Zeer slechte service

Luisteren moet nog uitgevonden worden. Zeer kortaf aan de telefoon, bot.

de winkels zijn goed alleen als je in Overloon woont heb je geen winkel in de buurt, waarom is de winkel in Ziekenhuis Pantein in Beugen weg, dat is een groot verlies voor de regio

Leveren top, ophalen bagger

Mijn vader is overleden, staat in de huiskamer opgebaard. Mensen die afscheid willen nemen kunnen niet bij hem komen omdat het bed vreselijk in de weg staat. Ze hebben geen tijd om dit op te halen en kan pas na twee dagen en die dag is het officiële afscheid.

Slecht in afspraken nakomen.

Eerst een trippelstoel aangevraagd bij de cz. Nee medicura moet de papieren zelf krijgen. Dus weer wachten. Dan moet je afmetingen doorgeven. Je stoel wordt bestd. Weer wachten binnen 2 weken heeft u deze. En dan wordt het opeens weer 3 weken. Ivm feestdagen dat begrijpt u wel toch. Nee!!! Ik wacht al 2.5 maand.

Offerte opmaken

Offerte opmaken met dezelfde prijs als webshop. En als je hierop reageert krijg je dezelfde korting als je toch al lid bent van ouderenbond, wat ze dan weer niet vragen.

Doen moeite voor je bestelling

Gemakkelijk te bestellen Na telefoon dat het in een ander filiaal lag , netjes een paar dagen later in huis

Zou weer zo iets bestelken online.

Werd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon. Had na het weekend mijn geld al terug. Kon het zo annuleren.

Uitstekende ervaring

Aannemen voor reparatie van mijn scootmobiel nadat mijn dealer dit geweigerd had. Resultaat OK!

geinstalleerd

Tevreden

Goed product

Ik gebruik uw product zelf niet, maar ik hoor alleen goeds. Is al de tweede keer, dat ik hetzelfde besteld. Dus prima!

Snelle en goed levering.

Snelle en goede levering van producten. Prettige en snelle opvolging van adviesvraag en klantenservice

misverstand mbt papieren factuur deze was nl al digitaal betaald.

zie boven.

Snelle levering

Alles is prima verlopen

Snelle levering en

Inderdaad snelle levering Alleen jammer dat je de kwaliteit via een webshop welke webshop dan ook niet goed kunt beoordelen.

we kregen een prima rolstoel te leen

het ophalen van de rolstoel kon heel fijn in het zorgcentrum. Helaas was dat zorgpunt opgeheven tegen de tijd dat we de rolstoel niet meer nodig hadden. Dat betekent dan dat je thuis moet zijn om de rolstoel te laten ophalen. Omdat de stoel geleend was door een demente vrouw, betekende dat dat er weinig ophaalmogelijkheden waren omdat er iemand bij haar thuis moest zijn. Het is gelukt door absolute medewerking door Medicura, maar ik had de stoel liever weer op mijn eigen tijd ingeleverd bij het zorgpunt in het zorgcentrum. Verder was het een hele nette rolstoel. Geen afgedankt exemplaar, maar bijna als nieuw.

Wij zijn goed tevreden

Wij zijn goed tevreden.

Uiterst klantvriendelijke en persoonlijke benadering!

Een medewerker die onthoudt wie je bent, die je goed adviseert en je alternatieven biedt. Je gaat met plezier naar de zorgwinkel in Boxtel toe en komt goed voorzien weer thuis.

alles naar wens verlopen

Bij Medicura ben ik al jaren klant. Vroeger liet ik me de hulpmiddelen in de winkel halen. Tegenwoordig bestel ik steeds meer via de webshop. Dat ik na ruim 15 jaar nog altijd klant ben bij jullie spreekt voor zichzelf. Vooral nu de keuze steeds groter wordt.

Slechte communicatie

Na 3 dagen pakket niet geleverd door gls.ze konden het adres niet vinden. Een aantal telefoontjes later. En inmiddels vrijdagmiddag kreeg ik de tip het pakket op te halen 10 km verderop. Ze zouden na het weekend anders pas leveren. Ik zou het geld teruggestort krijgen. Ben naar de zorgwinkel gereden . Maar vanochtend was het geld nog niet teruggestord. Wat blijkt. Kom ik bij mijn buurvrouw ( waar ik het voor geregeld heb) hebben ze het pakket alsnog daar geleverd. We houden het toch maar zodat ze een voorraadje heeft. Maar al met al dus echt niet tevreden . Mvg B. Schuijling

heel goed

Goede en snelle service

Behulpzaam tijdens telefoongesprek

Bij de koptelefoon zat een extra briefje over het aansluiten op de tv Prima service dus

Klantvriendelijk en groot assortiment.

Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als in de winkel. Altijd behulpzaam en meedenkend.

Goed product

Verzending mag wat vlotter.