Goede en snelle service

Goed en snel is de reparatie verlopen!!!

Zeer goed werk geleverd

Zeer aanbevolen bedrijf

Kundig en kwalitatief goed bedrijf

Door drukte schiet een goede communicatie er soms bij in. Verder deskundige partij met goede adviezen en kundige vakmensen.

vriendelijke service

ik ben als klant altijd naar tevredenheid geholpen altijd vriendelijk en net bedrijf en personeel bij nood staan ze direct voor je klaar

mooi op tijd, vaste monteur, kundige en vriendelijke man, zoals al járen.

Heel goed zoals gebruikelijk.

Wij zijn goed voorgelicht

Wij zijn goed geholpen, ze waren op tijd ,en alles is netjes afgewerkt, mooi vakwerk geleverd.

Erg goed

Zeer klantvriendelijk en betrouwbare firma.

Onderhoud is snel gebeurt en tevens kreeg ik een goed advies hoe ik de watertemperatuur kan verlagen. Bedankt.

Heel goed gedaan ga zo door met goed personeel!

Goede service en komen afspraken na

Wido verhees neemt elk jaar zelf contact met ons op een onderhoudsafspraak te maken. Dit doen ze netjes en ze houden zich aan gemaakte afspraken. Kortom, top firma

prima verzorging, altijd dezelfde vakkundige monteur!

uitstekend

Afspraken worden nagekomen

Prettig om mee samen te werken

Hele goede vak mensen

Heb tot nu ,hele goede ervaring met dit bedrijf

Monterrey is goed alleen ik moest wel Bellen maar op het lijstje stond wel April 2022 ja

Schade herstel werd eerst afgehouden. Gelukkig is het toch nog goed gekomen.

Vakmensen maar selectief in het uitbrengen van offertes, aan gaan van opdrachten.

Kleurige uitvoering door vriendelijk personeel.

Ondanks een drukke planning toch tijd gevonden om tussendoor een kleine klus te doen in ons huis.

Zoals al vele jaren voorheen: PRIMA

Ik heb deze enquête al vaak ingevuld en altijd maar 1 antwoord: Gewoon een prima bedrijf in ieder opzicht zonder poespas!!!

Super snel geholpen, ook al was ik nog geen klant

Goed en snel geholpen

Een prima monteur

Een goed bedrijf monteur was keurig op tijd.

Voor de zoveelste keer mijn CV ketel een onderhoudsbeurt gegeven. door dezelfde monteur , met kennis van zaken ,snel en deskundig werk geleverd. Alleen maar lof dus..

Altijd vriendelijk en professioneel

smorgens 8 uur gebeld en dezelfde dag opgelost

Ondanks de drukte snel opgelost. Hele vriendelijke monteur. Fijn bedrijf waar we zeker mee blijven werken

Erg fijn dat jullie gelijk kwamen bij mijn ouders voor het repareren van defecte waterleiding. Hartelijk dank hiervoor.

Betrouwbare en klantvriendelijke medewerkers

Na het uitvoeren van de onderhoudsbeurt worden de bevindingen duidelijk teruggemeld en weet je als klant hoe de installatie ervoor staat en wat je kunt verwachten.

Degelijk en betrouwbaar bedrijf

Er is behoorlijk veel kennis op gebied van verwarming en luchtbehandeling