Dakkapel goed en netjes gerenoveerd.

Drie monteurs hebben de dakkapel en de schuurdeur in 1 dag netjes gemonteerd en afgewerkt.

Tevreden over de kwaliteit, uitvoering en prijs Van onze nieuwe hefschuifpui van Axxent. Met dank ook aan projectleider Jan Herman ten Velde

Perfect plaatsing en afwerking.

Dit is een bedrijf wat zijn afspraken volledig na komt, er is bijzonder netjes gewerkt en het resultaat van de plaatsing van de kozijnen is perfect. Ook met dank aan Jan Herman ten Velde die ons dit product heeft aanbevolen met heldere en eerlijke informatie !

Ziet er top uit.

Top geregeld vanaf het eerste contact met Jan Herman ter velde, makkelijk te benaderen via app en mail. En daarna goed werk geleverd door de monteurs.

goede kwaliteit, uitstekende service

Dit jaar hebben we twee schuifpuien laten vervangen door Axxent. Onze nieuwe kunststof schuifpuien bewegen soepel en zien er netjes uit. Met name het contact met de verkoper, installateurs en klantenservice hebben we als zeer positief ervaren. Het personeel was vriendelijk en professioneel en er is rustig en netjes gewerkt.

Geweldig bedrijf

Vanaf het maken van de offerte tot het monteren van de kozijnen en keralite bekleding aan de voorzijde en achterzijde, niets anders op dan lof. De kozijnen geven een mooie uitstraling aan de woning. En zeker de montage ploeg verdient een geweldige pluim. Ik raad Axxent als bedrijf zeker aan voor deze werkzaamheden.

Tevreden

De kozijnen zijn erg mooi, aardige mensen en er is netjes gewerkt. Zeer tevreden!

Ziet er goed uit

Jan Herman komt langs met product en verhaal. Montage verloopt goed ,snel en netjes

Uitstekende kwaliteit

Bij ons is de gehele voorkant vernieuwf. Kozijnen boven en beneden plus nieuwe voordeur met kizijn. De hele aanloop t/m de vervanging is prima begeleid door Jan Herman ten Velde die tijdens het hele traject een goed aanspreekpunt was. We zijn heel blij met het resultaan. De kmannen die het hebben geplaatst hebben 2 dagen hard en netjes gewerkt. Zijn heel kundig en vriendelijk. Alles netjes afgewerkt en na afloop oogeruimd.

Kozijn en schuifpui snel en goed geplaatst

In 1 dag goed geplaatst en afwerkteam paar dagen later snel ter plaatse en netjes afgewerkt. Vlot contact met Jan en zn team.

Betrouwbaar en professioneel

Bij ons alle kozijnen, ruiten, voordeur vervangen en schuifpui laten plaatsen. Wij zijn heel erg tevreden met het eindresultaat! Belangrijker voor ons is het proces van begin tot eind. Vanaf het moment dat we contact maakte met Jan Herman ten Velde werden wij perfect en professioneel geholpen en duidelijk gemaakt wat de stappen zijn. De afspraken worden nagekomen en de 2 uitvoerders werkte keihard, professioneel en heel netjes! Er waren enkele ruiten beschadigd tijdens transport en die werden in een heel korte tijd netjes vervangen. Top bedrijf en een goede prijs!

Mooie schuifpui, goed werk door het installatie personeel

Professionele vervanging van de schuifpui uitgevoerd. Het werk begon om 08:00, 13:00 vervanging compleet, oude schuifpui en glas afgevoerd, alles opgeruimd.

uitstekend

Ik ben heel erg tevreden met eindresultaat. De medewerkers van Axxent waren optijd en doen hun werk heel erg goed en netjes. Ik wil meneer Jan Herman ten velde bedanken voor zijn hulp en zorg voor de offerte,zonder zijn hulp waren niet zover gekomen. Ik ben super blij en dankbaar met nieuwe kozijnen.

Mijn ervaring met Axxent is heel positief want ze hebben er wat moois van gemaakt

Axxent heeft tot het laatste toe alles netjes afgewerkt en het ziet er allemaal heel mooi uit. De hele aanloop t/m de vervanging is prima begeleid door Jan Herman ten Velde die tijdens het hele traject een goed aanspreekpunt was. We zijn erg blij met het resultaat en hopen hier heel veel jaren plezier van te hebben.

Netjes werk afgeleverd!

Axxent heeft bij mij kunstof kozijnen geplaatst op 1e etage voor en achter en ben zeer tevreden! Goede en aardige vakmannen. Ook de communicatie met Jan Herman is prima verlopen. Ik raad Axxent zeker aan!

