uitstekend

Precies zoals afgesproken was

Korte lijntjes communiceren. Snelle en goede reparatie. Verdient een dikke 9 score.

Betrouwbare service

Positief

Goede en snelle service

Jaarlijks onderhoud en ook nog wat aanvullende werkzaamheden verricht. Op korte termijn plek gemaakt voor ons en goede service geboden!

Snelle reactie, goed voorbereid en kundig afgewerkt. “Prima”

Goede bereikbaarheid en snelle service

Positief

Vooral uw buitendienst is prima !!

Het probleem prima opgelost

keurige service

a zi door

Betrouwbaar

Goed bereikbaar en werkt in snelle oplossingen

de monteur is zeer deskundig

De monteur die het onderhoud doet aan de ketel is heel goed. Maar ais de rekening komt vind ik deze wel aan de hoge kant,de monteur is ongeveer 45 minuten bezig geweest. Op de rekening staat het bedrag van bijna € 100,00 ( pas op dat U uzelf niet uit de markt prijst )

goed werk geleverd

Aardige mensen, goede uitleg gekregen en snel het probleem opgelost

Op korte termijn snel geholpen waarbij de monteur ook duidelijk bruikbare adviezen gaf.

Goede service en prettige behandeling.

Jaarlijkse contole CV ketel en Geijser.

Perfecte service, fijn bedrijf om mee te werken

Wonen sinds een jaar in een nieuwbouw woning. De installatie is verzorgd door Verhees. Alleen maar complimenten over hun werkzaamheden en service.

Altijd een persoonlijk telefoontje voor onderhoud en weer perfect gedaan. Top gedaan

Ieder jaar werkt het weer uitstekend en top onderhoudsmonteur.

Goed geregeld

Goede service.

Netjes volgens planning en mooi resultaat

Loodgieterswerk en zinkwerk voor onze aanbouw laten doen door Verhees. Wij hadden veel zinkwerk en daardoor beetje zenuwachtig of ze begrepen wat we wilde, maar is supernetjes gemaakt!

Gelukkig werkt nu alles naar behoren.

Twee keer moest de monteur onderzoeken wat er aan de hand was. Na de eerste keer leek alles goed te gaan, maar helaas ging het mis. Nu, bij een tweede controle, is het probleem opgelost. Er is zeer netjes gewerkt en mij werd goed uitgelegd waarom dit of dat vervangen moest worden. Jammer dat het pas na een tweede keer lukte.

Vakkundig en accuraat.

Jullie vakmanschap behoeft geen nadere toelichting.

zoals gewoonlijk weer een perfecte ( kundige en (klant) vriendelijke medewerker) dienstverlening.

We zijn halverwege en tot nu zeer goed.

Denken mee, lossen problemen op en reageren snel en adequaat.

Super klantgericht!

Geen woorden, maar daden, niet lukken maar werken! Harry: top! Dank voor de goede service!

prima gedaan zorgvuldig en fijn contact met de klant

prima gedaan zorgvuldig en fijn contact met de klant

Deskundige personeel

Onderhoud goed uitgevoerd

Efficiënt, klantvriendelijk en deskundig, wat wil je nog meer!

Afspraak wordt altijd goed nagekomen. Goede oplossingen.