Prima man, goede service

Vakkundige man, met een gezellige babbel. Zeer aan te bevelen.

Mooi werk!

Fijne, soepele communicatie. Meindert werkt netjes en vlot! Mooi eindresultaat.

Zeer deskundig en aardige man

De dakramen (met gordijnen en horten) zijn snel geplaatst en het ziet er schitterend uit. We zijn er heel blij mee!

Vakkundig, Snel en Keurig

Meindert is een vriendelijke vakman die binnen no-time 2 mooie dagramen heeft geplaatst en netjes afgewerkt. Wij zijn er reuze blij mee en raden Meidert zeker aan. Ook de communicatie vooraf was duidelijk!

Top monteur

Meindert is een ervaren monteur, dat zie je meteen. Goede communicatie, duidelijke afspraken, vriendelijke man. Hij werkt netjes en snel. Alles wordt weer netjes achtergelaten op zolder. - er was een miscommunicatie over de kosten die netjes is opgelost! -

Prima vakman en een gezellige vent.

Meindert is een echte vakman en weet wat hij doet. het gaat bijna automatisch bij hem. Binnen drie uur oude raam eruit en nieuwe erin. Vooraf duidelijke afspraken en gewoon prima geregeld. Ik raad hem iedereen aan. En zeker ook niet onbelangrijk een prima prijs.

goed werk en een vakman

We zijn heel tevreden over de geplaatste tuimelramen!

Snelle service top kwaliteit

Snelle service top kwaliteit

snel en precies!

Niet gek te maken; levering goederen uiteindelijk met bijna twee (2) uur vertraagd. Kennelijk kent heer Kaps zijn pappenheimers, lees toeleveranciers, want hij ging onverdroten verder met de voorbereidingen en kon vervolgens direct doorgaan met uitpakken en plaatsen. Chapeau!

Snel en netjes

Het duurde twee maanden van de bestelling tot de plaatsing en hij was in twee uur klaar. Snelle en nette service, ik ben tevreden.

Top.

Mooi, netjes en snel geplaats.

Prima service, mooi raam en precies volgens afspraak

Snelle en uitgebreide offerte en duidelijke omschrijving van de werkzaamheden. Het luxtra dakraam werd 1 week eerder keurig thuis bezorgd, zodat op de dag van plaatsing alle materialen er al waren. Er is heel netjes gewerkt en het raam zit er mooi in en is heel netjes afgetimmerd.

Helemaal top, super tevreden.

Twee nieuwe ramen laten plaatsen. Zonder problemen geplaatst, ziet er fantastisch uit. Echt vakwerk! Vooraf duidelijke afspraken, dus geen verrassingen. Volgende keer zeker weer via de Dakraamman.

Zeer vakkundig gedaan, Ik ben er zeer tevreden mee.

Prima vakman, keurige afwerking!

Ik wilde een dakraam laten plaatsen. Diverse offertes opgevraagd. Mijndert Kap reageerde met een prima aanbieding. Het dakraam was in nog geen 3 uur geplaatst en keurig afgewerkt.

Prima kvalitet, vakmanschap

Niet alleen een vakman, maar een prettige man om omgang. Gezellige dag gehaf

Raam volgens afspraak geplaatst zoals wij gehoopt hadden.

Raam door een echte vakman geplaatst en ook eerlijk advies gehad om de insectenhor niet te plaatsen omdat het raam dan niet meer helemaal geopend kan worden. En dhr Kap regeld de retour van de hor.

Meindert is een vakman

Ik ben zeer tevreden, Meindert is een echte vakman, en heeft het werk snel en vakkundig uitgevoerd. Betrouwbaar en betaalbaar.

Keurige profesional met humor.

Vriendelijk en taakgericht. Werkte erg onafhankelijk en vlot. Bijzonder blij met het resultaat.

Een echte vakman! Goede prijs, fijne communicatie en een super resultaat.

Een echte vakman! Goede prijs, fijne communicatie en een super resultaat.

Prima vakman!

De dakraamman werkt snel en netjes. Wij hebben op 2 verdiepingen een dakraam door hem laten vervangen en zijn zeer tevreden.

Alles conform afspraak en puik werk geleverd zonder enige vertraging.

Meindert verstaat zijn vak. Hoefde hem geeneens te helpen. Had in no time 2 grote kantelramen gemonteerd en netjes afgewerkt. Een echte aanrader.

Snelle, goede service prima afgewerkt.

Snel een offerte o tangen die duidelijk aangaf wat er allemaal wordt gedaan en wat het kost, ook aanvullende mogelijkheden met kosten erbij. Alles netjes geplaats en opgeruimd achtergelaten.

Super blij met ons Dakraam!

Goede prijs en kwaliteit! Ons dakraam is super netjes geplaatst en geleverd. Meindert bedankt!

Dakramen zijn op vakkundige wijze vervangen

Door jarenlange ervaring en vakmanschap; alsmede uitstekend materiaal verliepen de werkzaamheden vlot en ziet het er keurig afgewerkt uit.