prima en service gericht

onderhoud aan CV ketel gehad, defect onderdeel is snel vervangen.

goed service en denken in oplossingen.

goed service en denken in oplossingen.

Prima service!

Monteur was zeer professioneel en klantvriendelijk. Bleek bereid en in staat om al mijn vragen te beantwoorden en advies geven.

Prettig, kundig, correct

Prima. Vond wel dat het wat lang duurde, werd daardoor wel prijzig, maar vertrouw erop dat het moeilijk anders kon. Moest heel wat gebeuren. Duidelijk dat de monteur een jaar terug van een ander bedrijf niets had gedaan. Blij dat ik bij Verhees zit.

Zoals altijd goed en snel geholpen

Een technisch probleem in huis is altijd vervelend, het moet worden opgelost. Hoe fijn is het als je dan een installatiebedrijf hebt die dit snel en goed voor je oplossen.

Snel contact en kwalitatief goed!

Zeer vriendelijke bekwame man voor onderhoud CV.

Uiterst vriendelijke mensen, en bekwaam

Men houdt zich aan afspraken

Blij met mijn abonnement

Vriendelijke monteur die al jarenlang langskomt. Door de gegeven toelichting en het rapport merk je dat het onderhoud heel gedegen is. Het geeft bovendien een veilig gevoel dat de ketel nog altijd als "uitstekend" wordt beoordeeld.

Zoals verwacht.

2JANUARI 2024 koud wegens kapotte kamer thermostaat. Storing doorgegeven op servicenummer. Bekende Harry komt precies op afgesproken tijdstip. Storing binnen uur opgelost en vervangen. Weer warm. Wat wil je meer.

Vind het wel prijzig worden.

Blij met deze cv monteur

Gisteren is er een vriendelijke cv monteur geweest (Frank) om het onderhoud te doen aan onze vailant ketel. Dit om dat ik op geen enkele wijze nog contact kon krijgen met onze eigen monteur. Omdat er veel positieve reviews over Verhees bv op internet staan, heb ik met hen contact gezocht en een afspraak gemaakt. Daar was ik alleen al blij mee omdat op de dag van vandaag bijna geen cv monteur te vinden is. Uitijndelijk is het onderhoud goed en netjes volgens de richtlijnen van de fabrikant gedaan, en kan de ketel er weer tot de volgende bezoek tegen aan. Wij raden Verhees bv dan ook aan. Job Stigter Breda

Na onderhoud ketel lijkt er vaak iets aan de hand met ketel...

Helaas kregen we al snel na het onderhoud een F-melding..

Perfect en snelle service

Correct en netjes gewerkt en duidelijke uitleg over de gedane werkaamheden.Zoals vanouds top en betrouwbaar

Snelle afspraak en prima uitvoering

Voor een onderhoudsbeurt (zonder abonnement daarop) Verhees benaderd in mijn regio. Kon snel al een afspraak maken. De monteur was heel ervaren en geroutineerd. En vriendelijk, da’s ook wel prettig. Hij heeft meer dan ik verwachtte nagelopen en tegenwoordig blijkt koolmonoxide een belangrijk testonderdeel. Al met al ben ik zeer tevreden

Goed personeel met verstand van zaken

Ivm mijn warmtepomp waardeer ik de specialistische kennis van het bedrijf en personeel. Hulpvaardig en vriendelijk personeel, en je betaald voor wat je krijgt.

zeer goed

Deskundig en beschikbaar indien gewenst.

Snel en adequaat.

Goede en nette monteur die in oplossingen denkt en een bus vol onderdelen bij zich heeft.

Punctueel en netjes gewerkt

Vakman

Bekwaam, vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat hij gedaan heeft.

Tot heden nog alles prima

Vriendelijk geeft de tijd om vragen te stellen en geeft Een goed antwoord was

Onze ervaring is super.

Aardige monteur en altijd goed onderhouden; vakwerk.

Prima service en kwaliteit

Prima service en kwaliteit

Voor zo ver ik het kan beoordelen goed .

Prettige service .

Netjes, goed en volgens afspraak.

Goede ervaring met jullie bedrijf, kundig, werken netjes, personeel is beleefd en zijn op tijd gekomen. Tot volgend jaar.