Slecht

Ik heb voor twee vorken met verdikt handvat,twee weken geleden 30euro betaald,maar waar blijven de vorken.Ik hoor of zie niets van jullie?

Altijd volledig correct en klantvriendelijk geholpen.

Al een aantal keren hebben mijn vrouw en ik een beroep gedaan op Medicura in vestiging Weert, om hulpmiddelen te lenen (o.a. bed, papegaai, rolstoel, krukken) resp. hulpmiddelen te kopen. In alle gevallen hebben we goed advies gekregen over de hulpmiddelen en zijn we snel en op een zeer klantvriendelijke wijze geholpen met de juiste hulpmiddelen. En dit betreft niet alleen vestiging Weert, maar ook de hele logistieke en administratie organisatie eromheen! Chapeau!!

Heb heel lang moeten wachten op levering van de bestelling

Pas na tele fonisch contact ging bestelling van start.

Nette levering

Nette levering

Na bestelling werd een ineens onvoorradig artikel toch binnen de verwachte datum geleverd

Onlangs heb ik 2 loopkrukken bij Medicura besteld. Online bleken ze toen voorradig te zijn. Toch kreeg ik na betaling twee uur later te horen dat ze niet voorradig waren, en dat de levering met twee weken werd opgeschort. Gelukkig werden ze alsnog na een week geleverd! Helaas kraakte een handvat na een dag plotseling en enorm hard tijdens het lopen. Gelukkig heb ik dat zelf kunnen verhelpen door een stukje papier ertussen te schuiven. Want gebruikte stokken kunnen niet meer worden omgeruild. Verder een prima product!

Zeer snelle levering na eenvoudig te plaatsen bestelling, supper!

Zeer snelle levering na eenvoudig te plaatsen bestelling, supper!

Ik ben zeer tevreden over Medicura.

Ik vind het ideaal dat ik de gebruikelijke materialen die jullie verkopen online bij jullie kan bestellen. Ik koop zoal voor mijzelf als voor mijn ouders die al op leeftijd zijn. Ik ben van mezelf al erg makkelijk ingesteld , dus snel tevreden. En mocht er eens wat fout gaan, is er ook geen man overboord. Ik hoop nog vele jaren van jullie diensten gebruik te kunnen maken. Met vriendelijke groeten : Bram

Hele snelle levering

Goede ervaring, dag na bestelling al geleverd

In ben uitstekend geholpen, prima te woord gestaan.

De geleende spullen, bed, rolstoel, looprek, drempels enz. zijn correct en snel geleverd. Het bed werd door de medewerker/chauffeur gelost en naar binnen gebracht en keurig opgebouwd. Zo ook het ophalen. Zeer goede service !!

Vlotte webshop, snelle levering

Gebruiksvriendelijke webshop, hele snelle levering. Topproduct aan goede prijs.

Goede dienstverlening, uitgebreid assortiment

Had een product besteld dat 2 weken levertijd had. Daar kon ik niet op wachten. Het was geen probleem om de order te annuleren en kreeg diezelfde dag nog het geld terug. Goede service!

Zeer tevreden over service en hulp bij aanschaf producten.

Nemen ruim de tijd om je van dienst te zijn en het kiezen van de juiste hulpmiddelen.

Vlotte behandeling en goede verzorging

Ik heb de behandeling positief ervaren.

Mijn vragen werden goed beantwoord en er werd meegedacht!

Mijn ervaring is positief

Behalve dat mijn bestelling de 1e keer Niet was aangekomen, terwijl ik wel betaald had via iDeal. De handgreep voldoet prima.

Het is na een maand wel heel erg plat geworden.

Op 3 februari 2021 een kussen gekocht met voldoende luchtgaten erin. Wat is er te verbeteren om het weer als nieuw te maken? Groetend; Wolter Schaap.

Voorlopig nog geen bestelling ontvangen.

Website ziet er goed en duidelijk uit. Bestelling plaatsen gaat ook prima. Helaas heb ik de bestelling nog niet mogen ontvangen. De bezorger heeft aangegeven dat na eerdere berichten dat bestelling vanmiddag geleverd zou worden, de woning onbereikbaar zou zijn ??? Het bestelde is weer retour depot. Morgen opnieuw een poging om de ‘onbereikbare’ woning te bereiken. Gemengde gevoelens dus, het is de bezorger en niet het bedrijf, echter bedrijf heeft wel de bezorger uitgekozen.

super voor herhaling vatbaar.

zeer tevreden opmerkelijk gemaakt door medireva waar ik al meerdere jaren client ben.

top

Telefonisch goed bereikbaar. Snelle bezorging en retournering bij onjuist bestelde artikel. Ook snelle financiele afronding.

Makelijk en snel

Snelle levering en goedkoop

goede ervaring

Goede ervaring met bestellen

uitstekend!

ik liep de winkel binnen en was er binnen 5 minuten eruit. zo goed en makkelijk geholpen. top mens achter de kassa. erg fijn! vooral als je tijdelijk gehandicapt bent en je kort daarvoor slecht nieuws had gekregen in het ziekenhuis.

Super klantvriendelijk

Heel goed geholpen. Er is veel moeite gedaan om het juiste product voor mij te regelen.

Super service

De spullen die ik nodig had werden thuisbezorgd, met uitleg erover. Super!

Gekregen wat ze beloofd hebben.

Bestellen is gemakkelijk/duidelijk en de levering was volgens afspraak.