Mooie kozijnen, keurig afgewerkt

Goed advies van Jan Herman ten Velde. Blijft betrokken bij het hele proces. Professionele vakmannen, werken snel en nauwkeurig.

Het voorbereidende werk van offerte tot inmeten byzonder fijn gegaan Jan herman legt de materie prima uit kosten versus kwaliteit en garantie waren Vervolgens kwam Mustafa de zaak inmeten en.als klapstuk 3 man sterk die de schuifpui en de ramen plaatsten. De aandacht die hier werd aangegeven was echt vakmanschap De planners op kantoor zouden hen wat ruimer in mogen plannen Kortom ik ben een zeer tevreden klant.

heel goed afgewerkt

netjes op tijd geen aanbetaling nodig goed overleg met de vertegenwoordiger

Advies; Neem een andere leverancier, ook al moet je daar langer op wachten

Vorige week vrijdag raam in de keuken en voordeur met paneel ernaast laten plaatsen. Tot op heden kan ik nog niet via mijn voordeur het huis in, er is ook totaal geen haast hiervoor een afspraak te maken. De cilinder past niet, schijnt. Het is toch essentieel dat ik mijn nieuwe voordeur kan gebruiken, hij klemt ook, moet nog gesteld worden, maar ik ben bang dat er straks dingen beschadigd zijn, ik gebruik hem namelijk wel om naar buiten te gaan. Ook geen idee wanneer er een afspraak met mij wordt gemaakt om de laatste dingen te laten afwerken, zoals het kitten en een beschadiging. De laatste keren dat ik belde werd ik minder vriendelijk bejegend. Ze zijn nu op de hoogte en ik wacht tot er gebeld wordt. Dat is toch wel het minste wat gedaan kan worden. Er moet nog worden afgekit en een afdeklat buiten bij het raam geplaatst. Dat kan gebeuren, maar er is totaal geen overleg vanuit Axxent wanneer dat gedaan kan worden. Het ergste vind ik het raam in het toilet, dat komt niet overeen met het gat dat daarvoor bestemd is, het is geen gezicht. Dat het raam niet goed is ( er zit denk ik vocht in) heb ik niet eens gemeld, want ik neem aan dat het raam wordt vervangen door een exemplaar dat er wel goed uitziet. Ik ben heel benieuwd hoe Axxent het verder op gaat pakken, maar voorlopig is mijn advies…zoals hierboven. Inmiddels is mijn voordeur hersteld, zodat ik in ieder geval naar binnen kan. Ook is de deur toen uitgelijnd. De rest van de klachten is nog niet verholpen.

Helemaal top.

Snelle reactie op mijn aanvraag waarna er op zeer korte termijn een bezoek kon plaatsvinden. Deskundig advies door Jan Herman ten Velde op basis waarvan er een scherpe offerte is gemaakt. Opdracht geplaatst, snel ingemeten en levering en plaatsing door keurige monteurs in de afgesproken week. Kortom prima service, goede communicatie en afspraken nagekomen. Voor toekomstige werkzaamheden zal ik zeker Axxent benaderen.

Doen wat ze beloven

Heldere no nonsense communicatie, vakbekwame monteurs die alles naar tevredenheid hebben gemonteerd, wij zijn zeer tevreden, een aanrader

Snel en met goede kwaliteit geplaatst

Vervangen van de kozijnen ging erg snel. Een ongemak met machines werd goed opgelost door er een dag later voor terug te komen. Uiteindelijk een mooi resultaat.

Fijne communicatie en snelle service!

Een goede en fijne communicatie - ook als er iets niet helemaal goed is gegaan. Bij levering bleek er 1 raam kapot te zijn, direct gebeld en alles werd snel opgelost. Nog heel even wachten tot ook het laatste raam en kozijn vervangen wordt, maar tot nu toe erg blij met de andere geleverde kozijnen en de goede service.

Mooi en goede kwaliteit!

Axxent denkt mee en zorgt voor een goed eindresultaat!

Top bedrijf!

Wij hebben ons hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen, nieuwe deuren, dubbele beglazing en op de eerste etage rolluiken. Jan Herman heeft ons geadviseerd over het hoe en wat en we zijn dik tevreden. Kleine probleempjes (krasje op raam enz. ) werden gelijk serieus genomen en kosteloos opgelost door Peter. We zijn super tevreden met het resultaat, krijgen ook regelmatig complimenten over hoe het uit ziet, en zouden het zo weer doen!