Supergoed geholpen en snelle levering

Kraampakket geleend voor de bevalling van mijn vrouw. Aanvraag ging zeer makkelijk en het pakket was de volgende dag al in huis. Spullen zaten in een grote makkelijke doos. Alles was schoon en netjes. Bij het ophalen was de chauffeur ook geïnteresseerd en vroeg ook netjes of alles naar wens was geweest. Zeer vriendelijk allemaal.

Redelijk

Drie items besteld, zijn geleverd op opgegeven adres. Bij retourneren blijkt dat dit niet gratis is. Je moet zelf een verzendlabel aanmaken op post.nl en naar postkantoor gaan. Deze accepteerde het pakket niet zonder de online code. Ik heb zelf niet goed gelezen kennelijk maar stel voor dat dit duidelijker aangegeven wordt en ook vermeld wordt dat je zelf een verzendlabel moet aanmaken.

Ik heb de testststrips nog niet ontvangen

testststrips nog niet ontvangen

Slechte communicatie

Op 3 december 2020 2 elektrische kruiken besteld; kreeg een mailtje dat het 2 weken zou duren, daarna niets meer gehoord. Zelf gebeld begin deze week, toen werd gezegd dat ze deze week binnen zouden komen. Nu 8 januari 2021 nog niets!

gewoon goed

ik heb mijn boodschapjes besteld en twee dagen erna binnen en alles compleet en het bevalt goed.

Geen goederen ontvangen

Ondanks directe betaling, werd melding gestuurd dat de goederen niet op voorraad waren en dat levering 2 weken kon duren. Echter nog steeds niets gehoord of ontvangen

Nog geen problemen gehad

eenvoudige bestelling, snelle levering

eenvoudige bestelling, snelle levering

Niet tevreden

Ik had een ander bezorgadres opgegeven. Helaas is de tas toch op mijn huisadres bezorgd. Ik was (natuurlijk) niet thuis. Het is goed gekomen, maar ik moest er wel extra voor rijden. Mvrgr Monique Bout

makkelijk product. Geen Nederlandse product omschrijving

Enige opmerking. Er zit geen Nederlandse product omschrijving bij. Graag 1 toezenden.

uitstekend

Snelle en perfecte levering

Is betrouwbaar en levert snel

Door de ziekte van Parkinson, had ik grote problemen met drinken, dit door de tremoren. Op de website staat de drinkbeker : "Handsteady" Ik heb deze besteld en ik kan gelukkig weer drinken zonder te morsen. Deze beker kan ik iedereen die een handtremor heeft aan bevelen.

Snelle levering

Sneller geleverd dan verwacht.

Snelle service

Online een bestelling gedaan, volgende dag kon ik hem ophalen in de winkel.

Ben heel tevreden

Goede service,,heb totaal geen klachten.

Slecht

Ik had een knie kussen besteld, dat je met klittenband om je been kunt vast maken. Klittenband snijd door je huid heen, doet erg veel pijn. Ik heb het terug gestuurd. Ik moest zelf de Porto kosten van 7,00 euro betalen. Ik bestel hier dus niks meer!

Kunnen me niet helpen

Kan niet op rekening betalen. Kunnen me niet een factuur sturen met mijn ordernummer er op. Helaas, jammer.

Duur

Ik vind de verzendkosten zeer hoog! Het kon gewoon door de brievenbus!

Geen aanrader

Ik bestelde voor mijn moeder een aantal oogkapjes die zij heel hard nodig heeft. Ik ontving een bestelbevestiging en daarna radiostilte. Toen ik een dikke week later ging bellen, werd er gezegd dat ze niet op voorraad waren en dat het minimaal nog een week zou gaan duren. De persoon die ik sprak vond het maar vreemd dat ik boos werd en toen ik vroeg of er dan niet 1 of 2 exemplaren op voorraad waren kreeg ik een vinnig "Nee, ik zeg toch dat ze niet op voorraad zijn". Op de website staat dat je een berichtje krijgt als de levering langer dan 3 à 4 dagen gaat duren wat ook heel normaal is voor medische hulpmiddelen. Jammer dat dat niet gebeurd. Mijn moeder is terminaal en een bedrijf als Medicura zou toch echt moeten begrijpen dat je niet kunt wachten op medische hulpmiddelen. Als ik het geweten had dat het niet op voorraad was, zou ik ze zelf elders zijn gaan kopen.

Prima bedrijf met top service.

Had een beker besteld die onbreekbaar zou moeten zijn maar viel na 3 dagen de bodem kapot. Kreeg binnen 3 werkdagen een nieuwe toegestuurd.

De hygiezakken zijn heel fijn

snelle levering, telefonisch contact was vriendelijk en gaf mij goede tips,

Gewoon goed

Alles verlopen Vlgs afspraakje

Alles ging goed

Snelle bezorging en vooraf aangeven welk tijdsblok je de chauffeur kunt verwachten. Alles keurig netjes geleverd. Zo ook weer hetzelfde met ophalen.

goedkoop en goede service

Ik had het snel gevonden, en kan het ook al op gaan halen in de winkel.