Meindert kap dakramen is aardig, snel en zeer vakkundig vandaag 12-10-2022 een dakraam geplaatst geheel naar wens. Zeer tevreden over deze ondernemer zeker een aanrader!!

Netjes ens snel afgewerkt

Komt afspraak na, werkt netjes alles af en is heel vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over eindresultaat.

Tevreden

Keurige afwerking .netjes opgeruimd zeer tevreden

Dakraampje snel en netjes geregeld

Echte vakman, keurig en snel gemonteerd. Houdt zich aan afspraken.

Meindert, een betrouwbare vakman!!

Ik heb aan Meindert (de dakraamman) een goede vakman gehad voor de klus in mijn huis. Betrouwbaar, voorspoedige communicatie, goed en professioneel werk. Het is spijtig te constateren dat we dit soort mensen niet meer in overvloed hebben. Ik ben een tevreden klant. Voor een Dakraamklus zou ik niet verder zoeken. Hier heb je hem. Groeten, Bart, Poortugaal

1 dakraam vervangen, 1 nieuw dakraam geplaats: super blij mee

Een authentiek detail van ons huis (lees: een dakruim van eind jaren 70) is door Meindert vervangen. In een andere kamer is een compleet nieuw dakraam geplaatst. Met 4 uurtjes was de klus al geklaard. Wij zijn heel blij met het resultaat. 2 mooie dakramen, 1 met zonwering. Het contact verliep van begin af aan goed en snel. En we werden ook blij van de prijzen. Offertes van andere bedrijven die wij hadden gekregen, waren aanzienlijk duurder.

Is goed geregeld

Is goed geregeld

Prima werk geleverd

Nieuw zolderraam snel en prima geplaatst

Vriendelijke man die de klus snel en netjes heeft geklaard

Dakraamman.nl heeft een keurige en overzichtelijke offerte gemaakt waarna in goed overleg de klus is ingepland. Er was heel duidelijk wat we konden verwachten en hoe wij ervoor konden zorgen dat hij zijn werk goed kon doen. Afspraken zijn keurig nagekomen. De ramen zaten er snel en keurig in.

Perfect!!!

Dakraam is heel netjes gemonteerd! Was mooi optijd, Alles volgens de afspraken.

Prima werk verricht

Goed gevoel overgehouden over de werkzaamheden en het vlot en gemoedelijk werksfeer.

Accuraat en geen knoeiwerk

Zie hierboven

Snel goed en netjes

Erg snel en behulpaam

Een echte vakman!

Al het contact met Meindert verliep prettig, snel en heel duidelijk. Op advies van hem hebben we 3 (niet velux) dakramen uitgekozen om de huidige dakramen te vervangen. In de offerte staat alles heel duidelijk omschreven, gewoon goed lezen en bij vragen geeft hij snel antwoord. Een echte vakman èn ook nog sympathiek en vriendelijk! En daarnaast de beste prijs die we konden vinden! Top!!

Vriendelijke man en aan te bevelen.

Dakramen geplaatst en Meindert heeft goed werk afgeleverd.

Super goede ervaring met echte vakman.

Van begin af aan goede communicatie, duidelijke taal in de offerte. Meindert komt zijn afspraken na en levert prima vakwerk.

Makkelijk contact, Snel geregeld. Vriendelijke man. Dakraam was snel geplaatst.

Geweldig netjes gewerkt

Precies volgens afspraak verlopen netjes gewerkt, helemaal tevreden

Een professionele vakman die voortvarend te week gaat.

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden en de persoon die ze heeft uitgevoerd. Ik zou hem zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

Nette man goed gewerkt netjes gewerkt zeer blij mee!!

Supersnel en super netjes

Oude velux vervangen door een nieuwe kunststof versie. Meindert was erg snel in het monteren (in 2,5 uur was alles gedaan) en op een nieuw raam na is er eigenlijk geen verschil te zien. Ziet er top uit

Meindert is een vakman

Dakraam geplaatst en super mooi afgewerkt

Goed!

Kundig en nog gezellig ook!

Netjes. Snel, professioneel

Heel kort: perfect geleverd, perfect afgewerkt!!

Wij zaten al maanden te wachten op dakramen via een andere leverancier. Toen dat contact werd afgebroken zijn we bij Meindert uitgekomen en hij heeft het zeer snel en vakkundig voor ons georganiseerd. Heel blij met onze mooie nieuwe dakramen.

vd Waalsweg 34

3241ME Middelharnis