Goede prijs kwaliteit verhouding en van offerte tot eindresultaat + service op het einde

Aan het begin hebben we ons goed georiënteerd bij verschillende bedrijven en uiteindelijk hebben we gekozen voor axxent vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding en de snelle/scherp geprijsde offerte van Jan Herman. Ze leveren kozijnen van het merk schüco en die staan ook nog eens zeer goed aangeschreven volgens veel reviews. Helaas is er tijdens het plaatsen een raampje stuk gegaan, deze is direct besteld en wordt nog geplaatst wanneer deze gemaakt is. Er was na oplevering één probleem met de voordeur en deze hadden ze na een week later hersteld, top service.

Vakwerk met professionele begeleiding tot na de uitvoering aan toe.uitvoering

Na uitvoerige en professionele uitleg en advies van Accountmanager Jan Herman ter Velde gekozen voor Axxent en tot de uitvoering gisteren ook constant netjes begeleidt door de binnendienst met tips en tops zowel telefonisch als digitaal Enige verbeterpunt zou kunnen zijn om de uitvoerenden wat meer klantvriendelijkheid en meer te letten op veiligheid, mee te geven. Ondanks dat toch waardering van 5 sterren: ga zo door en zeer goede aanbeveling voor iedereen.

Zeer professioneel

1e gesprek met een hele fijne vertegenwoordiger die heel goed advies heedt gegeven. Inmiddels zijn de kozijnen naar volle tevredenheid gezet.

Deskundig advies en plaatsing

Deskundig advies gekregen van Jan Herman ten Velde waarna we de kozijnen besteld hebben. De afgesproken levertijd is nagekomen en plaatsing door vakmensen, heel beleefd.

Duidelijke zaak met goede communicatie

Keukenraam, voordeur met zijraam en bovenraam, garagedeur met bovenlicht laten aanbrengen. Keurig oude kozijnen verwijderd en afgevoerd. Bestaande buitenlamp ook weer terug aangesloten en opgehangen. Goede ervaring! Net als overal anders zit Axxent niet ruim in de monteurs. Door uitval konden ze niet alles in 1 keer afmaken, maar er zeker voor gezorgd dat ik er geen nadelige gevolgen van heb gehad! Ook erg prettig en blijk van vertrouwen in hun eigen kunnen is dat je geen aanbetaling hoeft te doen. Betaling na oplevering. Salesgesprekken ook fijn en duidelijk. Blijft lastig om er een goede voorstelling van te maken (ik ben dan ook niet op locatie wezen kijken), maar is erg goed uitgepakt na advies van Axxent. Bijna jammer dat alles nu van kunstof is ;-)

Prima!!!

Hele fijne mensen. De vertegenwoordiger loopt het vuur uit zijn sloffen voor je . Goeie contacten, Peter hele fijne man,die nog wat extra's heeft. Geweldig werk geleverd. Wij zijn zoooo blij met de ramen.

Mooie kozijnen, fijn contact en super service!

Wat zijn we blij met onze nieuwe kozijnen. We hebben uiteindelijk gekozen voor openslaande deuren en ze zijn prachtig! Het contact met Jan Herman te Velde was prettig en laagdrempelig, hij staat altijd voor je klaar. Nadat de er door een fabrieksfout een slot kapot was, kwam er een hele aardige en kundige monteur langs die ons ook goed heeft geholpen. Axxent doet wat ze beloven!

Aardig mannen, en ze hebben goed en netjes werk afgeleverd. Ook alles netjes opgeruimd. Wat een verschil met de oude schuifpui, deze tochten enorm, bij deze nieuwe scheelt het echt veel, voelt niet meer koud aan als je erbij staat. Ben heel tevreden

Heel erg tevreden! De jongens hebben puik werk afgeleverd. Slopen met precisie en afwerken als een kunstenaar. Echt onder de indruk geweest. De jongens zijn verder niet heel sociaal, maar dat compenseren ze met werklust. 2 dagen en ze waren klaar.

Super fijn geholpen

Zo ontzettend blij ermee super fijne monteurs

Top gedaan !!!

We zijn inmiddels een week verder en onze woonkamer ziet er top uit Nette vakmensen,hebben het huis netjes achter gelaten na de werkzaamheden . Ook de adviseur Jan Herman ten Velden heeft ons goede advies gegeven en geholpen Axxent Kozijnen NL is een echte AANRADER !

Vakwerk afgeleverd

Vanaf het begin een zeer prettig kontakt met Jan Herman ten Velde van Axxent. Bij het opmeten kreeg ik advies om lateien te laten plaatsen wat ik opgevolgd heb. Plaatsing ging zeer vlot en zonder enige problemen, ben zeer tevreden met het resultaat.

Deskundig, goed en nauwkeurig.

De monteur waren heel vrolijk. Ze deden goed hun werk. De vertegenwoordiger luistert goed naar de wensen. Betaling achteraf. Geen aanbetaling.

Goed eindresultaat.

