervaren. M.V.G Marja Gremmen

Flexibel en stipt

Heel goede hulp in thuiszorgwinkel en keurige levering aan huis

Vriendelijk en vakkundig geholpen. Snelle levering

Goede service, voldoende ruime openingstijden, geen lange wachtwijden, te lenen materialen op voorraad

Is goed

Hij is goed

Goed en snel.

Goed met Medicura

An de rolstoelen moet verbetering in komen. Uitleg: Ik heb een knieprothese gekregen en zit momenteel in een rolstoel daar ik lange afstanden nog niet kan lopen. Zodra je met de rolstoel een stoep afga voel je de voorwielen niet alleen in je knie maar ook in je rug daar de voorwielen van de rolstoel veel te hard zijn ook voel je elke drempel en kuiltje in je knie en rug. Voor gelijkvloers is zo een rolstoel ideaal maar niet voor buiten op straatwant dat doet meer als pijn. De voorwielen zouden vervangen moeten worden door zachtere wielen. Zo is het met alle rolstoelen. Voorwielen moeten gewoon vervangen worden

Hele goede ervaring met een primaService

Komen afspraken na en allemaal Netjes geregeld

perfect

Vriendelijk, snel en zeer goed geholpen en alles geregeld.

Snel en goed geregeld

De spullen zijn makkelijk te bestellen en zijn ook snel geleverd ook het ophalen gaat makkelijk en snel je kunt zelf aangeven wanneer je dat wil allemaal

Fantastisch .

De service is fantastisch, de dames in de winkel in Geldrop hebben een eindeloos geduld en blijven en zijn altijd vriendelijk en doen alle moeite je te helpen.

Geweldige service komen de spullen werden bezorgd op afgesproken tijd

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig.

very good!

very helpful

• Would you recommend us? Yes

behulpzaam en meedenkend in Boxtel

behulpzaam en meedenkend in Boxtel

Positief

Snelle service en gemak bij het ophalen

S ochtends bellen en smiddags al ophalen, ideaal wanneer je op korte termijn een hulpmiddel nodig hebt.

Uiterst vriendelijke dames die goed meedenken!

Na lange tijd te hebben moeten wachten, op mijn bestelling, kreeg ik tegemoetkoming voor mijn geduld.

Fijn om het bij mij te hebben

Toch een geruststelling

Prima geholpen!

Bloeddrukmeter gekocht en ben goed geadviseerd.

Prima, zorgvuldig, snelle levering en vriendelijke mensen

Alles goed snel en volgens afspraak geleverd. Goede ondersteuning/ support

Fijn, dat we zoveel konden lenen voor mijn man en vooral dat het zo makkelijk geregeld werd. Sommige spullen kon ik meteen meenemen met de auto en het bed en de matras werden gebracht op een tijd die voor ons uitkwam.