Geen problemen.

Prima! Goede service

Snelle levering binnen het afgesproken tijdsblok. Zeer tevreden

Hadden in de and een bed besteld en de volgende dag om 8 uur half 9 was het eëw²

Vriendelijke medewerkster uit Uden

Het zou beter zijn als het ziekenhuis personeel informatie geeft dat je gratis hulpmiddelen kan huren. Ik ging voor een beenhoes en ging weg met allerlei hulpmiddelen.

Slecht

Aanvraag gedaan, mailtje met bevestiging ontvangen en vervolgens niets meer gehoord en geen producten gezien

Vriendelijke medewerkers

Steady aangevraagd, maar niet leverbaar.Direct gekeken naar een tussenoplossing.Zouden contact opnemen als een Steady voorradig was, maar heb hier zelf nog eens contact over opgenomen.Gelukkig, want er was nu eentje voorradig

Geen ervaring scootmobiel was niet beschikbaar

Ik vind het raar dat je maar 1 week van tevoren kunt reserveren, hierdoor heb je nooit zekerheid of je een scootmobiel hebt voor je vakantie.

Geen komme taar perfect afgehandeld

Prima service en spullen!

Goede service! Snel geleverd en vriendelijke bezorgers! Zeker aan te raden.

Geweldig dat dit kan zodat iemand geholpen kan worden en gewoon in eigen huis kan revalideren.Super.

Ik ben snel en adequaat geholpen aan voor mij momenteel noodzakelijke hulpmiddelen.

Mijn dochter Abke heeft de eerste contacten gelegd, Bij mijn aankomst uit het ziekenhuis moest ik met de rolstoel naar het huis van mijn dochter,Helemaal zonder hindernissen ging dit niet, maar met behulp van een plank kwam ik binnen. Mijn kleinzoon legde mij de werking van het bed uit door op allerlei knopjes te drukken. Het voelt inmiddels vrij vertrouwd aan,

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Goede en snelle service. Goede begeleiding en uitleg bij levering

Goede en snelle service. Goede begeleiding en uitleg bij levering

Snelle service

Aangevraagd, snel geleverd en direct geinstalleerd.

Snelle service

Top !!

Goed en snel geregeld !

Ruim voldoende

Er moest iemand aanwezig zijn om het bed naar binnen te brengen, gelukkig kon ik nog was regelen. Maar dat is minder als je niemand heb

snel, duidelijk en goede uitleg

Gratis half jaar rolstoel huren was een grote verrassing.

Vlotte bediening. De rolstoel stond al klaar. Goede uitleg over gebruik. Duidelijke afspraken. Alles gratis.

Goed en keurig geregeld

Aanmelding ging vlot, meteen bevestiging en fijn dat jezelf bezorgdatum kunt regelen. Bezorging mooi op tijd, alles werd in elkaar gezet, ook uitleg duidelijk

gemakkelijke bestelling en snel geleverd

Artikel opgezocht , besteld en de volgende dag kon ik het al ophalen. Prima

Vandaag besteld en anderhalve dag later geleverd! Duidelijk en overzichtelijk!

Geweldig en zeer snel

Het is altijd voorradig en het wordt snel geleverd en goede kwaliteit.