empathie had beter gekund

Na het installeren van nieuwe radiatoren werkte 3 van de 5 radiatoren niet. Een monteur van uw bedrijf kwam langs en het eerste verwijt was dat WIJ de verkeerde blokken hadden gemonteerd. Dit terwijl de installatie door uw bedrijf is gedaan. Nadat wij dit verteld hadden dat niet wij maar jullie de blokken hadden besteld en gemonteerd werd 1 blok losgekoppeld zonder het water eraf te laten. Gevolg dat er water over de houten vloer liep. Of dit gevolgen heeft weet ik niet. Dit is door mijn dochter per mail aan u gemeld maar er is geen reactie op geweest. Nadat de nieuwe blokken zijn gemonteerd zag mijn dochter dat de plinten en muur beschadigd waren. Dit was niet gemeld. Al met al is de klacht/opmerking naar tevredenheid opgelost maar mijn advies is "Praat met de klanten al er iets niet goed is gegaan en leg uit wat de eventuele gevolgen kunnen zijn van de werkzaamheden."

Prettige monteur

De monteur was snel klaar, heeft tijdens de administratie nog een kop thee mee gedronken.

prima service

Net als alle andere servicebeurten bellen voor een afspraak te maken, tussen die tijd komen en vriendelijk te woord staan altijd.

Prima uitgevoerd en vriendelijk

altijd van hun woord, altijd in orde

steeds klantvriendelijk en vakbekwaam

Goed geholpen

G.b.

Vakmensen die uitstekend werk leveren en afspraken nakomen.

Altijd betrouwbaar

Wij hoeven maar te bellen en ze staan voor ons klaar. Ze helpen ons altijd, ze proberen het probleem zowel telefonisch, als persoonlijk af te handelen. Nooit problemen. Altijd correct geholpen.

Kundige en prettige benadering door monteur.

Onderhoud en reparatie is goed verlopen. Ik vind wel dat het geconstateerde probleem zich te snel voordeed. Dit is de tweede keer in korte tijd.

Perfect bedrijf!

Betrokken bedrijf. Denken mee. Handelen ernaar.

Geen probleem!!

Goede vakmensen die heel goed de problemen oplossen

Zeer goed vakman, was toch nog al wat aanpassingen nodig, om deze radiator op te hangen, De Atag is ook weer perfect afgesteld, en loopt weer als een nieuwe.

Betrouwbare dienstverlening

Betrouwbare dienstverlening zonder poespas

Gewoon goede service

Geweldig goed

Heel goed

Deskundige medewerkers

Correct personeel, afspraak komt men op de afgesproken tijd na.

Probleem melden andere dag opgelost

Probleem gemeld, andere dag al opgelost. Prima service.

Prettige hardwerkende medewerkers met verstand van zaken!

Door anderhalf jaarlijkse controle kwam er te voorschijn dat in de vloer een nog niet alarmerend gaslek ontstaan was. Goede communicatie en snel handelen heeft geleid tot een vlugge oplossing. Deze is zeer professioneel uitgevoerd door hardwerkend leuke medewerkers!! Verder goed advies gekregen om mijn verzekering in kennis te stellen. Deze heeft gemeld dat ik er voor verzekerd ben. I

Deskundig, vertrouwd.

Zie boven, deskundig, correct, vertrouwd.

De monteur heeft de storing goed verholpen

Ben tevreden

prima bezoek, snel en efficient.

prima bezoek, snel en efficiënt.

Ik ben al vele jaren een tevreden klant van Verhees.

Goede reparatie.

Klantgericht en deskundig

Staan steeds snel klaar om problemen op te lossen en dat ontzorgd.

Kwaliteit

Nette service voor het onderhouden van mijn verwarming