Vandaag een schuifpui door Axxent laten plaatsen. Zeer vriendelijke vakmannen aan het werk. Voorzichtig de oude kozijnen en de deur verwijderd. Vervolgens op een vakkundige wijze de schuifpui (met hor) en het raam (met rooster) geplaatst. Daarna ook netjes afgewerkt. Heel erg tevreden met het eindresultaat! Bedankt voor de prettige dienstverlening Jan Herman ten Velde.

Tevreden over het geleverde werk

Na een eerder project weer voor Axxent gekozen om de rest van ons huis van kunststof kozijnen en deuren te laten voorzien. Na een prettig en deskundig gesprek, de inmeting en offerte, is deze opdracht in drie en een halve dag prima uitgevoerd. Er is hard en netjes gewerkt met aandacht voor een mooie afwerking. Uitstekend werk van deze monteurs!

Super goede service, en snelle plaatsi f

Zeer professionele partij met goede vakmensen. Een pui plus drie badkamer ramen zijn geplaatst. Ze kwamen 8:30 binnen en 13:30 was het klaar. Alles keurig! Aankoopproces zou iets scherper mogen, er was de nodige verwarring over gebruik van een kraan en verwijderen van de oude pui. Er had beter iemand kunnen langskomen in het voor traject dan het per mail en telefoon af te doen. Maar verder prima partij om je kozijnen door te laten plaatsen

Garagedeur vervangen door pui; Erg tevreden!

Afgelopen week onze oude garagedeur vervangen door mooie onderhoudsarme kunstig kozijn van Axxent; erg tevreden over gehele traject; van advies van jan Herman ten Velde, goede afstemming en communicatie gedurende het proces en professionele installatie!

Prima uitvoering

Na een eerste aankoop bij Axxent van een van een voordeur met kozijn waren we overtuigd van de degelijkheid en de kwaliteit van het product en hebben we dit jaar een achterdeur met kozijn en een schuifpui in de kamer gekocht. Het geheel is volgens planning in september gemonteerd en opgeleverd. De gehele montage was in een dag uitgevoerd door een deskundige ploeg monteurs die al de materialen bij zich hadden. Al het overtollige materiaal en puin is afgevoerd in een reeds geplaatste afvalcontainer. Geheel tevreden over Axxent voor de afwikkeling van het totale project.

Een tevreden klant

Van het eerste gesprek met rene tot aan het plaatsen van de kozijnen erg tevreden. Communicatie met de monteurs in het Engels/Duits, maar de kwaliteit is er niet minder om.

Van begin tot eind top !

Ervaren gezellige heren met spierballen. Werken netjes en vlot. Binnen een dag voordeur en ramen geplaatst. Super tevreden. Snelle terugkoppeling bij vragen door Jan Herman

Koop uw kunststof kozijnen bij Axxent, zij zorgen ervoor dat u er blij mee bent

Mooie kwaliteit kunststof kozijnen en zeer nette dakkapellen. Geplaatst door monteurs die weten hoe het werkt, ze werken vakkundig, snel en werken de zaken netjes af. Tijdens het offertetraject hadden wij ons iets meer betrokkenheid van de verkopen voorgesteld, dat is misschien iets waar nog aan gewerkt zou kunnen worden.

Fantastisch bedrijf, goede prijs/kwaliteit

Prachtige kozijnen (hele voorgevel) , rolluiken, voordeur en screen. Als eerste kwam Jan Herman twee keer langs, hij heeft geluisterd wat wij wilden en dat vervolgens keurig uitgevoerd. Hij nam alle tijd, ondanks dat ik precies wist wat ik wilde, waren er af en toe nog wel wat twijfels. Jan Herman van de Velden kon ons heel goed advies geven (keuze is reuze) en wij vervolgens een goede keuze konden maken. Later inmeten en vervolgens (wel 3 weken later dan gepland) de kozijnen. Goede prijs/kwaliteit. Het ziet er nu prachtig uit, we zijn er super blij mee. Communicatie is ook fantastisch! Top bedrijf. En ook nog 2 jaar service verlening gratis!!

Afspraken nakomen en kwaliteit leveren

Na een aantal plezierige en adviserende bezoeken van Jan Herman ten Velde tot aankoop overgegaan. Na een goed contact met de meetdienst en de planning te hebben gehad is de pui en overige ramen zeer vakkundig geplaatst door Admoun en collega’s. Goed afgewerkt en alles netjes achtergelaten. In deze tijd geen rare verhalen over prijsverhogingen. Kortom, een echte aanrader.

Betrouwbare partner

Prettig, afspraken worden keurig nagekomen. Contact met Jan Herman verliepen vanaf het eerste moment perfect. Goede uitleg, adviezen, wensen en opties zijn bespreekbaar. Nazorg, met de vraag is alles naar wens gegaan is als prettig ervaren. Wederom een offerte gevraagd voor in het voorjaar.

Na wat vertraging is alles goed gekomen!

Tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. Er zat even een kleine 'kink' in de 'kabel', maar dat is snel en deskundig opgelost.

Josink Esweg 45

7545PN Enschede