Zeer aardige man. Werkt buitengewoon netjes.

Komt al Z’n afspraken na. Werkt keurig. Dus een betrouwbaar adres.

Na een algemene offerteaanvraag, reageerde Meindert zeer snel als eerste, en meteen met een volledig gedetailleerde offerte. Na akkoord volgde direct alle te nemen vervolgstappen in een duidelijk overzicht. Levering en betaling van de spullen is vlekkeloos verlopen, alsmede het plaatsen zelf. En dan is Meindert nog een nette en aardige man ook.

Uitstekende zorg en vakmanschap

Komt op de afgesproken tijd en werkt snel. Na de klus is alles opgeruimd in zakken en blijft alleen nog het stofzuigen over. aanrader !

Meindert komt binnen en begint gelijk aan zijn doel; dakraam vervangen! Dit doet hij met passie en gaat niet weg voordat alles goed is. Aanrader! Nogmaals bedankt, Meindert!

Vakman

4 kunststof dakramen laten plaatsen. Duidelijk veel ervaring met het plaatsen van dakramen. Geeft vertrouwen in lange levensduur. Netjes en leuk in omgang, tevens harde werker.

Netjes mooi afgewerkt

Prettige Vakman

Een echte vakman die weet wat hij doet. Werk is prima en netjes uitgevoerd en ik zou hem zeker aanbevelen.

Relaxed, secuur, straalt ervaring uit.

Een man die het snapt, relativeert en grapt. Werkt gestaag door zonder een enkel moment van twijfel. Geeft vertrouwen. Plastisch chirurg van elk dakraampie dat een verjongingsbeurtje nodig heeft. Werd klasse afgeleverd. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Keurig werk geleverd

Contact vanaf bestellen t/m het plaatsen verliep duidelijk en prettig.

Prima vakwerk.

Meindert kwam al zeer snel met een offerte waar we verschillende keuzes kregen van zijn diensten. Die zijn goed bevallen en overzichtelijk. Blij met zijn service en diensten prima vakwerk.

Ziet er super netjes uit!

Dakraam was rot maar door Meindert ziet na het plaatsen van een nieuw raam mijn zolder er weer netjes uit.

Werkt snel efficiënt en prettig

Snel efficiënt en prettig goed werk

Waanzing

Gewoon Super

Meindert werk zeer netjes we zijn echt helemaal tevreden 2 mooie dakramen geplaatst

gewoon ouderwetsgoed

Twee ramen laten plaatsen Meindert is een vakman, alles ziet er goed uit en de communicatie vooraf is duidelijk en je weet dan ook waar je aan toe bent er zijn geen verassingen de prijs voor dit alles is prima de dakraamman is een aanrader

Klasse

Man met ervaring top kwaliteit geleverd. , en netjes de afval afgevoerd

Top gedaan ! En snel geplaatst

Zeker een aanrader!!

Perfect!

Ouderwetse vakmanschap!

Netjes werkend, vriendelijk! Blij met ons mooie dakraam!

De dakraamman doet wat hij beloofd!

Netjes gewerkt, gemoedelijke sfeer, wij zijn zeer tevreden.

Netjes geplaatst

Snelle resctie bij vragen offerte. Dakraam is verwijderd, nieuwe geplaatst. Netjes gedaan, nieuweraam was wat groter dan het oude. Erg blij met mijn nieuwe raam!

Vakwerk.

Dankjewel Meindert voor het vakwerk dat je geleverd heb. Wij zijn zeer tevreden.

Good service. In time and fast

I had a very nice experience with Meindert. He followed every agreement and timing we made. The service (replacing a daakraam) was clean and in a few hours. My only reason not for a 10 is that he doesnt take the old window with him. But I can also understand it since he works alone.

dat is wel echt een vakmanschap.

Wel optijd en alle werkzaamheden netjes gedaan.

Super geplaatst

Vandaag 2 dakramen vervangen door Meindert. Was gezellig en blijft doorgaan. Voor ik koffie in kon schenken lag er al een dakraam uit. Top service