Mooi en goede kwaliteit!

Axxent denkt mee en zorgt voor een goed eindresultaat!

Top bedrijf!

Wij hebben ons hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen, nieuwe deuren, dubbele beglazing en op de eerste etage rolluiken. Jan Herman heeft ons geadviseerd over het hoe en wat en we zijn dik tevreden. Kleine probleempjes (krasje op raam enz. ) werden gelijk serieus genomen en kosteloos opgelost door Peter. We zijn super tevreden met het resultaat, krijgen ook regelmatig complimenten over hoe het uit ziet, en zouden het zo weer doen!

In één dag vakkundig gezet

Ik ben erg blij met de mooie schuifpuien. Jsn Herman heeft ons prima geadviseerd.

Duidelijke omschrijving van de werkzaamheden en verwachtingen

Ervaring over het algemeen positief, wat miscommunicatie over plaatsing datum en helaas een verwisseling van kozijn met die van de buurman. Is binnen 1 dag hersteld

Goed bedrijf, denkt mee en komt afspraken na

Netjes advies door Jan Herman ten Velde gekregen, waarin hij meedacht. Twee ramen met kozijnen gemonteerd, binnenzijde in andere kleur dan buitenzijde, allemaal geen probleem. Er moesten twee aparte buitenzonweringen op vanwege de verschillende hoogte. De monteurs werkten netjes. Over de plaatsing van een schakelkastje voor de zonwering was ik niet tevreden en er ontbrak een onderdeel toen ze kwamen, waarvoor ze hun excuses aanboden. Servicemonteur Peter heeft die laatste dingetjes keurig opgelost. Kortom: al met al een positieve ervaring. Mooi product, komen afspraken na.

Alles volgens afspraak met Jan Herman verlopen. Prima kwaliteit geleverd en netjes geplaatst.

Mooie deur, leuk personeel zatber snel in!

Geweldig !

De vervanging van de kozijnen ervaar ik als zeer positief, de mannen hebben hard en secuur gewerkt, communiceerde goed met ons. Het ging hartstikke snel voor we het wisten zat alles erin. Ook de communicatie met de aannemer was heel hartelijk, we hebben samen goed gekeken naar de beste opties en ook in de weken werkend naartoe de week van de plaatsing was er uitstekende communicatie. Axxent is absoluut een aanrader !

Knap staaltje werk door vakmensen bewerkstelligt!

Wij zijn zeer tevreden over het hele traject zowel de vakkundigheid van Jan Herman ter Velde met het meedenken en opname van de offerte die zeer uitgebreid werd uitgelegd aan ons. En aan de nette werkwijze van de vakmensen die ze kwamen plaatsen zoals van te voren afgesproken! Zeker een aanrader om Axxent kozijnen via Jan Herman ter Velde te bestellen. Wij kijken al uit naar ons volgend project.

Snel en net werk

De advisering door Jan Herman ten Velde was erg goed. Verder is het erg mooi geworden, eigenlijk volgens verwachting. Er ontbrak nog een hor maar hier werd niet moeilijk over gedaan en hiervoor komt men nog terug.

Snelle en nette levering en plaatsing

Snelle en nette levering naar wens, snel gehandeld door Jan van der Velde. Eind resultaat is top.

Jan herman heeft mooi werk afgeleverd. Nette aardige vaklui die de kozijnen hebben geplaatst. Service is top je krijgt snel een terugkoppeling als je vraag of opmerking hebt.

Prima, snel en netjes

Na een bezoekje met uitleg van Jan Herman ten Velde was de deal snel gemaakt. De uitleg was heel duidelijk, we bezitten nu een prachtige voordeur die we nooit meer hoeven te schilderen.

Super klantvriendelijk

We hebben alle kozijnen door Axxent laten vervangen. We zijn super tevreden met de kwaliteit en de klantvriendelijkheid van Axxent. Medewerkers zijn super klantvriendelijk en verstaan hun vak. Ik zou Axxent zeker aanraden ze denken in oplossingen en komen met goede suggestie.

Superblij

Wij hebben onze deuren en kozijnen laten vervangen door Axxent. Het is allemaal goed verlopen en zoals afgesproken! Geen vage verhalen, goeie communicatie. Wij hebben een scherpe offerte van Jan Herman ten Velde gehad, en alles wat we besproken hebben is prima nageleefd! Wij zijn superblij met Axxent. Het is heel mooi geworden!

goed service, mooi afgewerkt en erg duurzame kozijnen

Alle kozijnen vervangen met Schüco kunststof kozijnen (glas +++), schuifpui, voordeur en tuimelvensters. Alles is netjes afgewerkt. Zeer tevreden met de goede service.

Vorig jaar augustus zijn we op zoek gegaan naar de mogelijkheid om de houten kozijnen te vervangen door kunststof. Via een vriend van mij kwamen we bij Axxent terecht. Na een zeer nuttig adviesgesprek met Maikel Kasier wisten we precies wat we konden verwachten: mogelijkheden, kleuren, levertijd (minimaal 8 maanden), geen voorafbetaling. De meetafspraak ging sneller dan verwacht en de montage ook (ongeveer 7 maanden). De eerste montagedag hebben Patricio en Marcel ongeveer 90% van het werk gedaan: ze hebben de ramen voor 2 slaapkamers, badkamer, inloopkast en keuken gemonteerd. Tweede dag het dakraam, vensterbanken en afwerking. Erg blij met het resultaat en dat alles zo soepel is verlopen.

Afspraken goed nakomen.

Na een goede en duidelijk afgesproken wensenlijst met verkoop is de totale order perfect uitgevoerd door vakmensen ter plaatse. De timing, tempo en afwerking van de werkzaamheden zijn van hoog niveau met goede coordinatie en onderling overleg. Kozijnen en schuifpui mooi materiaal met sterk profiel. Rommel achterlaten na de werkzaamheden komt bij hen niet voor. Voor mij is deze eerste maal kunstof kozijnen ervaring met deze groep is een topper. Dik tevreden, een aanrader.

Netjes en conform afspraak

Na diverse offertes en gesprekken gekozen voor Accent. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Na de inmeting goed op de hoogte gehouden nadat vermoedelijke plaatsingsdatum bekend was. Even uitgesteld, maar was gezien de marktomstandigheden te verwachten. Op dag plaatsing keurige monteurs. Lieten alles opgeruimd achter en werkten hard.

Prachtige deuren en super service!

Wij hebben voor en achter een nieuwe kunststof deur laten plaatsen en zijn zeer tevreden. Er kunnen aan beide kanten tegelijk sleutels in de deur en dat is heel handig. De plaatsing ging volgens afspraak en de werkkrachten hebben echt vakwerk geleverd en gingen ook meteen aan de slag! Fijn om te zien dat onze wens met vakwerk gerealiseerd is.

Dik tevreden!

Goede service; eerst visite aan huis over de mogelijkheden en de uitvoering en daarna de plaatsing van het raamkozijn van de garage en nieuwe garage-inloopdeur. Goede communicatie en snelle plaatsing. Vriendelijke monteurs. Kort samengevat: dik tevreden!

Zijn er blij mee!!

We hebben nieuwe kozijnen van Axxent en het is erg mooi gewprden. Fijn en duidelijk geholpen door Jan Herman ten Velde voor een goede keuze. We zijn er erg blij mee !!

Goede prijs kwaliteit verhouding en van offerte tot eindresultaat + service op het einde

Aan het begin hebben we ons goed georiënteerd bij verschillende bedrijven en uiteindelijk hebben we gekozen voor axxent vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding en de snelle/scherp geprijsde offerte van Jan Herman. Ze leveren kozijnen van het merk schüco en die staan ook nog eens zeer goed aangeschreven volgens veel reviews. Helaas is er tijdens het plaatsen een raampje stuk gegaan, deze is direct besteld en wordt nog geplaatst wanneer deze gemaakt is. Er was na oplevering één probleem met de voordeur en deze hadden ze na een week later hersteld, top service.

Vakwerk met professionele begeleiding tot na de uitvoering aan toe.uitvoering

Na uitvoerige en professionele uitleg en advies van Accountmanager Jan Herman ter Velde gekozen voor Axxent en tot de uitvoering gisteren ook constant netjes begeleidt door de binnendienst met tips en tops zowel telefonisch als digitaal Enige verbeterpunt zou kunnen zijn om de uitvoerenden wat meer klantvriendelijkheid en meer te letten op veiligheid, mee te geven. Ondanks dat toch waardering van 5 sterren: ga zo door en zeer goede aanbeveling voor iedereen.

Zeer professioneel

1e gesprek met een hele fijne vertegenwoordiger die heel goed advies heedt gegeven. Inmiddels zijn de kozijnen naar volle tevredenheid gezet.

Josink Esweg 45 7545PN Enschede

0800 0680